Şimdi Ara

Bu hafta sonu hayatimda ilk defa tek basima disari cikicam

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
755
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • her hafta sonu ayni olay


    hafta boyunca hafta sonu gelse de mukemmel tatil yapsam diyosun


    hafta sonu geliyor ve tum hafta sonunu evde mal gibi geciriyosun


    diziler filmler oyunlar kesinlikle haz vermiyor


    hayatindan nefret ediyorsun oyle bir bosluk


    bu hafta sonu ne olursa olsun disari cikicam


    belki kadikoyde rastgele dolascam belki bi avmye belki bi X dukkanina fark etmez


    disari cikip bi yere gidicem, belki bi yere oturur kahve icerim. o gun tamamen benim olcak istedigimi yapacam tamamen bosum


    eve de aksama dogru gelcem ve o yorgunlukla oyun/dizi keyfi yapacam, bunu yaparsam daha cok haz alacam gibi hissediyorum. hayatimda ilk defa yapcam bunu o yuzden nasi bi deneyim olcak merak ediyorum


    tum hafta sonumu mal gibi evde sikilarak gecirmicem bu sefer




    _____________________________
    Mesajlarını dikkate almadığım üyeler: aftermath666, AlfieLowis, alpererez, ankarali0606x, Arkadiusz Milik, Arthur.Morgan, Automatic Gun Fire, b0Ni, BeyazBüyü, Bisikletçi76, denizgoren, derttücarı, EfsaneManx, esdarking, F355 Challenge, FatihTSFC, ferhatakdag4545, fransızee, Guest-1DF3AA226, Guest-225FEBD6D, Guest-7F117DFD2, Gunpower-storm, haydar., Heisenbergin asistanı, Hunyadi Matyas, iaaynaci, iyi birisiydim, Kabus00, KelKodVer, KievKarambolü, kingofbet, Kobe Bean Bryant, KrallŞaplakçı, KYRA C5, Luffy1907, Lynessa, MacGyver., Machoo_, Marangoz Almond, Maraz Alinin Sağ Kolu, MaximillianFoe, meola147of, mkmdesign, mrslimshady, napolyon07, Naughty Dog, Neverwinter81, NurullahHormanci, olishernandez, oMeR24, OnLiNe MaNaGeR, orhanyor, pakaji2, Philipp_Plein, pilotaFerrari, Playstation5, PoisonedPurple, PURECAUCASIANWHITE, QRX, rainy00, RASYONALIST, Reaper87, RichardB, royal_sm, RustinCohleTD, S.T.A.L.K.E.R., SacredDivinity, Scorpioleo, secotti2007, shad0w, Sucuk_Ağacı, Super Meat Boy, TEHET, tekir21, the__executioner__, tonimotto, Toyoda, Traxen, UCL, unraveling, xgrabyourglocks, YigitErkin20, Yılmaz1907, zLucas, Zombie_Benz
  • Zurna yerinde İskender göm.

    _____________________________
  • Feysbuk kullanıcısına yanıt

    o isleri biraktim hocam

    _____________________________
    Mesajlarını dikkate almadığım üyeler: aftermath666, AlfieLowis, alpererez, ankarali0606x, Arkadiusz Milik, Arthur.Morgan, Automatic Gun Fire, b0Ni, BeyazBüyü, Bisikletçi76, denizgoren, derttücarı, EfsaneManx, esdarking, F355 Challenge, FatihTSFC, ferhatakdag4545, fransızee, Guest-1DF3AA226, Guest-225FEBD6D, Guest-7F117DFD2, Gunpower-storm, haydar., Heisenbergin asistanı, Hunyadi Matyas, iaaynaci, iyi birisiydim, Kabus00, KelKodVer, KievKarambolü, kingofbet, Kobe Bean Bryant, KrallŞaplakçı, KYRA C5, Luffy1907, Lynessa, MacGyver., Machoo_, Marangoz Almond, Maraz Alinin Sağ Kolu, MaximillianFoe, meola147of, mkmdesign, mrslimshady, napolyon07, Naughty Dog, Neverwinter81, NurullahHormanci, olishernandez, oMeR24, OnLiNe MaNaGeR, orhanyor, pakaji2, Philipp_Plein, pilotaFerrari, Playstation5, PoisonedPurple, PURECAUCASIANWHITE, QRX, rainy00, RASYONALIST, Reaper87, RichardB, royal_sm, RustinCohleTD, S.T.A.L.K.E.R., SacredDivinity, Scorpioleo, secotti2007, shad0w, Sucuk_Ağacı, Super Meat Boy, TEHET, tekir21, the__executioner__, tonimotto, Toyoda, Traxen, UCL, unraveling, xgrabyourglocks, YigitErkin20, Yılmaz1907, zLucas, Zombie_Benz
  • Tüm gününüz nasıl geçiyor son 1.5 senedir?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • hayatında ilk defa mı sayısız kez tek başıma dışarı çıktım ve çıkmaya da devam ediyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • evde / odamda

