DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
bu kasa nerden açılır
13
Cevap
0
Favori
4.108
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Çavuş
      84 Mesaj
      17 Ocak 2007 17:47:53 Konu Sahibi
      arkadaslar elımde arcelık yazan bı kasa var.
      uzerınde şoyle bı etıket var.
      IK AK 400 yazıyor
      bıldıgımız kasalar gıbı arkada vidaları yok
      evırdım çevırdım acma yerını bulamadım nasıl acılır bu kasa.
      açma nedenım ıcınden hd yı alcam.
      pc acıkken arkadan elektrık kablosunu bagladım calısmaz oldu.
      neresı yandı dersınız.fan falan calısmıyo tık yok pc de.
      arkasında sagında solunda ana şalterde yok kasanın sadece arkada ufacık bi 110v 220 v diye bı sürgü var.
      yardımları beklıyom arkdslar.
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3290 Mesaj
      17 Ocak 2007 22:15:43
      resim olmadan hiç bişey anlaşılmaz ki.
      |
      |
      _____________________________

      2005 BMW 5.20i + 2008 Renault Scenic II Privilege 1.6 BVA
    • DH Yönetici
      26771 Mesaj

      iOS Beta Tester
      17 Ocak 2007 22:32:37
      abovv o pc den zaten hayır gelmez gibi geliyor bana ama hdd sini alcaksan o başkakasanın yan kapağı açılmıyormu bütün kasalar yandan açılır zaten.
      |
      |
      _____________________________

      || Intel Core i7 3770k @4.7GHz - 1.225v/günlük || Asrock Z77 OC Formula Anakart || Gigabyte GTX 780 WindForce 3X OC Ekran Kartı || OCZ Vertex 4 256 GB Solid State Drive || Gskill TridentX 16 GB 2133 MHZ @2200 MHZ / 9-10-11-29 CL9 RAM || 2x Seagate 2 TB Depolama || Corsair Enthusiast 850W PSU || Corsair H110 Sıvı Soğutma Kiti || Aerocool Xpredator Full Tower Kasa || Aerocool Touch 2000 Dokunmatik Fan Kontrolcüsü || Samsung S27A950D 27'' 3D 120 HZ Monitör || Logitech G930 Gaming Wireless Headset || Creative SoundBlaster X-FI PRO THX Harici Ses Karti || Logitech Z5500 5+1 Sound System || Roccat Kone XTD Gaming Mouse || Sony Playstation 4 Pro 2 TB Upgraded || Sony Playstation VR || LG 60UF850V 60" 4K TV || Apple iPad Pro 12.9'' 128 GB Wi-Fi Gold with Apple Pencil || Motorola Moto 360 Smart Watch || Samsung Galaxy S8 Plus

    • Yarbay
      4770 Mesaj
      17 Ocak 2007 22:33:53
      civata yoksa yanda klips gibi bişe vardır ordan açılır.
      |
      |
      _____________________________

      DH 2001 Üyesi
    • Uzman Mobil
      7357 Mesaj
      17 Ocak 2007 22:50:23
      arçelikse tekme at, illaki bi yerinden kasanın içine ulaşabileceğin bir gedik açılır

      şaka bi yana benzer bir sorunu arkadaşın vestel pc de de yaşamıştık.. plastık bir vidayı elinle gevşettikten sonra yan kapağı çekiyorsun açılıyor.
      |
      |
      _____________________________

      Grafik Tasarımcı
    • Yarbay
      3735 Mesaj
      17 Ocak 2007 23:04:05
      alt tarafıına baktın mı kasanın altında vida olabilir.
      dış yüzeyde ekyeri yoksa komple giydirilmiş olabilir.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      15641 Mesaj
      18 Ocak 2007 01:57:46
      o tür kasada özel kilit mekanizmaları vardır.denildiği gibi bir klips,yada özell bir tuş vs... vardır
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      18 Ocak 2007 02:00:24
      kırarak açılır..
      |
      |
      _____________________________

      || AMD Opteron 146@3.0ghz .. Zalman 9500led || DFI LanParty UT Ultra-D || Sapphire x1900gt ||
      || Twinmos CH5 2x512mb ddr400@500mhz ||
      2xWestern Digital 250gb 16mb sataII .. Maxtor 40gb pata external ||
      || Thermaltake Tsunami@mod .. Silverstone 500watt .. Vantec Nexus || Samsung 225bw ||
      || Logitech x530 .. Creative Soudblaster Live! 5.1 || a4tech x750f .. Airties RT110@1mbit sınırsız ||


      .:: geçici eX-modder ::.
    • Yarbay
      2472 Mesaj
      18 Ocak 2007 04:12:25
      kasanın ön panelini çıkar
      kapak ordan açılıyor olabilir..
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1923 Mesaj
      18 Ocak 2007 04:22:03
      o tur kasalar arkadasında dedıgı gıbı o panelı cıkarınca orada klıps yada vıda yeı olur onden arkaya dogru gıder onlar.yandan acılmaz.ancak ordadır baska yerde olamz cunku o dandınık kasalar
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      15641 Mesaj
      18 Ocak 2007 04:58:07
      resmini çekip koysan daha kolay yardımcı olunur belki ne dersin ?
      |
      |
      _____________________________

    • Emekli Yönetici
      8568 Mesaj
      18 Ocak 2007 08:38:14
      quote:

      Orjinalden alıntı: goke

      kasanın ön panelini çıkar
      kapak ordan açılıyor olabilir..

      +QX6700
      |
      |
      _____________________________

      Gigabyte Z270X-Gaming 7 || Intel Core i7-7700K || Corsair Hydro H110i GT || 2x8GB Corsair Vengeance LED DDR4-3200MHz
      MSI GeForce GTX 1080 Armor 8G OC || 256GB ADATA Ultimate SU800 || 525GB Crucial MX300 || 1TB Western Digital WD10EZEX
      Corsair Carbide Clear 600C || Evga SuperNOVA 750 G3 || Asus MG278Q || Logitech G510 || Logitech G403 Prodigy || Asus Xonar DSX
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      18 Ocak 2007 09:12:10
      quote:

      Orjinalden alıntı: cengiz_1983

      o tur kasalar arkadasında dedıgı gıbı o panelı cıkarınca orada klıps yada vıda yeı olur onden arkaya dogru gıder onlar.yandan acılmaz.ancak ordadır baska yerde olamz cunku o dandınık kasalar



      evet bende böyle düşündüm..önden kıstırıyolar..komple sürgülü kasa çıkıyo tek parça halinde galiba
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1223 Mesaj
      18 Ocak 2007 10:31:09
      ön panelin alt taraftan açılır sonra arkadaşların dedigi gibi kendine dogru çekeceksin arkadaya dogru degil
      |
      |
      _____________________________

      mükemmel olmaya çalışmakta mükemmeli aramakta hata
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.