Şimdi Ara

bu dünyaya ve bu türkiye ye neden cocuk getiriyorsunuz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
196
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 10
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 11 saat 9 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • turbolineam (3 mesaj) Guest-74C919D2B (2 mesaj) bace3434 (1 mesaj) JaReD22 (1 mesaj) sedatistan (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (9 mesaj) Mobil (3 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • bakıyorum dünyanın her yeri fakirlik dolu

    zengin olmak para kazanmak arabaya binmek çok ama çok zor.

    neden bu dünyaya cocuk getiriyorsunuz? bunun mantığını öğrenmek istiyorum

    fakirlik olduğu zaman insan mutlu olamaz ki? her şey olumsuz ve iyi değil.




    |
    |
  • klasik turbo başlığı para fakirlik zenginlik.


  •  

  • Evlatlık almak çok daha mantıklı. zaten dünya nüfusu gereğinden fazla

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dapeux

    Evlatlık almak çok daha mantıklı. zaten dünya nüfusu gereğinden fazla

    o da mantıksız elin cocuguna bakılmaz.

    mantıklısı para olmadığı sürece cocuk yapmamak

    para oldugu zaman cocuk yapmak

  • Seni ilgilendirmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dogru karar veremedımı zaten gunahkar vatan hayını olur dımı

  • Hz.hehheheh kullanıcısına yanıt

    O nick ne lan   


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dapeux D kullanıcısına yanıt

    Bende öyle düşünmüştüm bir zamanlar ama o zamanda başkasının genlerini neden besliyorum diyorsun? Sana benzeyen senin huyunda çıkmış birine insan daha çok bağlanır. Kendine benzeyenden daha çok hoşlanırsın.

    Genlerimiz böyle sonuçta bunun için ürüyoruz tüm canlılar kendi genlerinin devamlılığını sağlamak için ürüyor.


    Bide tabi adalet duygusu var. Ulan ben yapıp bıraktım mı ki başkasının bıraktığını ben alayım? Bana ne abi yapmasaymış bakamayacaksa(vefat'ı bunun dışında tutuyorum).


    Soruya gelirsek


    "bu dünyaya ve bu türkiye ye neden cocuk getiriyorsunuz?"


    Bunun sebebi fakirlik, hiç bir gelişmiş dünya ülkesinde nüfus artmaz. Fakir adamın kendini tatmin edeceği, mutlu olacağı tatilleri villaları yatları olmayınca çocuk yapar ki ona bağlanıp mutlu olmak, bu açlığı öyle doldurmak için.


    Zaten savaş ve kıtlık zamanlarında bile mantıklı olmamasına rağmen nüfus artmıştır.





  • yani bi standart olması gerekiyor ama şuda var insan soyunu devam etmek için çocuk getirir dünyaya ama şu an dünya öyle bir hale geldiki nasıl takip edicen çocuğu ya başına birşey gelirse ya kötü bir alışkanlığı olursa vs yani hayatta birşeyler görünce insan sorguluyor dünyaya çocuk getirmelimi diye allah vermesin ama neler oluyor bu hayatta yani kolay değil çocuğun sorumluluğu

  • Az önce çarşıdan geliyorum kadının yanında üç tane küçük çocuk biri bebek arabasında
    Ya ben bi taraflarıma güvenip evlenemiyorum bunlar bu dönemde nasıl boy boy çocuk dünyaya getiriyorlar aklım almıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz gece gündüz bu meseleyi düşünün ama millet gece gündüz yapsın. Düşünmeye devam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.