Şimdi Ara

Bu çiziğe ne yapılabilir ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dün taziye için bursaya gittik.Malasef başkasının malında gözü olanlar 2 aylık arabamızı çizmişler.Bu çiziği en iyi nasıl giderebilirim ?İstanbul avrupa yakasında boyacı tavsiyesi olan varmı ?
    Bu çiziğe ne yapılabilir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Omer_Faruk. -- 1 Ocak 2017; 21:40:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________

    İphone 7 32GB Mat Siyah
    Playstation 4 500GB l Psn:Omers25
    Xbox One 500Gb l Gamertag:Omers25
  • Kendiniz beceremezsiniz çizik büyük ve uzun. Düzgün bir boyacıya götürürseniz rötüş boyasıyla toparlar. Yüzeyi rötüş boyasıyla dolduracak. Zımparalayıp tesfiye edecek, üstüne de cila yaparak parlatacak. Söylemesi kolay ama bu kadar büyük çiziklerde uygulaması zor.
    _____________________________
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam
    _____________________________

    İphone 7 32GB Mat Siyah
    Playstation 4 500GB l Psn:Omers25
    Xbox One 500Gb l Gamertag:Omers25
  • Motosiklet çiziğine benziyor kasıtlı yapılmış gibi değil sanki. Boyacı güzel bi şekilde rötuşunu yapar belli bile olmaz.
    _____________________________
    Eğer bir gün hız yüzünden ölürsem ağlamayın, çünkü ben gülümsüyordum.
  • Brian O Conner kullanıcısına yanıt
    sağolun hocam.Ben bugün farkettim çiziği.İstanbulda evin kapalı garajı var araç hep orda durduğu için bursada kaasıtlı olarak çizildiğini düşündüm.Ama motosiklette olabilir dediğiniz gibi
    _____________________________

    İphone 7 32GB Mat Siyah
    Playstation 4 500GB l Psn:Omers25
    Xbox One 500Gb l Gamertag:Omers25
  • naptınız hocam hallettiniz mi ?
    _____________________________
    End Of The Road. No One There. Killing Me Killing You. You Are The One. Aika Multaa Muistot. ( Ville Laihiala )


    don't cry....
    soldier of fortune...
    ..but why why why can't it be oh can't it be mine..
    ...and I still wonder if you ever wonder the same and I still wonder...
  • ByBaterist kullanıcısına yanıt
    Yok hocam daha bugün gördüm çiziği.
    _____________________________

    İphone 7 32GB Mat Siyah
    Playstation 4 500GB l Psn:Omers25
    Xbox One 500Gb l Gamertag:Omers25
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    bu çizik nasıl düzeltilir ?
    11 yıl önce açıldı
    Bu çizik nasıl gider?
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Omer_Faruk. kullanıcısına yanıt
    Bursa'da dengesiz çok geçmiş olsun
    _____________________________
    Gidiyoruz işte...
    Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA!
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam.Anlamıyorumki çizince ellerine ne geçti.Böyle nasıl mutlu oluyorlar
    _____________________________

    İphone 7 32GB Mat Siyah
    Playstation 4 500GB l Psn:Omers25
    Xbox One 500Gb l Gamertag:Omers25
  • Geçmiş olsun.Hocam böyleleri ne küfür etsen az gelir ama napıcaksın Allaha havale edeceksin.
    _____________________________
    Yokuşun amacı sizi yormak değil,zirveye çıkarmaktır....
  • tayfun_aslan T kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    İphone 7 32GB Mat Siyah
    Playstation 4 500GB l Psn:Omers25
    Xbox One 500Gb l Gamertag:Omers25
  • Omer_Faruk. kullanıcısına yanıt
    anlayamazsın böle insanları hasetlenen çok yani
    _____________________________
    Gidiyoruz işte...
    Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA!
  • Geçmiş olsun hocam Allah daha büyük bir kaza vermesin. Alın teriyle alınan malın değerini yeteri kadar anlayamayan "mallar" çok. Yakalayacaksın birini vereceksin zopayı
    _____________________________
    Nissan Qashqai 1.5 dCi DCT Sky Pack

    Dacia Duster 1.0 ECO-G Comfort
  • Hocam gecmis olsun bu tip çiziklerle sanayide ki ustalar ugrasmiyor benzer durum benimde basima gelmisti 3 4 ay once forumda konum var benim ki sol ön kapiydi sanayide goturdugum ustalarin %90 kapinin boyanmasi gerektigini soylediler bende forumlarda arastirdim bu isle ugrasan tokyogarage buldum ve çizik olan kapiyi yaptirdim %95 oraninda basari saglandi.Kapinin cizik oldugunu onceden bilmeyen birisinin anlamasi mumkun degil.Facebookta arkadasin sayfasivar tokyogarage diye aratabilirsiniz.Extra bilgileye ihtiyaciniz olursa yardimci olmaya calirisim tekrar gecmis olsun.
    _____________________________
  • boltman34 B kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    İphone 7 32GB Mat Siyah
    Playstation 4 500GB l Psn:Omers25
    Xbox One 500Gb l Gamertag:Omers25
  • Ankarada dby detailing var mesela rötüş işleri hiç fena değil. O tarz çalışan bir detailing firması bulursanız istanbulda özenerek yaparlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Sparhawk -- 2 Ocak 2017; 11:42:51 >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.