Şimdi Ara

bölümden 11 kişi takım çıkarsak

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
16
Cevap
0
Favori
212
Tıklama
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Galatasaray >> bölümden 11 kişi takım çıkarsak
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    635 Mesaj
    Bu ruhsuzlardan daha iyi, daha istekli oynarız. Hemde maç başı 25 bin istemeyiz, maç sonu çayımızı içer döneriz evlerimize. Böyle birşey olmaz yazıklar olsun ya, sneijder bile çileden çıkartıyor ne var ne yok satıcaksın yeniden yapılanmaya gidiceksin artık iyice suyunu çıkardılar selçuk melçuk. Taraftara bunları yapmaya hakları yok yazıklar olsun Galatasaray'ı bu hallere getirip bunlara muhtaç edenlere.



    |
    |
    _____________________________

    HERKES RÜTBESİNİ BİLECEK!
  • Yarbay
    4129 Mesaj
    öyle kolay değil hiç bir şey. Amatörde bak binlerce futbolcu var hepsi aynı bi fark yok. Adam gibi taktik ve takım olmadıktan sonra hiç bir futbolcu bireysel olarak bir şey yapamaz. Messi bile yapamaz. Ayrıca bunun psikolojisinide iyi yönetmek lazım futbolcular işini zevkle yapsın.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    635 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry

    öyle kolay değil hiç bir şey. Amatörde bak binlerce futbolcu var hepsi aynı bi fark yok. Adam gibi taktik ve takım olmadıktan sonra hiç bir futbolcu bireysel olarak bir şey yapamaz. Messi bile yapamaz. Ayrıca bunun psikolojisinide iyi yönetmek lazım futbolcular işini zevkle yapsın.

    Sürekli halısaha oynayan bir adam, kondsiyonu yerinde olsun çıkıp umut bulut yerine oynamazsa adam değilim. Halısaha da ne adamlar görsen şu umutları izledikçe utanırsın. Pendik'te oturuyorum kartalspor'da oynayan arkadaşım var her hafta 3. lig topçularıya futbol oynarım sırıtmışlığım yoktur, çocuklugumdan beri futbolun içindeyim. 3 ligte üst düzey futbolcu çok nadirdir
    _____________________________

    HERKES RÜTBESİNİ BİLECEK!
  • Binbaşı
    1180 Mesaj
    dos oynarım adam geçer top geçmez fena atak başlatırım önsezi 18 soğukkanlılık 20 vizyon 18 pas 16 teknik 18 markaj 20

    maç başı 5 bin liraya oynarım
    _____________________________
    Andres Escobar 2 Temmuz 1994 tarihinde 1994 FIFA Dünya Kupası'nda ABD'ye karşı kendi kalesine gol attığı için Medellin şehrinde bir barda silahlı saldırıya uğramış ve hayatını kaybetmiştir.Efsane'nin cenazesine yaklaşık 120 bin kişi katılmıştır. Her yıl insanlar Escobar anısına fotoğraflarını getirmiş ve Temmuz 2002 tarihinde Medellin şehrinde Escobar anısına heykel yapılmıştır

    "El Caballero del Futbol"
  • Yüzbaşı
    635 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Andres Escobar

    dos oynarım adam geçer top geçmez fena atak başlatırım önsezi 18 soğukkanlılık 20 vizyon 18 pas 16 teknik 18 markaj 20

    maç başı 5 bin liraya oynarım

    senin bir 2 ay çalışman lazım. kondisyon ve fizik yüklemeliyiz cılız birşeysin, bir de orta saha beyni nakli ameliyatı ile tamamdır girersin takıma
    _____________________________

    HERKES RÜTBESİNİ BİLECEK!
  • Hocam bence rakip takım forumlarından 11 çıkarın diz yabancı oyuncuları daha çok seversiniz...



