Şimdi Ara

Bu iki bina arası internet bağlantısı nasıl olur 'resimli'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
1
Favori
1.598
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba , bu konu hakkında çok fazla teknik bilgim yok onun için sizlerden yardım isteyeceğim yardımlarınızı esirgemezseniz sevinirim.
    Kardeşim ve ben ortak internet kullanacağız fakat farklı binalarda oturuyoruz ikmizde aynı cadde üzerinde fakat arada 2 bina var en üst katta oturuyoruz Google earth tan resim çektim resime göre değerlendirme yaparsanız sevirim aradaki mesafe 200 metre ya var ya yok fazla olması imkansız bu mesafeye göre çekim gücü nasıl olur sağlıklı bağlantı yapabilirmiyz.

    Nasıl bir yol izlemeliyişz neler almalıyız ne kadar maliyet tutar ?
     Bu iki bina arası internet bağlantısı nasıl olur 'resimli'



    _____________________________




  • En üst katta oturuyoruz demişsiniz.Birebir görüş varsa 1 adet 5210g verici olarak + alıcı olarakda alternatif bir AP kullanabilirsiniz.200 metrede yeterli olur sanırm.Ben 200 metre mesafede 5210g ile alıcısız laptop ile 4 diş kullanıyorum.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V-FouR

    En üst katta oturuyoruz demişsiniz.Birebir görüş varsa 1 adet 5210g verici olarak + alıcı olarakda alternatif bir AP kullanabilirsiniz.200 metrede yeterli olur sanırm.Ben 200 metre mesafede 5210g ile alıcısız laptop ile 4 diş kullanıyorum.

    Hocam birebir görüş alanı yok öndeki iki bina engel oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 5210g'ler kuvvetli cihazlar oldukları için karşılıklı 2 adet kurulduklarında o engele rağmen bağlantı sağlayacaklardır diye düşünüyorum.Ben 200 metreden tek 5210g ile sinyal alıyorum ama arada 1 bina ve ağaçlar var ayrıca ben cihaza göre çukurdayım.
    _____________________________
  • 10 metre kablo ile yukarıya koyma imkanınız varsa daha da güzel olur
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V-FouR

    5210g'ler kuvvetli cihazlar oldukları için karşılıklı 2 adet kurulduklarında o engele rağmen bağlantı sağlayacaklardır diye düşünüyorum.Ben 200 metreden tek 5210g ile sinyal alıyorum ama arada 1 bina ve ağaçlar var ayrıca ben cihaza göre çukurdayım.

    Hocam ben bu modemi aldıktan sonra anten almama gerek varmı birde kardeşim.hangi cihazı alacak . k bakma tam bilgim yok yardımci olursan sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 5210g kurulumu acemi biri için zor olabilir.Eğer alırsanız teamviewer ile kurmaya çalışabilirim.5210g zaten anten görevi görmektedir.Çok uzak mesafeler için ekstra anten girişide mevcuttur.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V-FouR

    5210g kurulumu acemi biri için zor olabilir.Eğer alırsanız teamviewer ile kurmaya çalışabilirim.5210g zaten anten görevi görmektedir.Çok uzak mesafeler için ekstra anten girişide mevcuttur.

    Peki sağolun pm den mail ararsanız sevinirim ben alınca size dönüş yaparım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • görüş olsun olmasın 2 tane 5210g alıp çatılara karşılıklı kurarsan bu mesafede her türlü bağlantı kurulur.
    zaten üst kattaysanız çatıya fazla bi cat-6 da gitmez iyi olur.
    total maliyetinde 115x2 = 230 tl. 5210g ler.
    20 lirada cat-6 kablolar desen toplam 250 liraya çözersiniz işi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: utkanizmit

    görüş olsun olmasın 2 tane 5210g alıp çatılara karşılıklı kurarsan bu mesafede her türlü bağlantı kurulur.
    zaten üst kattaysanız çatıya fazla bi cat-6 da gitmez iyi olur.
    total maliyetinde 115x2 = 230 tl. 5210g ler.
    20 lirada cat-6 kablolar desen toplam 250 liraya çözersiniz işi.

