Şimdi Ara

boşa atınca bazen stop etme (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
202
Cevap
0
Favori
138.928
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osamanos


    quote:

    Orijinalden alıntı: pcexpertt

    quote:

    Orijinalden alıntı: osamanos

    benim araç 2001 focus lpg'li. araç yolda hızla giderken kırmızı ışığa yaklaşınca mesela boşa alınca her zaman değil bazen stop ediyor. bujiler değişti. buji kalboları ve bobinde bir sorun yok. çoğu zaman boşa alınca devir nerdeyse sıfıra kadar düşüyor stop etmezse tekrar yükselip rölanti seviyesine geri geliyor. ustalar lpgden diyor. benzinde de rölanti düşmesi oluyor ama lpg kadar değil.
    lütfen cevap verirken boşa almak tehlikeli gibi konulara girmeyelim. bu sorunu yaşayan forumlarda çok insan var hepsi farklı bir çözümden bahsediyor ama kesin bişey yok

    Rölanti ayarını yaptırın.

    Tamam yaptıralım ama rolanti valfi olan araca rolanti ayarı nasıl yaptırılır onu da söyleyin.

    Var mi sizde gelisme?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: powerose

    quote:

    Orijinalden alıntı: yahoo

    Merhaba Arkadaşlar;
    Osamanas arkadaşımızın başına gelen sorunun aynısı şu an bende de var..Araç Focus 2001 1.6... Tüp+Benzin.. Işıklarda 50-100 m kalınca, debriyaja basınca veya vitesi boşa alınca araba stop ediyor..Fakat hep olmuyor..Bazen oluyor..Bunun için bujiler değişti..Rölanti motoru temizlendi..Hız sabitleyici sensörü bağlantısı direk yapıldı..Fakat hiç biri çözüm olmadı..Tüpte daha fazla yapıyor...Benzinde daha az yapıyor..Debriyaja bastığımda akü ve gaz lambası yanıyor ve stop ediyor..Bu sorunu olan arkadaşlar problemi nasıl çözdüler? Yardımcı olurlarsa sevinirim...

    Sorunun aynisi bende de var.safece isiklarda deil bazen viraj donusunde yapiyor.mesela sola donuvereyim derken debriyaj ve frene basip yavaslarken stop edip yolun ortasinda birakiveriyor.karsidan gelen vursa hakkidir.herzaman yapmiyor bazen yapiyor.benzinde kullandim 50 60 km.hic yapmadi dun 4 kere yapti delirtti beni.forumlarda okudugum kadariyla cesitli yorumlar var.ama rolantiyle ilgisi yok gb geldi bana.cunku ozellikle normalin ustu giderken yavaslamaya calistigimda oluyor.biri de arac fazla hava aldigindan yapiyor olabilir dedi.hizli giderken daha fazla hava girisi mi oluyor acaba.benzin lpgye gore daha zengin oldugundan benzinde yapmiyor sanki.kaza yapicam diye aklim gidiyor 80le giderken direksiyon tas gb oluyor.ustanin biri de siboplardan biri yanik dedi.virajlarda stop edersin sonra daha da siklasir dedi.ama aklima yamtadi

    Hocam sizinle aynı problemi yaşayan birinin yazısını okumuştum bi yerlerde.Direksiyon dönüşlerinde stop etme oluyorsa direksiyon pompasına giren soketi kontrol ettirmekte fayda var.Fazla basınçtan bu soketlerde zamanla bozulma olduğu ve değişmesi gerektiğini söylüyordu.Aynı problemi yaşayan vatandaş problemini soketi değiştirerek çözdüğü nü söylüyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bende bir gelişme yok aynen devam. geçen gün başka bir ustaya gösterdim. bilgisayara bağladı bişey çıkmadı. arıza lambası yanıyordu, akü kutup başlarını sökerek söndürmüştüm. bugün yine yandı. bir de arıza lambası yanık vaziyette bağlattıracağım yarın. bu sorunla alakası yok ama regülatör donma yapıyordu, bugün onu değiştirdim. lpg regülatörü motor suyuna lpg kaçırıyordu bu da düşük sıcaklıkta lpgnin suya karışıp suyun donmasına sebebiyet veriyordu. ayrıca regülatöre su giriş çıkışlarını yanlış bağlamışlar o da düzeltildi.
  • Ayni sorun bende de var arkadaslar ya ? Albea 2004 model aracım.
    Yok mudur kesin çözümü ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence lpg sistemi kaynakli bu durum.cunku benzinde sikinti yok.bakalim hafta sonu baska sehirde sansimi denicem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: powerose

