Şimdi Ara

...:::: BRAVA & BRAVO & MAREA ::::... (1047. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
24.112
Cevap
50
Favori
1.636.319
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10451046104710481049
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talin

    Beenim araba bu.
    http://eper.fiatforum.com/eper/navi?VERSION=1&COUNTRY=001&SBMK=F&DRIVE=0&SIN_ENGINE=182A4.000&MAKE=F&ENGINE_NO=0215145&YEAR=1999&COMM_MODEL=BRA&VEHICLE_NO=04889091&SELECTED_COLOR_COMB=359&CAT_COD=1M&COLOUR=359_0&MOD_COD=182&MVS=182.816.1.0.0&ENGINE=5&CHASSIS_NO=04917872&SIN_VERSION=182BB&MONTH=09&ALL_FIG=0&LANGUAGE=3&PREVIOUS_KEY=SUBGROUP&NEW_HTTP=TRUE&ALL_LIST_PART=0&SB_CODE=-1&KEY=GROUP&PRINT_MODE=0&EPER_CAT=SP&GUI_LANG=3&WINDOW_ID=1

    46472021 nolu NGK bujiler (BKR6EKC) dogru degil! (kim verdiki sana bu numarayi?)

     ...:::: BRAVA & BRAVO & MAREA ::::...


    senin arabaa uygun bujiler;

    46417010 COOPER
    46531918 N.G.K. (NGK No: BKR5EZ)
    46551935 CHAMPION
    46799927 BOSCH


     ...:::: BRAVA & BRAVO & MAREA ::::...


    NGK
     ...:::: BRAVA & BRAVO & MAREA ::::...


    BOSCH
     ...:::: BRAVA & BRAVO & MAREA ::::...


    Champion
     ...:::: BRAVA & BRAVO & MAREA ::::...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cinfo -- 11 Ocak 2012; 16:24:34 >
  • Başıma çok geldiği için anlatayım servise veya parçacıya gittiğiniz zaman ellerinde hangi buji varsa onun araç için en iyisi olduğunu söylerler parça numarasını verirsin bu senin araca uygun değil derler en son buji alırken yanımda kullanıcı el kitabını götürdüm gösterdim adam bizde böyle gözükmüyor dedi işte Fiat Brava Kullanıcı el kitabına göre orjinal bujiler diğerleri uygun olabilir ama asla orjinal değillerdir

     ...:::: BRAVA & BRAVO & MAREA ::::...
  • Ve çift tırnaklıdır Champion olanın parça numarası da 0046463801 NGK Parça numarası 46472021 gerisi hikaye Ngk olanı da denemek isterim ama bulamıyorum

     ...:::: BRAVA & BRAVO & MAREA ::::...


     ...:::: BRAVA & BRAVO & MAREA ::::...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozkan65 -- 11 Ocak 2012; 17:09:56 >
  • CalcuttaFiat kataloğundan bakıyor Özkan el kitabından.Katalog bilgileri muhtemelen daha yeni versiyon içeriyor da çift tırnaklı mı tek tırnaklı mı?.Benim araba benzinli daha önce çift tırnaklı tavsiye edilmişti burada?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talin -- 11 Ocak 2012; 17:28:46 >
  • Benzinde Kesinlikle çift tırnaklı tek tırnak kısa bir süre sonra seriliği kaybettiriyor Şu anda ben champion RC8BYC kullanıyorum gayet memnunum Bende LPG yok Parça almaya giderken arabanın modeline göre değil parça numarasına göre isteyin Adamlar bu bu buji için alfa romeo bujisi diyorlar Ellerindeki programda bu bujiler Brava bravo marea için gözükmüyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozkan65 -- 11 Ocak 2012; 18:03:36 >
  • Özkan Teşekkürler,bakalım Calcutta usta ne diyecek bu işe?
  • Arkadaşlar benim arabayı götürdüm önemli bişe yok ufak bir hararet yapmış suyuna bakmamışım arabada su kalmamış
    Yarın hava borusu tarzında bir boru değişecek birde triger seti alacam.250tl ye falan parçacıdan alacam ustaya taktıracam.
    ön arka silecekleri de alacam aynı ustaya taktıracam.
    Bunlar için ne kadar işçilik alır usta bilginiz varmı ?

    Birde 4 ampul taktıracam kısa ampuller ve kedi gözü dediğimiz gündüz ampulleri beyaz alim hepsini diyorum ne tavsiye edersiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozkan65

    Benzinde Kesinlikle çift tırnaklı tek tırnak kısa bir süre sonra seriliği kaybettiriyor Şu anda ben champion RC8BYC kullanıyorum gayet memnunum Bende LPG yok Parça almaya giderken arabanın modeline göre değil parça numarasına göre isteyin Adamlar bu bu buji için alfa romeo bujisi diyorlar Ellerindeki programda bu bujiler Brava bravo marea için gözükmüyor

    slm arkadaşlar. bende bujileri 1 ay önce değiştirdim. araçtan çıkan çift tırnaklı idi. fakat şase ye göre tek tırnak göründüğü için tek tırnak taktık. dün baktım siyahlık yok bujilerde. ama araç gaza basınca hafif boğuluyor ve zorlanıyor. lpg de daha seri. tırnaklarla ilgili olabilir mi.
  • Triger seti;geçen yaz triger opar kayış vs dayco herşey dahil 170TL idi işçilik Bosch'ta 118 tuttu.Ustana güveniyor musun?,triger işi çok hassastır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talin -- 11 Ocak 2012; 18:05:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emreün

