Şimdi Ara

BOSCH WAS24765TR ÇAMAŞIR MAKİNESİ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
2
Favori
17.984
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eee bu sorun hep böyle devammı edecek?? ne yapmamız lazım... deterjan kapağından su damladıkça makine çürüyecek resmen...
  • Bende 2 haftadır kullanıyorum şuana kadar herhangi bir eksi yönünü görmedim.
    Makinemim kasasında yamukluk vardı servisi uyardım.Tamam dediler değiştirelim.
    10 gün içinde yenisi getirdiler eskisini alıp götürdüler.
    Çok mennunum :)
  • Way serisinin tr montaj olduğu söylentisi doğru mu? Almanya dan ithal mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nasrettinhoca

    Way serisinin tr montaj olduğu söylentisi doğru mu? Almanya dan ithal mi?

    WAY24760TR, WAY28760TR ve WAY24840TR Almanya üretimidir.

    WAY20560TR ve WAY24560TR'nin yerli olduğunu söyleyenler var. Cihazları detaylı incelemediğimden bilmiyorum.
  • Biz de bugün aldık henüz teslim edilmedi. 1900 TL'ye aldık. Biraz pahalıya aldık sanki nette 1700'lü rakamlar gördüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    Ön yıkamayı menüden seçiyorsunuz. Kullanma kılavuzundan bakabilirsiniz.

    Aslında makine 24763ün aynısı. Sadece yeni kasa HomeProfessional serisi çıkınca Bosch uyanıklık yapıp elindeki eski kasa tipi stoğu bitsin diye aynı makineye 9kg diyor :))))

    İşte dürüst bir cevap.
  • Şimdi çok saçma sapan bir durum aldı iş. 1,5 aydır Bosch bayisinin bu makineyi getirmesini bekliyorum. Oyaladılar sürekli. Bugün kesin bilgi almak için aradığımda temin edemiyoruz malesef dediler... Bosch müşteri hizmetlerini aradım ürününüzü nereden temin edicem diye bayileri aramalısınız diyorlar. Temin edemediler diyorum yine aynı şeyi söylüyor. Şimdi ben istediğim model çamaşır makinesini alabilmek için illa interneti mi kullanmak zorundayım?



    "by_ProXy 3 Şubat 2012; 15:59:44

    İyi Günler Arkadaşlar,

    Dün başıma gelen bir problemi sizlerle paylaşmak istiyorum. beyazesyam.com sitesinden bosch marka bulaşık makinası sipariş vermiş nişanlım. Ürün dün elime geçti. Aras Kargo firması ile buraya gelmiş. Ürünü teslim aldım ve ürünü açmadım. Çünkü servisler hep şunu diyor : "Ürünü siz açmayın. herhangi bir arıza vs. problem olursa sizden kaynaklı deriz. Biz açalım biz hatayı görelim." Ben de servislerin bu yaklaşımını bildiğim için açmadım. Hemen Bosch servisi telefonu 444 6 333 numarasını aradım ve kurulum başvurusu yaptım. Başvurumdan 2 saat sonra kuruluma arkadaşlar geldiler.

    Makinam açıldı ve servis görevlisi makinanın üst kapağının gevşek olduğunu söyledi. Bir sıkıntısı olmayacağını söyledi. Fakat yeni bir ürün almışsınız neden arızalı olsun dedi. Biz de değişmesini söyledik. Ürünü nerden aldığımızı sordular. Ben beyazesyam.com sitesinden alındığını söyledim.

    Servis görevlisi aynen şunu söyledi : "İnternet sitelerinden alınan beyaz eşyalara Bosch nakliye garantisi veremiyor. Çünkü internet siteleri bayi değil. Onların bayi kodu yok. Üstelik Aras Kargo ile gelmiş. Bosch Ceva Kargo ile çalışır." Dedim ki öyle şey olur mu bu hata yanımıza kâr mı kalacak ? Bir telefon açayım sorayım tekrar dedi. Sordu ve cevap yine aynıydı. Ben de çaresiz gönderdim görevliyi.

