Şimdi Ara

BRC LDI'li MONTAJ RESİMLERİ (38. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.236
Cevap
27
Favori
309.782
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-lpg

    Sayın Kocaballı, bizim bu konuya yazdığımız yazılarda Prins reklam ve tanıtımı yapılmamaktadır. Açıkça sıvı LPG ile ilgili bilgi birikimimiz ve AR-Ge çalışmalarımız doğrultusunda tüketici yasal bir şekilde bilgilendirilmektedir. Burada tarafımızca Rekabet kurumuna aykırı bir şekilde marka kötüleme, olmayan bir şeyi varmış gibi gösterme, tüketiciyi yanlış yönlendirme yapılmamaktadır. Bu tür eylemlere başvuran kullanıcılar için aldığınız önlemleri etkin bir forum kullanıcısı olarak takdir etmekteyiz. Bu tutumunuzu reklam veren, vermeyen bütün kullanıcılar nezdinde eşit olarak takınmanız temennimizdir. Yalnız, burayı tekelleştirecek şekilde özgün kullanıcı yorumlarının farklı marka ismi geçtiği için silinmesini uygun bulmuyoruz. İyi çalışmalar dilerim.

    Recep Bey,

    Tekrar söylüyorum, burası tüketicilerin bilgilendirildiği bir ortam/dernek/organizasyon değildir,

    Herhangi bir konuda sıkıntısı şikayeti olan, yetkili kurum kuruluşlar nezdinde gider şikayetini başvurusunu yapar.

    Forumumuz bu iş ve işlemler için kullanılamaz.

    Burası sahibinin özel bir kişi olduğu forumdur. Ve forum sahiplerince belirlenmiş kurallar vardır.

    Bu kurallar çerçevesinde, her sisteme ayrı başlık açılmıştır, herkes ilgilendiği sistemle ilgili başlıkta paylaşım yapacaktır. Kural budur.

    Bu forumu kullananlar ya bu kurallara uyacaklardır, ya da bu foruma girmeyeceklerdir.

    Bu kurallardan bir de bir kişinin bir üyelik kullanabilmesine izin verilmesidir. Bu nedenle tarafınızla ilgili işlemi dün başlattım ama yoğunlukta henüz işlem görmemiştir.

    mevcut cezanıza +7 gün eklenecek ve bu hesabınız süresiz olarak kapatılacaktır.

    Tekrar fake üyelik alırsanız +7 gün daha ceza alacaksınız, 3. - 4. defa yapmak şeklinde, bunu alışkanlık haline getirirseniz süresiz girişiniz engellenecektir.

    Bu uyarıyı dikkate almanız menfaatiniz icabıdır...


    Sayın Kocaballı bu forum tüketiciler tarafından tarafsız ve doğru bilgiye ulaşmak amacıyla kullanılmaktadır. Tüketiciler bir ürün alacakaları zaman bu farumdaki paylaşımları göz önünde bulundurmaktadır. Bu forumda paylaşılan yanlış ve yanıltıcı beyanlar sizin düşünce anlayışınıza ve koyduğunuz kurallara göre sizi yasal olarak bağlamayabilir. Ancak Tüketicilerin uğradığı, uğrayacağı maddi ve manevi zararları birde etik açısından değerlendirmenizi rica ederim.
    Beni engelleyebilirsiniz. Bir recep gider on kurt gelir.




  • Bence firmalar aleyine yazılar yazılmadıktan sonra başka firma reklamı yapılmadıktan sonra genel konularda herkes bildiğini söyleyip biz tüketicileri bilgilendirebilir ki Recep Usta zaten oldukça bilgili bir arkadaş.. Doğru bi ara kendi aralarında uygun olmayan yazışmalar yazıp forumları okunmaz yapıyorlardı ama artık onları da yapmıyor...
  • Benim sorum 2003 ve sonrası avensisler için(güncel kasadan bir önceki kasa) şu an uygun bir lpg sistemi var mı?bu avensislerde lpg subap eritme olayı falan yapıyor mu?Böyle bir arıza var mı(çok önemli varsa eğer bazı tercihlerde değişiklik yapacağız)yani şu anki sistem ldi yi beklemeden taktırılmalı mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    Benim sorum 2003 ve sonrası avensisler için(güncel kasadan bir önceki kasa) şu an uygun bir lpg sistemi var mı?bu avensislerde lpg subap eritme olayı falan yapıyor mu?Böyle bir arıza var mı(çok önemli varsa eğer bazı tercihlerde değişiklik yapacağız)yani şu anki sistem ldi yi beklemeden taktırılmalı mı?