    Bence lpg sistemi kaynakli bu durum.cunku benzinde sikinti yok.bakalim hafta sonu baska sehirde sansimi denicem

    Benim benzinde de aynı sorun var. Bugün sanayiye götürdüm. Önce rolanti valfini değiştirdik olmadı. Sonra gaz kelebeği üzerindeki sensörü değiştirdik o da bişey farkettirmedi. Neyseki parçaları usta parçacıdan alıp geliyordu da iade etmede sıkıntı çıkmadı. En son gaz kelebeği deneyecektik. Parcacida yoktu ve pahalı bir parça. Daha geniş bir zamanda söküp temizleyecegiz. Temizlersek cok iyi de olabilir çok kötü de olabilir dedi usta. Olmazsa çıkma falan bulup deneyeceğiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osamanos


    quote:

    Orijinalden alıntı: powerose

    Bence lpg sistemi kaynakli bu durum.cunku benzinde sikinti yok.bakalim hafta sonu baska sehirde sansimi denicem

    Benim benzinde de aynı sorun var. Bugün sanayiye götürdüm. Önce rolanti valfini değiştirdik olmadı. Sonra gaz kelebeği üzerindeki sensörü değiştirdik o da bişey farkettirmedi. Neyseki parçaları usta parçacıdan alıp geliyordu da iade etmede sıkıntı çıkmadı. En son gaz kelebeği deneyecektik. Parcacida yoktu ve pahalı bir parça. Daha geniş bir zamanda söküp temizleyecegiz. Temizlersek cok iyi de olabilir çok kötü de olabilir dedi usta. Olmazsa çıkma falan bulup deneyeceğiz.

    Arkadaşlar bilgilendirdiğiniz için çok teşekkürler, yaklaşık 1 senedir başınızdan geçenleri yazmışsınız.

    Pali 1,6 aynı sorun bende de var..

    Rolanti valfi = Rolanti motoru mu?

    Boğaz kelebeği = gaz kelebeği mi?

    Sibop = sübap mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: psykopat81

    quote:

    Orijinalden alıntı: osamanos


    quote:

    Orijinalden alıntı: powerose

    Bence lpg sistemi kaynakli bu durum.cunku benzinde sikinti yok.bakalim hafta sonu baska sehirde sansimi denicem

    Benim benzinde de aynı sorun var. Bugün sanayiye götürdüm. Önce rolanti valfini değiştirdik olmadı. Sonra gaz kelebeği üzerindeki sensörü değiştirdik o da bişey farkettirmedi. Neyseki parçaları usta parçacıdan alıp geliyordu da iade etmede sıkıntı çıkmadı. En son gaz kelebeği deneyecektik. Parcacida yoktu ve pahalı bir parça. Daha geniş bir zamanda söküp temizleyecegiz. Temizlersek cok iyi de olabilir çok kötü de olabilir dedi usta. Olmazsa çıkma falan bulup deneyeceğiz.

    Arkadaşlar bilgilendirdiğiniz için çok teşekkürler, yaklaşık 1 senedir başınızdan geçenleri yazmışsınız.

    Pali 1,6 aynı sorun bende de var..

    Rolanti valfi = Rolanti motoru mu?

    Boğaz kelebeği = gaz kelebeği mi?

    Sibop = sübap mı?

    Evet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Son dedigimden itibaren stop etmedi cok sukur.aman nazar degmesin....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: powerose

    Son dedigimden itibaren stop etmedi cok sukur.aman nazar degmesin....

    Valla isterse düzelmesin. 6 ay sonra dizel bir araba alacağım. Kökten çözüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osamanos


    quote:

    Orijinalden alıntı: powerose

    Son dedigimden itibaren stop etmedi cok sukur.aman nazar degmesin....

    Valla isterse düzelmesin. 6 ay sonra dizel bir araba alacağım. Kökten çözüm.

    Dizel bana daha riskli geliyor.bildigin bir arabaysa iyi.degilse korkutuyor beni.komsumun fiesta ilk aldigi zamanlarda 2500 tl masraf cikarmisti 8 yil kadar once.o zaman icin cok paraydi.sifir alcam dersen de 7000 tl den az degil.60-70 bin km de esitliyor.sonra kara geciyorsun.bakimlari agir.parcalari pahali.mesela benim 950 tl ye yaptirdigim subap degisiminin dizel olsaydi kaca degisirdi? Cogu arac ozellikle reno dci mtorlari 100bin de bir enjektor arizasi verebiliyor, buyuk cesaret ikinci el dizel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yahoo

