Şimdi Ara

Bosch Car Service'in üçüncü yanlış hata! Önerileriniz lazım arkadaşlar.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
2.617
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hayırlı geceler, iyi forumlar. Kia Rio Hatchback 2015 kullanıcısıyım. Normalde sabırsız insan olmakla birlikte, hepimiz çalışan olduğumuz için ürün-hizmet sektöründe çok sabırlıyımdır. Konumuza gelecek olursak Bosch firmasını kalite ve marka bilinirliği için iki bakımdır tercih ediyorum. Olaylar şöyle;

    Birinci periyodik bakımda mazot filtresi, yağ filtresi, hava ve polen gibi filtreler değişti. Pür dikkat izliyorum ustayı, tam yağ filtresini takacakken (işini sallıyor filtreyi bile unuttu) oradaki çırak usta yanlış filtre, o BMW'nin dedi. İlk golü burada yedik. İnsanlık hali dedim. Sonra ücreti ödedim yola çıktım. Ertesi gün jantlar sim siyah olmuş. Arkadaşım mazot bu bildiğin dedi. Mazot nasıl oraya geliyor, yerde de damlayan bir şey yok dedim. Sonra baktım B sınıfı araç Range Rover ile yarışır oldu. Yakıt 12 litreye çıktı (dizel) götürdük adam yanlış takmış filtreyi. Dedim insanlık hali olur öyle. Geçen gün aynı servise gittim tekrar. Ustaya söyledim filtreyi geçen yanlış taktın, bu sefer dikkatli ol. "Yok ya, olur mu öyle şey? Çocuklar yanlış takmıştır." Dedi. Bakımını sen yapmıştın, yine sen yapıyorsun dediğimde "bu sefer sıkıntı olmaz merak etme" dedi. Hakikaten araç tamamlandığında sıkıntı görünmüyordu. Arkadaşım da bir sıkıntı olacak içimde bir şey var dedi gitmeden önce. Neyse, gelmişken 75 binde olan aracın önlem amaçlı hidrolik yağını da değiştirelim dedim. Lifti havaya kaldırır kaldırmaz bayılmam bir oldu. Litresi 5 küsür lira olan mazot arabanın altından bildiğin itfaiye hortumundan çıkan su gibi akıyor. Hemen tabii koştuk altına leğen koyduk. Şaka bir yana, adamla aynı dili konuşmadığımızı düşünerek oradaki başka biriyle görüştüm. Filtrenin müşür contası sorunluymuş.. Yahu dedim buraya gelene kadar sorun yok, şimdi mi oluyor iki seferdir? Neyse çözdük olayı. Gelelim can alıcı noktaya. Fren rekorlarını gevşetip, yağ ekleyerek klasik yöntemle hidroliği değiştirmeye başladı. Al bir de buradan yak. Hava yaptı sistem. Havayı çıkaramadı net 1.5 saat boyunca. Çıktığını düşünmüşler ki test edip, teslim ettiler. Sonra baktım fren iyice aşağıda kavrıyor. İki tur daha attım hâlâ aynı. Zaten işe iki saat geç kalmışım, direkt eve döndüm. Yarın gideceğim oradaki aynı dili konuştuğumuz eleman da işi çözmez ise mahkemeye kadar hiç üşenmeden giderim. Ekşisözlük dahil evimin camına bile yazı asar, karalarım firmayı. Sizin önerileriniz nedir?

    Bosh Car Service Maslak Olcayto Otomotiv Ustaların kimi kaportaya, kimi elektriğe vs. bakıyor. Mekaniğe bakan adama bırakmayın. Zaten yanlışlıkla bıraktıysanız da sizin aracınızla uğraşırken sürekli elinde telefon olduğu için ve işi sallamadığı için muhakkak anlarsınız durumu. Dikkatli izlerseniz, yağ tapasını bile takmadan yağ doldurduğunu falan görebilirsiniz. Yedek stepne gibi yedek usta alıp yanıma öyle gideceğim. Yolda bir arıza falan çıkar şimdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kül Tablası -- 23 Nisan 2018; 11:30:31 >







  • bosh carın hangi servisi hocam isimde verirseniz gidenlere bir faydanız olmuş olur.
  • Sizde iyi cesaret varmış,adam kaç defa yalnış iş yapmasına rağmen hayati derecede önemi olan frenlerede el attırmışsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'de bu tip zincir servisler sadece tabeladan ibaret.
  • Benim arabanın yağını bile değiştirmemişti. "Biz bakmıyoruz o arabaya" demişti 2000 model S40 için. Ben de şöyle bir döndüm baktım acaba Tesla falan mı bıraktım kapının önüne diye ama yok bildiğin içten yanmalı motoru olan benim düldül. İyi dedim eyvallah, parasıyla değil mi elbet yapan bulunur.
  • hocam bosch car service büyük bir kuruluş olduğu için öncelikle genel merkezine bu durumu ilet ve maduriyetini anlat. emin ol senin arkanda olacaklardır. olmadı (en son noktayı söylüyorum) dediğin gibi firmaya attığın ve aldığın maili de ekine koyarak tüketici haklarını koruma derneğine vs başvur. zaten hakkın olan hizmeti alamadığın gibi zarara da uğratılmışsın. ama benim fikrim tamamen usta kaynaklı olduğundan maduriyetin merkez tarafından giderilecektir. yada ücretsiz olarak seni orjinal servise yönlendireceklerdir.
  • rockcash kullanıcısına yanıt
    Hocam bosch dev bir firma doğru ama bosch car service berbat bir firma. Memnun olmayanların sayısı çok fazla. Telefonla bilgi alırken bile bir acayipler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kötü usta kötü servis bir daha uğramayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gecen trigeri degistirdim bende sozde herkesin bildigi iyi bir usta seref yoksunu herif krank kasnagini yanlis monte etmis ugras dur hadi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şair ne anlatmaya çalışmış

