Şimdi Ara

Brand New Honda Civic Sedan Coming Soon :) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
358
Cevap
3
Favori
6.235
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wolfen1976

    Dün tüm günüm yolda geçti çok yoğun trafik tam 5 saat dur kalk köprüydü, viyadüktü, fsmdi, sabiha gökçendi falandı filandı 250 km de yakıt tüketimim 8.2 lt / 100 km de çok tuhaf ben 12 lt ve üzerini bekliyordum açıkçası ama olmadı. Hatta S modda bile kullandım bir ara kısa süreli yol açık iken araç resmen uçuyor

    İlaveten o sıkışık trafiğe dayanamayan 2 araç yardım şeridinde dörtlüleri yakıp yardım gelmesini bekliyorlardı tabiki trafiği daha da çok tıkayarak. Bu araçlar hangisiydi peki dersiniz, Pegeout 206 ve Golf 7

    Çok sıkışık trafikse inanılmaz bir rakam olur ama zannediyorum ki bu kadar mesafede zaman zaman akıcı ve hızlı yollarda olmuştur. Bu da karma tüketim şeklinde bir sonuca götürmüş sizi. Benim 4000 km ortalamamda 8.2 litre civarlarında geziyor. Yaşadığım ilçe küçük bir yer ancak bir sürü kırmızı ışık var. Sürekli dur kalk yapmak zorunda kalıyorum ve mahalle arasındaki dar sokaklardan dönme manevraları derken şehir içinde 11-13 litre ortalama tüketim gerçekleşiyor. İstanbul'da araçlar çok yakıyor diyenler bizim burada araba kullanmasın.
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Gidiş ve dönüşte kısa bir süre açıktı ama sonra ciddi durdu trafik misal 50 km si açık desek 200 km si sıkışık trafik ve dur kalk şeklinde oldu. Aynen bende 12 lt leri bulacağım diye düşünmüştüm ama olmadı nedense.
  • Wolfen1976 kullanıcısına yanıt
    O zaman çok iyi bir tüketim değerine ulaşmışsınız tebrik ederim.
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Benim araçta tuhaf bir durum var aynı güzargahta başka civicler ile gidilen mangal etkinliginde yine anadolu yakası 1 sene önceydi sanırım onlar 9-10 lt lerde tüketimi görürken benim araç 6.5 lt/100 km idi hatta fotoğrafını paylasmistim ana Civic konusunda tabiki malum bana garezi olan bazı üyeler bayır aşağı boşta salmissindir falan demisti aslında alakası yok bayır asağıya boşta daha cok benzin yakıyor bu araç neden bilmiyorum ama öyle viteste ise gaza basmayıp salar isen az yakıyor

    Eski aracım 1.4 cc Clio2 Rxt idi tam otomatik 4 ileri tam 10 sene kullanmistim. Aracın fabrika yakıt tüketim değeri 7lt/100 km mi öyle birşeydi ama ben hiç bu değeri bırak yakalamak 8-10 lt den aşağısını dahi görememistim ama ilk 5 sene. Sonraki 5 senede ise bu 13lt /100 km lere dayandı malum sürekli servisteyim benzin + servis ikilisine harcanan paranın haddi hesabı yok baktım olmayacak Civic ile hemen takas yaptim son 3 senedir oldukça rahatım. Fransız arabaları az yakıyor diyenler yanılıyor özetle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wolfen1976 -- 16 Şubat 2016; 16:19:49 >
  • Wolfen1976 kullanıcısına yanıt
    Linkte verilen bagaj kapasite değerleri yaklaşık gibi duruyor.......
    Bagaj hacimleri yıllar itibariyle litre olarak:
    2000 de: 380
    2005 de: 420
    2010 da: 389
    2013 de: 440 litre şeklinde ...
    Bu arada yeni sayfa, hayırlı ve uzun ömürlü olsun.........
    EK BİLGİ: Yanlış çevirmediysem yeni civicin bagaj hacmi de 430 litre civarında (15,1 kübik fit)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismet berker -- 18 Şubat 2016; 0:29:14 >
  • ismet berker İ kullanıcısına yanıt
    Tşkler hoşgeldiniz
  • buklamania kullanıcısına yanıt
    2016 HONDA CİVİC SEDAN AERODİNAMİSİYLE DİKKAT ÇEKİYOR

    Amerika'da satışa sunulan 2016 Honda Civic Sedan, aerodinamik tasarımı ile segmentinde öne çıkıyor. Yeni Civic Sedan bu sayede yakıt verimliliği ve daha fazla konfor sunuyor.