    Bosch Nevşehir Yetkili Servisi'ne gittim. Durumu anlattım. Bir bey benle ilgileniyordu. O sırada içerden (sanırım dükkan sahibi) kardeşim anlamıyor musun ? İnternetten almayacaksın. Hadi git işine diyerek beni alenen dükkandan kovdu. Ben de terbiyeni takın edebimizle konuşuyoruz şurada dedim. Gerekli mercilere şikayet edeceğimi söyledim. Git kime şikayet edersen et dedi.

    Böyle terbiyesiz bir adamı Bosch nasıl barındırıyor anlamıyorum. Ama bu yazım okununca Bosch'un tutum değiştireceğini düşünüyorum. Çünkü hiçbir firmanın yaptığı yanına kâr kalmadı hepsini internete aktardım. sikayetvar.com a da yazacağım.

    Bosch Türkiye'yi tekrar aradım. Onlar da yapılacak bir şey olmadığını söylediler. Beyazesyam.com ile görüşmemi tavsiye ettiler. Beyazesyam.com u aradık. Onlar da kargo tutanağı tutturmadınız yapacak bir şey yok dedi. Yahu ne sahtekar düzen. Ben içini açsam kontrol etsem sıkıntı varsa tutanak tuttururum. Fakat gözle görülür bir hata yoksa malı eve getirsem bu sefer de Bosch kuruluma gelse ve makina çalışmasa siz neden açtınız destek veremiyoruz diyecekler. Böyle saçmalık böyle ironik bir yaklaşım olur mu ?

    Şimdi "İnternetten Beyaz Eşya Alınır mı ?" diye soranlara alınmaz kardeşim diyorum. Kargo hasarlı ise yandın. İçini açamıyorsun servis açma diyor. Mal aldığın yer aç içine bak hasar tutanağı tuttur diyor. Böyle ikilem olur mu ? Beyazesyam.com firmasından şikayetçiyim. Mal satmak için yalan söylüyorlar. Madem bayi değilsiniz arkadaş neden insanı mağdur ediyorsunuz ? Ne demeye aynen bayiden alınmış gibi her desteği alıyorsunuz diyorlar ? Bosch firmasından ve Bosch Nevşehir Yetkili Servisinden de şikayetçiyim. Bosch neden böyle müşterisini mağdur ediyor ? Bosch Nevşehir Yetkili Servisine gelince neden böyle terbiyesizce bir yaklaşım gösteriyorlar ?

    Ne demişti Robert Bosch ?

    "İnsanların Güvenini Kaybetmektense, Para Kaybetmeyi Tercih Ederim"

    Ben Bosch'a olan güvenimi kaybettim. Ta ki bu mağduriyeti düzeltene kadar.

    Alıntı;http://www.ticaretmerkezi.gen.tr/sikayetim-var/860-internetten-beyaz-esya-almayin.html
    Cihan Küsmez
    05434454545
    Nevşehir"


    Böyle bir duruma düşmeyeceğimi kim garanti edebilir? Nasıl bir saçmalıktır bu yani paramızla bile işimizi yaptıramıyoruz. Valla bu ülkedeki ticaret anlayışı da iyice zıvanadan çıktı. Bilmiyorum ne yapmalıyım...

    Afyon merkezdeki 2 bayiye de başvurdum. Birisi oyaladı dediğim gibi diğeri dalga geçti resmen. "Ne yapacaksın bu makineyi?" diyor :D Şimdi ilçelerindeki bayileri aramaya başladım. Bakalım ne sonuç alıcam. Artık rezil durumlara karşı bağışıklık kazanmaya başladı bünye...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiD_IcEAgE

    Şimdi çok saçma sapan bir durum aldı iş. 1,5 aydır Bosch bayisinin bu makineyi getirmesini bekliyorum. Oyaladılar sürekli. Bugün kesin bilgi almak için aradığımda temin edemiyoruz malesef dediler... Bosch müşteri hizmetlerini aradım ürününüzü nereden temin edicem diye bayileri aramalısınız diyorlar. Temin edemediler diyorum yine aynı şeyi söylüyor. Şimdi ben istediğim model çamaşır makinesini alabilmek için illa interneti mi kullanmak zorundayım?