    Motor tipinizi belirtmemişsiniz,
    1,6- 1,8 SGI mi yoksa 2.0 D4 mü ?
    Saygılar.
  • quote:

    Motor tipinizi belirtmemişsiniz,
    1,6- 1,8 SGI mi yoksa 2.0 D4 mü ?
    Saygılar.

    1.6 motor.Sanırım 110 hp.bir yerde uyumlu değilmiymiş,subap mı eritiyormuş gibi bir şeyler duydum.Arabayı da alırsak lpg taktıracağız.Onun için önemli.Cevaplarınız için de çok teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    quote:

    Motor tipinizi belirtmemişsiniz,
    1,6- 1,8 SGI mi yoksa 2.0 D4 mü ?
    Saygılar.

    1.6 motor.Sanırım 110 hp.bir yerde uyumlu değilmiymiş,subap mı eritiyormuş gibi bir şeyler duydum.Arabayı da alırsak lpg taktıracağız.Onun için önemli.Cevaplarınız için de çok teşekkür ederim.

    Bu araçlarda corolla larla aynı motor var ve LPG ye en uyumlu araçlardır :)
    Sizi yanlış bilgilendirmişle, çekinmeden alabilirsiniz.
    Saygılar.
  • Bu LDI sistemi Polo Gti'ya (1.4 tsi 180hp) da uyumlu mu acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Drknss

    Bu LDI sistemi Polo Gti'ya (1.4 tsi 180hp) da uyumlu mu acaba?

    Bu sistem direk injeksiyonlu araçların tamamında kullanılacak, Ancak yasal prosedürler halledildiğinde montaj başlayacak.
    Önümüzdeki pazartesiden itibaren itibaren daha net tarihler verebileceğimizi umuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: Drknss

    Bu LDI sistemi Polo Gti'ya (1.4 tsi 180hp) da uyumlu mu acaba?

    Bu sistem direk injeksiyonlu araçların tamamında kullanılacak, Ancak yasal prosedürler halledildiğinde montaj başlayacak.
    Önümüzdeki pazartesiden itibaren itibaren daha net tarihler verebileceğimizi umuyorum.



    Teşekkürler, takipteyiz. :)
  • Bi şey daha sormak istiyorum. Benim daha önce eski kasa 1998 model Audi a6 vardı. Ona LPG uygulaması yaparken simit depoyu özel sipariş yaptırıp 90 lt lik tank takmıştık ( sanırım Samcelik idi) Su anki aracımın lastik ebadı Audininkinden daha büyük. Bu tarz bi uygulama yapma şansımız olacak mi, olmayacaksa gelen depo kaç lt lik olacak? Çünkü genelde yaşanan en büyük sıkıntılardan biri LPG tanklarının küçük olmasından dolayı cok fazla istasyon ziyaret etme zorunluluğu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: Drknss

    Bu LDI sistemi Polo Gti'ya (1.4 tsi 180hp) da uyumlu mu acaba?

    Bu sistem direk injeksiyonlu araçların tamamında kullanılacak, Ancak yasal prosedürler halledildiğinde montaj başlayacak.
    Önümüzdeki pazartesiden itibaren itibaren daha net tarihler verebileceğimizi umuyorum.



    Her zaman olduğu gibi, Pazartesi de burdayız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    bu sistem o kadar önemli ki benim için sırf lpg takılamıyor diye alamayacaktık,kurtarıcı olacak inşallah.benim sorum lpı lpdı farkı nedir?hangisi fsi,tsi lere uyumlu? cevaplarınız için teşekkürler.

    Bizler sizlerden daha fazla heyecanlıyız ve geciktiği içinde mahcub'uz arkadaşlar ancak lisans işleri tahminlerden daha uzun sürdü, Yaz tatilinin ağustos aynda olması ve daha sonrasında İtalyadaki grevler, daha sonrasında sel felaketi bu gelişmeleri olumsuz etkiledi.

    LPI SİSTEMİ ; Tüm atmosferik ve turbo araçlarda kullanılacak (Enjektörü emme manifoldunda olan SGI araçlarda)
    LPDI SİSTEMİ ; Tüm atmosferik ve turbo araçlarda kullanılacak (Direk injeksiyonlu olan SDI araçlarda)
    Kullanılacaktır

    Sayın Faruk Sevgili, Sıvı LPG enjeksiyon sistemi ile ilgili gelişmeleri 2005 yılından beri takip etmekteyim. Gerek yurt dışı gerek yurt içi forum sitelerine aktif olarak katılımım mevcuttur. Bu doğrultuda bir açıklama yapma gereği duydum.

