DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
boks kum torbası nasıl yapılır?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
14
Cevap
0
Favori
26.603
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> boks kum torbası nasıl yapılır?
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      5878 Mesaj
      08 Ocak 2009 20:53:26
      arkadaşlar piyasada 70-80 ytl.acaba biz kendimiz yapamazmıyız?deneyen var mı?


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      492 Mesaj
      08 Ocak 2009 20:55:49
      Vallahi onu bunu bilmem de sağlam vurduğunda patlarsa fena olur


      _____________________________

    • Teğmen
      203 Mesaj
      08 Ocak 2009 20:56:03
      Onun içinde başka birşey daha var bildiğim kadarı ile.Direk kumsaldan topladığın kumu doldurursan bi yerini incitirsin


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      453 Mesaj
      08 Ocak 2009 20:56:42
      talaşla yaptım astım bodruma 5 yıldır duruyor hala sapasağlam,
      marangoza 2 milyon lira vermiştim o zaman



      _____________________________

      "Siperler arasıdaki mesafe sekiz metre, yani ölüm muhakkak...
      Birinci siperdekiler hiçbiri kurtulmamacasına kamilen düşüyor.İkinciler onların yerine geçiyor...
      Fakat, ne kadar gıpta edilecek bir itidal ve tevekkülle biliyor musunuz?...
      Öleni görüyor, üç dakikaya kadar öleceğini biliyor, hiç ufak bir korku ve endişe göstermiyor, sarsılmak yok...
      Okumak bilenlerin elinde Kur’an-ı Kerim cennete gitmeye hazırlanıyorlar.
      Bilmeyenler kelime-i şehadet getirerek yürüyorlar.
      Emin olunuz ki, Çanakkale Savaşlarını kazanan bu yüksek ruhtur.” M.Kemal ATATÜRK
    • Yüzbaşı
      952 Mesaj
      08 Ocak 2009 21:02:13
      gel bızım dukkana abı kopegın altına koycam bı cuval toplayabılırmıyım dıyecen yazın ınce talas al dukkan senın derler
      bide gidecen fırıncıdan 250 bıne cuval alcan bie ıp bulcan 250 bıne mal olur



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      902 Mesaj
      08 Ocak 2009 22:40:31

      quote:

      Orjinalden alıntı: SeZa®

      gel bızım dukkana abı kopegın altına koycam bı cuval toplayabılırmıyım dıyecen yazın ınce talas al dukkan senın derler
      bide gidecen fırıncıdan 250 bıne cuval alcan bie ıp bulcan 250 bıne mal olur


      bilmiyorum gündemi takip ediyormusun 4 sene önce paradan 6 sıfır atıldı



      _____________________________

    • Yarbay
      5878 Mesaj
      09 Ocak 2009 17:41:57
      cevaplar için saolun kardeşlerim...
      ya bizim marangoz var tanıdık.talaş kolay iş.ama neyedoldurayım?



      _____________________________

    • Yarbay
      8549 Mesaj
      09 Ocak 2009 17:43:38

      quote:

      Orjinalden alıntı: Coder85



      Alıntıları Göster


      bilmiyorum gündemi takip ediyormusun 4 sene önce paradan 6 sıfır atıldı

      ne zeki şeysin sen öyle



      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Ocak 2009 17:46:16

      quote:

      Orjinalden alıntı: Coder85



      Alıntıları Göster


      bilmiyorum gündemi takip ediyormusun 4 sene önce paradan 6 sıfır atıldı

      zeka küpü gibisin masallah



      _____________________________

      Gam mı ceylan gözlüler bizlere yar olmasa?
      Yeter ki kılıçlarla süngüler yar olmalı,
      Rahat yatakta ölmek sanki değil mi tasa?
      Savaş ve er meydanı bize mezar olmalı.
      H. Nihal ATSIZ
    • Binbaşı
      1281 Mesaj
      09 Ocak 2009 17:48:11
      Ben küçükken beremin içine atkımı ve eldivenlerimi koyup sıkıca bağlayıp kum torbası yapıştım.

      Ama pek tavsiye etmem.

      (:



      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      26 Haziran 2010 15:59:57
      bir döşemeciye git abi bana bi kum torbası yap patlamayacak bişi de ordanda talaş olan biryere git talaşıda içine bas


      _____________________________

    • Binbaşı
      1892 Mesaj
      26 Ağustos 2010 23:50:22
      Hocam yaptın mı kum torbasını? Ben de yapmayı düşünüyorum da içine koyulan karışım nasıl olacak.


      _____________________________

      Kimilerini boğan deniz, kimilerine yeni kıtalar gösterir.
    • Yüzbaşı
      472 Mesaj
      23 Eylül 2012 18:04:37
      HORT

      Torbayı yapan var mı acaba ? Yardımcı olabilirseniz sevinirim



      _____________________________

      Anakart: MSI 760GM P23 FX İşlemci: AMD FX Series 4300 3,8Hhz overclocked @4485Mhz Ekran Kartı: Asus R7 250 Gddr5 1Gb Ram: Kingston 4Gb 1333Mhz CL9 Kasa: Aopen Nagas F125 500Watt Monitör: Acer K22HQL 21.5'
      Steam ID: Ownzer
    • Teğmen
      167 Mesaj
      19 Ekim 2012 21:40:52
      yokmu bi yolu


      _____________________________



      Intel®Core i52450M 2,50 GHz Intel® Turbo Boost ile 3,1 GHz 15,6 "1366 x 768 px6 GB SATA500 GB 2 GB 5400 rpm 1333 MHz Nvidia GT540M3w
    • Yarbay
      2319 Mesaj
      10 Nisan 2014 22:51:24
      Hort yapamadiniz mi daha


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

Reklamlar
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.