Şimdi Ara

Bmw z4 alt devir cansızlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.703
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracım 2006 model bmw z4 2.0i modeli 6 ileri manuel şanzımanlı.E85 kasa kodlu ilk seriden.Aracın performansının yeterli olmadığını düşünüyorum özellikle alt devirlerde 1000-2000 devir bandı arasında gaza bastığımda araç anında tepki vermiyor sanki birşey aracı tutuyormuş gibi.Nazlanarak 2000 devire geliyor 2000 den itibaren yürümeye başlıyor.Bu sebepten dolayı sürekli vites düşürüp gaza yükleniyorum aracın rahat ilerlemesi için.Aynı araçtan arkadaşımda da mevcut onun aracında böyle bir sorun yok alt devirleri gayet canlı gaza basıldığı anda alıyor.3000 devirden sonrada benim aracımdan daha rahat devir çeviriyor.Benim araçta alt devirlerin ölü olduğunu ve kapış durumunun olmadığını söyledi.
    İşin ilginç kısmı aracımın cihaza bağlandığında hiç bir arıza göstermemesi.Benim aracım 130000 kmde bujiler 20000 km önce değişmiş Bosch marka.Baskı balata ve lastikler 10000 km önce değişti.Cihazda bobin ve akışmetre ile ilgili bir problem gözükmüyor.Ama bariz bir zayıflık mevcut arıza kaydı olmadığı için sebebini bulamadılar.Sizin görüşleriniz nelerdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 1000-2000 devir arasında ani tepki vermemesi normal.Atmosferik benzinli tork fakiri araç neticede.Video olsa daha net anlaşılır problem olup olmadığı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haklısınız neticede yalnızca 200 nm tork var araçta ama arkadaşımın birebir aynı olan aracında bunun olmaması beni düşündürdü.Birde araçta gaz yememe problemi oluyor arada kalkış anında silkeleme arabanın gaza bastıktan 1-1.5 saniye sonra alması gibi ve otoyol yokuşlarında aracın biraz bayıldığını hissediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stronger_ -- 7 Ekim 2017; 15:50:46 >
  • Açı kaydırıcı vanosun kontrolünü yaptırdın mı ?
  • hava filtresi ve egzozunda bir problem olp olmadığını araçtırmaktan başla önce bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vortex35

    Açı kaydırıcı vanosun kontrolünü yaptırdın mı ?

    118000 km de iken araç valvetronic arızası yapmıştı çekiş baya düştü arıza lambası yaktı.Valvetronic değişince araç kendine gelmişti ama şimdi o kadar olmasada zayıflık var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SinanKkner

    hava filtresi ve egzozunda bir problem olp olmadığını araçtırmaktan başla önce bence.

    Egzozda bi sıkıntı olduğunu düşünmüyorum ama katalitik konvertorden şüpheleniyorum.Aracı ilk çalıştırdığımda aşırı yoğun bir koku geliyor.Hava filtrem 5000 km önce değişti bu hafta baktığımda temizdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pegasus00 kullanıcısına yanıt
    Umurumda değil milleti ben mi kurtarcam banane a... :)



    Konu sahibine geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıfır mı almıştın aracı. İkinci el aldıysan egzoz sisteminde modifiye, değişim vs. falan var mı bir baktır derim. Katalitik iptali, orta susturucu iptali, egzoz çapı değiştirme vs. gibi oynamalar buna neden olmuş olabilir...



    Bir de her araç aynı marka-model-motora sahip bile olsa aynı performansı göstermeyebilir. Bunun sebebi üretimdeki ufak işçilik farkları. Kullanıcı tarafındaki sebebi ise rodajına dikkat edilmemesi, bakımların gecikmesi, kötü kullanım vs. gibi nerdeyse yüzlerce şeydir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    Sıfır mı almıştın aracı. İkinci el aldıysan egzoz sisteminde modifiye, değişim vs. falan var mı bir baktır derim. Katalitik iptali, orta susturucu iptali, egzoz çapı değiştirme vs. gibi oynamalar buna neden olmuş olabilir...



