Şimdi Ara

Bu indirimlerden sonra hangi SUV alınabilir? (TIGUAN-X-TRAIL-CAPTIVA) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
9.509
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aynen katılıyorum ve hayret ediyorum Tiguan'a dar diyen arkadaşlara. Geniş değil, çok geniş diyorum sadece. ÖTV indirimiyle birlikte alınacak en mantıklı SUV Tiguan'dır. ÖTV den önce de satıyordu bu araç, pazara girişi çok yeni olmasına rağmen. Mantık olarakta bakıldığında üzerinde çok iyi bir indirim olan Tiguan yerine, ÖTV indiriminden hiç ya da çok az faydalanmış başka bir SUV'u tercih etmek sanırım çok doğru değil. ÖTV indirimi bittikten sonra Tiguan'ın fiyatı eski fiyatına dönecektir ve de EURO ile satıldığı da gözönüne alınırsa alacak kişi zaten ekonomik olarak çok doğru bir tercih yapmış olacaktır.
    Bu arada geçenlere Captiva'ya baktık bir arkadaş için, aracın kapısını açıp kapattım , o yetti. Eski aracım 4 kasa Golf ün kapısı çok daha ağır ve kalite hissi veriyordu. İç malzeme kalitesi vs. bahsetmiyorum zaten. Herşey zevk meselesi, tercih düşünen arkadaşın tabi ki.




    Hiç Tiguan ya da Golf Plus'ın içine oturdunuz mu acaba? Bugüne kadar dar diyene ilk defa rastladım da .




  • Anlaşıldı, bulursak birde Tiguan inceleyelim
  • tiguan 1.4 tsi 150 hp indirimden faydalanıyor (1. derece tavsiyedir fakat otomatik vitesi yok bu motorda)

    jeep compass:74469 tl 140 hp dizel(volkswagen motoru kullanıyor)
    jeep patriot:74869 tl 140 hp dizel

    http://www.jeep.com.tr/dealer/fiyatlar.html
    http://www.jeep.com.tr/compass/index.html

    bende opel antara var indirimden aldım aralık ayında şimdilerde 88000 tl
    chevrolet captiva da şu anda 67320 tl (bugünkü sabah gazetesinde reklamı var)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: vincentvega


    quote:

    Orjinalden alıntı: bureda

    Daha önce Tiguan dan bahsedilmiş,aynı şekilde onun da içi oldukça dar. Golf Plus gibi.



    Hiç Tiguan ya da Golf Plus'ın içine oturdunuz mu acaba? Bugüne kadar dar diyene ilk defa rastladım da .



    Evet oturdum.Test sürüşüne de çıktım. Golf Plus herhalde SUV sayılmıyor,yoksa sayılıyor mu?Ben sadece Tiguan'nın iç genişliğine örnek vermek için kullandım Golf Plus'ın adını,yoksa zaten alternatif olması için vermedim.

    Tiguan ise tamam donanımlı olabilir 4X4 de olabilir ama içi daaaaarrrrrrr,arkaya bir çocuk koltuğu koyun,2. kişi anca oturuyor,yanın birşey alsa sıkışıyor.

    Eğer SUV formatındaki araçlardan bahsediliyor ise araç sadece ön 2 koltuktan ibaret olamaz herhalde. Arkada oturacakların canımı çıksın yani.





  • Orjinalden alıntı: oscarmiller

    Aynen katılıyorum ve hayret ediyorum Tiguan'a dar diyen arkadaşlara. Geniş değil, çok geniş diyorum sadece. ÖTV indirimiyle birlikte alınacak en mantıklı SUV Tiguan'dır. ÖTV den önce de satıyordu bu araç, pazara girişi çok yeni olmasına rağmen. Mantık olarakta bakıldığında üzerinde çok iyi bir indirim olan Tiguan yerine, ÖTV indiriminden hiç ya da çok az faydalanmış başka bir SUV'u tercih etmek sanırım çok doğru değil. ÖTV indirimi bittikten sonra Tiguan'ın fiyatı eski fiyatına dönecektir ve de EURO ile satıldığı da gözönüne alınırsa alacak kişi zaten ekonomik olarak çok doğru bir tercih yapmış olacaktır.
    Bu arada geçenlere Captiva'ya baktık bir arkadaş için, aracın kapısını açıp kapattım , o yetti. Eski aracım 4 kasa Golf ün kapısı çok daha ağır ve kalite hissi veriyordu. İç malzeme kalitesi vs. bahsetmiyorum zaten. Herşey zevk meselesi, tercih düşünen arkadaşın tabi ki.




    Hiç Tiguan ya da Golf Plus'ın içine oturdunuz mu acaba? Bugüne kadar dar diyene ilk defa rastladım da .






    Bundan hayret edilecek birşey yok,insanlar sahip oldukları veya beğendikleri araçlara niye "kusursuz"gözüyle bakarlar asıl ben buna hayret ediyorum. Evet,Tiguan dar dedim. Aracı kötülemedim ki,vergi avantajı olabilir,teknik olarak da iyi olabilir ama kullanım amacınıza ve hedefinize uygun mu bir de bu açıdan bakın lütfen .Şehir içinde harika olabilir ,önde 2 kişi olduğunda seyahat için de uygun alabilir ama aile olarak uzun yollarda sıkıntı yaşatacaktır.SUV denilince benim aklıma teknik özellikler haricinde gerçekten de "hacimli "araçlar gelir. Bence Tiguan böyle değil,size uyuyorsa tercih sizin ,güle güle ,kazasız belasız hayırlı sürüşler dilerim.