    1-(FSS ) gurubunun direkt enjeksiyon likit olarak LPG püskürten sistemi 2006 den beri mevcuttur.

    2-Fuel Systems Solutions Ar-Ge'sinde bazı Model GDI D4 Vag Grup Araçlarda Montaj imkanı var ( Aksini söyleyemem sistemini bilmiyorum )

    3-LPI - LPDI - LPXI - LPFI , ... terimlerinin İsim Hakkı Vialle firmasına aittir. Önemle bilginize sunulur!

    4-GFI-Teleflex firması FSS gurubunun bir şirketidir. Dolayısıyla GFI ARGE'si kullanılarak daha düşük maliyetli bir kit üretilmesi ve sürümü fazla olan bir marka adı altında piyasaya sürülmesi mümkün gözükmektedir.

    Yanlışım varsa özür dilerim, düzeltmesini sizden rica ederim sayın Faruk Sevgili!

    ( Atmosferik motorlarda Sıvı püskürtmeli LPG sistemleri hakkında bilgilerimi sizle paylaşıcam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Recep kurt

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    bu sistem o kadar önemli ki benim için sırf lpg takılamıyor diye alamayacaktık,kurtarıcı olacak inşallah.benim sorum lpı lpdı farkı nedir?hangisi fsi,tsi lere uyumlu? cevaplarınız için teşekkürler.

    Bizler sizlerden daha fazla heyecanlıyız ve geciktiği içinde mahcub'uz arkadaşlar ancak lisans işleri tahminlerden daha uzun sürdü, Yaz tatilinin ağustos aynda olması ve daha sonrasında İtalyadaki grevler, daha sonrasında sel felaketi bu gelişmeleri olumsuz etkiledi.

    LPI SİSTEMİ ; Tüm atmosferik ve turbo araçlarda kullanılacak (Enjektörü emme manifoldunda olan SGI araçlarda)
    LPDI SİSTEMİ ; Tüm atmosferik ve turbo araçlarda kullanılacak (Direk injeksiyonlu olan SDI araçlarda)
    Kullanılacaktır

    Sayın Faruk Sevgili, Sıvı LPG enjeksiyon sistemi ile ilgili gelişmeleri 2005 yılından beri takip etmekteyim. Gerek yurt dışı gerek yurt içi forum sitelerine aktif olarak katılımım mevcuttur. Bu doğrultuda bir açıklama yapma gereği duydum.

    1-(FSS ) gurubunun direkt enjeksiyon likit olarak LPG püskürten sistemi 2006 den beri mevcuttur.

    2-Fuel Systems Solutions Ar-Ge'sinde bazı Model GDI D4 Vag Grup Araçlarda Montaj imkanı var ( Aksini söyleyemem sistemini bilmiyorum )

    3-LPI - LPDI - LPXI - LPFI , ... terimlerinin İsim Hakkı Vialle firmasına aittir. Önemle bilginize sunulur!

    4-GFI-Teleflex firması FSS gurubunun bir şirketidir. Dolayısıyla GFI ARGE'si kullanılarak daha düşük maliyetli bir kit üretilmesi ve sürümü fazla olan bir marka adı altında piyasaya sürülmesi mümkün gözükmektedir.

    Yanlışım varsa özür dilerim, düzeltmesini sizden rica ederim sayın Faruk Sevgili!

    ( Atmosferik motorlarda Sıvı püskürtmeli LPG sistemleri hakkında bilgilerimi sizle paylaşıcam



    atmosferik motorlarla ilgili bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    Benim sorum 2003 ve sonrası avensisler için(güncel kasadan bir önceki kasa) şu an uygun bir lpg sistemi var mı?bu avensislerde lpg subap eritme olayı falan yapıyor mu?Böyle bir arıza var mı(çok önemli varsa eğer bazı tercihlerde değişiklik yapacağız)yani şu anki sistem ldi yi beklemeden taktırılmalı mı?

    Motor tipinizi belirtmemişsiniz,
    1,6- 1,8 SGI mi yoksa 2.0 D4 mü ?
    Saygılar.

    Merhaba Faruk Bey,

    Benim avensisim 2006 model düz vites - D4 2.0
    Bu aracıma sağlıklı çalışacak bir kit arıyorum?
    Nasıl bir kit önerirsiniz? Artık dayanacak güç kalmadı. Bu gece benzine yine zam geliyor.
    Beni aydınlatırsanız çok sevinirim.




