Şimdi Ara

Bu millet kafayı yemiş fiyatlara bak :) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
168
Cevap
0
Favori
43.447
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
187 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sadece gördüklerimden, ve tecrübe üzerine yazılmıştır.
    Şimdi toplu ulaşım diyoruz diyoruz da bir şekilde aklıma şöyle geliyor yıl 2013 Slovakya ya gittim.Orda en ücra denilen yerlere gittim.konu araç fiyatlarından açılmıştı oranin yerlisi konuşuyor arkadaş ceviriyor günün her saati ulaşım yok ve Her yerde hastane olmadığından devlette bunu bildiğinden araç fiyatlarını cüzi tutuyor ve gücü yetmeyen Almanya'dan 2.el araçları ucuza getirtiyor. alfa Romeo 146 sparki 300-600 Euro'ya satıldığina şair oldum .velhasıl düşünün doguya giden olmuştur mutlaka mesela Ardahan da çoğu yerde ulaşım sıkıntı doğa şartları ,kalp damar beyin hastalıkları için hastane soru işareti bunu başka doğu illeri içinde dusunebikirsiniz bildiğim için orayı yazdım.ne toplu ulaşım var nede durum kendiniz gitmeye kalksanız dillere şenlik.simdi orda da insan var burda da insan.insan canının değeri yok .sonra bunun zıttı var elde yok avucta yok ama uretmedigin bir araç için dünyaca para veriliyor, devlet üretmeye teşvik etmiyor ama birnaractan daha fazlasını gani gani alıyor, ee daha fazlasını alırken niye üretmeye teşvik etsin! alanda kredi ile alıyor, wsonra sorsan zenginlik göstergesi ,statü göstergesi ,yatırım amacı ile alınmış.
    Bizdeki kucumsemek gibi gelmesin ,hala doğan sahinler gibi doğal tehlikeler var ne ABS ne bir güvenlik üzerine hiç bir şey yok ,ülkenin her şeyi ters.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MORTALDANCE

    100 bin tlye 2012 1.4 t astra gördüm
    Benim 2017 Eylül Megane Sedan Joy 1.6 Manuel için ne lazım bu durumda.

    Araç daha 7800 küsur kilometrede. Tamponlar boyalı hafif çarpma ve sürtmelerden. (Ön tampon far bölgesine bizim askeri araçlardan birinin kasa kapağı çarptı. Far değişti tampon boyandı. Arka tampona da kırmızı ışıkta dururken hafif bir çarpma oldu. Tampon düzeltildi boyandı.)

    Ekstra olarak hem seramik koruma hem film koruma var. Ayrıca motor koruma ve ilave ses yalıtımı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melikulupinar -- 8 Ekim 2019; 1:51:59 >




  • serbest piyasa isterse 74 vosvosa 60 yazsın, sonuçta alacak zeki!!! birini bulamazsa yazdığı ile kalır
  • Bu ülkemizin kötü ekonomi durumundan , devletimizin soygun vergi sistemi ve bu tür aç gözlü halkımızın büyük kesiminin barındığı otomobil sektöründe araba alınmaz . Türkiye'de arabalar çok aşırı fazla abartılı bir olay yurt dışında böyle değil . Ondan bunu devletimiz de çok iyi bildiğinden madem bu kadar araba delisisiniz bana da bir tane alacaksınız diyip yapıştırıyor %50 kdv ötv vergisini böyle kerizlerden yararlanıyor . Çoğu insanımız öyle otomobil motor hız muhabbeti yapıyor ki sanırsınız yollarımız boş müsait herkes yarışıyor F1 pistine çıkıyorlar . Hava atacam diye bir ton kredi çekip araba alıp sonra zor duruma düşen bir ton insanımız da var onlara diyecek laf zaten yok . Şu ortamda ortalama sağlam gidip gelebilen bir araç alıp herkes işine bakmalı .
  • Kulusturlere değer verdikçe halk kaybedecek. Farkında değiller

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 model doblo sahibiyim ve aracımdan memnunum diyebilirim.