    _____________________________
    Mesajlarını dikkate almadığım üyeler: aftermath666, AlfieLowis, alpererez, ankarali0606x, Arkadiusz Milik, Arthur.Morgan, Automatic Gun Fire, b0Ni, BeyazBüyü, Bisikletçi76, denizgoren, derttücarı, EfsaneManx, esdarking, F355 Challenge, FatihTSFC, ferhatakdag4545, fransızee, Guest-1DF3AA226, Guest-225FEBD6D, Guest-7F117DFD2, Gunpower-storm, haydar., Heisenbergin asistanı, Hunyadi Matyas, iaaynaci, iyi birisiydim, Kabus00, KelKodVer, KievKarambolü, kingofbet, Kobe Bean Bryant, KrallŞaplakçı, KYRA C5, Luffy1907, Lynessa, MacGyver., Machoo_, Marangoz Almond, Maraz Alinin Sağ Kolu, MaximillianFoe, meola147of, mkmdesign, mrslimshady, napolyon07, Naughty Dog, Neverwinter81, NurullahHormanci, olishernandez, oMeR24, OnLiNe MaNaGeR, orhanyor, pakaji2, Philipp_Plein, pilotaFerrari, Playstation5, PoisonedPurple, PURECAUCASIANWHITE, QRX, rainy00, RASYONALIST, Reaper87, RichardB, royal_sm, RustinCohleTD, S.T.A.L.K.E.R., SacredDivinity, Scorpioleo, secotti2007, shad0w, Sucuk_Ağacı, Super Meat Boy, TEHET, tekir21, the__executioner__, tonimotto, Toyoda, Traxen, UCL, unraveling, xgrabyourglocks, YigitErkin20, Yılmaz1907, zLucas, Zombie_Benz
  • Zurnalog kullanıcısına yanıt
    Zurna yiyerek mi? Full oyun oynayarak mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yine gittim açtım bu adami
    4 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • benim icin ilk olcak hocam isin dogrusu bu zamana kadar bunu dert etmiyordum ama gecen hafta sonu evde otururken oyle bi bunaldim ki " bu ne yaaa dunun aynisi bu nasi tatil" diyerekten bi cildirdim. yaptigim hicbisey zevk vermiyodu. o yuzden kendimce bi plan yapip disari atacam kendimi hayatimda ilk defa. bi sekilde disarda zaman gecircem. harcayacak param olsa cok daha guzel olurdu ama neyse kisitli butcemizle de biseyler yapmaya calisacaz artik