    "by_ProXy 3 Şubat 2012; 15:59:44

    İyi Günler Arkadaşlar,

    Dün başıma gelen bir problemi sizlerle paylaşmak istiyorum. beyazesyam.com sitesinden bosch marka bulaşık makinası sipariş vermiş nişanlım. Ürün dün elime geçti. Aras Kargo firması ile buraya gelmiş. Ürünü teslim aldım ve ürünü açmadım. Çünkü servisler hep şunu diyor : "Ürünü siz açmayın. herhangi bir arıza vs. problem olursa sizden kaynaklı deriz. Biz açalım biz hatayı görelim." Ben de servislerin bu yaklaşımını bildiğim için açmadım. Hemen Bosch servisi telefonu 444 6 333 numarasını aradım ve kurulum başvurusu yaptım. Başvurumdan 2 saat sonra kuruluma arkadaşlar geldiler.

    Makinam açıldı ve servis görevlisi makinanın üst kapağının gevşek olduğunu söyledi. Bir sıkıntısı olmayacağını söyledi. Fakat yeni bir ürün almışsınız neden arızalı olsun dedi. Biz de değişmesini söyledik. Ürünü nerden aldığımızı sordular. Ben beyazesyam.com sitesinden alındığını söyledim.

    Servis görevlisi aynen şunu söyledi : "İnternet sitelerinden alınan beyaz eşyalara Bosch nakliye garantisi veremiyor. Çünkü internet siteleri bayi değil. Onların bayi kodu yok. Üstelik Aras Kargo ile gelmiş. Bosch Ceva Kargo ile çalışır." Dedim ki öyle şey olur mu bu hata yanımıza kâr mı kalacak ? Bir telefon açayım sorayım tekrar dedi. Sordu ve cevap yine aynıydı. Ben de çaresiz gönderdim görevliyi.

    Bosch Nevşehir Yetkili Servisi'ne gittim. Durumu anlattım. Bir bey benle ilgileniyordu. O sırada içerden (sanırım dükkan sahibi) kardeşim anlamıyor musun ? İnternetten almayacaksın. Hadi git işine diyerek beni alenen dükkandan kovdu. Ben de terbiyeni takın edebimizle konuşuyoruz şurada dedim. Gerekli mercilere şikayet edeceğimi söyledim. Git kime şikayet edersen et dedi.

    Böyle terbiyesiz bir adamı Bosch nasıl barındırıyor anlamıyorum. Ama bu yazım okununca Bosch'un tutum değiştireceğini düşünüyorum. Çünkü hiçbir firmanın yaptığı yanına kâr kalmadı hepsini internete aktardım. sikayetvar.com a da yazacağım.

    Bosch Türkiye'yi tekrar aradım. Onlar da yapılacak bir şey olmadığını söylediler. Beyazesyam.com ile görüşmemi tavsiye ettiler. Beyazesyam.com u aradık. Onlar da kargo tutanağı tutturmadınız yapacak bir şey yok dedi. Yahu ne sahtekar düzen. Ben içini açsam kontrol etsem sıkıntı varsa tutanak tuttururum. Fakat gözle görülür bir hata yoksa malı eve getirsem bu sefer de Bosch kuruluma gelse ve makina çalışmasa siz neden açtınız destek veremiyoruz diyecekler. Böyle saçmalık böyle ironik bir yaklaşım olur mu ?

    Şimdi "İnternetten Beyaz Eşya Alınır mı ?" diye soranlara alınmaz kardeşim diyorum. Kargo hasarlı ise yandın. İçini açamıyorsun servis açma diyor. Mal aldığın yer aç içine bak hasar tutanağı tuttur diyor. Böyle ikilem olur mu ? Beyazesyam.com firmasından şikayetçiyim. Mal satmak için yalan söylüyorlar. Madem bayi değilsiniz arkadaş neden insanı mağdur ediyorsunuz ? Ne demeye aynen bayiden alınmış gibi her desteği alıyorsunuz diyorlar ? Bosch firmasından ve Bosch Nevşehir Yetkili Servisinden de şikayetçiyim. Bosch neden böyle müşterisini mağdur ediyor ? Bosch Nevşehir Yetkili Servisine gelince neden böyle terbiyesizce bir yaklaşım gösteriyorlar ?

    Ne demişti Robert Bosch ?

    "İnsanların Güvenini Kaybetmektense, Para Kaybetmeyi Tercih Ederim"

    Ben Bosch'a olan güvenimi kaybettim. Ta ki bu mağduriyeti düzeltene kadar.