  • Bir sorum daha olacak mazur görün. LDI sistemi chevrolet cruze'un şu anki 124lük motoruna da uyumlu olacak mı? (Bu motorun direk enjeksiyonlu olup olmadığını bilmiyorum.)

    Ayrıca eski sistem atmosferik motorlarda da araç %100 sıvı lpg ile çalışacak ve direk enjeksiyonlulardan tek farkı manifoldun delinmesi olacak doğru mu anlamışım acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: watcherb

    quote:

    Orijinalden alıntı: Recep kurt

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    bu sistem o kadar önemli ki benim için sırf lpg takılamıyor diye alamayacaktık,kurtarıcı olacak inşallah.benim sorum lpı lpdı farkı nedir?hangisi fsi,tsi lere uyumlu? cevaplarınız için teşekkürler.

    Bizler sizlerden daha fazla heyecanlıyız ve geciktiği içinde mahcub'uz arkadaşlar ancak lisans işleri tahminlerden daha uzun sürdü, Yaz tatilinin ağustos aynda olması ve daha sonrasında İtalyadaki grevler, daha sonrasında sel felaketi bu gelişmeleri olumsuz etkiledi.

    LPI SİSTEMİ ; Tüm atmosferik ve turbo araçlarda kullanılacak (Enjektörü emme manifoldunda olan SGI araçlarda)
    LPDI SİSTEMİ ; Tüm atmosferik ve turbo araçlarda kullanılacak (Direk injeksiyonlu olan SDI araçlarda)
    Kullanılacaktır

    Sayın Faruk Sevgili, Sıvı LPG enjeksiyon sistemi ile ilgili gelişmeleri 2005 yılından beri takip etmekteyim. Gerek yurt dışı gerek yurt içi forum sitelerine aktif olarak katılımım mevcuttur. Bu doğrultuda bir açıklama yapma gereği duydum.

    1-(FSS ) gurubunun direkt enjeksiyon likit olarak LPG püskürten sistemi 2006 den beri mevcuttur.

    2-Fuel Systems Solutions Ar-Ge'sinde bazı Model GDI D4 Vag Grup Araçlarda Montaj imkanı var ( Aksini söyleyemem sistemini bilmiyorum )

    3-LPI - LPDI - LPXI - LPFI , ... terimlerinin İsim Hakkı Vialle firmasına aittir. Önemle bilginize sunulur!

    4-GFI-Teleflex firması FSS gurubunun bir şirketidir. Dolayısıyla GFI ARGE'si kullanılarak daha düşük maliyetli bir kit üretilmesi ve sürümü fazla olan bir marka adı altında piyasaya sürülmesi mümkün gözükmektedir.

    Yanlışım varsa özür dilerim, düzeltmesini sizden rica ederim sayın Faruk Sevgili!

    ( Atmosferik motorlarda Sıvı püskürtmeli LPG sistemleri hakkında bilgilerimi sizle paylaşıcam



    atmosferik motorlarla ilgili bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim

    Merak ettiğiniz yada kafanıza takılan birşey varsa Sorabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Recep kurt

    quote:

    Orijinalden alıntı: watcherb

    quote:

    Orijinalden alıntı: Recep kurt

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    bu sistem o kadar önemli ki benim için sırf lpg takılamıyor diye alamayacaktık,kurtarıcı olacak inşallah.benim sorum lpı lpdı farkı nedir?hangisi fsi,tsi lere uyumlu? cevaplarınız için teşekkürler.

    Bizler sizlerden daha fazla heyecanlıyız ve geciktiği içinde mahcub'uz arkadaşlar ancak lisans işleri tahminlerden daha uzun sürdü, Yaz tatilinin ağustos aynda olması ve daha sonrasında İtalyadaki grevler, daha sonrasında sel felaketi bu gelişmeleri olumsuz etkiledi.

    LPI SİSTEMİ ; Tüm atmosferik ve turbo araçlarda kullanılacak (Enjektörü emme manifoldunda olan SGI araçlarda)
    LPDI SİSTEMİ ; Tüm atmosferik ve turbo araçlarda kullanılacak (Direk injeksiyonlu olan SDI araçlarda)
    Kullanılacaktır

    Sayın Faruk Sevgili, Sıvı LPG enjeksiyon sistemi ile ilgili gelişmeleri 2005 yılından beri takip etmekteyim. Gerek yurt dışı gerek yurt içi forum sitelerine aktif olarak katılımım mevcuttur. Bu doğrultuda bir açıklama yapma gereği duydum.