    Merhaba Arkadaşlar;
    Osamanas arkadaşımızın başına gelen sorunun aynısı şu an bende de var..Araç Focus 2001 1.6... Tüp+Benzin.. Işıklarda 50-100 m kalınca, debriyaja basınca veya vitesi boşa alınca araba stop ediyor..Fakat hep olmuyor..Bazen oluyor..Bunun için bujiler değişti..Rölanti motoru temizlendi..Hız sabitleyici sensörü bağlantısı direk yapıldı..Fakat hiç biri çözüm olmadı..Tüpte daha fazla yapıyor...Benzinde daha az yapıyor..Debriyaja bastığımda akü ve gaz lambası yanıyor ve stop ediyor..Bu sorunu olan arkadaşlar problemi nasıl çözdüler? Yardımcı olurlarsa sevinirim...

    merhaba sizdeki problem devam ediyor mu. bendeki problem aynen devam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osamanos

    quote:

    Orijinalden alıntı: yahoo

    Merhaba Arkadaşlar;
    Osamanas arkadaşımızın başına gelen sorunun aynısı şu an bende de var..Araç Focus 2001 1.6... Tüp+Benzin.. Işıklarda 50-100 m kalınca, debriyaja basınca veya vitesi boşa alınca araba stop ediyor..Fakat hep olmuyor..Bazen oluyor..Bunun için bujiler değişti..Rölanti motoru temizlendi..Hız sabitleyici sensörü bağlantısı direk yapıldı..Fakat hiç biri çözüm olmadı..Tüpte daha fazla yapıyor...Benzinde daha az yapıyor..Debriyaja bastığımda akü ve gaz lambası yanıyor ve stop ediyor..Bu sorunu olan arkadaşlar problemi nasıl çözdüler? Yardımcı olurlarsa sevinirim...

    merhaba sizdeki problem devam ediyor mu. bendeki problem aynen devam

    bende de hala problem var.
    bujilerini değiştirecegim bu aralar ,bakalım düzelecek mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: powerose


    quote:

    Orijinalden alıntı: osamanos


    quote:

    Orijinalden alıntı: powerose

    Son dedigimden itibaren stop etmedi cok sukur.aman nazar degmesin....

    Valla isterse düzelmesin. 6 ay sonra dizel bir araba alacağım. Kökten çözüm.

    Dizel bana daha riskli geliyor.bildigin bir arabaysa iyi.degilse korkutuyor beni.komsumun fiesta ilk aldigi zamanlarda 2500 tl masraf cikarmisti 8 yil kadar once.o zaman icin cok paraydi.sifir alcam dersen de 7000 tl den az degil.60-70 bin km de esitliyor.sonra kara geciyorsun.bakimlari agir.parcalari pahali.mesela benim 950 tl ye yaptirdigim subap degisiminin dizel olsaydi kaca degisirdi? Cogu arac ozellikle reno dci mtorlari 100bin de bir enjektor arizasi verebiliyor, buyuk cesaret ikinci el dizel.

    Dizel le ilgili yazdiklarinizdan sonra asagida yazdığım yorumu buldum. Yorumu yapanla aynı fikri paylaşıyorum ve aynen paylaşıyorum.

    Katılmıyorum. Her focus II enjektör arızası verecek diye bir kural yok. Yaptığınız genelleme yanlış. Dizel için rutin bakımları yetkili serviste yapıldıktan, amacına uygun kullandıktan(kapatırken 30sn bekleme, ilk çalıştırmadan sonra ısınana kadar sıkıştırmadan kullanma vb)hiç bir sorun yaratacağını sanmıyorum. Aradaki fark'a bence değer satarken de bakımlı temiz dizel benzinliye nazaran yine 1-2 bin pahalı gidecektir çünkü bıktım 8-10lt gibi rakamları görmekten benzine para vermekten LPG den uzağım ki onda bile rolanti sorunu başta olmak üzere sağlam montaj olmadıktan sonra envai çeşit sorun çıkıyor. Amacım ekonomi olduktan sonra neden dizel olmasın ki ? Zira yeni dizeller öyle abartıldığı kadar kötü değiller. Ekonomi ve gerektiğinde performans denildiğinde bir de Tork olayı için dizele çok sıcak bakıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osamanos


    quote:

    Orijinalden alıntı: powerose


    quote:

    Orijinalden alıntı: osamanos


    quote:

    Orijinalden alıntı: powerose

    Son dedigimden itibaren stop etmedi cok sukur.aman nazar degmesin....

    Valla isterse düzelmesin. 6 ay sonra dizel bir araba alacağım. Kökten çözüm.

