Şimdi Ara

bu bölümlerde okuyan veya bölümle ilgili bilgisi..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
339
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ... olanlar bana yardım ediniz lütfen

    ben sınavdan 314,520 sayısal puan aldım ve %23 lük dilimdeyim

    şehir ve bölge planlama
    maden mühendisliği (sadece hacettepe ingilizce yazacağım)
    çevre müh .
    biyokimya
    makine mühendisliği
    metalurji ve malzeme müh.

    yazmayı düşündüğüm bölümler bunlar . bu bölümlerde okuyan veya yakınları okuyan yahut bölümler hakkında bilgisi olan varsa ve benle paylaşırsa çok sevinirim tşk.



  • Marmara Üniversitesi çevre mUhendisliğinde okuyan bir arkadaşım..3. senesinde okulu bırakıp tekrar oss sınavına girdi..Başka bir bölümü kazanıp cevre muhendisliğinden istifa etti
  • valla ben okumuyorum veya okuyan tanıdığım yok ama
    metalurji ve malzeme müh. favorilerim arasında
  • Bir Yük.Müh. olarak diyorum ki
    ne olursan ol
    hiç bir önemi yok
    önemli olan
    oldunmu en iyileriden ol!!!!

    Benim Boğaziçi End. Müh. mezun arkadaş vardı. Adam bunalıma girip Kanadaya gitti.
    Bir çok bölümden nice arkadaşım var
    Sürünen endüstrü mühendisleride tanıyorum, İTÜ'den mezun yük. inş. mühendisleride tanıyorum..

    Ama çok iyi durumda arkadaşlarımda var..
    Türkiyede her dalda yetişmiş insan fazlası var.
    O yüzden iyi olman gerekiyor.
    Biraz bölümleri araştır sana yakın olanı şeç önemli olan zevk almaktır.
    Çok iyi durumda metalurji ve malzeme müh. tanıyom
    ama her sabah 4 te kalkıp tuzlaya gidiyor, akşam 9 da evde oluyor
    fabrikada 1000C sıcakta çalışıyor, her an kafasına kızgın lavlar düşebilir...
    İşsiz makine müh. arkadaşım çok var.. çok fazla mak. müh. var. 500milyon maşa talim

    şehir bölge ise arazi olayını sevmen lazım,
    iş olanağı o kadar geniş değil ama sana kalmış
    iyi şeyler yaparsan belediyelere proje yapabilirsin
    Bence Harita Müh. nide düşün
    çünkü bende haritacıyım

    araç takip, uydu, GPS, GIS, aplikasyon, ölçüm, fotogrametri, digital fotografçılık...
    falan çok geniş bir meslek
    bu dallardan birinde iyi ol biter

    sevdiğin bir şeyi yaz
    hayırlı olsun en zor kararın ona göre




  • yazdığın bölümler birbiriyle çok ilgisiz bölümler. sen en istediğin bölümü yaz derim.
    ben biyokimya dersi aldım. Bütün insan sistemini filan inceliyorsun. Lab dersinde de kan, idrar gibi analizler yapıyorsun
  • iyi araştır okulu bitirince işsiz kalmada
  • cozb a katılıyorum sevdiğin bir bölümü bulmaya çalış sevdiğin mesleği daha iyi yaparsın iş imkanı ise senin ne kadar iyi olduğuna bağlı.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • arkadaşlar özellikle de şehir ve bölge planlamacısı dayısı amcası halası teyzesi eniştesi dünürü görümcesi bacanağı kayınçosu eniştesi yengesi ne bilim hısmı tanıdığı arkadaşı olan varsa bana bilgi verebilir mi ?

    metalurji ve malzeme içinde yukarda yazdıklarım geçerli
  • metalürjide okuyan arkadaşım var. ne gibi soruların var söyle ben ona sorarım
  • bence istediğin bir bölümü yaz,
    İsteyerek çalışmak başarı getirir. Ziraat bölümü vs türü bir bölümüde bitirsen işini severek yapıyorsan başarılı olursun ve gayet güzel paralar kazanabilirsin.
  • Abi makine dalında herkes mühendis olmak istiyor. Hiç kimse teknik eleman olmak istemiyor. Ondan mühendis bolluğu var zaten.
  • cozb soruları sıralayım
    dersleri okumak zor mu (tabii biraz zor olacak ama ...)
    bitirdikten sonra nasıl iş arıyacak
    nerelere baş vuracak (kafa atacak)
    hangi sektörde çalışacak
    geleceğe nasıl bakıyor çıkınca iş bulacak gibi görüyor mu kendini (bu ne biçim cümle oldu )
    bir de hangi üniversitede okuyor sorularım bunlar

    ilgilendiğiniz için hepinize tşk ederim
  • cozb .....
  • sececeğin branşın 5 sene sonra türkeyedeki hali ne olur onuda araştırmanı tavsiye ederim
    ( ülkede madencilik sektörü tükendi oraya bulaşma derim)
  • ben de 2005 te yeni atılımlar olacak umuduyla yazıyorum zaten maden müh. tamamen kararsızım ne yazacağım hususunda
  • akidibol kullanıcısına yanıt
    Olmadı yeni atılımlar. Yıl 2015 hâlâ aynı... Naptın? Pişman oldun mu maden mühendisliğinden? Şuan ne yapıyorsun?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hyford -- 15 Ekim 2015; 0:35:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Noldu acaba ya merak ettim konu yukarda kalsın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hyford

    Olmadı yeni atılımlar. Yıl 2015 hâlâ aynı... Naptın? Pişman oldun mu maden mühendisliğinden? Şuan ne yapıyorsun?

    12 yıllık hort hey maşallah :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.