    Aracı 2014 yılında aldığımda 42 bin km deydi ve 33.500 almıştım.

    Aracım şu anda 130 bin km'de ve malum siteye baktığımda hemen hemen aynı km aralığında 47-52 bin tl arasında fiyat yazanları görüyorum.

    Dışarıda zaman içerisinde yıpranan bir metal yığını aracın nasıl olurda üzerine değer katar mantıklı bir açıklaması maalesef yok.

    Sıfır araca gelen sürekli zamların azalması ve ÖTV'nin belirli bir tutarda indirilmesi ile ancak fiyatlar aşağıya doğru inebilir düşüncesindeyim.

    Arabamı satsam ve yeni bir araç almak istesem en az üzerine koymam gereken para 30-40 bin TL olması gerekiyor. Alacağım araçta maalesef 100 bin km altında olmayacak.
  • Başlığı açan arkadaş, sen de aynı durumda olsan farklı mı davranacaksın?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sektör inanılmaz bir hal aldı gerçekten.
    43 e aldım 2016 da 63500 e sattım.
    Şimdi 44500 e aldım aracı. Yaza 50 banko.
    Durmuyor ki piyasa. Altın dolar falan hikaye.

    Yatırım mı yapmak istiyorsunuz. Polo 1.6 tdi boşline bir araba alıp 6 aylığına kapı önüne koyuyorsunuz.

    6 ay sonra kaç lira kar ediyorsunuz bekleyin görün
  • Barracud@ kullanıcısına yanıt
    Haber vereydin biz alaydık o fiyata

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "Sıfırı bu fiyat yıpranmış ölmüş km yapmış boyalı kazalı arabaya su fiyat yazmış abartmış allah belasını versin fırsatçı köpek"

    Millete bunları diyeceğinize milleti bu duruma düşüren hükümete laf söyleyin, 50 bin tl piyasası olan arabayı 55 yazdı diye ana avrat vatandaşa söveceğinize. 100 bin tl ye ülkeye giren 0 arabayı 150 bin tl vergi alıp 250 bin tl ye sattıran hükümete laf edin. Lafım herkese değil lafı alanlar kendini belli eder birazdan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CDFC479B2 -- 8 Ekim 2019; 9:41:13 >
  • 20-30 sene önce mantık şuydu. 100 liraya araba aldın. kontağı çevirdin, araban artık sıfır değil, sıfır değerini kaybetti. Artık 80-85 eder. Neden? Çünkü 80i veren 100üde verir ve gider sıfırını alır. Ama bu algı artık değişti. 100e aldığın araba seneye 115 lira ediyor. Bunun da nedeni çok basit aslında. Geçen sene 100 olan arabanın sıfırı bu yıl 130 oldu. E sıfırı 130 ken ben neden 85 e vereyim? zaten 4-5 bin km anca yaptım. Mesele bu kadar basit. İkinci elin pahalı olmasının sebebi sıfırların fiyatının yıldan yıla çok hızlı artmasıdır. Biraz karışık anlattım ama benim fikrim bu. Devletimiz her ithal ettiği üründe dövize bağımlı, bu sebeple artış çok hızlı oluyor. Sadece döviz gher yıl %25-30 artıyor. Üreticinin hammadde ve işçilik maliyetleri de artıyor. Devletimizde vergi üstüne vergi bindirince olan bize oluyor. 3 liralık arabaya 13 liraya almaya çalışıyoruz.
  • Düşbaz kullanıcısına yanıt
    Avrupada daha değerli böyle olması bizde saçma sapan yok boya var yok şey evide boyatmayın ozaman.
  • Malesef bizim ülke de 2 el kültürü yok ve yine malesef 2 elden kar edip bununla geçinenler olduğu için bu piyasa yüksek. Örnek veriyorum 2. el eşya satan birine çamaşır makinası satsaniz en iyi makinaniza vericegi para 150tl sonra onu geri almak isterseniz 800 900tl olur. Şuanda sıfırı hala satışta olan ve fiyatı 800tl olan ekran kartının 1.5 sene kullanılmış olanına adam 750 TL gibi rakamlar istiyor... Muadili olmayan türünün tek örneği olan birşeye yüksek fiyat istenir ama 2008 de çıkmış bi anakarta bugün 300tl isteyen var aç bir milletiz tabi bahanemis de belli işine geliyorsa benim fiyatım bu....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatların bu kadar şişmesinin diğer bir sebebi de sahibinden.com dur. Millet birbirinden görüp fiyatları şişiriyor. #Sahibinden boykot