    Bir de her araç aynı marka-model-motora sahip bile olsa aynı performansı göstermeyebilir. Bunun sebebi üretimdeki ufak işçilik farkları. Kullanıcı tarafındaki sebebi ise rodajına dikkat edilmemesi, bakımların gecikmesi, kötü kullanım vs. gibi nerdeyse yüzlerce şeydir...

    Aracı yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum.2 ay önce son susturucusunu ben değiştirdim free flow bir egzoz taktım.Orta susturucu ve katalizör orjinal.Susturucu değişmedende bu şikayetlerim vardı.Bakim konusunda titizim yaklaşık 6000 kmde bir yaptiriyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stronger_


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    Sıfır mı almıştın aracı. İkinci el aldıysan egzoz sisteminde modifiye, değişim vs. falan var mı bir baktır derim. Katalitik iptali, orta susturucu iptali, egzoz çapı değiştirme vs. gibi oynamalar buna neden olmuş olabilir...



    Bir de her araç aynı marka-model-motora sahip bile olsa aynı performansı göstermeyebilir. Bunun sebebi üretimdeki ufak işçilik farkları. Kullanıcı tarafındaki sebebi ise rodajına dikkat edilmemesi, bakımların gecikmesi, kötü kullanım vs. gibi nerdeyse yüzlerce şeydir...

    Aracı yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum.2 ay önce son susturucusunu ben değiştirdim free flow bir egzoz taktım.Orta susturucu ve katalizör orjinal.Susturucu değişmedende bu şikayetlerim vardı.Bakim konusunda titizim yaklaşık 6000 kmde bir yaptiriyorum.

    Anladım. Katalitik yada orta susturucu tıkalı olabilir. 130.000 km fazla bir km değil bir araç için ama km'nin düşürülmüş olma ihtimali yoktur umarım.



    Sen 0-100 0-200 denemesi yap ve süre tut. Bu süreyi diğerleriyle kıyasla. Youtube'da vardır akselerasyon videoları. Saniye farkı var mı varsa ne kadar öyle de bir değerlendirme yapalım. Bu konuyu z4 kullanıcılarının olduğu bir forumda yaparsan senin için daha yararlı olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stronger_


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    Sıfır mı almıştın aracı. İkinci el aldıysan egzoz sisteminde modifiye, değişim vs. falan var mı bir baktır derim. Katalitik iptali, orta susturucu iptali, egzoz çapı değiştirme vs. gibi oynamalar buna neden olmuş olabilir...



    Bir de her araç aynı marka-model-motora sahip bile olsa aynı performansı göstermeyebilir. Bunun sebebi üretimdeki ufak işçilik farkları. Kullanıcı tarafındaki sebebi ise rodajına dikkat edilmemesi, bakımların gecikmesi, kötü kullanım vs. gibi nerdeyse yüzlerce şeydir...

    Aracı yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum.2 ay önce son susturucusunu ben değiştirdim free flow bir egzoz taktım.Orta susturucu ve katalizör orjinal.Susturucu değişmedende bu şikayetlerim vardı.Bakim konusunda titizim yaklaşık 6000 kmde bir yaptiriyorum.

    Anladım. Katalitik yada orta susturucu tıkalı olabilir. 130.000 km fazla bir km değil bir araç için ama km'nin düşürülmüş olma ihtimali yoktur umarım.



    Sen 0-100 0-200 denemesi yap ve süre tut. Bu süreyi diğerleriyle kıyasla. Youtube'da vardır akselerasyon videoları. Saniye farkı var mı varsa ne kadar öyle de bir değerlendirme yapalım. Bu konuyu z4 kullanıcılarının olduğu bir forumda yaparsan senin için daha yararlı olur.

