Şimdi Ara

Bravo-Golf-i30 hangisini almalıyım?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
2.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dizel otomatik olarak hangisini almalıyım? Şanzıman konusunda görüşlerinizi bekliyorum.Bu hafta içerisinde 1 tanesini alacağım ama şanzımandan dolayı çok kararsız kaldım.Aklımdaki araba bravoydu ama dualogic şanzıman yorumları beni düşündürdü.Yardımlarınızı bekliyorum



  • dualogic DSG'ye oranla çok daha sorunsuzdur. Siz dualogic ile ilgili ne gibi sıkıntılar işittiniz?
  • sasıntılı vites değişimi oluyormuş gibi yorumlar gördüm.Bravo içimden geçiyor ama kasa değişimi olabilir gibi yorumlarda mevcut.Golf'te kasa değişimi yapacakmış.İyice kararsız kaldım.
  • c4
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasin1001

    sasıntılı vites değişimi oluyormuş gibi yorumlar gördüm.Bravo içimden geçiyor ama kasa değişimi olabilir gibi yorumlarda mevcut.Golf'te kasa değişimi yapacakmış.İyice kararsız kaldım.

    çift kavrama olduğu için alışana kadar sarsıntılı geçişleriniz olabilir onun dışında bir sıkıntısı yok. Bravo 2011'de makyaj yedi farlar karardı falan. Yenisi gelecek diyorlar ama şu aralar bir tek Viaggio modeline odaklanmış durumda Fiat. Golf 7 seneye çıkıyor zaten. Bugün Golf alırsanız seneye kaybedersiniz. Sıfır almayacaksanız 2009-2010 temiz bir 1.6 120 beygir Bravo öneririm size. Al - sat yapmıyorsanız uzun yıllar binersiniz. DSG km yükseldikçe size dert olur.
  • Yeni kasa çıkacak modelleri almayı düşünmüyorum.0 alacağım aracı. etnaxy adlı arkadaş c4 demiş c4 hakkında yorumlarınız varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasin1001

    Yeni kasa çıkacak modelleri almayı düşünmüyorum.0 alacağım aracı. etnaxy adlı arkadaş c4 demiş c4 hakkında yorumlarınız varmı?

    Bence de dizel C4. Ama otomatiği hakkında birşey diyemem. Sarsıntılı diyen çok. Bu arada, DSG sıkıntı çıkarmadığı sürece en mükemmel şanzımandır. Hızlı, sarsıntısız, ekonomiktir.
  • istediğiniz renkte ve donanımda dizel otomatik golf bulmanız zor. 1.4 tsi manuel de bile 4 ay sıra var. dizeli varın siz düşünün. i30 mu bravo mu derseniz. daha yeni olduğu için i30 bravo da donanım kısılması var. i30 full tabirine uyuyor.
  • c4 sarfiyatı az ama otomatiği tam otomatik midir? Yoksa dualogic gibimidir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasin1001

    sasıntılı vites değişimi oluyormuş gibi yorumlar gördüm.Bravo içimden geçiyor ama kasa değişimi olabilir gibi yorumlarda mevcut.Golf'te kasa değişimi yapacakmış.İyice kararsız kaldım.

    çift kavrama olduğu için alışana kadar sarsıntılı geçişleriniz olabilir onun dışında bir sıkıntısı yok. Bravo 2011'de makyaj yedi farlar karardı falan. Yenisi gelecek diyorlar ama şu aralar bir tek Viaggio modeline odaklanmış durumda Fiat. Golf 7 seneye çıkıyor zaten. Bugün Golf alırsanız seneye kaybedersiniz. Sıfır almayacaksanız 2009-2010 temiz bir 1.6 120 beygir Bravo öneririm size. Al - sat yapmıyorsanız uzun yıllar binersiniz. DSG km yükseldikçe size dert olur.

    Küçük bir düzeltme yapalım gözden kaçmış olabilir, dualogic şanzıman sistemi çift kavrama değildir. Yanlış bilgi olmasın...




  • Bravo ve Golf'ü lütfen karşılaştırın.

    Güç, Performans, Tüketim, Fiyat konusunda Bravo her türlü alıyor

    Bagaj hacmi vs bu tür minör faktörlerde de Bravo alıyor.

    Eğer bir kişinin kafasında Fiat alma ön yargısı yoksa, Doğuş'un dayattığı premium marka algısı teslimiyeti yoksa "mantıken" gidip Bravo alması gerekiyor zaten.

    http://binekarac.vw.com.tr/golf-teknik-bilgi.aspx

    http://www.fiat.com.tr/modeller/sayfalar/bravo.aspx




  • Bu sorular artık sıkmaya başladı.Arama butonunu kullansan aynı konudan onlarca açıldığını görürdün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CHARGEN83

    quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasin1001

    sasıntılı vites değişimi oluyormuş gibi yorumlar gördüm.Bravo içimden geçiyor ama kasa değişimi olabilir gibi yorumlarda mevcut.Golf'te kasa değişimi yapacakmış.İyice kararsız kaldım.