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 14.08.2018 Polo 1.4 Chrome edition kaza boya hasar kaydı yok 68 binde lpgli alış fiyatı 57000
    An itibariyle 65000den bir kuruş aşağı inmem. Ki toyota bayi 62000 vw 61.500 fiyat verdi takasa.
    Arabanın fiyatı fahiş olmadığı sürece ARTAR! O polo olmuş 120bin sen gelmiş hala niye fiyatı artıyor diyorsun. Evet benim araç 40bin bile etmez 0 polonun 60 bin etmeyeceği gibi! O nedenle serbest piyasada herkes istediğini yazar istediğin kadar konu aç geçenlerde aşiret mi ne çocuğu vardı lafını yedi bütün forumda. Kardeşim sıfırından fazla 2.el fiyatı yazan da var mantıklı yazılan araba satılır olmayan kalır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MambaVino

    Bu ülkemizin kötü ekonomi durumundan , devletimizin soygun vergi sistemi ve bu tür aç gözlü halkımızın büyük kesiminin barındığı otomobil sektöründe araba alınmaz . Türkiye'de arabalar çok aşırı fazla abartılı bir olay yurt dışında böyle değil . Ondan bunu devletimiz de çok iyi bildiğinden madem bu kadar araba delisisiniz bana da bir tane alacaksınız diyip yapıştırıyor %50 kdv ötv vergisini böyle kerizlerden yararlanıyor . Çoğu insanımız öyle otomobil motor hız muhabbeti yapıyor ki sanırsınız yollarımız boş müsait herkes yarışıyor F1 pistine çıkıyorlar . Hava atacam diye bir ton kredi çekip araba alıp sonra zor duruma düşen bir ton insanımız da var onlara diyecek laf zaten yok . Şu ortamda ortalama sağlam gidip gelebilen bir araç alıp herkes işine bakmalı .
    Katılıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • O fiyata o zaman bir sürü araç vardı. Bir hafta durdu ilanda.
  • Serbest piyasa normal şartlar altında istediği fiyatın belirlenmesine olanak tanır.
    Fakat bizim insanımız bunu bile istismar edebiliyor. Aracını alan bir vatandaş 2. el veya 1.el fark etmez.
    Fiyatını kafasına göre sallıyor, öyle bir hale geliyor ki onu gören diğer satıcılarda fiyatlarını benzer şekilde yükseltiyorlar. Piyasa bu şekilde kalıyor.
    Sonrasında aynı insanlar araçlarını bir şekilde satıyor, normalde daha ucuza alması gereken başka bir arabayı bu sebeplerden ötürü daha pahallıya alıyor.

    Zeka kullanımını inanılmaz derecede bencilce kullanıyoruz, sonrasında ağlıyoruz. Ben hiç bir şey demiyorum, insanlara laf anlatılmıyor ne yazık ki...
  • 2007 model Civic başlangıç modeli 64 bin liraysa 2019 model sıfır boş modeli en az 250 bin lira olması lazım. 64 bin lira fiyat koyan arkadaş hesap kitap bilmiyor bence.
  • Fiyatlar tam bir saçmalık.

    3 yıl önce 34.000 tl ye aldığım aracımı malesef piyasaya konulan araçlara göre konumlandırıyorum ve fiyatı 55-60bin arasından yazılıyor.

    Yahu 3 senede araba eskir, yıl olarak yaş alır tamam km olarak düşük ama inanılmaz saçma.

    2014 model Toyota Auris bakıyorum fiyatları 85-90 arasında geziyor (temiz olanları)
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.