Şimdi Ara

Bu arızanın çözümü için ne yapmam lazım?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.473
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 10 gündür internet kesik. Süperonline alt yapı Türk telekom un onlar bakacak dedi. Böyle diye diye günler geçiyor. Tt bina içi arıza demiş güya 3. Gün. Elektirikçi geldi. Bina ankesöründe etiketim bile yok. Yani hiç bakılmamış. Etiket olmayınca da elektirikçi bir şey yapamadı.

    Tekrar süperonline a söyledim. Etiket yok diye. İleteceğiz tt ekiplerine dediler. Ondan sonra da günler geçti. Bugün tt müdürlüğüne gittim. Bir şey yapamayız. Ekiplere mail ile bildirmiştir süperonline dediler. Şimdi beklemekten başka yapacak bir şey var mı?



  • sorunu TT çıkartıyor çözecek olanda TT...
  • Aynı şeyi yaşadım diyebilirim. Ancak yapılması gereken Türk Telekom Bölge Müdürlüğü'ne gidip saydırmak. Bir tek böyle çözülebilir.
  • Durum halen aynı.
  • tt den almadıgın ıcın ılgılenmıyorlar
  • Aynen hocam. Ama ne yaparlarsa yapsınlar geçmeyeceğim tt ye.
  • Superonline a yazin kullanmadigin zaman ki ucretleri faturadan dussunler.
  • Onu zaten söylediler hocam. Arıza düzelince arayın faturayı düzenleyelim diye ama sorun arızanın devam etmesi. Düşünün mahalle arasından bir elektirikçi gelip arıza için kontrol veya müdahale edebiliyor ama süperonline ekibi gelemiyor. Sürekli Twitter üzerinden de yazıyorum. 3 gündür aramayı bıraktım. Böyle uzun süren durumlarda kendi ekipleri gelmeli bence.
  • baltalı-katil kullanıcısına yanıt
    TT ile muhatap olacak olan SUPERONLINE... sen değil... superonline.net adresinden şikayet yaz...
  • 11 eylülde aradılar. Genel sorun varmış 12 Eylül de düzelecek dediler. Ben de genel sorun yok dedim. 12 Eylül de düzelmez ise tekrar arayın dedi.

    13 Eylül de aradım. Arıza kaydınız yok dedi. Biraz sert yaptım. Nasıl yok yine en baştan 20 gün bekleyecek miyim dedim.

    Sizi arayacağız eğer sorun binadan ise ekibimiz gelecek dediler. Bakalım halen aramalarını bekliyorum
  • Ekipleri geldi kontrol etti. Bina içi sorun yok diyip görüntü alıp telekoma bildirdi. 48 saat sürer düzelmesi dediler. Böyle 2 kere geldiler tabi düzelme yok.



    Bugün de süperonline aradı sorun altyapı da. Sizi kablosuz 4.5 G ye alalım dediler. Şimdi 60 küsür lira veriyorken 99 a geliyor. Sonuçta mağdur oluyorum. Aynı fiyata verin dedim veremeyiz diyorlar.



    İşin özeti arkadaşlar ben şimdi kalan 5 aylık taahhütümü cayma bedeli olmadan kapatabilir miyim? Sonuçta hizmet alamıyorum. Nedir bunun yolu?
  • Sorun çözülmedi. Kapatılacak. Apartmanda tt nin Fiber i var. Şimdi ttnet de almak istemiyorum. Sorunsuz kullanabileceğim ttnet harici tavsiyesi olan var mı?
  • tuncay altuntoprak T kullanıcısına yanıt
    hizmetveremedikleri için ceza ödemeden kapattırırsın, tt fiber altyapısında netspeed fiber vardı sanırım incele

    https://www.netspeed.com.tr/fiber-tarifeler/
  • Netspeed e baktım ama o evin içine kadar bağlantı yapmaması garip geldi.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.