Şimdi Ara

...:::: BRAVA & BRAVO & MAREA ::::... (509. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
24.112
Cevap
50
Favori
1.636.319
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 507508509510511
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calcutta

    quote:

    Orijinalden alıntı: brava 34
    hade gözun aydın calcutta

    yanliz sevinc´ten görmemi$imki....$imdi farkina variyorum.
    Enjöktörlerin hortumlari yukari $ekilde monte edilmedigini biliyorum

    Yanma esnasinda parafin dedigimiz pislikler enjöktörlere zarar veriyor.

    Bunu ara$tirmam lazim, herhangi bir sonucta payla$irim.

    aramizdaki LPG´lerde peki nasil? Hortumlar assagidami? yukardami?

    enjektörlerde,hortumlarıda aşağıda...

  • Cok fazla, ayarla ugrasmadan önce montaj hatasi varmi yokmu emin olmani tavsiye ederim

    O konuda emin olmam çok zor... ama tüpü takan servisi buldum ona göstericem bu arada görebilirsem manifolda giriş ve hortum uzunluklarını kontrol edebilirim.

    bugün montajlayan usta ya götürdüm ve arada sırada kafasına göre gaza geçen aracımı bilgisayara bağlattım ama bağlantı kurulamadı...soketi temizledi,ölçtü kontrol etti ama malesef bağlanamadık ve hatayı göremedik.O arada konuşurken hortum uzunluklarını kaç cm.bıraktığını sordum 15 cm.dedi daha uzun olursa gaz akışı uzadığından performansı etkileyebilirmiş neyse bana haftaya erken gelmemi ve diğer büyük bilgisayara format atıp onunla deneyeceğini söyledi...bağlanamama problemi kablo temassızlığı yada beyinden olabilirmiş inşallah çözeriz,eğer bunu yapabilirse enjektörlerinde 40 bin km.bakımı oluyormuş onuda yaptıracağımı söyledim,bu arada hortumlarıda 10 cm.e kadar kısalttıracağım.
    sonra egsoz emisyonu,sonra lastikler,sonra vize...Sonrası yaz geliyor ve gezmece ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bornovali89

    beyler gecen sene benım enjektorler radyatorun ustunde duruyordu 2 defa hortum kesıldı radyatorun ustunde sıcak ve radyotorun ustu keskın olması sebebıyle 1 kerede enjektorun kablosu kesıldı en son sınırlendım calcutta gıbı asagıya aldırdım ve cok ıyı oldu

    Bornovalı akü sorununu çözdün mü kardeş ???
    yoksa bu halde cilala-parlata devam mı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bornovali89

    beyler gecen sene benım enjektorler radyatorun ustunde duruyordu 2 defa hortum kesıldı radyatorun ustunde sıcak ve radyotorun ustu keskın olması sebebıyle 1 kerede enjektorun kablosu kesıldı en son sınırlendım calcutta gıbı asagıya aldırdım ve cok ıyı oldu

    nasil bir degisiklik fark ettin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brava 34
    enjektörler yukarıda olduğu için hortumlar aşağı doğru bravamda..

    biraz önce tekrar LPG Montaj firmasiyla telefonlastim
    Basinc Manfold icine dogru oldugundan....olabilecek pisliklerinde basinc´a dogru
    mesafe kat edemicegine göre bir zarar olma imkaninin olmadigini söyledi, benimde aklima yatti.

    Hemde Püskürtme memeleri yukari dogru degilde capraz assagiya dogru monte edildiginden; kafama takmiyorum.

    Yanliz arkada$lar bu Prins Sistemindeki LPG Enjektörleri cok sessiz, duyulmuyor.
    Önceden Magic ve Valte vardi calisirken tikir tikir ses cikartiyordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n1say


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozince

    Arkadaşlar;
    27 martta vizem doluyor,araçta zenon far var,airbag lambası yanıyor ve arka cam su atmıyor...
    Bunlar vizede ağır kusur olarak mı yoksa hafif kusur olarak mı belirtilir bilgisi olan varsa aydınlatırsa sevinirim.
    -Xenon için far ayarı yaptır hafif kusur olarak geçiyor diyenler var
    -Airbag için sigortasını çıkar lambası yanmasın diyenler var
    -Ön cam su atmaması ağır kusurmuş ama Arka cam için bilemiyorum.Bu haftasonu calcutta nın önerdiği yöntem vardı onu denemeye çalışıcam,bakalım becebilecekmiyim.

    airbag bende sigortasını çıkarmıştım öle gitmişdim +camlar çok önemli hepsi su fışkırtcak ve çalışcak xenonlarda hafif kusur olarak diye biliyorum.tüm lambaların yanıcak+ön lastiklerin yıpranmış işe hemen değiştir bpşu boşuna bir daha git gel yapma bir seferde hallet :)

    Airbag sigortasını bulamadım kitapçığa göre C6 diyo ama onu çıkarınca lambası sönmedi,birde arka cam için su deposunun altındaki motorda sorun yok su basıyo ama arkaya gitmiyor,hortumunu çıkarıp pompayla hava bastım ama tıkanıklığı açmadı calcutta nın dediği ventili göremedim.arka silgecin orayıda söksem mi acaba yada bir elektrikçiye mi götürsem diye düşünüyorum.her ihtimale karşılık xenon larıda söktüreyim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozince
    ... sonra egsoz emisyonu,sonra lastikler,sonra vize...Sonrası yaz geliyor ve gezmece ...

