Şimdi Ara

BU KADAR ÜST BAŞLIK OLUR MU BE ARKADAŞ! DİYENLER...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 13 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 17
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 15 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 4
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • halilgulen (5 mesaj) ASiL35 (2 mesaj) hashus1099 (1 mesaj) CCYBORG (1 mesaj) yavkar@fb (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • BU KADAR ÜST BAŞLIK OLUR MU BE ARKADAŞ! DİYENLER...



    YAHU GEÇEN SENELER NE GÜZELDİ. İKİ ÜÇ TANE ÜST BAŞLIK OLURDU, GERİSİ HEP OKUYUCUYA AİT OLURDU. BU NE YAHU?

    YANILIYYOR MUYUM?



    |
    |
  • katılıyorum
  • bu kadar üst başlık olur mu be arkadaş!
  • Yemin ediyorum ben konu açıaktım ceza falan yerim diye vazgeçtim.
  • üst konu değil REKLAMM!!! alanı
  • hadi ya pardon. arif olana lafın yarısı...
    quote:

    Orjinalden alıntı: ASİL01

    üst konu değil REKLAMM!!! alanı
  • Adblockta reklamları göçertiyoruz da , mesela topiki komple göçerten bi eklenti falan olsa fena olmazdı
  • KATILIYORUM BAŞLIĞA
  • Üst konulardan yana sıkıntım yok fakat Anonslar biraz fazla kaçmış..
  • bence bu anonslar forumumuzun bütçesine katkı açısından önemli

    yalaka.gif
  • Reklam diye saçmaladılar artık. Yakında konudışında en yeni konuyu bile 2. sayfada göreceğiz ondan korkuyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: halilgulen

    hadi ya pardon. arif olana lafın yarısı...
    quote:

    Orjinalden alıntı: ASİL01

    üst konu değil REKLAMM!!! alanı



    yanlış anladın üst konuları reklam alanı gibi kullanıyolar demek istedim bende kızgınım yönetime
    üst konu değil reklam alanı mübarek der gibi
  • Burası Facebook mu be arkadaş diyenler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZartarxiS -- 4 Mart 2009; 19:41:34 >
  • yakında reklamlardan konulara yer kalmayacak
  • Hele siz gidip birde notbook bölümüne girin ilk sayfa komple üst konu 2. bölüm konular
  • bari bu tür reklamlar için ayrı bir bölüm açsınlar. gelirler biraz düşer belki ama o bölüme daha fazla reklam alarak dengeleyebilirler. hem de kimseyi rahatsız etmemiş olur. bu şekilde herkesi rahatsız ediyor.
  • Pardon kardeşim..
    quote:

    Orjinalden alıntı: ASİL01


    quote:

    Orjinalden alıntı: halilgulen

    hadi ya pardon. arif olana lafın yarısı...
    quote:

    Orjinalden alıntı: ASİL01

    üst konu değil REKLAMM!!! alanı



    yanlış anladın üst konuları reklam alanı gibi kullanıyolar demek istedim bende kızgınım yönetime
    üst konu değil reklam alanı mübarek der gibi
  • iyi güzel tepkimizi belirtiyoruz da önce kendi görevimizi yapıyor muyuz?

    şikayet öneri başlığı varken buraya konu açman da yasak.

    kurallara uymaya özen göstermeden forumdan fedakarlık beklemek de güzel

    bunun yanında
    üst konu ve anonsların çokluğundan ben de şikayetçiyim o ayrı konu
  • Paki bay Hashus, ben de biliyorum dediğin bölümlere konu açmayı.

    ancak burada olursa daha çok ses getirir diye düşündüm. Sonuçta bu olay herkesin şikayet ettiği bir mesele. Herkesin meselesi.
  • aynen insanların para kazanma hırsı yüzünden
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.