    çatıya koymadan yapsak nasıl olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: utkanizmit

    görüş olsun olmasın 2 tane 5210g alıp çatılara karşılıklı kurarsan bu mesafede her türlü bağlantı kurulur.
    zaten üst kattaysanız çatıya fazla bi cat-6 da gitmez iyi olur.
    total maliyetinde 115x2 = 230 tl. 5210g ler.
    20 lirada cat-6 kablolar desen toplam 250 liraya çözersiniz işi.

    Aynen katılıyorum
    _____________________________
  • çatıya çıkmadan bağlantı kurulsada çok sağlıksız olur.
    ne yapın edin çatıya çıkın
  • Benim başımdaki olayları bilsen kendini intahar edersin,yinede sakinliğimi korumaya çalışıyorum,yapacak bişey yok,kaderin önüne geçemezsin
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: utkanizmit

    çatıya çıkmadan bağlantı kurulsada çok sağlıksız olur.
    ne yapın edin çatıya çıkın

    hocam peki kurulumu zormudur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • peki arkadaşlar bu cihazlar yağmurdan kardan etkilenmiyor mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: centerboys

    peki arkadaşlar bu cihazlar yağmurdan kardan etkilenmiyor mu ?

    Bu cihazlar outdoor cihazlar, yağmurdan kardan etkilenmez ama siz yinede şeffaf bir poşet ile koruma altına alırsanız daha iyi olur. Aynı şekilde geçen hafta 300 mt. mesafeye kurduk şu anda sorun yok ama tp-link işte, fazla bel bağlamamak lazım, her an herşey olabilir, ucuz olduğu için tercih edilebilir bir çözüm. Ayarlarını WDS modunda yaparsanız birbirini ile bu mesafede rahatça haberleşir.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kumandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: centerboys

    peki arkadaşlar bu cihazlar yağmurdan kardan etkilenmiyor mu ?

    Bu cihazlar outdoor cihazlar, yağmurdan kardan etkilenmez ama siz yinede şeffaf bir poşet ile koruma altına alırsanız daha iyi olur. Aynı şekilde geçen hafta 300 mt. mesafeye kurduk şu anda sorun yok ama tp-link işte, fazla bel bağlamamak lazım, her an herşey olabilir, ucuz olduğu için tercih edilebilir bir çözüm. Ayarlarını WDS modunda yaparsanız birbirini ile bu mesafede rahatça haberleşir.

    peki daha kaliteli bir ürün alsak tavsiyeniz ne olur birde bağlantıda kopma olur mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: centerboys


    quote:

    Orijinalden alıntı: utkanizmit

    çatıya çıkmadan bağlantı kurulsada çok sağlıksız olur.
    ne yapın edin çatıya çıkın

    hocam peki kurulumu zormudur

    kurulum gayet kolay.
    buyur bu link işini görür.http://www.wifi-turk.com/forum/topic/5866-tp-link-tl-wa5210g-tl-wa5110g-wifi-tuerk-kullanim-kilavuzu/

    yağmur kar fırtına kesinlikle korkma ürün her nekadar ucuz artı çok kalite bir marka olmasada harika bir kutu sistemi var.
    1,5 senedir çatıda ve balkon demirine bağlı çalışan 5210g lerim var. renkleri sarardı ama cihazlar hala sorunsuz.
    geçen sene kardan 1 hafta görünmedi çatıdaki cihaz :) banamısın demedi.

    çatılara kurarsan kopma felan olmaz. en az 10 mbit hız alırsın. rahat ol.

    daha iyi cihaz dersen ubiquiti nanostation m2 güzel olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: centerboys


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kumandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: centerboys

    peki arkadaşlar bu cihazlar yağmurdan kardan etkilenmiyor mu ?

    Bu cihazlar outdoor cihazlar, yağmurdan kardan etkilenmez ama siz yinede şeffaf bir poşet ile koruma altına alırsanız daha iyi olur. Aynı şekilde geçen hafta 300 mt. mesafeye kurduk şu anda sorun yok ama tp-link işte, fazla bel bağlamamak lazım, her an herşey olabilir, ucuz olduğu için tercih edilebilir bir çözüm. Ayarlarını WDS modunda yaparsanız birbirini ile bu mesafede rahatça haberleşir.

    peki daha kaliteli bir ürün alsak tavsiyeniz ne olur birde bağlantıda kopma olur mu ?

    http://www.mhz.com.tr/

    Ürün çok ama fiyat konusunda tp-link ile 2-3 kat fark edebilir.
    _____________________________




  • 5210g al iki tane rahat ol bizdensin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.