Şimdi Ara

bu nasıl bir şans!!!(telsim bizi kandırıyor mu?)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.451
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar cep öğrenciye kayıtlı arkadaşlarla konuşuyorum yada konuşmaya calışıyorum diyeyim kimi zaman ses gidip geliyo hadi onuda idare ettik ama 5dakikası bir kontur oldu diye adam sanki ayarlıyo 5dakika2 saniye 5dakika 10saniye vs sonra ses gidiyo ve kapanıyo ve işte o an ben sinirden telsimi arayıp
    buna bir çözüm bulusun artık



    _____________________________
    O Günler O günler,Gitti gelmez o günler,Gün gördük günler gördük,HARPUT'luyduk o günler.




  • arkadaşlar bu olay kimsede olmuyo sadece bende mi oluyor
    _____________________________
    O Günler O günler,Gitti gelmez o günler,Gün gördük günler gördük,HARPUT'luyduk o günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calimero23

    arkadaşlar bu olay kimsede olmuyo sadece bende mi oluyor
    olmaz mı bana da oluyo
    ii sen yine 5 dk konuşabiliyosun ben arıyorum 15-20 sn sonra gidiyo bazen hat
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _GodisaDJ_

    olmaz mı bana da oluyo
    ii sen yine 5 dk konuşabiliyosun ben arıyorum 15-20 sn sonra gidiyo bazen hat

    Alıntıları Göster
    Konuşurken ses gitmez kendi kendine kapanır hat kesilir mesaj yazarsın 1 saatte bazen hiç gitmez, ama bütün bu olumsuzluklara rağmen şuanda en iyisi telsim arkadaşlar
    _____________________________
    HEP DESTEK


    TAM DESTEK
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _GodisaDJ_

    olmaz mı bana da oluyo
    ii sen yine 5 dk konuşabiliyosun ben arıyorum 15-20 sn sonra gidiyo bazen hat

    Alıntıları Göster
    +100
    quote:

    Orjinalden alıntı: _GodisaDJ_

    olmaz mı bana da oluyo
    ii sen yine 5 dk konuşabiliyosun ben arıyorum 15-20 sn sonra gidiyo bazen hat
    _____________________________
    Kızlar dünya ahiret bacımdır ama uzayda görürsem affetmem!!!:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maximus_16

    +100
    quote:

    Orjinalden alıntı: _GodisaDJ_

    olmaz mı bana da oluyo
    ii sen yine 5 dk konuşabiliyosun ben arıyorum 15-20 sn sonra gidiyo bazen hat


    Alıntıları Göster
    Ben'de cep ogrencı kullanıyom ama gayet guzel sadece mesaj olayından sıkayetcıyım ve telsıme
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akix

    Ben'de cep ogrencı kullanıyom ama gayet guzel sadece mesaj olayından sıkayetcıyım ve telsıme

    Alıntıları Göster
    bn de bnm telde sorun var sanıodum demekki bundanmış
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batuhan Kılıç

    bn de bnm telde sorun var sanıodum demekki bundanmış

    Alıntıları Göster
    bende de oluyor. bencede telsim bizi kandırıyor
    _____________________________
    O Günler O günler,Gitti gelmez o günler,Gün gördük günler gördük,HARPUT'luyduk o günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calimero23

    bende de oluyor. bencede telsim bizi kandırıyor

    Alıntıları Göster
    bıktım bu telsimden yaaaaaaa
    _____________________________
    EN İYİLERİN İNTİKAMI,AFFETMEK VE UNUTMAKTIR...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HİRA_NUR

    bıktım bu telsimden yaaaaaaa

    Alıntıları Göster
    çok sinir bi durum sanki bilerek oluyomuş gibi geliyo bana tam 5dk 5 sn ye de falan gidiyo. Mesajlar 2 gün sonra gidiyo.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hypnertocmacia

    çok sinir bi durum sanki bilerek oluyomuş gibi geliyo bana tam 5dk 5 sn ye de falan gidiyo. Mesajlar 2 gün sonra gidiyo.