    Alıntı;http://www.ticaretmerkezi.gen.tr/sikayetim-var/860-internetten-beyaz-esya-almayin.html
    Cihan Küsmez
    05434454545
    Nevşehir"


    Böyle bir duruma düşmeyeceğimi kim garanti edebilir? Nasıl bir saçmalıktır bu yani paramızla bile işimizi yaptıramıyoruz. Valla bu ülkedeki ticaret anlayışı da iyice zıvanadan çıktı. Bilmiyorum ne yapmalıyım...

    Afyon merkezdeki 2 bayiye de başvurdum. Birisi oyaladı dediğim gibi diğeri dalga geçti resmen. "Ne yapacaksın bu makineyi?" diyor :D Şimdi ilçelerindeki bayileri aramaya başladım. Bakalım ne sonuç alıcam. Artık rezil durumlara karşı bağışıklık kazanmaya başladı bünye...

    Düştüğünüz durum cidden çok kötü.
    Bende internetten almaktan korkuyordum sıf bu duruma düşerim diye ama çok uygun kampanyayı kaçırmamak adına Bosch buzdolabı aldım.
    Aldıktan 3 ay sonra kurdurdum ama çok şükür hiçbir sorun olmadı.

    Başka bir bayiden WAS20765 aldım 2 güne teslim etti ertesi gün kurmaya geldiler.
    Kurdular ben farkettimki kasa yamuk gösterdim hemen değiştirelim siz bunu kullanın dediler.
    Benden taşıma irsaliyesini istedi bende teslim ettim.
    Neyse sonuç olarak 10gün içinde servis aradı beni ve sıfır paketinde ürün getirdiler kurdular ve gittiler.

    Yani ben Bosch dan aşırı derecede mennunum şimdilik.

    Size büyük geçmiş olsun.
    Kesinlikle şikayet vara hem internet sitesini hemde boschu şikayet edin kesinlikle çözeceklerdir probleminizi ben eminim.
    Telefonla olmuyor bu işler artık mail atınca yada şikayet edince ilgilenmeye başladılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_C@BB@R

    quote:

    Orijinalden alıntı: SiD_IcEAgE

    Şimdi çok saçma sapan bir durum aldı iş. 1,5 aydır Bosch bayisinin bu makineyi getirmesini bekliyorum. Oyaladılar sürekli. Bugün kesin bilgi almak için aradığımda temin edemiyoruz malesef dediler... Bosch müşteri hizmetlerini aradım ürününüzü nereden temin edicem diye bayileri aramalısınız diyorlar. Temin edemediler diyorum yine aynı şeyi söylüyor. Şimdi ben istediğim model çamaşır makinesini alabilmek için illa interneti mi kullanmak zorundayım?



    "by_ProXy 3 Şubat 2012; 15:59:44

    İyi Günler Arkadaşlar,

    Dün başıma gelen bir problemi sizlerle paylaşmak istiyorum. beyazesyam.com sitesinden bosch marka bulaşık makinası sipariş vermiş nişanlım. Ürün dün elime geçti. Aras Kargo firması ile buraya gelmiş. Ürünü teslim aldım ve ürünü açmadım. Çünkü servisler hep şunu diyor : "Ürünü siz açmayın. herhangi bir arıza vs. problem olursa sizden kaynaklı deriz. Biz açalım biz hatayı görelim." Ben de servislerin bu yaklaşımını bildiğim için açmadım. Hemen Bosch servisi telefonu 444 6 333 numarasını aradım ve kurulum başvurusu yaptım. Başvurumdan 2 saat sonra kuruluma arkadaşlar geldiler.

    Makinam açıldı ve servis görevlisi makinanın üst kapağının gevşek olduğunu söyledi. Bir sıkıntısı olmayacağını söyledi. Fakat yeni bir ürün almışsınız neden arızalı olsun dedi. Biz de değişmesini söyledik. Ürünü nerden aldığımızı sordular. Ben beyazesyam.com sitesinden alındığını söyledim.

    Servis görevlisi aynen şunu söyledi : "İnternet sitelerinden alınan beyaz eşyalara Bosch nakliye garantisi veremiyor. Çünkü internet siteleri bayi değil. Onların bayi kodu yok. Üstelik Aras Kargo ile gelmiş. Bosch Ceva Kargo ile çalışır." Dedim ki öyle şey olur mu bu hata yanımıza kâr mı kalacak ? Bir telefon açayım sorayım tekrar dedi. Sordu ve cevap yine aynıydı. Ben de çaresiz gönderdim görevliyi.

