|
Genetik olarak saç dökülmem olmasa da bayağı geniş bir alnım var, saç çizgim üstte de diyebiliriz, ergenlik zamanları yine fazla sırıtmıyordu da, biraz yaşım ilerleyince mature hairline denilen şekilde saç çizgim yukarı çıktı, özellikle saçımı kısaltınca gerçekten kötü duruyor, kahkül şeklinde uzatırsam yine kapatabiliyorum ama uzun saç sevmiyorum pek, ailede herkesin saçı bu şekilde, saç çizgisini daha aşağı almak için vb. saç ektirmek mümkün mü? |
|
_____________________________
“We're the heart for the heartless, the thoughts for the thoughtless,
The lies for the honest, we're the gods of the godless.” |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