    Alıntıları Göster
    buna kesin eminimki çok fazla görüşme yapıp msj çekiyorsanız bu kesilmeler "msj gönderme başarısız" demeler sürekli oluyor fakat görüşmeleriniz normal ise herşey yolunda demektir.
    _____________________________
    İmzanız kural dışı.
    imzama nazar değdirdiler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *ÇileK*

    buna kesin eminimki çok fazla görüşme yapıp msj çekiyorsanız bu kesilmeler "msj gönderme başarısız" demeler sürekli oluyor fakat görüşmeleriniz normal ise herşey yolunda demektir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: *ÇileK*

    buna kesin eminimki çok fazla görüşme yapıp msj çekiyorsanız bu kesilmeler "msj gönderme başarısız" demeler sürekli oluyor fakat görüşmeleriniz normal ise herşey yolunda demektir.

    nasıl yani biz cok görüşüyoruz diye bilerek mi kesiyorlar diyosun ??
    _____________________________
    O Günler O günler,Gitti gelmez o günler,Gün gördük günler gördük,HARPUT'luyduk o günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calimero23

    quote:

    Orjinalden alıntı: *ÇileK*

    buna kesin eminimki çok fazla görüşme yapıp msj çekiyorsanız bu kesilmeler "msj gönderme başarısız" demeler sürekli oluyor fakat görüşmeleriniz normal ise herşey yolunda demektir.

    nasıl yani biz cok görüşüyoruz diye bilerek mi kesiyorlar diyosun ??

    Alıntıları Göster
    abi halk ekmek gibi dusun sirani bekliyon
    _____________________________
    hp pavilion dv9500 notebook . psp .xbox 360 arcade. toyota


    TODAY TOMORROW TOYOTA




  • quote:

    Orjinalden alıntı: calimero23

    arkadaşlar cep öğrenciye kayıtlı arkadaşlarla konuşuyorum yada konuşmaya calışıyorum diyeyim kimi zaman ses gidip geliyo hadi onuda idare ettik ama 5dakikası bir kontur oldu diye adam sanki ayarlıyo 5dakika2 saniye 5dakika 10saniye vs sonra ses gidiyo ve kapanıyo ve işte o an ben sinirden telsimi arayıp
    buna bir çözüm bulusun artık



    bu konuda yalnız değilsin arkadaşım. telsimden memnunum ama sanki ayarlıyorlar ve 2dk konuşup kapanıyor sesler gitmiyor, vs. baz istasyonlaını güçlendirmeli yada sayısını arttırmalılar. vadofone aldı ama bir icraat görmedik sağolsunlar. birde cep öğrenci sadece telsimler arası sms ler bedava... olmuşşş. SAĞOL VODAFONE ALLAH RAZI OLSUN... ÖĞRENCİYE BİR TEKMEDE SEN AT...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2e3a

    quote:

    Orjinalden alıntı: calimero23

    arkadaşlar cep öğrenciye kayıtlı arkadaşlarla konuşuyorum yada konuşmaya calışıyorum diyeyim kimi zaman ses gidip geliyo hadi onuda idare ettik ama 5dakikası bir kontur oldu diye adam sanki ayarlıyo 5dakika2 saniye 5dakika 10saniye vs sonra ses gidiyo ve kapanıyo ve işte o an ben sinirden telsimi arayıp
    buna bir çözüm bulusun artık



    bu konuda yalnız değilsin arkadaşım. telsimden memnunum ama sanki ayarlıyorlar ve 2dk konuşup kapanıyor sesler gitmiyor, vs. baz istasyonlaını güçlendirmeli yada sayısını arttırmalılar. vadofone aldı ama bir icraat görmedik sağolsunlar. birde cep öğrenci sadece telsimler arası sms ler bedava... olmuşşş. SAĞOL VODAFONE ALLAH RAZI OLSUN... ÖĞRENCİYE BİR TEKMEDE SEN AT...
    Telsim kullanıosanız bunlara alışmak zorundasınız senelrdir telsim kullanırım..
    Gidipte tr cellin kazıgını yemektense bunları cekmek bana daha mantıklı gelio
    _____________________________
    Başın öne eğilmesin aldırma GONUL aldırma...

