< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leopard76 -- 27 Ağustos 2025; 15:42:32 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Bu dönemki ders programım ⬇️
-
-
Ayrıca araştırma projesi ya da aday mühendislikten birini yapmayı çok istiyorum zaten üniversite bitmesine kalmış 2 sene, kulüp vs tamamen kenara koyup bu ikisine + gpa kasmaya odaklanmayı düşünüyorum. Genel olarak üniversitenin bir esprisi kalmadı çalış mezun ol git. Tek sorun aday mühendislik kabulü almak / araştırma projesine başvuracak kadar yetkin olmak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leopard76 -- 27 Ağustos 2025; 0:31:32 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Başarılar dilerim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Computer networks çalışıyorum 1 aydır. Ezber bu hiç keyifli değil hoşuma gitmedi ama öğrenilmesi gereken temel bir ders.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Teşekkürler
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Ben ilk sene ceng giriş dersinin kitabında okumuştum biraz çok hoşuma gitmişti layerlar vs. Ama gömülü açılırsa bunu 4.1de alırım artık, ya da tam tersi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Araştırma projesi çok rahat yaparsın bence. doktora tezi değil sonuçta.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Kulüpler üniversitenin en boş olayı olabilir bence, he eğer en yakın arkadaşınız kulüp başkanı ise o zaman işler değişebilir, her firma/şirket gezilerine garanti gidersiniz.
2. Sınıfın başında 2 tane kulübe kaydoldum, özellikle bir tanesi ismini vermeyeyim sanırsın ülke yönetiyorlar. Herkes bir havalarda cart cırt falan fistan, ne gerek var arkadaş. Hem geziye de gidemedim.
Buna ayıracağınız zamanı adam akıllı İngilizceye falan ayırın, bölümünüzle alakalı şeylere bakın. Bu da yeni başlayacak arkadaşlara tavsiye olsun.
Hocam bu arada ortalamanız kaç ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Geçen sene konsepti bilmeden bir hocayla araştırma projesine katılanlara katılmıştım ama hiç benlik olmadığını görünce çıkması da ayrı dert olmuştu hoca bir şey dememişti ama gönüllü olduğum için
O yüzden açılacak projeleri biraz araştırmak lazım
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Hocam cidden bu kulüplerin şirket yönetme mentalitesi adamı soğutuyor, bazı kulüpler yönetim kurulunda yükselme işini bile abartı bir sisteme dökmüş millet de yönetim kurulu olacam diye çok gereksiz etkinliklerde zamanını kaybediyor, ben teknik bir kulüpte yönetim kurulundaydım kısa bir süre, amacım teknik derinlik kazanmaktı, milletle aram da iyiydi ama kazandığım son şey o teknik derinlikti, sonra çıktım kulüpten. Zaten sene boyunca onlarca yarışma etkinlik vs oluyor kulüplere gerek olmadan da buralarda kendini geliştirirsin arkadaş ortamı da bulursun.
Ortalamam 3.6 civarı diyelim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Ders Programımız açıklandı, eğer kontenjan dolmazsa Embedded dolarsa da Network alıp 1 lablıyı bitirmeyi düşünüyorum.
Ama bir yandan da üst sınıflarda almamız gereken 3 labsızın bir tanesini şimdi alıp 4'ü rahatlatsam mı diye de düşünüyorum ama 4'ü rahatlatmaya değer mi onu da bilmiyorum
eğer ilgilenecek varsa bu dönem belki alırım dediğim labsız seçmeliler: Theory of Computation, Finite Machines and Automata ve YBS
Rahatıma düşkünlük vs geleceğe yatırım arasında gidip geliyorum xd
_____________________________ -
Otomata boş günüme denk geliyormuş theory of computation da hiç benlik değil tek soru üstten ybs seçmelisi alınır mı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
ybs seçmelisi alma, bizde zorunluydu. tiksinerek çalıştım.
_____________________________ -
Programda uzun süre sonra ilk defa distributed systems seçmelisi açmışlar dedim ben bu kelimeye aşinayım akşamına da sen yorum yazdın
Ama zorunlu dersle çakışıyordu seneye kaldı :\
YBS için kolay diyorlar zaten üstten alacağım için çok teorik bir şeye girmem de bakalım, biyoinformatic falan da var da onlar da çok soyut geliyor ya
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leopard76 -- 11 Eylül 2025; 19:53:4 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
bence her ceng okuyan distributed systems bilmeli çok değerli bir alan.
benim de program berbat oldu istediğim 2 dersi vermemişler, ders seçimleri bitene kadar kovalamam lazım
ybs kolay da sarmıyor işte. ezber de az değil.
biyoinformatik baktım cs'te prereq'siz bir ders ama çok fazla niş. lisansta (eğer o alana yönelmeyeceksen) gereksiz kalır. bizim okuldakinin asistanı de 98'li artist bi phd öğrencisiymiş, çok büyük ihtimalle döverim diye almadım seçmeli olarak xd
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-7F987C698 -- 11 Eylül 2025; 19:55:48 >_____________________________ -
Labsız seçmeliler %90 bu tür niş alanlardan oluyor yani sektörel değil de merak ettiğini seçiyorsun gibi, dersler ya aşırı donanım ya aşırı teori ya da software dersi oluyor genelde
ybs tavsiye eden de var sunumları falan iyi oluyormuş da zaten millet kontenjanları kapar bana kalır mı bilmiyorum xd
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
ilgin de yok zaten salla direkt.
ybs kolay ders gpa booster olarak alınır. kalırsa al.
_____________________________
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