    Kilometre orjinal.Katalizörün tıkandığını nasıl anlarız onu egzozcular söyler herhalde.Aslında ateşlemeden de süpheleniyorum ama.En kısa zamanda 0-100 ölçümü yapayım fabrika verisi 8.2 saniye ama bakalım benimki ne kadar zamanda çıkıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stronger_


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stronger_


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    Sıfır mı almıştın aracı. İkinci el aldıysan egzoz sisteminde modifiye, değişim vs. falan var mı bir baktır derim. Katalitik iptali, orta susturucu iptali, egzoz çapı değiştirme vs. gibi oynamalar buna neden olmuş olabilir...



    Bir de her araç aynı marka-model-motora sahip bile olsa aynı performansı göstermeyebilir. Bunun sebebi üretimdeki ufak işçilik farkları. Kullanıcı tarafındaki sebebi ise rodajına dikkat edilmemesi, bakımların gecikmesi, kötü kullanım vs. gibi nerdeyse yüzlerce şeydir...

    Aracı yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum.2 ay önce son susturucusunu ben değiştirdim free flow bir egzoz taktım.Orta susturucu ve katalizör orjinal.Susturucu değişmedende bu şikayetlerim vardı.Bakim konusunda titizim yaklaşık 6000 kmde bir yaptiriyorum.

    Anladım. Katalitik yada orta susturucu tıkalı olabilir. 130.000 km fazla bir km değil bir araç için ama km'nin düşürülmüş olma ihtimali yoktur umarım.



    Sen 0-100 0-200 denemesi yap ve süre tut. Bu süreyi diğerleriyle kıyasla. Youtube'da vardır akselerasyon videoları. Saniye farkı var mı varsa ne kadar öyle de bir değerlendirme yapalım. Bu konuyu z4 kullanıcılarının olduğu bir forumda yaparsan senin için daha yararlı olur.

    Kilometre orjinal.Katalizörün tıkandığını nasıl anlarız onu egzozcular söyler herhalde.Aslında ateşlemeden de süpheleniyorum ama.En kısa zamanda 0-100 ölçümü yapayım fabrika verisi 8.2 saniye ama bakalım benimki ne kadar zamanda çıkıyor.

    Bujiler, buji kabloları falan bir gözden geçir. Bujilerin değişmesi gerekliyse doğru olan bujiyi kullan. Motor yağını doğru seç. Kalın motor yağı bile bunlara sebep olabilir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stronger_


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stronger_


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    Sıfır mı almıştın aracı. İkinci el aldıysan egzoz sisteminde modifiye, değişim vs. falan var mı bir baktır derim. Katalitik iptali, orta susturucu iptali, egzoz çapı değiştirme vs. gibi oynamalar buna neden olmuş olabilir...



    Bir de her araç aynı marka-model-motora sahip bile olsa aynı performansı göstermeyebilir. Bunun sebebi üretimdeki ufak işçilik farkları. Kullanıcı tarafındaki sebebi ise rodajına dikkat edilmemesi, bakımların gecikmesi, kötü kullanım vs. gibi nerdeyse yüzlerce şeydir...

    Aracı yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum.2 ay önce son susturucusunu ben değiştirdim free flow bir egzoz taktım.Orta susturucu ve katalizör orjinal.Susturucu değişmedende bu şikayetlerim vardı.Bakim konusunda titizim yaklaşık 6000 kmde bir yaptiriyorum.

    Anladım. Katalitik yada orta susturucu tıkalı olabilir. 130.000 km fazla bir km değil bir araç için ama km'nin düşürülmüş olma ihtimali yoktur umarım.



    Sen 0-100 0-200 denemesi yap ve süre tut. Bu süreyi diğerleriyle kıyasla. Youtube'da vardır akselerasyon videoları. Saniye farkı var mı varsa ne kadar öyle de bir değerlendirme yapalım. Bu konuyu z4 kullanıcılarının olduğu bir forumda yaparsan senin için daha yararlı olur.

    Kilometre orjinal.Katalizörün tıkandığını nasıl anlarız onu egzozcular söyler herhalde.Aslında ateşlemeden de süpheleniyorum ama.En kısa zamanda 0-100 ölçümü yapayım fabrika verisi 8.2 saniye ama bakalım benimki ne kadar zamanda çıkıyor.