    Civic, hem yakıt verimliliği hem de iç mekan sessizliğini sağlamak için aerodinamikte sınıf lideri olacak şekilde tasarlandı. Hesaplamalı akışkanlar dinamiği kullanılarak aracın tasarım aşamasındaki verimliliği ölçüldü, bunu rüzgar tünelindeki ölçeklenmiş model testleri takip etti ve en sonunda tam ölçekli rüzgar tüneli testi yapıldı. Bu işlemler iki adet önemli getiri sağladı. Bunlar, aracın altındaki ve motor odasındaki hava akışındaki düzenlemelerden gelen rüzgar sürüklenmesindeki %15 azalma ve tekerlek tasarımından gelen %4 lük bir sürüklenme azalması oldu.

    Aracın önündeki özel şekillendirilmiş bileşenler havanın, radyatörden ve motorun soğuk hava girişinden geçmesine kılavuzluk ederek geri kalan havanın aracın üstüne, etrafına ve altına yönlendirilmesini sağlıyor. Dar A sütunları ve öndeki gömme cam da Civic’in hava içinden geçerkenki verimliliğini arttırıyor. Tavanın arkasındaki yumuşatılmış eğim ve arka cam da aerodinamik verimliliği arttıran öğelerden.

    Yeni Civic, Honda’nın seri olarak ürettiği benzinli araçlar arasında gövde altı en düz olan araç. Kalıpla şekillendirilmiş alt panel, ön tamponun hemen altına konumlandırılarak, aracın altından geriye doğru akan havanın pürüzsüz bir şekilde akmaya başlamasını sağlıyor. Alüminyum karter koruyucu motorun ve şanzımanın altına konumlandırılarak soğutucu kanal görevi görüyor ve ortamdaki havanın hidrolik motor takozlarına ulaşmasını sağlıyor. Çift taraflı alt levhalar (LX donanımda kalıplanmış plastik, EX ve üstü donanımlarda akustik elyaf) ön tekerleklerin arkasından başlayarak arka tekerleklerin önüne kadar uzanıyor ve havanın pürüzsüz bir şekilde akmasını sağlamak bir yana yolcu kabinindeki rüzgar gürültüsünü de düşürüyor.

    Her tekerlek ve lastiğin önüne konumlandırılmış yanal çıkıntılar (önde 21,5 cm genişliğinde, arkada 9 cm genişliğinde) hava akışının saparak lastiklerin etrafına doğru yönlenmesini ve ekstra aerodinamik verimlilik kazandırmayı amaçlıyor. Preslenmiş çelik egzoz susturucuları bile aerodinamik olarak şekillendirilmiş ve böylece aracın arkasında alt koruyucu kullanımına gerek kalmıyor. Bu da ideal aerodinamik verimliliğe sağladığı fayda yanında parça sayısının daha az olması, daha az karışıklık ve daha az ağırlık demek.
  • Nihayet aracın direksiyonunu elden geçirmişler diğer eksikleride ekleseler iyi olurdu aslında

    2016 HONDA CİVİC SEDAN'DA YENİ DİREKSİYON SİSTEMİ

    Çift Pinyonlu Değişken Oranlı Elektrik Destekli Kremayer Direksiyon (EPS) yeni kasa Honda Civic Sedan'ın daha net sürüş tepkileri vermesini sağlıyor.

    Civic’teki diğer ilklerden birisi de çift pinyon dişlileri ve değişken dişli oranını birleştirerek sınıfını domine eden gelişmiş direksiyon hissi, performans ve konfor sunan Elektrik Destekli Direksiyon. Çift pinyonlu direksiyon eski nesil Civic’e kıyasla oldukça iyileştirilmiş bir his sunuyor. Geleneksel tek pinyonlu direksiyon sistemlerine kıyasla çift pinyonlu EPS, kullanıcıdan direksiyona gelen fiziksel hareketle beraber destekleyici elektrik motoru kullanıyor. Temassız tork sensörü sürücünün direksiyonu çevirmek için sarfettiği çabayı ölçüyor ve ECU da elektrik motorundan ne kadar faydalanılacağını belirtiyor, bunun sonucunda pürüzsüz ve doğal direksiyon hissi tüm koşullarda sağlanmış oluyor.

    Tam turda 10,93:1 oranına sahip olan direksiyonun oranı %17 değişebiliyor. Önceki Civic’te tam sağdan tam sola 3.1 turda dönen direksiyon bu sayede aynı dönüşü 2.2 turda tamamlıyor, böylece park ederken veya manevra yaparken direksiyon çevirmeye harcanan efor kaydadeğer ölçüde düşürülmüş oluyor. Gelişmiş direksiyon hissine sahip 2016 Civic Sedan’da direksiyon bağlantısı daha rijit ve 30mmlik (eski nesil Civic’te 22mm) direksiyon kolon çapı da bu tokluğa katkıda bulunuyor.
  • Wolfen1976 kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-61960E1CE -- 4 Mayıs 2021; 10:32:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Wolfen1976 kullanıcısına yanıt
    Yeni civici dört gözle bekliyorum.