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • D. Targaryen kullanıcısına yanıt
    aynen dediğin gibi. bu yüzden 444 32 11 nolu numaradan yada bu linkten form doldurup şikayet ederseniz genel merkeze gider. bayii ile muhattap olmadan şikayetinizi resmi yoldan çözersiniz. diye umuyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockcash

    aynen dediğin gibi. bu yüzden 444 32 11 nolu numaradan yada bu linkten form doldurup şikayet ederseniz genel merkeze gider. bayii ile muhattap olmadan şikayetinizi resmi yoldan çözersiniz. diye umuyorum
    Aklıma geldi bu arada. Biri daha benim gibi mağdur oluyor bu tip bir durumda. Mail atıyor, Bosch ise maili aynı şekilde bayiye iletiyor.

    Arkadaşlar son durum; Gitmişken balatalara da baktırayım dedim. Neyse halloldu araba duvara yakındı hiç sağına soluna bakmadım. Direkt atladım arabaya, çıktım yola. Baktım bir hafiflik var. Sağ ön tekeri takmayı unutmuşlar. Bu işin şakası tabii ama beklerim böyle bir durum.

    Dipnot: Sanayide abim kulak misafiri olmuş. Adamlar kaporta işinde kaliteli boya kullansak, bizi kurtarmaz demiş yanındakine. Sanırım bu yüzden 6 ay sonra çatlaklar, dökülmeler oluyor boyada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    Sizde iyi cesaret varmış,adam kaç defa yalnış iş yapmasına rağmen hayati derecede önemi olan frenlerede el attırmışsınız
    Arkadaşım da uyarmıştı gitmeyelim diye. Yakınımızda o servis vardı ve acelemiz vardı biraz. Kia ve Hyundai araç bakan firma var Özen otomotiv Kartal oto sanayi sitesinde. Orayı çok övüyorlar bir bakacağım uzak ama en azından eksik parça ile gitmem.

    @alpikom

    Olcayto Oto Maslak Atatürk Oto Sanayi Sitesi. Genel anlamda Bosch konusunda gerçekten şikayet çok fazla.

    @rockcash

    Hocam bugün gideceğim tekrar. Baktım olmuyor, direkt önce Bosch'a mail, sonrasında dilekçe ve mahkeme.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Gecen trigeri degistirdim bende sozde herkesin bildigi iyi bir usta seref yoksunu herif krank kasnagini yanlis monte etmis ugras dur hadi
    Hocam yapıyorlar valla.. Mesela debriyaj pedalı sertleşti araç 75 binde. İnternetten araştırıyorum nereden değiştirsem diye. Mesela bu araca takılan filtrelerin koduna bile bakıyorum yanlışlık olur diye.
  • Türkiyede oto sanayi; "hiçbir baltaya sap olamadım, bare motor ustası olayım."
  • Maslak'ta aracınızla ilgili her türlü işlemi yaptıracak servis önerim; toyotarabya olur.

    Başta Toyota markası olmak üzere tüm markalara hizmet verirler. Uzun yıllar yetkili servis tecrübeleri var, memnun kalacağınızı düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşte bu yüzden yetkili servis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kötü hizmet aldığın yere 2. defa neden gidiyorsun ?
  • Bende nıssan almera aracımın far ampulunu degıstırmek ıcın kocaelı ender oto bosch car servıse gıtmıstım adam ampulu cıkartırken takılan yuvayı kırdı savunması da nıssanı hatalı uretım yapmakla suclamak oldu tabı baya tartıstık nerdeyse kavga boyutuna geldı olay. Sonrasında ızmıt sanayı yonetımıne sıkayet ettım bır sonuc cıkmadı

    Bosch car servıs genel merkeze sıkayet maılı attım cevap bu gıbı olaylara mudahıl olamıyoruz sorunu musterı ve bayı kendı aranızda anlasarak cozun oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sönmeyen Arıza Lambası. kullanıcısına yanıt
    Yetkili servis iyidir ama pahalıdır. Lakin şöyle durumlar da var. Ben Malatya da bakım yaptırmaya servise girdim araç kabuldeki dizel mi diye sordu geri çıkıp gitmeyi düşündüm o an.

    Geçen de Ankara borada termostat değişimi yaptık. cuma günü farkettim araba artık kaloriferi en yüksek dereceye ayarladığımda bile soğuk üfürüyor. İşi de sallana sallana yaptılar. Başka araçların teker değişimlerini de yapıyorlardı. Liftteki arabanın tekerini vurup aşağı düşürüyor o yükseklikten. Ben arabamın tekerine amacının dışında bi ifadeyle tekme atılsa ona bile kızarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.