    Bujiler, buji kabloları falan bir gözden geçir. Bujilerin değişmesi gerekliyse doğru olan bujiyi kullan. Motor yağını doğru seç. Kalın motor yağı bile bunlara sebep olabilir...

    Bujilere bakıldı iyi durumda.Motor yağımda castrol edge 5w30 daha bu hafta değişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benzin filtresi de geciktiyse değiştir. Şanzıman ve diferansiyel yağı değişmediyse değiştir... Kılavuzu vardır elinde ordan bak hangi kilometrede neler değişmeli, kontrol edilmeli ona göre gerekeni yap.

    İlk çalıştırmada kötü koku geliyor demişsin bu koku yağ kokusu olabilir mi? Az da olsa yağ eksiltme durumu vad mı? İlk çalıştırmada egzozdan duman atıyor mu?

    Hava filtren orjinal kutu içi filtre mi? Açık filtreler alt devirleri öldürebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkihalindekal -- 8 Ekim 2017; 3:20:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    Benzin filtresi de geciktiyse değiştir. Şanzıman ve diferansiyel yağı değişmediyse değiştir... Kılavuzu vardır elinde ordan bak hangi kilometrede neler değişmeli, kontrol edilmeli ona göre gerekeni yap.

    İlk çalıştırmada kötü koku geliyor demişsin bu koku yağ kokusu olabilir mi? Az da olsa yağ eksiltme durumu vad mı? İlk çalıştırmada egzozdan duman atıyor mu?

    Hava filtren orjinal kutu içi filtre mi? Açık filtreler alt devirleri öldürebilir.

    Şanzıman yağı değişti difransiyel yağına baktılar iyi dediler.



    Çiğ benzin kokusu gibi bir koku geliyor sanırım.Araç yeni yeni yağ eksiltmeye başladı son 5000 kmdir.5000 kmde yaklaşık 1 litre kadar.



    Hava filtrem orjinal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stronger_


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    Benzin filtresi de geciktiyse değiştir. Şanzıman ve diferansiyel yağı değişmediyse değiştir... Kılavuzu vardır elinde ordan bak hangi kilometrede neler değişmeli, kontrol edilmeli ona göre gerekeni yap.

    İlk çalıştırmada kötü koku geliyor demişsin bu koku yağ kokusu olabilir mi? Az da olsa yağ eksiltme durumu vad mı? İlk çalıştırmada egzozdan duman atıyor mu?

    Hava filtren orjinal kutu içi filtre mi? Açık filtreler alt devirleri öldürebilir.

    Şanzıman yağı değişti difransiyel yağına baktılar iyi dediler.



    Çiğ benzin kokusu gibi bir koku geliyor sanırım.Araç yeni yeni yağ eksiltmeye başladı son 5000 kmdir.5000 kmde yaklaşık 1 litre kadar.



    Hava filtrem orjinal.

    O koku normal. Yağ yakma durumu için de bir kompresyon testi yaptır derim. Sorun hangi silindirde anlaşılabilir böylece. Buji değiştirirken bujinin durumundan silindire yağ sızıyor mu anlaşılabilir.



    İlk çalıştırmadan sonra 10 saniye hareket etme araçla ve hareket ettikten sonra da fazla devir çevirme ta ki araba çalışma sıcaklığına gelene kadar. Yağ yakma buna riayet edilmediği takdirde olur. Araban fazla yürümemiş, yağ yakma kullanım kitapçığında belirtildiği kadar değilse motoru açtırıp onarım yaptırabilirsin şayet performanstan çok şikayetçi isen. Hem masrafı da fazla olmayacaktır...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stronger_


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    Benzin filtresi de geciktiyse değiştir. Şanzıman ve diferansiyel yağı değişmediyse değiştir... Kılavuzu vardır elinde ordan bak hangi kilometrede neler değişmeli, kontrol edilmeli ona göre gerekeni yap.