    Benzinli turbo nasıl olmuş merak ediyorum.
  • Benzinli turbo bence bizim beklentimizin üstünde olabilir cunku önce 173 Hp dendi sonra 184 Hp eğer bu üstteki vatandas haklı ise yeni Civic ile kimse kapısmak istemez yollarda yine tahminimce Subaru boxer turbo motor tadında bir arac olacak fakat HB modelide cok güzel ben sadece orada takıldım acaba sevdigim HB modele geri mi dönsem yoksa Sedan dan devam mı etsem.

    P.S. Hukka Kukkaya sakın bahsetmeyin bu konudan yoksa bunuda kapatır.
  • Fabrika verileri açıklanmadan kulaktan duyma hiçbir şeye itibar etmemek lazım. Ben amerika kıtasındaki aracı baz alıyorum. Avrupa'ya daha kötü bir araç göndermezler ama daha iyi bir araçta göndermezler. Tahminim iki aracın birbirine çok yakın olacağı yönünde. Tüm Dünya'da 174 beygir satarken Avrupaya özel 184 beygirlik motor üreteceklerine pek ihtimal veremiyorum. Ancak herşey satış stratejisine bağlı Honda nasıl bir strateji ile aracı oluşturuyor kestirmek çok güç.
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Peki ya 4 model gerçek ve RS modeli bizede gelecek ise 184 beygir olma ihtimali sırf bu arac icin ihtimal dahilinde olmaz mı ? Bence olur gibi ama düz vites olursa bana uymaz.
  • buklamania kullanıcısına yanıt
    Yusuf Hocam uzun süredir yoksun ceza da almamissin yoksa Civici sattin mi ?
  • Wolfen1976 kullanıcısına yanıt
    Hocam bunlar hep söylenti bence çok kulak asmamak lazım. tamam belki o arkadaş fabrikaya gitti belki tanıdığı filan var ama adama doğru bilgi verdiklerini nereden biliyoruz. belki lasmandan önce gerçek bilgiler sızmasın diye adama bilerek yanlış bilgi verdiler. hadi onu da geçtim. acaba fabrikadakilerin ne kadar kesin bilgisi var onu da bilmiyoruz. sonuçta bu fabrika bi taşeron. bütün kararlar, ar-ge filan hepsi genel merkezin işi. seri üretim başlamadan yani mayıs veya hazirandan önce fabrikadan gelen bilgilere de pek güvenmiyorum ben.

    Hb ye bakmak lazım hocam. önceki kasalarda malzeme kalitesi ve işçiliği sedanın bir tık üzerinde oldu. iç mekan ve bagaj da sedan versiyonu kadar genişse tercih edilebilir.

    Valla biz bahsetmeyiz de ama bu konuyu da farkederler. farkettikleri anda kapatıp size de ceza verirler. önceki mesajda adama dümbelek demişsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haacar -- 26 Nisan 2016; 16:16:54 >
  • haacar kullanıcısına yanıt
    Evet düşününce mantıklı yanlis bilgi vermiste olabilirler umarım tersi olur. Zaten Vagcılar şuanda şikayet etmekle mesgul ciziklerin sayısı arttı bir anda yöneticilerde onlarin emrinde napalım dümbelek az bile bunlara da neyse.
  • Wolfen1976 kullanıcısına yanıt
    2012 yeni kasa 6. ayda gelmişti...
  • siderya kullanıcısına yanıt
    Benim planlar biraz degisti buyuk ihtimal yeni kasa yine alacagım ama HB modelinide begendim sanıyorum 2017 ortası yada 2018 gibi alacagım cunku yine emlak alıp satma işim olabilirde.
  • Wolfen1976 kullanıcısına yanıt
    bende belirsizlikten sıkıldım... 2012 6. ayda değişmişti...1.5 turbo düşünüyorum... 6 ay bekleyip 1.6 9 ileri otomatik almalı mıyım bilemiyorum..aracımı satıp 6 ay kayınpederin suzuki vitarasıyla takılıp sonra karar
    vereyim diyorum...
  • Wolfen1976 kullanıcısına yanıt
    hb bagaj küçük.....arkaya 3 kişi zor sığar avrupa tasarım malzeme kalitesi yüksek arkası düzelmiş ama sedan candır......
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.