    1-(FSS ) gurubunun direkt enjeksiyon likit olarak LPG püskürten sistemi 2006 den beri mevcuttur.

    2-Fuel Systems Solutions Ar-Ge'sinde bazı Model GDI D4 Vag Grup Araçlarda Montaj imkanı var ( Aksini söyleyemem sistemini bilmiyorum )

    3-LPI - LPDI - LPXI - LPFI , ... terimlerinin İsim Hakkı Vialle firmasına aittir. Önemle bilginize sunulur!

    4-GFI-Teleflex firması FSS gurubunun bir şirketidir. Dolayısıyla GFI ARGE'si kullanılarak daha düşük maliyetli bir kit üretilmesi ve sürümü fazla olan bir marka adı altında piyasaya sürülmesi mümkün gözükmektedir.

    Yanlışım varsa özür dilerim, düzeltmesini sizden rica ederim sayın Faruk Sevgili!

    ( Atmosferik motorlarda Sıvı püskürtmeli LPG sistemleri hakkında bilgilerimi sizle paylaşıcam



    atmosferik motorlarla ilgili bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim

    Merak ettiğiniz yada kafanıza takılan birşey varsa Sorabilirsiniz.


    atmosferik motorlarda bu sıvı püskürtmeli sistem nasıl çalışıyor montaj nasıl oluyor regülatör kullanılıyormu motorun soğutma suyuna herhangi bir bağlantı yapılıyormu ve aracımız %100 lpg ile çalışıyormu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    motor konusundan çok anlamadığım için soruyorum kusura bakmayın.lpi ve lpdi sistemlerinden hangisi fsi ye hangisi tsi ye takılacak?şu anki klasik motorlara takılan lpg gibi verimli olacak mı? vw nin 1.6 102 hp motoruna hangisi takılacak? 1.6 102 hp de lpg ye göre avantajları ne olacak?

    Motordan anlamayan birisi için çok iyi sorular sormuşsunuz tebrikler,
    Hatta kazık soru bile diyebiliriz

    Teşekkürler , bu bilgiler tüm kullanıcılara ışık tutacaktır.

    LPI............... Tüm SGI (Klasik) motorlara takıla bilecek Yani 102 HP SR motorlara bu takılacak.
    LPDI............. Tüm FSI ve TSI motorlara takılabilecek, (Direct injeksiyonlu araçlara)

    Avantajları ;
    a) Direkt olarak gazda çalışabileceği için Benzin sarfiyatınız olmayacak,
    b) Aracın kendi enjektörlerini ve kendi ECU sunu kullandığı için Manifoldunuzda delik açılmayaca, (Ki biz delmiyorduk zaten birçok aracı)
    c) Kablolarınız kesilmeyecek (Ki biz kesmiyorduk kablolarınızı),
    d) Su hortumlarınız kesilmeyecek, Kısacası aracınızın orjinalliği hiç bozulmayacak.

    Saygılarımla

    LPI............... Tüm SGI (Klasik) motorlara takıla bilecek Yani 102 HP SR motorlara bu takılacak. ?? ( LPI Avantajları A-b-c-d.Kodlarınız çalışma prensibi,Montaj talimatlarınız sadece direk enjeksiyonlu araçlar için gecerli. "

    LPDI............. Tüm FSI ve TSI motorlara takılabilecek, (Direct injeksiyonlu araçlara) ( Tüm Derken bazı model araçlara uygulanacak " demek istediniz galiba" )

    kendi ECU sunu kullandığı ( Siz Aracın kendi ECU sunu kullandığı söylüyorsunuz ??Sayın: Genci Prevazi Paylaşmış oldu resimde sistemde ECU mevcut?? Kafam Karıştı Buna bir acıklık getirir misiniz!!



     BRC LDI'li MONTAJ RESİMLERİ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: watcherb

    quote:

    Orijinalden alıntı: Recep kurt

    quote:

    Orijinalden alıntı: watcherb

    quote:

    Orijinalden alıntı: Recep kurt

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    bu sistem o kadar önemli ki benim için sırf lpg takılamıyor diye alamayacaktık,kurtarıcı olacak inşallah.benim sorum lpı lpdı farkı nedir?hangisi fsi,tsi lere uyumlu? cevaplarınız için teşekkürler.

