Şimdi Ara

Boğaziçi üniversitesi kalitesi düştü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.257
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 ay
  • Cevaplayan Üyeler 9
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 8
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Guest-58877ED11 (8 mesaj) burakcanq21 (5 mesaj) The Killing Road (4 mesaj) Erich Hartmann (2 mesaj) -Shepard- (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (11 mesaj) Mobil (14 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT / YDT >> TYT/AYT Genel Sohbet >> Boğaziçi üniversitesi kalitesi düştü
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Er
    1 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Boğaziçi gibi bir üniversiteye 20 25 net matematik yapan adamın girmesi çok saçma özellikle dilciler için sıralamalar ilk 300e çekilmeli bence okulun kalitesi düştü iyice her gelen geçen boğaziçine giriyor




    |
    |
  • Bi okul düşük sıralamalı insanlar giriyor diye kalitesizleşseydi koç türkiyenin açık ara en iyi eğitim veren kurumu olmazdı.

    Çıkın şu liseli rekabetçi kafasından.
  • Yüzbaşı
    279 Mesaj
    Bounun dil kontenjanı 260 zaten, bence bouna ilk 260 disi giremez diye khk cikarilmali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    191 Mesaj

    Eadan bi ton adam geliyo eanin 10k si sayisalin 60-70k sindan daha bile kotu olabilir. Bu mantikla sadece sayisal bolumler kalir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    631 Mesaj
    Bi okul düşük sıralamalı insanlar giriyor diye kalitesizleşseydi koç türkiyenin açık ara en iyi eğitim veren kurumu olmazdı.

    Çıkın şu liseli rekabetçi kafasından.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Er
    1 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    evet tmcilerden de geliyor tmnin ilk 1ksı gayet iyide dediğin gibi biz hesaplamışdık mfnin 100ksı tmnin 10k sı ediyor :D

    |
    |
    JohannesEggestein kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    191 Mesaj

    Vallahi hicbir sey yok tmde o 1klar falan da edb-sos cozen sayisallar. Rekabet 0 zorluk desen hic yok 68 ayt ile ilk 100 yapiliyor ya sacmaliga bak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    burakcanq21 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    1 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    QWEWQEOPQJEWQJ zaten sayısaldan güzel bi derece elde ettiysen 2 tane sos1 karala direkt 1kya giriyosun

    |
    |
    JohannesEggestein kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    26 Mesaj

    Bir insanın veya üniversitenin kalitesini 25 matematik yapmasıyla belirliyorsan söylenecek söz yok. Kafanda nasıl mitleştirdiysen boğaziçini sanki devletin özel kademesi.. her gelen adam boğaziçine giriyor demişsin  

  • Uzaklaştırılmış 6 gün cezanın, 5 gün 10 saat 42 dakika kadarı kaldı.

    KDKSKALZKFNANMSMSMSMAMLXŞDLWNMSMDMSMSMJDJANAKSKKSKSKSKK




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phosphophyllite -- 19 Nisan 2021; 19:22:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Er
    14 Mesaj

    Ayn knk 68 Ayt ile ilk 100 yapılıyor
    |
    |
    JohannesEggestein kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    34 Mesaj

    Bir üniversite kalitesi ölçü aleti olarak YÖK Atlas  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JusteMilieu -- 19 Nisan 2021; 17:38:9 >
    |
    |
  • Teğmen
    191 Mesaj

    Gecen gun baktim 117tyt ile beraber 68-70 ayt neti yetiyor ilk 100 yapmaya


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    -Shepard- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    191 Mesaj

    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/47/fe/47/47fe47599f666d94a15a92aab4dfa3a0.jpeg&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/35/4e/da/354edad541dce1f63f4f6f4018dd16c8.jpeg&t=0&width=480&text=1

    116,75 tyt 67 ayt 98 obp

    Yerlestirmede 75.-90. olabiliyorsun normal sartlarda. 2020 tyt istisnasi disinda. Tyt ek sure falan siralamalar oynadi o sebepten.

    Matin iyi oldukyan sonra Edb-sos iki sallasan ilk 100desin. Bilmiyorsaniz sallama degil bakmadan konusmam hicbir zaman




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-58877ED11 -- 19 Nisan 2021; 16:47:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    phosphophyllite kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Onbaşı
    37 Mesaj

    DKŞFJDSFJKDSKNFSDFKJQWDSFJSDFŞSDFJKWQSDFDJSF kanka sen o zaman 40 mat yapıp boğaziçine git boş vakitlerinde de atomu parçala o bahsettiklerinin açığını kapatırsın ah benim liseli kardeşim sınavdan sonra güleceksin şu yazdıklarına...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erich Hartmann -- 19 Nisan 2021; 17:49:34 >
  • Er
    14 Mesaj

    Seni ilk 100’e alalım o zaman bdowheıwjjskwkslwl
    |
    |
    JohannesEggestein kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    191 Mesaj

    Gecen sene binlerce adam 40 mat yapti aytde zor bir sey degil. Tytde de yapilabilir ama bir tik daha zor ayt'ye gore herkesi kendin gibi vasat saniyosun galiba


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Erich Hartmann kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    191 Mesaj

    Sirf eada olsam %75 derdim ama mf oldugum icin eadan derece daha zor tabi. Bakalim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    -Shepard- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    279 Mesaj

    Bu netler 18de de 19da da ilk 100 getirmiyor.

    7 yanlis tyt ile 70.25 veya 70.75 sinir oluyordu yanilmiyorsam obp 98.16 alinca


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    JohannesEggestein kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    1 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    la adam canlı kanlı kanıt sunuyor daha ne boş yapıyosunuz bizim bahsettiğmiz şey mfden derece yapan tmdende derece yapıyor

    |
    |
    JohannesEggestein kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    1 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    dostum dil sınavına yanlış hatırlamıyosam 100k kişi giriyo dile çalışan adam akıllı 20k ya var ya yok zaten 20knın bir çoğu 15 matematik zor yapıyor ben 22 net mat ile gireni gördüm boğaziçine demek istediğimiz türkiyenin en iyi üniversitelerinden birine girmek bu kadar kolay olmamalı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burakcanq21 -- 19 Nisan 2021; 17:38:50 >
    |
    |
    nuppac0840 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
Sohbet
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,797
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.