    Dizel bana daha riskli geliyor.bildigin bir arabaysa iyi.degilse korkutuyor beni.komsumun fiesta ilk aldigi zamanlarda 2500 tl masraf cikarmisti 8 yil kadar once.o zaman icin cok paraydi.sifir alcam dersen de 7000 tl den az degil.60-70 bin km de esitliyor.sonra kara geciyorsun.bakimlari agir.parcalari pahali.mesela benim 950 tl ye yaptirdigim subap degisiminin dizel olsaydi kaca degisirdi? Cogu arac ozellikle reno dci mtorlari 100bin de bir enjektor arizasi verebiliyor, buyuk cesaret ikinci el dizel.

    Dizel le ilgili yazdiklarinizdan sonra asagida yazdığım yorumu buldum. Yorumu yapanla aynı fikri paylaşıyorum ve aynen paylaşıyorum.

    Katılmıyorum. Her focus II enjektör arızası verecek diye bir kural yok. Yaptığınız genelleme yanlış. Dizel için rutin bakımları yetkili serviste yapıldıktan, amacına uygun kullandıktan(kapatırken 30sn bekleme, ilk çalıştırmadan sonra ısınana kadar sıkıştırmadan kullanma vb)hiç bir sorun yaratacağını sanmıyorum. Aradaki fark'a bence değer satarken de bakımlı temiz dizel benzinliye nazaran yine 1-2 bin pahalı gidecektir çünkü bıktım 8-10lt gibi rakamları görmekten benzine para vermekten LPG den uzağım ki onda bile rolanti sorunu başta olmak üzere sağlam montaj olmadıktan sonra envai çeşit sorun çıkıyor. Amacım ekonomi olduktan sonra neden dizel olmasın ki ? Zira yeni dizeller öyle abartıldığı kadar kötü değiller. Ekonomi ve gerektiğinde performans denildiğinde bir de Tork olayı için dizele çok sıcak bakıyorum.

    Benim dedigim:
    quote:

    ...bildigin bir arabaysa iyi...

    Sizin ki:
    quote:

    ... amacına uygun kullandıktan(kapatırken 30sn bekleme, ilk çalıştırmadan sonra ısınana kadar sıkıştırmadan kullanma vb...

    Evet ben hala ayni gorusteyim.bildigin arabada sorun yok.ama bu dediklerinizi nasil bilebilirsiniz ki? Hangi usta veya expertizci bunu anlayabilir ki? Cevrenizde temiz dizel varsa tabi ki kacirmayin.ama ben bu focusu 160binde rahat aldim dizel olsa kafami cok kurcalardi.
    Ayrica sifir araclarin ayni verdiyondaki benzinli dizel fiyat farkiyla ikinci eldekini bi kiyaslayin derim.arac yuzde 10 deger kaybederken motor farki 50 kaybediyor.neden?
    Duzenleme: bu arada benimki artik stop etmiyor.cok sukur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi powerose -- 1 Eylül 2014; 22:45:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Nasıl düzeldi sorun ? @powerose

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • focus1 lerin kronik sorunudur. Başka forumda 88 sayfa yazılmış, yinede çözümü bulunamamış. Bir ihtimal triger değişimi sonrası sente ayarını iyi yapmayan ustalar yüzünden bu sorun meydana geliyor. Bunuda iyi bir usta yada servis hallediyor. Diğer ihtimaller arasında direksiyon basınç müşürü, rölanti valfi, karter havalandırma hortumu, klima gazı eksikliği, hız sensörü, lpg yüzünden subap arızaları, şarj dinamosu arızası gibi sebepler var. Bunların hepsine baktırıp sonuç alamayanlarda var. Benim aracım benzinli ve bahsedilen problem çok az şekilde var. Aracı stop ettirmiyor. Bende görmezden geliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ES3NT -- 25 Aralık 2014; 21:35:57 >
  • valla biz de görmezden geliyoruz, ustalar da görmezden geliyor. çünkü usta şundan oluyor değiştirelim dese ve düzelmezse onun riskini almak istemiyor. servis boğaz kelebeği veya yakıt pompasından yapar dedi. her birinin fiyatı 1600 tl civarı gibi bir fiyat söylediler. onlar da kesin bişey yok. deneme yanılma bu işler. ben de yaptırmadım.
  • santana007 kullanıcısına yanıt
    Konuda bahsetmistim subaplar degisti.katkili ga almazsam stop etmiyor.alirsam ediyor.ama abimde de ayni sorun vardi 1 yil sureklikatkili kullandi sorun azaldi ve yok oldu.kurumlar temizlendi heralde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • powerose P kullanıcısına yanıt
    kafama yattu şu katkılı gaz alma işi .
    sanki gaz borularında tıkanıklık var ondan olabilir sahi .
    bu akşam deneyeyim .

    benzinliklerde deodorant gibi satılıyor ondan bahsediyoruz degil mi ?
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.