    Bosch Nevşehir Yetkili Servisi'ne gittim. Durumu anlattım. Bir bey benle ilgileniyordu. O sırada içerden (sanırım dükkan sahibi) kardeşim anlamıyor musun ? İnternetten almayacaksın. Hadi git işine diyerek beni alenen dükkandan kovdu. Ben de terbiyeni takın edebimizle konuşuyoruz şurada dedim. Gerekli mercilere şikayet edeceğimi söyledim. Git kime şikayet edersen et dedi.

    Böyle terbiyesiz bir adamı Bosch nasıl barındırıyor anlamıyorum. Ama bu yazım okununca Bosch'un tutum değiştireceğini düşünüyorum. Çünkü hiçbir firmanın yaptığı yanına kâr kalmadı hepsini internete aktardım. sikayetvar.com a da yazacağım.

    Bosch Türkiye'yi tekrar aradım. Onlar da yapılacak bir şey olmadığını söylediler. Beyazesyam.com ile görüşmemi tavsiye ettiler. Beyazesyam.com u aradık. Onlar da kargo tutanağı tutturmadınız yapacak bir şey yok dedi. Yahu ne sahtekar düzen. Ben içini açsam kontrol etsem sıkıntı varsa tutanak tuttururum. Fakat gözle görülür bir hata yoksa malı eve getirsem bu sefer de Bosch kuruluma gelse ve makina çalışmasa siz neden açtınız destek veremiyoruz diyecekler. Böyle saçmalık böyle ironik bir yaklaşım olur mu ?

    Şimdi "İnternetten Beyaz Eşya Alınır mı ?" diye soranlara alınmaz kardeşim diyorum. Kargo hasarlı ise yandın. İçini açamıyorsun servis açma diyor. Mal aldığın yer aç içine bak hasar tutanağı tuttur diyor. Böyle ikilem olur mu ? Beyazesyam.com firmasından şikayetçiyim. Mal satmak için yalan söylüyorlar. Madem bayi değilsiniz arkadaş neden insanı mağdur ediyorsunuz ? Ne demeye aynen bayiden alınmış gibi her desteği alıyorsunuz diyorlar ? Bosch firmasından ve Bosch Nevşehir Yetkili Servisinden de şikayetçiyim. Bosch neden böyle müşterisini mağdur ediyor ? Bosch Nevşehir Yetkili Servisine gelince neden böyle terbiyesizce bir yaklaşım gösteriyorlar ?

    Ne demişti Robert Bosch ?

    "İnsanların Güvenini Kaybetmektense, Para Kaybetmeyi Tercih Ederim"

    Ben Bosch'a olan güvenimi kaybettim. Ta ki bu mağduriyeti düzeltene kadar.

    Alıntı;http://www.ticaretmerkezi.gen.tr/sikayetim-var/860-internetten-beyaz-esya-almayin.html
    Cihan Küsmez
    05434454545
    Nevşehir"


    Böyle bir duruma düşmeyeceğimi kim garanti edebilir? Nasıl bir saçmalıktır bu yani paramızla bile işimizi yaptıramıyoruz. Valla bu ülkedeki ticaret anlayışı da iyice zıvanadan çıktı. Bilmiyorum ne yapmalıyım...

    Afyon merkezdeki 2 bayiye de başvurdum. Birisi oyaladı dediğim gibi diğeri dalga geçti resmen. "Ne yapacaksın bu makineyi?" diyor :D Şimdi ilçelerindeki bayileri aramaya başladım. Bakalım ne sonuç alıcam. Artık rezil durumlara karşı bağışıklık kazanmaya başladı bünye...

    Düştüğünüz durum cidden çok kötü.
    Bende internetten almaktan korkuyordum sıf bu duruma düşerim diye ama çok uygun kampanyayı kaçırmamak adına Bosch buzdolabı aldım.
    Aldıktan 3 ay sonra kurdurdum ama çok şükür hiçbir sorun olmadı.