    Bizler sizlerden daha fazla heyecanlıyız ve geciktiği içinde mahcub'uz arkadaşlar ancak lisans işleri tahminlerden daha uzun sürdü, Yaz tatilinin ağustos aynda olması ve daha sonrasında İtalyadaki grevler, daha sonrasında sel felaketi bu gelişmeleri olumsuz etkiledi.

    LPI SİSTEMİ ; Tüm atmosferik ve turbo araçlarda kullanılacak (Enjektörü emme manifoldunda olan SGI araçlarda)
    LPDI SİSTEMİ ; Tüm atmosferik ve turbo araçlarda kullanılacak (Direk injeksiyonlu olan SDI araçlarda)
    Kullanılacaktır

    Sayın Faruk Sevgili, Sıvı LPG enjeksiyon sistemi ile ilgili gelişmeleri 2005 yılından beri takip etmekteyim. Gerek yurt dışı gerek yurt içi forum sitelerine aktif olarak katılımım mevcuttur. Bu doğrultuda bir açıklama yapma gereği duydum.

    1-(FSS ) gurubunun direkt enjeksiyon likit olarak LPG püskürten sistemi 2006 den beri mevcuttur.

    2-Fuel Systems Solutions Ar-Ge'sinde bazı Model GDI D4 Vag Grup Araçlarda Montaj imkanı var ( Aksini söyleyemem sistemini bilmiyorum )

    3-LPI - LPDI - LPXI - LPFI , ... terimlerinin İsim Hakkı Vialle firmasına aittir. Önemle bilginize sunulur!

    4-GFI-Teleflex firması FSS gurubunun bir şirketidir. Dolayısıyla GFI ARGE'si kullanılarak daha düşük maliyetli bir kit üretilmesi ve sürümü fazla olan bir marka adı altında piyasaya sürülmesi mümkün gözükmektedir.

    Yanlışım varsa özür dilerim, düzeltmesini sizden rica ederim sayın Faruk Sevgili!

    ( Atmosferik motorlarda Sıvı püskürtmeli LPG sistemleri hakkında bilgilerimi sizle paylaşıcam



    atmosferik motorlarla ilgili bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim

    Merak ettiğiniz yada kafanıza takılan birşey varsa Sorabilirsiniz.


    atmosferik motorlarda bu sıvı püskürtmeli sistem nasıl çalışıyor montaj nasıl oluyor regülatör kullanılıyormu motorun soğutma suyuna herhangi bir bağlantı yapılıyormu ve aracımız %100 lpg ile çalışıyormu

    sıvı sistemlerde atmosferik motorlarda sistem kendi enjektörü olan ve depodan gelen gazın basıncıyla çalışan likid lpg sistemidir standart yakıt sistemine paralel olarak kullanılır. Bu yeni sistem (LPG) sıvı halde kullanır ve buharlaştırıcı olmaz. yardımcı pompalar sayende lpg enjekte eder ve son derece düşük emisyon ve yüksek performans sağlayacaktır.

    buhar fazında çalışan Lpg sistemlerde sıcak suya ihtiyac duymaktadır ( bu sistemde sıcık suya ihtiyac yoktur. )

    sistem %100 Lpg Kullanmaktadır. sıvı lpg Montajı sistemlere göre değişir


    Drirekt Likid sistemi, yani Direkt enjeksiyonlşu araçlar için TFSI-TSI FSI GDI THP D4 araçlar içindir ayrıca aracın kendi benzin enjektörlerini kullanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Recep kurt -- 20 Mart 2012; 0:32:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    Bi şey daha sormak istiyorum. Benim daha önce eski kasa 1998 model Audi a6 vardı. Ona LPG uygulaması yaparken simit depoyu özel sipariş yaptırıp 90 lt lik tank takmıştık ( sanırım Samcelik idi) Su anki aracımın lastik ebadı Audininkinden daha büyük. Bu tarz bi uygulama yapma şansımız olacak mi, olmayacaksa gelen depo kaç lt lik olacak? Çünkü genelde yaşanan en büyük sıkıntılardan biri LPG tanklarının küçük olmasından dolayı cok fazla istasyon ziyaret etme zorunluluğu.

    SİLİNDİR TANKLARDA 90 LT SEÇENEĞİNİZ DEVAM EDİYOR,
    SİMİT TANKLARDA İSE 60 LT SEÇENEĞİNİZ VAR ANCAK BU TANKLAR SİRKÜLASYONLU OLMADIĞI İÇİN (ÖZEL ÜRETİMDİR) ÖNCEDEN RANDEVU ALMAK GEREKMEKTEDİR.
  • 
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.