    Yazdıklarımın amacı,tecrübelere dayanarak fikir vermektir,yoksa araç kötülemek değil.sanırım yanlış anlaşılma var.




  • Santa-Fe hem sorentodan hemde captiva dan daha iyi bir araçtır ama biraz pahalı
  • Daha önce de konu açmıştım ve 2. el Santa Fe almak üzereydim.
    Ancak bu vergi indirimi nedeniyle dün eşimle Tiguan bakmaya gitik. 4X2 Deri koltuklu modeli gördük 63.500TL idi. 4x4 kumaş koltuklular ise 61.500TL civarındaydı.

    Cam tavan falan bulunamıordu. Zaten tüm satıcıların burnu bir havalara kalkmış. Elimizde yok, gelen de ne fiyata olur bilemiyoruz havaları...
    Bu arada VW yarından itbaren avroyu 2.19 yapıyor bilginize...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autograph -- 17 Mayıs 2009; 11:54:38 >
  • ocak ayında inci beyazı-içi bej deri CAPTİVA aldım... komşumda CRV..arkadaşımda (yeni aldı) X-trail var..
    onlarıda kullandım... ama captiva kesinlikle daha iyi...hatta x-trail alan arkadaş haber verseydin bende captiva alırdım deyip, duruyor.. ama bizler daha çok şehir içi biniyoruz... arazi için düşünenler farklı marka bakabilir
  • ben captivayı... full- 7 koltuk 74.000 aldım... şimdilerde 71-72 000 veriyorlarmış...
  • captiva sorento falan fasa fiso dur. Santa FE çok güzel araçtır hele full donanımlı sunroof falan oldumu süper. Bir ford kullanıcısı olarak Bence SUV ların içinde en alınası markadır ama 2.2 motor vergi diliminde çok yüksek onuda düşünün.
  • Nissan Qashqai 'ye bakmanızı tavsiye ederim, motor seçeneği de fazla, cam tavan olayıda var...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tarcinbey -- 22 Mart 2009; 16:48:48 >
  • Şu günlerde Captiva ve X-trail fiyatları aldım. Bayiler biraz doydukları için fiyatları pek düşürmüyorlar. Hele X-trail'lerde fiyat baya artmış. Şu Tiguan'ı da alıcı gözle inceledikten sonra kararımızı vereceğiz galiba. Şu tavan olayı ve euro kurunun 1.89'a çekilmesi Tiguan'ı çekici kılmaya başladı.

    Bu arada Captiva high 7 koltuk için 75.000 tl; X-trail 2.0 dci full versiyon için 77.000 tl fiyat aldım. Honda ise fiyatları iyice abarttığı için düşünmüyoruz artık.
  • tiguan ne kadarmış?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: melancoline

    Nissan Qashqai'yi tek geçerim. Captivayı kesinlikle önermem kullandım hiç beğenmedim içi çok adi ve dandik. Toyota Rav4 düşünebilirsiniz ama oda sanırım fiyat olarak biraz daha fazladır. Qashqai hem fiyat hemde kalite olarak bence süper. Ayrıca bu tarz bir araç düşünüyorsanız yola çıktığınızda nadir görünen arabalardan biri olarak farklılıkta yaratabilirsiniz.


    Captiva adi, Qashqai elit. Şu işe bak...
  • tiguana kaç dediler?
  • Madem kuru da daşurdüler tiguanı al keyifle bin yakıt tüketiminden gelen fazlalığı pul olarak geri alırsın,piyasaya biraz otursun vw fiyatıda biraz yükseltir.
  • X-Trail'in arazi kullanımına çok yatkın olduğunu düşünüyorum. Tiguan ya da Captiva'nın ise şehiriçine daha çok yakışacakları bir gerçek. Özellikle de Tiguan. X-Trail alınacaksa hakkının verilmesi gerekir diye düşünüyorum :)
  • Tiguan'ı sormadım daha. Netteki fiyatları bile fena değil ama.
  • Araziye çıkılacaksa Tiguan pek gitmez gibime geliyor.Ama şehir içinde mükemmel olur herhalde.
  • Şu an ÖTV ind.dolayı talep karşılama adına başka bir ülkeye giden Tiguanlar Türkiyeye yönlendirilmiş durumda.Bayiilerin ellerinde Tiguanın 1.4 manuel arazi modeli olan Track & Field donanım paketi ve üzerinde ekstra 3000 Euroluk aksesuarı ile beraber satıyorlar.Aksesuarlı fiyatı 34900 euro,şu an VW nin kampanyası euro kur 1.89 pazarlıkla 1000 euro aşşağısına alabilirsiniz.
    Arazi modeli istemeyenler için Sport & Style şayet daha donanımlı olsun isterseniz Fun & Function modeli var.
    Tiguan için Suv kategorisine girmez diyenleri yanıltacak kalitede ve konforda bir araç.İmkanı olanlar test sürüşlerine katılsın derim.Ayrıca suvlar için yapılan tavan dayanıklılık testlerinde birinci olmuş bir araçtır.(Taklalı kazalar düşünüldüğünde + bir avantaj) Detaylar forumda mevcuttur.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.