    Başka bir bayiden WAS20765 aldım 2 güne teslim etti ertesi gün kurmaya geldiler.
    Kurdular ben farkettimki kasa yamuk gösterdim hemen değiştirelim siz bunu kullanın dediler.
    Benden taşıma irsaliyesini istedi bende teslim ettim.
    Neyse sonuç olarak 10gün içinde servis aradı beni ve sıfır paketinde ürün getirdiler kurdular ve gittiler.

    Yani ben Bosch dan aşırı derecede mennunum şimdilik.

    Size büyük geçmiş olsun.
    Kesinlikle şikayet vara hem internet sitesini hemde boschu şikayet edin kesinlikle çözeceklerdir probleminizi ben eminim.
    Telefonla olmuyor bu işler artık mail atınca yada şikayet edince ilgilenmeye başladılar.

    Sanırım bu duruma düşen @by_ProXy nickli arkadaşa yazdınız bu cevabı :) yani ben düşmedim o duruma, o duruma düşmekten korkuyorum. O yüzden Afyonun ilçelerindeki tüm bayileri aramaktan başka birşey gelmiyor elimden...




  • 24840 ile 24760 arasında kaldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    quote:

    Orijinalden alıntı: nasrettinhoca

    Way serisinin tr montaj olduğu söylentisi doğru mu? Almanya dan ithal mi?

    WAY24760TR, WAY28760TR ve WAY24840TR Almanya üretimidir.

    WAY20560TR ve WAY24560TR'nin yerli olduğunu söyleyenler var. Cihazları detaylı incelemediğimden bilmiyorum.

    way 20560 ile way 24760 arasında kaldım hangisini önerirsiniz?
  • was20763tr 8 kg 1.785 eski model sanırım
    way 28761 tr 2.225 8kg A+++%30 tasarruflu

    aklımda şimdilik bunlar var.Ne alayım acil yardım.İnternetten güvenli alışveriş olur mu?
  • Bu makineyi kullanan arkadaşlar memnuniyetiniz hala devam ediyor mu? Bu modelle ilgilenmekteyim. Başka sayfalarda üretimi duracak gibi yazılar okudum ama doğruluğu ne kadardır?
  • Ben kullanmaya devam ediyorum.
    Son derece mükemmel bir makine.
    Sessiz sakin tertemiz yıkıyor.

    Daha ne olsun ki.
  • Merhaba arkadaşlar. Bu makineyle ilgili sorun yaşayan var mı ?

    Bir de BOSCH WAQ24310TR modeli var. WAS24765TR ile arasında bariz farklar var mıdır ? İki makine arasında 500 liraya yakın fiyat farkı var. Siz olsanız hangisini tercih ederdiniz ?
  • banzar B kullanıcısına yanıt
    Hiç bir benzerlikleri yoktur...İkiside farklı kategoridedir...24765 daha üstündür...En büyük farkı sessiz motor,tambur,program çeşitliliği,ekran vb. uzar gider..Karşılaştırılması aşagıda..

    http://www.bosch-home.com/tr/%C3%BCr%C3%BCn-kar%C5%9F%C4%B1la%C5%9Ft%C4%B1rma.html?ps=WAS24765TR,WAQ24310TR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nasrettinhoca -- 25 Ekim 2013; 22:23:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: banzar

    Merhaba arkadaşlar. Bu makineyle ilgili sorun yaşayan var mı ?

    Bir de BOSCH WAQ24310TR modeli var. WAS24765TR ile arasında bariz farklar var mıdır ? İki makine arasında 500 liraya yakın fiyat farkı var. Siz olsanız hangisini tercih ederdiniz ?

    bende was 2465 modelini kullanıyorum hiç menmun değilim bence poroblemli bir seri olabilir benimki çamaşırlarımı deliyor perdelerimi yırtı bosch teknisyenleri yıkama testinde yırtmayı görmelerine rağmen tüketici hatasıdır dediler ve şu anda mahkemeliğim bakalım sonuç ne olacak ve bu olay makina daha 30 günlük değildi normalde bu şartlarda ya makina değişmesi lazım yada iyade almaları gerekirdi bana paramı iyade etmediler .
  • nasrettinhoca kullanıcısına yanıt
    Farklılıklara baktığımızda programları daha az, hacim olarak çok fark yok . Yanılmıyorsam 63 litre alıyor. Bunun dışında sessizliği biraz fark ediyor. Db olarak fazla fark yok aslında. Ekran vs çok mühim değil diye düşünüyorum. Hani bunlar bence çok büyük farklılıklar değil. Mesela 16 farklı leke çıkarma muhabbeti var. Çok işe yarayacağını zannetmiyorum. He, ama olur ya motorları farklıdır, sıkması kötüdür, malzeme kalitesi kötüdür o zaman aradaki fark için değer deriz.

