Şimdi Ara

Bu bölüm iyiki var!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
281
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar az once 5-10 dakka konu dışına göz atayım dedim inciyemi girdim yoksa konu dışınamı bilemedim.. gerçekten okulların kapanmasınında etkisiyle deyim yerindeyse tüm veletler egolarını tatmin ediyor hep aynı klişe replikler vs.. bu bölümü açan yönetime bir kez daha teşekkür ediyorum bu bölüm olmasa sanırım okullar açılana kadar dh ' a girmezdim..



    _____________________________
  • İyi günler sevgili AhmetD*,

    Bence de bu bölüm süper bir buluş yönetimi buradan tebrik ediyorum ve buranın müdavimlerine saygılar sunuyorum. İyi yorumlamalar bütün herkes.

    Tekrar iyi günler diliyorum, sağlıcakla kalın.
    _____________________________
    Katılım zamanı: 12 Nisan 2007
  • Meydanı biraz onlara bırakmak gibi oldu, ama farketmez. Güzel bi seviye yakaladıktan sonra :)
    _____________________________
  • Valla bence de çok güzel oldu çok memnunum ben..
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bu sefer Cidden Açıklandı
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.