    _____________________________
    Mesajlarını dikkate almadığım üyeler: aftermath666, AlfieLowis, alpererez, ankarali0606x, Arkadiusz Milik, Arthur.Morgan, Automatic Gun Fire, b0Ni, BeyazBüyü, Bisikletçi76, denizgoren, derttücarı, EfsaneManx, esdarking, F355 Challenge, FatihTSFC, ferhatakdag4545, fransızee, Guest-1DF3AA226, Guest-225FEBD6D, Guest-7F117DFD2, Gunpower-storm, haydar., Heisenbergin asistanı, Hunyadi Matyas, iaaynaci, iyi birisiydim, Kabus00, KelKodVer, KievKarambolü, kingofbet, Kobe Bean Bryant, KrallŞaplakçı, KYRA C5, Luffy1907, Lynessa, MacGyver., Machoo_, Marangoz Almond, Maraz Alinin Sağ Kolu, MaximillianFoe, meola147of, mkmdesign, mrslimshady, napolyon07, Naughty Dog, Neverwinter81, NurullahHormanci, olishernandez, oMeR24, OnLiNe MaNaGeR, orhanyor, pakaji2, Philipp_Plein, pilotaFerrari, Playstation5, PoisonedPurple, PURECAUCASIANWHITE, QRX, rainy00, RASYONALIST, Reaper87, RichardB, royal_sm, RustinCohleTD, S.T.A.L.K.E.R., SacredDivinity, Scorpioleo, secotti2007, shad0w, Sucuk_Ağacı, Super Meat Boy, TEHET, tekir21, the__executioner__, tonimotto, Toyoda, Traxen, UCL, unraveling, xgrabyourglocks, YigitErkin20, Yılmaz1907, zLucas, Zombie_Benz
  • ikisi de kral

    _____________________________
    Mesajlarını dikkate almadığım üyeler: aftermath666, AlfieLowis, alpererez, ankarali0606x, Arkadiusz Milik, Arthur.Morgan, Automatic Gun Fire, b0Ni, BeyazBüyü, Bisikletçi76, denizgoren, derttücarı, EfsaneManx, esdarking, F355 Challenge, FatihTSFC, ferhatakdag4545, fransızee, Guest-1DF3AA226, Guest-225FEBD6D, Guest-7F117DFD2, Gunpower-storm, haydar., Heisenbergin asistanı, Hunyadi Matyas, iaaynaci, iyi birisiydim, Kabus00, KelKodVer, KievKarambolü, kingofbet, Kobe Bean Bryant, KrallŞaplakçı, KYRA C5, Luffy1907, Lynessa, MacGyver., Machoo_, Marangoz Almond, Maraz Alinin Sağ Kolu, MaximillianFoe, meola147of, mkmdesign, mrslimshady, napolyon07, Naughty Dog, Neverwinter81, NurullahHormanci, olishernandez, oMeR24, OnLiNe MaNaGeR, orhanyor, pakaji2, Philipp_Plein, pilotaFerrari, Playstation5, PoisonedPurple, PURECAUCASIANWHITE, QRX, rainy00, RASYONALIST, Reaper87, RichardB, royal_sm, RustinCohleTD, S.T.A.L.K.E.R., SacredDivinity, Scorpioleo, secotti2007, shad0w, Sucuk_Ağacı, Super Meat Boy, TEHET, tekir21, the__executioner__, tonimotto, Toyoda, Traxen, UCL, unraveling, xgrabyourglocks, YigitErkin20, Yılmaz1907, zLucas, Zombie_Benz
  • En iyisi hiçbirşey yapmak dan iyidir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Yorganalti Gercekler
  • Zurnalog kullanıcısına yanıt
    Hocam o kadar boş vaktiniz ve bilginiz varken neden kod yazmayı saldınız?

    Ben olsam tırmalardım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • salmadim ki devam ediyom


    meslegim o zaten istesem de birakamam

    _____________________________
    Mesajlarını dikkate almadığım üyeler: aftermath666, AlfieLowis, alpererez, ankarali0606x, Arkadiusz Milik, Arthur.Morgan, Automatic Gun Fire, b0Ni, BeyazBüyü, Bisikletçi76, denizgoren, derttücarı, EfsaneManx, esdarking, F355 Challenge, FatihTSFC, ferhatakdag4545, fransızee, Guest-1DF3AA226, Guest-225FEBD6D, Guest-7F117DFD2, Gunpower-storm, haydar., Heisenbergin asistanı, Hunyadi Matyas, iaaynaci, iyi birisiydim, Kabus00, KelKodVer, KievKarambolü, kingofbet, Kobe Bean Bryant, KrallŞaplakçı, KYRA C5, Luffy1907, Lynessa, MacGyver., Machoo_, Marangoz Almond, Maraz Alinin Sağ Kolu, MaximillianFoe, meola147of, mkmdesign, mrslimshady, napolyon07, Naughty Dog, Neverwinter81, NurullahHormanci, olishernandez, oMeR24, OnLiNe MaNaGeR, orhanyor, pakaji2, Philipp_Plein, pilotaFerrari, Playstation5, PoisonedPurple, PURECAUCASIANWHITE, QRX, rainy00, RASYONALIST, Reaper87, RichardB, royal_sm, RustinCohleTD, S.T.A.L.K.E.R., SacredDivinity, Scorpioleo, secotti2007, shad0w, Sucuk_Ağacı, Super Meat Boy, TEHET, tekir21, the__executioner__, tonimotto, Toyoda, Traxen, UCL, unraveling, xgrabyourglocks, YigitErkin20, Yılmaz1907, zLucas, Zombie_Benz
  • Zurnalog kullanıcısına yanıt

