Şimdi Ara

Boya yanığı(mı?)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
774
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 saat 12 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • darklight (2 mesaj) Kayaalp20 (2 mesaj) Leeu (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> DH Garaj >> Boya yanığı(mı?)
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    539 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Kaputumdaki hasarları gidermek için önce hasarlı alanlara rötuş yaptım. Kuruduktan sonra rötuşlanan yerleri ıslak zımpara ile düzelttim. 3000grit ve 24 saat suda bekledi. Zımparalama blok ile yapıldı ve yüzey hiç kuru bırakılmadı. İşlemi çok nazikçe yaptım. Normalde bu işlem sonucu zımpara izlerini çıkarmak için polisaj gerekir ama ben Meguiar's Scratch X 2.0 kullarak elle izlerin tümünü giderdim.
    Rötuş yaptığım yerlerde istediğim sonuca ulaştım ama 2 noktada garip bir durum ortaya çıktı. Tam olarak be olduğunu anlayamadım henüz. Boya yanmış gibi duruyor ama yanması için bir neden de yok aslında. Elle izleri giderebildiğim kadar hafif bir işlemde nasıl böyle hasar olur anlam veremiyorum. Islak zımpara konusunda bilgili arkadaşların görüşlerini rica ediyorum.

    http://d1207.hizliresim.com/z/q/9yg7l.jpg
    http://d1207.hizliresim.com/z/q/9yg7v.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darklight -- 22 Temmuz 2012; 11:43:06 >



    |
    |




  • Yüzbaşı
    998 Mesaj
    Zımpara o bölgelerde biraz fazla kaçmış gibi duruyor.
    |
    |
  • Yarbay
    5548 Mesaj
    Gördüğüm kadarıyla boya açılmış..

    Bunun 2 nedeni var.. 1. si zımparaları yeteri kadar suda bekletmemek 2. si ise biraz fazla baskı ve gereğinden uzun bir süre de zımpara ile çalışmak.

    Burada anladığım kadarıyla 2. seçenek olmuş.. Tek çözüm parçanın tamamen boyanması veya lokal boyanıp parçanın tamamının verniklenmesi.
  • Yüzbaşı
    539 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Gördüğüm kadarıyla boya açılmış..

    Bunun 2 nedeni var.. 1. si zımparaları yeteri kadar suda bekletmemek 2. si ise biraz fazla baskı ve gereğinden uzun bir süre de zımpara ile çalışmak.

    Burada anladığım kadarıyla 2. seçenek olmuş.. Tek çözüm parçanın tamamen boyanması veya lokal boyanıp parçanın tamamının verniklenmesi.

    Teşekkürler açıklama için.
    Anladığım kadarıyla rötüş yapıp zımpara ile ile düzeltme ihtimali yok öyle mi?
  • Yarbay
    5548 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: darklight

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Gördüğüm kadarıyla boya açılmış..

    Bunun 2 nedeni var.. 1. si zımparaları yeteri kadar suda bekletmemek 2. si ise biraz fazla baskı ve gereğinden uzun bir süre de zımpara ile çalışmak.

    Burada anladığım kadarıyla 2. seçenek olmuş.. Tek çözüm parçanın tamamen boyanması veya lokal boyanıp parçanın tamamının verniklenmesi.

    Teşekkürler açıklama için.
    Anladığım kadarıyla rötüş yapıp zımpara ile ile düzeltme ihtimali yok öyle mi?

    Üzgünüm :)

    Tek çare parçanın tamamının boyanması.
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
backlink paketleri
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,156
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.