Şimdi Ara

Bodrum RS servis rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.149
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 31 Ocak 2019 Saat 18:35 sularında Bodrum-Milas güzergahı, milas istikametinde seyir halindeyken yola aniden çıkan 2 köpekten birine çarptım (köpekte herhangi bir sıkıntının olmaması tesellimiz.) 01 Şubat 2019 tarihinde saat 13:00 gibi sigorta şirketimin yönlendirmesi ile (Bodrum ve Ula OPEL Bayi ve Yetkili Servislerinin iflas nedeni ile kapanmasından dolayı) anlaşmalı özel servislerinden olan Bodrum RS MİROTO ya götürdüm. Hasar tespiti yapıldı, fotoğrafları çekildi, gün içerisinde hasar dosyasının açılacağı ve 10 Şubat 2019 da onarıma başlayacaklarını bildirdiler (10 Şubat Pazar günü bu arada). 11 Şubat 2019 (Pazartesi) tarihinde RS Bodrum MİROTO servisini aradığımda daha dosyanın açılmadığını (işlerinin yoğunluğundan dolayı unuttuklarını), 12 Şubat 2019 (Salı) tarihinde kasko firması tarafından görevlendirilen experin gelip araca bakacağını söylediler.(yani hasar dosyasını ben aradıktan sonra unuttuklarını fark edip yeni açmışlardı). 12 Şubat 2019 Salı günü öğle saatlerinde Bodrum-RS MİROTO servisine aracı götürdüm. Marmaris’ten gelen exper hasar tespitini yaptı, servis yetkilileri 18 Şubat 2019 (Pazartesi) günü aracı saat 09:00 da getirmemi, onarıma başlanacağını, hafta sonuna kadar aracın bakım ve onarımlarının tamamlanacağını söylediler. 18 Şubat 2019 saat 09:00 da aracı Bodrum-RS MİROTO ya teslim ettim. 21 Şubat (Perşembe) öğle saatlerinde aracın bakım ve onarımlarının tamamlandığını saat 18:00 da aracımızı teslim alabileceğimizi bildirdiler. Geç vakitte aracı almaya gerek olmadığını, ertesi gün de alabileceğimizi ileterek 22 Şubat 2019 saat 10:30 gibi aracı almaya gittiğimizde; tamponun montajını yaparken çizildiğini, yeniden boyaya gireceğini ve akşam 17:00 – 18:00 saatleri arasında telsim edebileceklerini söylediler. Aracı 16:55 de servisten almaya gittiğimizde, sol ön kapı iç döşemesinde yemek bulaşığı olduğunu, koltukların üzerine örtü olmaksızın iş elbiseleri ile oturduklarını ve lekelendiğini, direksiyon simidinin ise tutulamayacak kadar kirli ve pis olduğunu gördüm. İlgili personeli çağırdığımda, yemek bulaşığının aracı teslim etmeden önce olmuş olabileceğini, kotluların ve direksiyonun ise çalışanların dikkatsiz ve ilgisizliklerinden kaynaklandığını söyledi. Bu durumun çalışanlara bir zarar vermeyeceğini, firma adının lekeleneceğini söyledim ve aracım ile ayrıldım. 17:50 sularında Bodrum-Torba kavşağında bulunan OPET istasyonunda yakıt ikmali yaparken güneşin yansıması ile seramik kaplı olan aracın fırça marifeti ile yıkandığını, her tarafın (yeni boyanan kaput ve ön tampon hariç) fırça kaynaklı çizikler ile kaplı olduğunu fark ettim. Geri dönüş yapıp merkezi aradığımızda ise, firmanın aracı kesinlikle fırça ile yıkamadıklarını söylediklerini belirttiler. Tabii aracın kaporta birleşim yerlerinden çıkan fırça telleri olunca pek inandırıcı gelmiyor. Firma bu yapılanların hiçbirini kabul etmiyor. Zaten onlardan bir isteğimiz de yok. Konuyu açmamın sebebi insanlar neyin ne olduğunu bilsin, mağdur olmasınlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jackall13 -- 16 Mart 2019; 23:15:35 >







  • elimden gelse sıfır aldığım aracın yıllık bakımını da kendim yapacağım artık. Garanti olayı olmasa cidden yaparım da. bu tür rezaletleri okudukça araç sahipleri sinir oluyor. Allah akıl fikir versin, kendilerini düzeltirler inşallah, ne diyelim.

    size de geçmiş olsun hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaDMaxiBo -- 16 Mart 2019; 14:56:47 >
  • Memnun kaldıgınız firmayı belirtmemiz lazım, kalmadıklarımızıda.
    İnsanlar sanırım arac sahibini ya saf sanıyor yada kolaylıkla suç atıyor sizden kaynaklı....

    Ankara RENAULT MAİS GENEL MÜDÜRLÜK SERVİSİNE. standart araç bakım yaptırıyorum, aracı her bakımda temiz götürüyorum yıkanmasın ... ayrıca belirtiyorum yıkanmasın diye.

    Araç otomatikmen yıkanıyor :)
    Teslim alırken çizik vs kontrolü

    Aracı teslim alıyorum bende etrafına içine bakınıyorum problem yok, aldım gittim.
    Gel görki gün ışıgında bagajda vernik çiziği var, bezin arasında olan tas veya yabancı madde çiziyor, Allahtan sadece bagaj olmuş ...

    Arıyorum durumu belirttim, normalinde çiziktir, getirin bakalım :)
    Pasta cila ile geçilecek durum.

    Adamların kendi yaptıgının ispatı yok ama zorla giderilsimesi için ugraştım.
    Sözde Ankara RENAULT MAİS GENEL MÜDÜRLÜK SERVİSİ
    sıfır araçlara , eski araçlara pasta cila boya koruma vs yapıyor.

    Vernikteki basit çiziği giderememişler, gelişi güzel Pastayı alıp sürmüş. Eskisine göre iyi ama komple gitmemiş ...

    Konuyu uzatmadım, vay serviste boya koruma yaptıranların haline diyorum.
    Bir özür bile dilemiyorlar.

    Benim kendi basit bir boya koruma ile pasta cila degil, aşındırıcı içermeyen boya korumayı yediriyorum, işlem tamam.

    Gerek yetkili servis gerekse sanayi ortamı para almasını bilir, arabaya zarar verdimi vermedimi bilmez. Müşteri odaklı nadir çalışan var.
    Bunlardan Ankarada başı çeken RENAULT ORAY SERVİSİ
    A dan Z ye tüm personeller ilgi alka memnuniyet 1. Sırada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Up.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jackall13

    Up.
    Araç neydi hocam?

    Seramik kaplı araçta fırça izinin olması kötü olmuş.Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Araç neydi hocam?

    Seramik kaplı araçta fırça izinin olması kötü olmuş.Geçmiş olsun.

    Alıntıları Göster
    Hocam araç 2016 model astra j sedan, neptün mavi. Hani renk metalik olmasa bi nevi anlarım. Cahillik işte daha ne diyeyim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.