    Fakat hala işsizsin?


    Bu işte bir gariplik var.

    _____________________________
  • Zurnalog kullanıcısına yanıt
    Son iki ayda neler oldu rapor istiyoruz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Bu hafta sonu hayatimda ilk defa tek basima disari cikicam

    Tebrikler Hocam Benım Durum bu yakında bende Dışarı Çıkmayı Başarcam Bu hafta sonu hayatimda ilk defa tek basima disari cikicam 

    _____________________________
    █████ 31 HATAY █████
  • Ve Duş Alıp bir kız la konuşmayı başarp Mmo rpg oynamayı Bırakıcam




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jahknight31 -- 10 Ağustos 2025; 15:12:50 >
    _____________________________
    █████ 31 HATAY █████
  • .Ferrum. kullanıcısına yanıt

    disari hala cikmiyorum cunku arkadasim cevrem yok


    arkadasim olsa hadi cikalim dese takilirim ortamlara ama yok


    hafta sonlari yine sikici geciyor ama yapacak bisey yok alisiyosun gibi bisey


    spora ara verdim cunku protein almakta zorlaniyorum beslenmek cok zor


    yine de beslenmeye dikkat etmeye calisiyorum az abur cubur yemeye calisiyorum


    ama sosyallik olarak degisim 0 hala. ona cozum bulabilir miyim emin degilim. cok zor


    tesekkurler

    _____________________________
    Mesajlarını dikkate almadığım üyeler: aftermath666, AlfieLowis, alpererez, ankarali0606x, Arkadiusz Milik, Arthur.Morgan, Automatic Gun Fire, b0Ni, BeyazBüyü, Bisikletçi76, denizgoren, derttücarı, EfsaneManx, esdarking, F355 Challenge, FatihTSFC, ferhatakdag4545, fransızee, Guest-1DF3AA226, Guest-225FEBD6D, Guest-7F117DFD2, Gunpower-storm, haydar., Heisenbergin asistanı, Hunyadi Matyas, iaaynaci, iyi birisiydim, Kabus00, KelKodVer, KievKarambolü, kingofbet, Kobe Bean Bryant, KrallŞaplakçı, KYRA C5, Luffy1907, Lynessa, MacGyver., Machoo_, Marangoz Almond, Maraz Alinin Sağ Kolu, MaximillianFoe, meola147of, mkmdesign, mrslimshady, napolyon07, Naughty Dog, Neverwinter81, NurullahHormanci, olishernandez, oMeR24, OnLiNe MaNaGeR, orhanyor, pakaji2, Philipp_Plein, pilotaFerrari, Playstation5, PoisonedPurple, PURECAUCASIANWHITE, QRX, rainy00, RASYONALIST, Reaper87, RichardB, royal_sm, RustinCohleTD, S.T.A.L.K.E.R., SacredDivinity, Scorpioleo, secotti2007, shad0w, Sucuk_Ağacı, Super Meat Boy, TEHET, tekir21, the__executioner__, tonimotto, Toyoda, Traxen, UCL, unraveling, xgrabyourglocks, YigitErkin20, Yılmaz1907, zLucas, Zombie_Benz
  • Jahknight31 kullanıcısına yanıt

    Mmo rpg oynama CF dinle. Knokkelmann ve Diabolism'i loop'a al. Diabolism Fck Y ALL albümünden dolasıyla trsh gibi ama bence güzel yine de. Yani biraz Slayer araklaması var sanki Hell Awaits dinliyoruz gibi ama ben seviyorum.

    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.