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1180 Mesaj

    bende forvet beyni vardı haklısın

    bu arada ne gol yediniz ha efsane birşeydi yazarken geldi
    |
    |
    GANN1CUS kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Andres Escobar 2 Temmuz 1994 tarihinde 1994 FIFA Dünya Kupası'nda ABD'ye karşı kendi kalesine gol attığı için Medellin şehrinde bir barda silahlı saldırıya uğramış ve hayatını kaybetmiştir.Efsane'nin cenazesine yaklaşık 120 bin kişi katılmıştır. Her yıl insanlar Escobar anısına fotoğraflarını getirmiş ve Temmuz 2002 tarihinde Medellin şehrinde Escobar anısına heykel yapılmıştır

    "El Caballero del Futbol"
  • Yüzbaşı
    635 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BurayaNerdenÜyeOluyoruz

    Hocam bence rakip takım forumlarından 11 çıkarın diz yabancı oyuncuları daha çok seversiniz...

    bu ne alaka şimdi :D
    |
    |
    _____________________________

    HERKES RÜTBESİNİ BİLECEK!
  • Yarbay
    2155 Mesaj
    Yaz, kaleye 1 Yılmaz.

    Anlasın neyin ne olduğunu belki az utanır diyeceğim ama hiç umudum yok. Geri pas atsalar tuttum tuttum diye sevincine sahayı 5 döner artık maç sonunda da buraya konu açar Muslera da kimmiş benim yanımda diye.
    |
    |
    _____________________________


    .:U.U:. ][ ASLANLAR YUVA ][ Samsung WAVE ][ QTM BAN Club ][ Leyla ile Mecnun ][ DH 8o's ][ !Q!!   

  • Yüzbaşı
    850 Mesaj
    Ben maç başı 25 bin €'mu alırım valla. Biraz da biz yiyelim şu kulübün parasını



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3432 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry

    öyle kolay değil hiç bir şey. Amatörde bak binlerce futbolcu var hepsi aynı bi fark yok. Adam gibi taktik ve takım olmadıktan sonra hiç bir futbolcu bireysel olarak bir şey yapamaz. Messi bile yapamaz. Ayrıca bunun psikolojisinide iyi yönetmek lazım futbolcular işini zevkle yapsın.

    Altyapıda ne işler dönüyor sen bir bilsen. Su oyuncuların %90i torpil ile üst takımlara çıkmış olanlar. Gelecek vaad edenlerde zaten hep yabancı ligde oynuyor. Gunumuzde gurbetçi dediklerimiz zaten bu torpil olmadan oynayanlae



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Gaassaray değil Galatasaray!
  • Yarbay
    4770 Mesaj
    Maç başı 50 binden aşağısına oynamam şahsen. Umut, Sabri, Yasin gibileri o paraları kazanırken çıkıp bedavaya oynamam. Ne zaman ki bu tipleri yollarlar o zaman anlaşırız senelik 500 bine.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    beyler troll 11 çıkaralım..

    fb den lord joker cooluck andres escobar rudy fernandez

    gs potur realist

    gs bizde pek troll yok bilemedim hadi gs ye tarafsızyorumcunuz yazalım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Kocaeli üniversitesi
  • Yarbay
    2587 Mesaj

    Halı saha topçusu ayrı çim saha topçusu ayrı. Bu gün en büyük halı saha bir çim sahanın yarısı kadar. Oranın kondisyonu ile biraz zor. Ben de 3. lig topçularıyla halı sahada top oynadım sırıtmadan ama Umut'un koştuğu kadar katiyen koşamam sahada. Ama çıksam en azından al ver yaparım. 2 metre yanımdaki adama pas hatası fln yapmam sürekli. Ama kondisyonum ikinci 45 dakikayı kaldırmaz. Buradaki kimsenin de kaldırabileceğini zannetmiyorum.
    |
    |
    GANN1CUS kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    525 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yellowred81

    beyler troll 11 çıkaralım..

    fb den lord joker cooluck andres escobar rudy fernandez

    gs potur realist

    gs bizde pek troll yok bilemedim hadi gs ye tarafsızyorumcunuz yazalım

    Ben defansım ajan ona göre kemik kırarım hırrr



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    9370 Mesaj

    Bizim kaldırıyor. İdmanlarımızda dahil olmak üzere tam sahada oynuyoruz. Turnuvalarımızda tam sahada oluyor.

    Sürekli halı saha oynarsanız evet halı sahadan sonra bi tarafınız yırtılır ama gözünüzde büyütmeyin. Büyük sahada belli alanlarda koşu yaptığınız için alışabiliyorsunuz. Sadece sürekli kondisyon lazım.
    |
    |
    Zesty Phoenix kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Moulin Rouge!
    "Yanlış adamla dövüşüyor olsanız bile en azından doğru silah seçin."
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
emek server
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,799
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.