    sonra mangal zamani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozince
    ....hortumunu çıkarıp pompayla hava bastım ama tıkanıklığı açmadı calcutta nın dediği ventili göremedim.

    tarif ettigim yere iyi bak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calcutta


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozince
    ... sonra egsoz emisyonu,sonra lastikler,sonra vize...Sonrası yaz geliyor ve gezmece ...

    sonra mangal zamani

    Calcutta ; mangal dedikmi ağzının suyu akıyo gibime geliyor
    boğazına ve zevkine düşkün ortam adamısın galiba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calcutta


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozince
    ....hortumunu çıkarıp pompayla hava bastım ama tıkanıklığı açmadı calcutta nın dediği ventili göremedim.

    tarif ettigim yere iyi bak


    su deposunun altından 2 tane beyaz hortum çıkıyor biri ön kaputa giriyor diğeri sol taraftan ön göğüslüğün arkasına doğru giriyor sonrasını göremiyorum yani sağ tarafta bişey yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozince
    Calcutta ; ....boğazına ve zevkine düşkün ortam adamısın galiba

    Coooook
    yemem mangalin yaninda yatarim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest -- 13 Mart 2010; 15:18:43 >
  • özince ustam aküyü hiç ellemedim seneye inş kendi kendine düzeldi, dün 2 vergi borcu odedım 305 lira gecikmeli diğer ayda arabanın eksıklerını gıderıp vıze sızdırmazlık ıslerını halletcem
  • calcuta enjektorlerı asagıya aldımız andan ıtıbaren cok ıyı performans artısı oldu
  • Arkadaşlar dün ve bugün olmak üzere arabama iki alıcı çıktı.Satılık değil arabam ama bir yanım Punto al derken diğer yarım calcuttayı dinle huyunu suyunu biliyorsun arabanın diyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ruhumun

    Arkadaşlar dün ve bugün olmak üzere arabama iki alıcı çıktı.Satılık değil arabam ama bir yanım Punto al derken diğer yarım calcuttayı dinle huyunu suyunu biliyorsun arabanın diyor.

    eger alirsan Dizel al
    Benzin alicaksan hic kipre$me bir yana!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bornovali89

    calcuta enjektorlerı asagıya aldımız andan ıtıbaren cok ıyı performans artısı oldu

    GAZ konusunda bundan önceki sayfadaki yazdiklarima katiliyorsun yani?

    ne diyeyim arabamin performansi hortumlar kisalali, püskürtme memelerinin benzin enjöktörlerinin yanindan takilali dahada artti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calcutta


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ruhumun

    Arkadaşlar dün ve bugün olmak üzere arabama iki alıcı çıktı.Satılık değil arabam ama bir yanım Punto al derken diğer yarım calcuttayı dinle huyunu suyunu biliyorsun arabanın diyor.

    eger alirsan Dizel al
    Benzin alicaksan hic kipre$me bir yana!

    Evet dizel olmalı.Bir düşüneyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ruhumun


    quote:

    Orijinalden alıntı: calcutta


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ruhumun

    Arkadaşlar dün ve bugün olmak üzere arabama iki alıcı çıktı.Satılık değil arabam ama bir yanım Punto al derken diğer yarım calcuttayı dinle huyunu suyunu biliyorsun arabanın diyor.

    eger alirsan Dizel al
    Benzin alicaksan hic kipre$me bir yana!

    Evet dizel olmalı.Bir düşüneyim.

    Grande Punto Motoru
    Autobild (Alman Araba Spor dergisi tarafindan 100 Bin kilometre sonra komple acildi...civata civata
    Motor´da 100 Bin kilometre sonra hic bir eskime yada yipranma yoktu! Motor bakimindan cok tavsiye edilen bir araba.

    Almancan var okuyabilirsin
    http://www.autobild.de/artikel/dauertest-fiat-grande-punto_938823.html

    Bak ne yaziyor....

    quote:

    Sensationell: Motor nach 100.000 km im Neuzustand
    Der 1,3-Liter-Motor sieht nach dem Marathon so frisch aus, als sei er gerade erst vom Band gelaufen. Nahezu alle Bauteile von Motor und Getriebe liegen innerhalb der Einbautoleranz, in den Zylindern sind sogar noch die Honspuren zu sehen. Ein blitzsauberes Ergebnis.
  • Linke tıkladım ve okudum Pırıl pırıl bir sonuç diyor.Aslında satmak istemiyorum ama dizel bir punto şimdi daha da favorim oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ruhumun

    Linke tıkladım ve okudum Pırıl pırıl bir sonuç diyor.Aslında satmak istemiyorum ama dizel bir punto şimdi daha da favorim oldu.

    $akam yok gercekten 1,3 Dizel cok iyi bir motor, hem kayi$ derdinde yok > Zincir olmasi lazim benim bildigim

    6-Vites



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest -- 13 Mart 2010; 19:02:04 >
  • 
Sayfa: önceki 507508509510511
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.