DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Boğazım ağrıyor..:(
10
Cevap
0
Favori
13.328
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Gereksiz Mesajlar >> Boğazım ağrıyor..:(
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      5095 Mesaj
      07 Temmuz 2008 13:28:23 Konu Sahibi
      Boğazım acayip bir şekilde ağrıyor ve yutkunamıyorum şuan sadece çay içiyorum onuda zor içiyorum[NOKTA]



      |
      |
      _____________________________

      Ben Mevlana Değilim Adam Ol Gel.
    • Yarbay
      5095 Mesaj
      07 Temmuz 2008 13:37:55 Konu Sahibi
      Teşekkürler..

      Bi bakim dolaba..

      Olmadı eczaneye gidicem:(

      Nelisini alayım sizce?
      |
      |
      _____________________________

      Ben Mevlana Değilim Adam Ol Gel.
    • Yarbay
      3047 Mesaj
      07 Temmuz 2008 13:38:01
      Bendede aynı dert var şuan Yaz günü nasıl olduysa
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1230 Mesaj
      07 Temmuz 2008 13:56:27
      iyileşince geçer dert etmeyin.
      |
      |
      _____________________________



      :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
      Carisma 2002 1.6 16v Comfort
    • Yarbay
      5095 Mesaj
      07 Temmuz 2008 13:56:40 Konu Sahibi
      Evde yokmuş pastil alıcam..

      Full#Throttle sizede geçmiş olsun hocam..

      Çok kötü ya aslında bi balgam atsam rahatlıcamda
      |
      |
      _____________________________

      Ben Mevlana Değilim Adam Ol Gel.
    • Yarbay
      3667 Mesaj
      07 Temmuz 2008 14:04:45
      Ben şahsen eczanede çalışıyorum..
      Alıcaksanız size tavsiyem Strepsils Ballı & Limonlu pastil var çok güzel.
      |
      |
      _____________________________

      Pharmacist | Toxicologist, İstanbul Medipol University

    • Yarbay
      5095 Mesaj
      07 Temmuz 2008 14:20:23 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: TechN9ne

      Ben şahsen eczanede çalışıyorum..
      Alıcaksanız size tavsiyem Strepsils Ballı & Limonlu pastil var çok güzel.


      Çok teşekkürler birazdan çıkıcam almak için..
      |
      |
      _____________________________

      Ben Mevlana Değilim Adam Ol Gel.
    • Yarbay
      3667 Mesaj
      07 Temmuz 2008 14:41:28
      quote:

      Orjinalden alıntı: droll



      Alıntıları Göster


      Çok teşekkürler birazdan çıkıcam almak için..

      Tabi ne demek önemli değil. Allah acil şifalar versin. Geçmiş olsun.
      |
      |
      _____________________________

      Pharmacist | Toxicologist, İstanbul Medipol University

    • Yarbay
      2463 Mesaj
      07 Temmuz 2008 15:25:19
      Pastile falan gerek yok doğal pastil bir kaşık bal üzerine 1-2 damla limon ve karabiberdir.Denedim onayladım.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      5095 Mesaj
      13 Temmuz 2008 13:15:46 Konu Sahibi
      Arkadaşlar sonrasını yazamadım kusura bakmayın..

      Boğazım daha yeni düzeldi arkadaşın dediği pastili aldım çok işe yaradı biraz yutkunabildim en azından..

      Ertesi gün nasıl kalktığımı bilmiyorum sonrasında bir kırgınlık bir üşüme filan 2 gün rahat yattım işte dün biraz düzeldim gibi şimdi iyiyim..

      Herkese çok teşekkürler.
      |
      |
      _____________________________

      Ben Mevlana Değilim Adam Ol Gel.
Reklamlar
izmir havalimanı transfer
SEO
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
1,031
1.2.122

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.