Şimdi Ara

Borajet Bi Bakın Beyler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bugün öğleden sonra Borajet'in internet sitesinden bilet almak istedim. Kimlik bilgilerimi falan girdim. Koltuk numaramı falan seçtim. Kredi kartı bilgilerimi de girdim. Sonra onayladım sayfa hata verdi, tekrar ana sayfaya yolladı beni. Mesaj veya herhangi bir mail veya bir pnr kod gelmedi bana. Banka hesabından da firmaya para gitmemiş. Ama sonra bir daha baktım benim bu almak için işaretlediğim koltuk dolu gözüküyor. Diğer hepsi boş ama. Şimdi bu bilet bana kesilmiş midir yoksa kesilmemiş midir? Kesilmemiş ise yeni bilet alacağım. Şimdi alırım yeni bilet 2 gün sonra mesaj atarlar onaylarlar falan bişeyi bileti kakalarlar bana o yüzden tırsıyorum şuan başka bilet almaktan. Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar bi yardım edin bana.



  • Sistem geçici rezerve eder, bir saat sonra o koltuk alınamadığı için boşa düşer tekrar girip al.
  • OrQuN kullanıcısına yanıt
    Baktım az evvel tekrar ama o koltuk hala dolu gözüküyor. Ama diğerleri falan boş.
  • siz hiç internette otel aradınız mı
  • Şimdi tırstığım mesele şu, başka bir firmadan bilet alacağım. Bunlar 2 gün sonra bana yok siz bilet almışsınız deyipte bu bileti bana yedirmezler dimi? Boşu boşuna gider para.
  • Bi sikinti olmaz,rahat ol
  • Up
  • Up. Var mı gecenin bu saatinde yardımı dokunacak biri
  • Kredi kartindan para çekilmemişse hiç sıkıntı olmaz. Cekilmediginden tam emin degilsen musteri hizmetlerini ara onlar sana kesin olarak cekilip çekilmediği söyler veya internet sitesinden provizyonda bekleyen işlem var mi diye kontrol et.



    Aynı koltugun dolu olmasi usteki arkadaslarinda dedigi gibi sistemsel olay.
  • Kardeşim yukarıda yazmışlar zaten. Sen bileti almaya çalışırken sistem rezerve eder o bileti. İnternet sunucunda bir hata olduğu için işlemin askıda kalmış. Parasını ödemedikçe o biletlerin seninle hiç bir alakası yok. Benzer bir durum cinemaximumdan 8 adet bilet alırken başımıza geldi. Sitede alışveriş sırasında hata olduğu için seçtiğimiz koltuklar para vermememize rağmen askıda kaldı. Aradan 12 saat geçti biletleri manuel olarak başka koltuklardan aldık ve bizim almaya çalıştığımız biletler hala dolu gözüküyordu. Filmde de o koltuklara kimse oturmadı.
  • Enjektör kullanıcısına yanıt
    Para transferi olmamış firmaya bundan eminim. Cevap için teşekkürler.
  • BSG B kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için teşekkürler.

    Peki bu ücreti daha sonra kesme gibi bir durumları olabilir mi? 3D secure falan hiçbir şey olmadı. Şuan bir para transferi de yok firmaya.
  • Up
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.