    Arkadaşlar benim arabayı götürdüm önemli bişe yok ufak bir hararet yapmış suyuna bakmamışım arabada su kalmamış
    Yarın hava borusu tarzında bir boru değişecek birde triger seti alacam.250tl ye falan parçacıdan alacam ustaya taktıracam.
    ön arka silecekleri de alacam aynı ustaya taktıracam.
    Bunlar için ne kadar işçilik alır usta bilginiz varmı ?

    Birde 4 ampul taktıracam kısa ampuller ve kedi gözü dediğimiz gündüz ampulleri beyaz alim hepsini diyorum ne tavsiye edersiniz ?


    250 tl sadece triger seti için çok pahalı Rotaş ta INA 530 0222 10 Triger seti 56 euro ona göre ina ayrıca iyidir Ampul olarak osram night breaker tavsiye edebilirim Trigeri serviste değiştir serviste değiştirmeyenlerden başı ağrıyan çok kişi oldu ona göre
    Ayrıca triger değiştirirken 3 tane kayış ve 2 tane gergi makarası daha var değişecek istersen parça nolarını verebilirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozkan65 -- 11 Ocak 2012; 18:18:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozkan65

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emreün

    Arkadaşlar benim arabayı götürdüm önemli bişe yok ufak bir hararet yapmış suyuna bakmamışım arabada su kalmamış
    Yarın hava borusu tarzında bir boru değişecek birde triger seti alacam.250tl ye falan parçacıdan alacam ustaya taktıracam.
    ön arka silecekleri de alacam aynı ustaya taktıracam.
    Bunlar için ne kadar işçilik alır usta bilginiz varmı ?

    Birde 4 ampul taktıracam kısa ampuller ve kedi gözü dediğimiz gündüz ampulleri beyaz alim hepsini diyorum ne tavsiye edersiniz ?


    250 tl sadece triger seti için çok pahalı Rotaş ta INA 530 0222 10 Triger seti 56 euro ona göre ina ayrıca iyidir Ampul olarak osram night breaker tavsiye edebilirim Trigeri serviste değiştir serviste değiştirmeyenlerden başı ağrıyan çok kişi oldu ona göre
    Ayrıca triger değiştirirken 3 tane kayış ve 2 tane gergi makarası daha var değişecek istersen parça nolarını verebilirim

    3 tane kayış ve 2 tane gergi makara isimlerini alsam iyi olur.Usta kuzenimin ustası bakalım daha yeni deniyecem umarım bir sıkıntı oluşmaz.
    Serviste değiştirirsem 400 lirayı bulur sanırım.

    Triger + motora giden bir boru onla birlikte tahmini fiyat tek triger değil :)
    Ustanın ne kadar işçilik parası alması lazım triger + hava borusu değişimi için onuda bilmem lazım ortalama bir işçilik ücreti ?

    Birde ampül arabam fiat bravo 97 model 1.6 sx tek kapı olandan.h4 mü diyeyim gerçi onu parçacı bilir sanırım.
    Ayrıca ön ve arka silecekleride yenilecem sadece lastiklerini alim diyorum üstünde fiat silecekler var çünkü değiştirmeyim dedim.
  • Triger set INA 530 0222 10
    5 PK 940 kayış
    4 PK 962 kayış
    3 PK 668 kayış
    V kayışı klavuz makarası INA 532 0229 10 İKİ TANE
  • Buji konusuna bir NOKTA Koymak istiyorum!
    LPG dikkate alinmaksizin Buji seciminde 1 kural vardir! Oda >>>>ePer<<<<KATALOG>>>>>>
    Kitaplarda yazilanlari parca secerken dikkate almamanizi tavsiye ediyorum.
    Benim kazancim ve kaybim yok, ben burda size her hangi bir ürünü satmiyorum!
    Her Brava´ya 46531918 nolu Buji Olucak diye bir $art yok! Yanliz $u bir gercek ki
    NGK BKR6EKC (cift tirnak) 1998 sonu 1999 basina kadar üretilmi$ 1,6 Bravo/Brava/Marea´lar icin
    NGK BKR5EZ (tek tirnak) 1998 sonrasindan itibaren üretilmi$ 1,6 Bravo/Brava/Marea´lar icin(burda bujinin özelliklerini - hangi Brava icin oldugunu SOL´da gösteriyo)
    Ben size masal anlatmiyorum, illaki BKR6EKC nolu Bujiyi arabaniza takmak istiyorsaniz buyrun, secim sizin!