    İlk çalıştırmada kötü koku geliyor demişsin bu koku yağ kokusu olabilir mi? Az da olsa yağ eksiltme durumu vad mı? İlk çalıştırmada egzozdan duman atıyor mu?

    Hava filtren orjinal kutu içi filtre mi? Açık filtreler alt devirleri öldürebilir.

    Şanzıman yağı değişti difransiyel yağına baktılar iyi dediler.



    Çiğ benzin kokusu gibi bir koku geliyor sanırım.Araç yeni yeni yağ eksiltmeye başladı son 5000 kmdir.5000 kmde yaklaşık 1 litre kadar.



    Hava filtrem orjinal.

    O koku normal. Yağ yakma durumu için de bir kompresyon testi yaptır derim. Sorun hangi silindirde anlaşılabilir böylece. Buji değiştirirken bujinin durumundan silindire yağ sızıyor mu anlaşılabilir.



    İlk çalıştırmadan sonra 10 saniye hareket etme araçla ve hareket ettikten sonra da fazla devir çevirme ta ki araba çalışma sıcaklığına gelene kadar. Yağ yakma buna riayet edilmediği takdirde olur. Araban fazla yürümemiş, yağ yakma kullanım kitapçığında belirtildiği kadar değilse motoru açtırıp onarım yaptırabilirsin şayet performanstan çok şikayetçi isen. Hem masrafı da fazla olmayacaktır...

    Ilk çalıştırmadan sonra yaklaşık 1 dakikadan fazla bekliyorum.Rölanti devri düşünce hareket ediyorum.Motor tam sıcaklığa ulaşana kadar yüksek devirlere çıkmıyorum.



    Performanstan çok sikayetçi değilim.Üst devirlerde beni üzmüyor.Sıkıntım alt devirlerde gaz tepkisinin ölü olması ve kalkış anında 1 2 saniye kadar gaz yememesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stronger_


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stronger_


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    Benzin filtresi de geciktiyse değiştir. Şanzıman ve diferansiyel yağı değişmediyse değiştir... Kılavuzu vardır elinde ordan bak hangi kilometrede neler değişmeli, kontrol edilmeli ona göre gerekeni yap.

    İlk çalıştırmada kötü koku geliyor demişsin bu koku yağ kokusu olabilir mi? Az da olsa yağ eksiltme durumu vad mı? İlk çalıştırmada egzozdan duman atıyor mu?

    Hava filtren orjinal kutu içi filtre mi? Açık filtreler alt devirleri öldürebilir.

    Şanzıman yağı değişti difransiyel yağına baktılar iyi dediler.



    Çiğ benzin kokusu gibi bir koku geliyor sanırım.Araç yeni yeni yağ eksiltmeye başladı son 5000 kmdir.5000 kmde yaklaşık 1 litre kadar.



    Hava filtrem orjinal.

    O koku normal. Yağ yakma durumu için de bir kompresyon testi yaptır derim. Sorun hangi silindirde anlaşılabilir böylece. Buji değiştirirken bujinin durumundan silindire yağ sızıyor mu anlaşılabilir.



    İlk çalıştırmadan sonra 10 saniye hareket etme araçla ve hareket ettikten sonra da fazla devir çevirme ta ki araba çalışma sıcaklığına gelene kadar. Yağ yakma buna riayet edilmediği takdirde olur. Araban fazla yürümemiş, yağ yakma kullanım kitapçığında belirtildiği kadar değilse motoru açtırıp onarım yaptırabilirsin şayet performanstan çok şikayetçi isen. Hem masrafı da fazla olmayacaktır...

    Ilk çalıştırmadan sonra yaklaşık 1 dakikadan fazla bekliyorum.Rölanti devri düşünce hareket ediyorum.Motor tam sıcaklığa ulaşana kadar yüksek devirlere çıkmıyorum.



    Performanstan çok sikayetçi değilim.Üst devirlerde beni üzmüyor.Sıkıntım alt devirlerde gaz tepkisinin ölü olması ve kalkış anında 1 2 saniye kadar gaz yememesi.

    katalizör boş mu baktırın.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.