    WAQ24310TR modelini kullananlar da kendi tecrübelerini paylaşsalar çok güzel olurdu aslında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: banzar

    Farklılıklara baktığımızda programları daha az, hacim olarak çok fark yok . Yanılmıyorsam 63 litre alıyor. Bunun dışında sessizliği biraz fark ediyor. Db olarak fazla fark yok aslında. Ekran vs çok mühim değil diye düşünüyorum. Hani bunlar bence çok büyük farklılıklar değil. Mesela 16 farklı leke çıkarma muhabbeti var. Çok işe yarayacağını zannetmiyorum. He, ama olur ya motorları farklıdır, sıkması kötüdür, malzeme kalitesi kötüdür o zaman aradaki fark için değer deriz.

    WAQ24310TR modelini kullananlar da kendi tecrübelerini paylaşsalar çok güzel olurdu aslında.

    İlk önemli olan
    Boschta eco silence
    Siemens'te IQdrive olarak geçen sessiz, dayanıklı motorlu modelleri almaktır. (2 motorda aydıdır)

    Bu motor eski modellerdeki gibi kömürlü tip değildir.

    İkinci olan sıkma gücüdür. 1000-1200 olanlar yeterlidir.

    Bunun dışında bazı makinelerde daha esnek program ısı değerleri vs olabiliyor. Ayrıca üst modellerde leke programları vs oluyor.

    Ama öncelik kalite dayanıklılık ses açısından eco silence veya iqdrive motorlu ürün almaktır. Sonra paranıza göre açılabilirsiniz.

    http://www.bosch-home.com/tr/bas%C4%B1n-b%C3%BCltenleri-detay.html?pressrelease=bosch-ecosilence-drive%E2%84%A2-%C3%A7ama%C5%9F%C4%B1r-makineleri-tam-10-y%C4%B1l-motor-garantili~12418







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eteksen -- 26 Ekim 2013; 0:16:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eteksen

    quote:

    Orijinalden alıntı: banzar

    Farklılıklara baktığımızda programları daha az, hacim olarak çok fark yok . Yanılmıyorsam 63 litre alıyor. Bunun dışında sessizliği biraz fark ediyor. Db olarak fazla fark yok aslında. Ekran vs çok mühim değil diye düşünüyorum. Hani bunlar bence çok büyük farklılıklar değil. Mesela 16 farklı leke çıkarma muhabbeti var. Çok işe yarayacağını zannetmiyorum. He, ama olur ya motorları farklıdır, sıkması kötüdür, malzeme kalitesi kötüdür o zaman aradaki fark için değer deriz.

    WAQ24310TR modelini kullananlar da kendi tecrübelerini paylaşsalar çok güzel olurdu aslında.

    İlk önemli olan
    Boschta eco silence
    Siemens'te IQdrive olarak geçen sessiz, dayanıklı motorlu modelleri almaktır. (2 motorda aydıdır)

    Bu motor eski modellerdeki gibi kömürlü tip değildir.

    İkinci olan sıkma gücüdür. 1000-1200 olanlar yeterlidir.

    Bunun dışında bazı makinelerde daha esnek program ısı değerleri vs olabiliyor. Ayrıca üst modellerde leke programları vs oluyor.

    Ama öncelik kalite dayanıklılık ses açısından eco silence veya iqdrive motorlu ürün almaktır. Sonra paranıza göre açılabilirsiniz.

    http://www.bosch-home.com/tr/bas%C4%B1n-b%C3%BCltenleri-detay.html?pressrelease=bosch-ecosilence-drive%E2%84%A2-%C3%A7ama%C5%9F%C4%B1r-makineleri-tam-10-y%C4%B1l-motor-garantili~12418








    Yani WAQ24310 in motoru WAS24765 den eski motor tipi midir ?




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.