Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Board mu yandı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
17
Cevap
0
Favori
240
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    404 Mesaj
    Kafedeki makinenin birinden müşteri birisiyle tartışmış.. tartıştığı kişi mailini hacklemiş... gel gör ki bununla kalmamış makineyi de yakmış.. etherneti çalışmıyor makinenin.. sürücülerini yükleyeyim dedim ama cd de sürücü var ama makine görmüyo.. format attım belki görür diye yine görmüyoo. etherneti on board.. yanmış olabilir mi acaba? makinede başka problem yok düzgün çalışıyor ama ağa bağlanmıyor.. yardımcı olursanız sevinirim.. tşk.



    |
    |
    _____________________________
    Volkswagen Golf 6 TSI DSG Comfortline
  • Binbaşı
    1166 Mesaj
    diğer makinelerinde ethernet kartı yok mu?varsa sök onlardan etherneti ,diğer pc ye tak.makine çalışıyosa bord da büyük bi sorun yok demektir.belki ethernet bozulmuş olabilir.onuda ethernet kartıyla halledebilirsin.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4380 Mesaj
    öyle bir olasiligin olma ihtimali %00
    |
    |
    _____________________________
    "Yakında imzalarda maaş bordroları görmeye başlarsam hiç şaşırmayacağım"

    Çin atasözü
  • Yarbay
    3348 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ZetLeVoo

    Kafedeki makinenin birinden müşteri birisiyle tartışmış.. tartıştığı kişi mailini hacklemiş... gel gör ki bununla kalmamış makineyi de yakmış.. etherneti çalışmıyor makinenin.. sürücülerini yükleyeyim dedim ama cd de sürücü var ama makine görmüyo.. format attım belki görür diye yine görmüyoo. etherneti on board.. yanmış olabilir mi acaba? makinede başka problem yok düzgün çalışıyor ama ağa bağlanmıyor.. yardımcı olursanız sevinirim.. tşk.


    hurafe bunlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    404 Mesaj
    ethernet on board.. ana kart cdsini diğer makinelere takıyorum ethernet kartı sürücüsü yüklü olarak görülüyor.. marvell yukon gigabit ethernet.. aynı cd yi bu makineye takıyorum.. görünmüyor.. görünse yükleyecem sorun hallolacak.. aygıt yöneticisinde ethernet bağdaştırıcısında problem görünüyor.. bakıyorum probleme sürücüler yüklü değil diyor.. hadi buyrun..
    |
    |
    _____________________________
    Volkswagen Golf 6 TSI DSG Comfortline
  • Yüzbaşı
    404 Mesaj
    hurafe bunlar.. hayat zaten hurafeden ibaret.. niye burdasınızı hurafeleri tartışmak için mi?
    |
    |
    _____________________________
    Volkswagen Golf 6 TSI DSG Comfortline
  • Yüzbaşı
    830 Mesaj
    BIOS tan resetle ve ayni seyleri tekrar dene,kolay gelsin
    |
    |
  • Yüzbaşı
    970 Mesaj
    makineyi nasıl yakmış anlamadım
    |
    |
    _____________________________
    Vefasızlar kitabına seni de yazdım.....

    İkinci Mesaj bekleme süresinin 2 dk olmasını protesto ediyorum.
  • Binbaşı
    1100 Mesaj
    belkıde bıosda ethernet dısable durumda olabılır kontrol et bakalım.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3348 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ZetLeVoo

    hurafe bunlar.. hayat zaten hurafeden ibaret.. niye burdasınızı hurafeleri tartışmak için mi?


    makineyi yakmis gibi ilginc bir kelime kullaniyorsun, tabiki hurafe bunlar. bundan daha iyi aciklama olabilir mi?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    618 Mesaj
    imkazsız olamaz başka sebeleri vardır
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1259 Mesaj
    Arkadaşlar hackerlik ile yapılacak en kolay işlerden biri budur kim diyor hurafe diye ,eğer adam harbi hacker ise en çok kullandıkları yöntem şudur ;assemblerle yazdıkları kodlar sayesinde anakartın biosuna girip voltajlarla oynayarak veya daha başka yöntemleride var mesela işlemci voltajını artırarak işlemciyi yakmak en çok uygulanan yöntemdir , bir abimiz gözlerimi önünde monitör ekranına ,ekranı kaplayacak şekilde büyükce bir "C" harfi göndermişti ve bi daha monitörü çalıştıramadık yani bırakın anakartı ethernet kartını adam monitörü patlatmıştı yani böyle şeyler çok mümkün ama kardeş bu dediğim olay belki milyonda bir olarak senin başına gelmiş olabilirki söylediklerinden böyle birşey olmadığını seziyorum tabii bu saatte aklıma bi çözüm gelmiyor beli ilerleyen saatlerde ..........
    |
    |




  • Binbaşı
    1837 Mesaj
    Belki ethetnet kartı bozuldu yada bıos tan disable oldu.
    İlk olarak bıosa bak.
    bi sürü ihtimal var.
    Aklıma gelenler bunlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ByMeto -- 17 Şubat 2005, 9:21:25 >
    |
    |
    _____________________________
    imza
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ByMeto

    Belki ethetnet kartı bozuldu yada bıos tan disable oldu.
    İlk olarak bıosa bak. Olmazsa başka ethernet kartı dene sorun devam ederse slotu değiştir.
    bi sürü ihtimal var.
    Aklıma gelenler bunlar...
    Eyvallahta onboardmuş
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    404 Mesaj
    biosu normal makinenin farklı bir durum yok.. anakartın sürücü cdsini takıyorum.. autorun devreye giriyor ve yüklü olan olmayan sürücüleri gösteriyor.. işte orada marvell yukon gigabit ethernet olması gerekli ama yok.. diğer makinelere takınca o sürücüyü tanıyor ve yüklü olduğunu gösteriyor...
    |
    |
    _____________________________
    Volkswagen Golf 6 TSI DSG Comfortline
  • Yüzbaşı
    752 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: caitlin


    quote:

    Orjinalden alıntı: ZetLeVoo

    hurafe bunlar.. hayat zaten hurafeden ibaret.. niye burdasınızı hurafeleri tartışmak için mi?


    makineyi yakmis gibi ilginc bir kelime kullaniyorsun, tabiki hurafe bunlar. bundan daha iyi aciklama olabilir mi?

    yaw fake bunlar kardeşim inanma sen bunlara......

    sık babam sık
    sık babanın limon bahçesi var
    lan bari destekli sıksalardı beeeeeeeeeeeeee
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1587 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Preston

    makineyi nasıl yakmış anlamadım



    Bence makineyi müşteri yakmış sonra da biri mailimi hackledi ve makinayı yaktı demiştir... Ne bu ya esmeralda mı ? :)
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    404 Mesaj
    hallettim arkadaşlar.. siz hurafe bunlar dediniz ama gerçekten de hurafe imiş.. etherneti yanmış makinenin harici ethernet kartı taktırdık.. siz ne çok biliyosunuz böyle :)
    |
    |
    _____________________________
    Volkswagen Golf 6 TSI DSG Comfortline
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Masal
son dakika
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.