    çift kavrama olduğu için alışana kadar sarsıntılı geçişleriniz olabilir onun dışında bir sıkıntısı yok. Bravo 2011'de makyaj yedi farlar karardı falan. Yenisi gelecek diyorlar ama şu aralar bir tek Viaggio modeline odaklanmış durumda Fiat. Golf 7 seneye çıkıyor zaten. Bugün Golf alırsanız seneye kaybedersiniz. Sıfır almayacaksanız 2009-2010 temiz bir 1.6 120 beygir Bravo öneririm size. Al - sat yapmıyorsanız uzun yıllar binersiniz. DSG km yükseldikçe size dert olur.

    Küçük bir düzeltme yapalım gözden kaçmış olabilir, dualogic şanzıman sistemi çift kavrama değildir. Yanlış bilgi olmasın...

    Haklısınız ben TCT ile karıştırdım. Duologic yarı otomatik bir şanzuman. Sarsıntıların sebebi şanzumandaki robota alışma süreci veya kullanım alışkanlıkları diyebiliriz




  • Doğrudur çok var arama motorunda ama benim istediğim soruları bulamadım.C4 tam otomatikmidir.Birde megane aklıma geldi onun hakkında da görüşlerinizi bekliyorum.
  • Dualogic konusunda henüz forumda sıkıntı okumadık.
    Hyundai keza öyle.
    DSG yi forumun nasıl yad ettiğini hepimiz biliyoruz.
    Burada 2. el karşılaştırırsak golf direkman alır.Yani galerici kafasındaysan parayı bas golfü al.
    Bravoyla golf arasında full donanımda hemen hemen 10 bin lira fark var.
    Ayrıca bravo golften daha güçlü bir otomobil(arada 15hp var az değil)
    Golfü alırken yeni kasasının seneye çıkacağı gerçeği,ve sıra bekleme olayı da gözönünde tutulacak bu açıdan golfü eleyelim.
    i30a gelince..
    Yeni bir otomobil,güzel bir dizaynı var.128hp lik güçlü bir 1.6 dizel motora ve çok klas olmasa da iyi bir otomatik şanzımana da sahip.İç hacim geniş,kalite yüksek.Devreye fiyatları alacağız böylelikle:
    hyundai full donanımda 60 bin tl.Yani bravoyla aradaki fark tam 5 bin lira.
    Yani mantık yine bravo diyor.
    c4 önerilmiş-şık güzel bir araç fakat şanzıman konusunda büyük sıkıntı yaşayanlar var.Fiyatlamaya gelince;
    C4 bu aşamada bravoyu en çok zorlayacak araç,fiyat konusunda 57k ya geliyor full haliyle(ki baya dolu araç)
    Ayrıca iç-dış tasarım harika.
    Yalnız citroen servisleri tamamen piyango.Bazı servisleri doğuşu mumla aratır adama uyarmak-çok iyi araştırmak lazım.
    Gelelim benim son günlerde sık sık önerdiğim araca:
    Bravoyla aynı motoru kullanan C ve D sınıfı arasında konumlandırılmış Lancia delta gibi bir araç var 54k ya.
    Ben olsam Lancia varken bu 3 arabaya da selam dahi vermem.
    Tasarımı genişliği albenisi asaleti yeter Lancianın hesabı.
    Sizin de yerinizde olsam listeme Lanciayı eklerim.Ve açık söylüyorum gider alırım.
     Bravo-Golf-i30 hangisini almalıyım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 18 Haziran 2012; 11:30:08 >




  • Ben bu kararsızlıkla zor araba alırım :) Araba listemde artış oldu. Bravo,Golf,i30,c4,megane şanzımanda problem çıkarır diye hepsinde tereddüt yaşıyorum.
  • Şimdi çıkıp renault ve citroen'e gidiyorum.Birde onları göreyim.
  • Hem dizeldeki yakıt tasarrufu hemde gerekse performans açısından Fiat Bravo derim yol tutuşu'da gerçekden bir hayli ileri (Punto'ya göre) ancak otomatik şanzuman olarak pek bilgim yok açıkcası kullanmadım.Ancak DSG'ninde sorunlu olduğunu forumda ve çevreden bir çok kez duymuşluğum var.Bende arkadaşların tavsiyesine katılıyorum Citröen C4 önererim bende fiyat olarak biraz yükseltme şansınız varsa kendiminde kullandığı DS4 önerebilirim.
  • Fyat sorun degıl ise tabikide GOLF
  • Golf
    i30
    bravo
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.