    http://spaces.msn.com/sonererten/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoLLiN

    Telsim kullanıosanız bunlara alışmak zorundasınız senelrdir telsim kullanırım..
    Gidipte tr cellin kazıgını yemektense bunları cekmek bana daha mantıklı gelio

    Alıntıları Göster
    Mesajların geç gitmesi yogunluktan kaynaklanıyor arkadaslar çare ya baz istasyon sayısını arttıracaklar yada uygun tarifeleri bitirecekler yogunluk azalacak
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mylove

    Mesajların geç gitmesi yogunluktan kaynaklanıyor arkadaslar çare ya baz istasyon sayısını arttıracaklar yada uygun tarifeleri bitirecekler yogunluk azalacak

    Alıntıları Göster
    Bütün olumsuzluklara rağmen ucuz olduğu için katlanmak zorundayız zira şuanda telsimin cep ailesi yada öğrencisi gibi hesaplı bir kampanya yok
    _____________________________
    HEP DESTEK


    TAM DESTEK
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YaYa

    Bütün olumsuzluklara rağmen ucuz olduğu için katlanmak zorundayız zira şuanda telsimin cep ailesi yada öğrencisi gibi hesaplı bir kampanya yok

    Alıntıları Göster
    ARKADAŞLAR TELSİM BUNUN SEBEBİNİ BAZ İSTASYONU YENİLEME GİBİ BİR SAÇMALIKLA
    ÖRTBAS EDİYO...BEN BU HABERİ TELSİM CEPSHOPTA ÇALIŞAN BİRİNDEN DUYDUM..
    HALBUKİ SAÇMALIK.. TELSİM ALDIM AMA ÇOOK PİŞMANIM...HATTIDA ÇÖPE ATMAYA KIYAMIYORUMM
    _____________________________
    MSN:m.korkmaz@msn.com

  • quote:

    Orijinalden alıntı: korkmazmustafa

    ARKADAŞLAR TELSİM BUNUN SEBEBİNİ BAZ İSTASYONU YENİLEME GİBİ BİR SAÇMALIKLA
    ÖRTBAS EDİYO...BEN BU HABERİ TELSİM CEPSHOPTA ÇALIŞAN BİRİNDEN DUYDUM..
    HALBUKİ SAÇMALIK.. TELSİM ALDIM AMA ÇOOK PİŞMANIM...HATTIDA ÇÖPE ATMAYA KIYAMIYORUMM

    Alıntıları Göster
    simci turkcell cok pahali avea nin durumu falanda farkli degil en mantiklisi telsim saten veofndare mi ne aldi baya yenilik yaparlar rahat ederis turkcelinde fiyatlari ucuslar aritk
    _____________________________
    hp pavilion dv9500 notebook . psp .xbox 360 arcade. toyota


    TODAY TOMORROW TOYOTA
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kabuto

    simci turkcell cok pahali avea nin durumu falanda farkli degil en mantiklisi telsim saten veofndare mi ne aldi baya yenilik yaparlar rahat ederis turkcelinde fiyatlari ucuslar aritk

    Alıntıları Göster
    insaAllah oyle olur kabuto.
    _____________________________
    Zümer Suresi 53 - De ki: "Ey haddi aşarak nefislerine karşı israf etmiş olan kullarım! Allah'ın rahmetinden ümid kesmeyin. Çünkü Allah, bütün günahları bağışlar. Şüphesiz ki O, çok bağışlayıcıdır, çok merhamet edicidir."

    http://serefcanengin.tr.cx/
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.