    Bir bujinin sıcaklık dayanımı konusunda ısı değeri bilgi verir. NGK bujileri için, ısı değeri kodu ne kadar yüksekse, sıcaklık dayanımının o kadar yüksek olduğu kuralı geçerlidir.
    BK>Dis çapı 16mm > R > Dirençli tip 6 > sıcaklık dayanımı >E> Paso uzunlugu 19mm>K> Cift Tirnakli C >Özel
    BK>Dis çapı 16mm > R > Dirençli tip 5 > sıcaklık dayanımı >E> Paso uzunlugu 19mm>Z> Özel YAPIM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cinfo -- 11 Ocak 2012; 19:37:01 >
  • Açıklama için teşekkürler usta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emreün

    Triger + motora giden bir boru onla birlikte tahmini fiyat tek triger değil :)
    Ustanın ne kadar işçilik parası alması lazım triger + hava borusu değişimi için onuda bilmem lazım ortalama bir işçilik ücreti ?

    Birde ampül arabam fiat bravo 97 model 1.6 sx tek kapı olandan.h4 mü diyeyim gerçi onu parçacı bilir sanırım.
    Ayrıca ön ve arka silecekleride yenilecem sadece lastiklerini alim diyorum üstünde fiat silecekler var çünkü değiştirmeyim dedim.

    Cevaplayabilecek varmı ? Özellikle usta işçilik ücretini.

    @ozkan65 teşekkürler kayış nolarını not aldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: desperado439

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozkan65

    Benzinde Kesinlikle çift tırnaklı tek tırnak kısa bir süre sonra seriliği kaybettiriyor Şu anda ben champion RC8BYC kullanıyorum gayet memnunum Bende LPG yok Parça almaya giderken arabanın modeline göre değil parça numarasına göre isteyin Adamlar bu bu buji için alfa romeo bujisi diyorlar Ellerindeki programda bu bujiler Brava bravo marea için gözükmüyor

    slm arkadaşlar. bende bujileri 1 ay önce değiştirdim. araçtan çıkan çift tırnaklı idi. fakat şase ye göre tek tırnak göründüğü için tek tırnak taktık. dün baktım siyahlık yok bujilerde. ama araç gaza basınca hafif boğuluyor ve zorlanıyor. lpg de daha seri. tırnaklarla ilgili olabilir mi.

    Siz öyle parçacıdaki katologtaki bujileri alıp boğulmaya devam edin Aracın Türkiyede iki tane orjinal bujisi vardır

    1 Champion RC8BYC
    2 NGK BKR6EKC
    Gerisi bana masal geliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozkan65
    Siz öyle parçacıdaki katologtaki bujileri alıp boğulmaya devam edin Aracın Türkiyede iki tane orjinal bujisi vardır

    1 Champion RC8BYC
    2 NGK BKR6EKC
    Gerisi bana masal geliyor

    anlatamiyorum ben galiba!

    1995 yilinda üretilmeye ba$layan 1,6 Brava´larin Motorlari....
    2001 yilinda türkiyede üretilmeye devam edilen 1,6 Bravalardaki Motorlar!!!!

    motorlar degistikce Ate$leme/Buji Design´i yeniden tasarlandi!

    Orjinal Alinmasi $art degil Bujilerin, hic Orjinal alin demedim ama katalog numaralarina uygun Bujiler alin diye her zaman yazarim!

    BKR6EKC her 1,6 Brava / Bravo / Marea Motoruna uygun olmadigi kesin!

    uygun olmadigi halde takmak isteyen kendi sorumlulugu altinda taksin, engelleyen yok

    $imdi bu can SIKICI konuyu burda kapatsak güzel olucak!
  • Haklısın Bu tartışma bitmez Konuyu değiştirelim Denge mili kayışı nedir biliyormusun Periyodik bakım tablosunda mevcut olanlarda 45 binde kontrolü 90 binde değişeceği yazıyor birkaç kişiye sordum trigel zannediyorlar bu ayrı birşey



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozkan65 -- 11 Ocak 2012; 19:58:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozkan65

    Haklısın Bu tartışma bitmez Konuyu değiştirelim

    eski sayfalara bakarsan bulursun yazdiklarimi

    BENZIN´le kullanimda "MÜMKÜNSE" Orjinallere uyumlu ama Bol Tirnak
    LPG´ile kullanimda "MÜMKÜNSE" Orjinallere uyumlu ama tek tirnak

    Sirf Benzin´de kullaniyorsan

    BERUnun bildigim bujileri var ULTRAx Platin

     ...:::: BRAVA & BRAVO & MAREA ::::...


    DENGE Mili? Türkcem bu kadar iyi degil...tarif et nerde o parca!
  • Calcutta kafamın karıştığı yer burasıydı ,senin resmini koyduğun numarasını verdiğin bujiler hep tek tırnak görünüyor,çok tırnaklıları da mı var ayni bujilerin?Orijinaller senin verdiklerinse onlara uyumlu ama çok tırnaklı olanlar olanlar hangileri?
  • 
Sayfa: önceki 10451046104710481049
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.