Şimdi Ara

BMW nin Merco CLA ya Cevabı ( 2 Serisi ) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
3
Favori
2.641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • görsel olarak ben çirkin buldum. Özellikle arka stopları ve tasarımı cidden çok çirkin geldi gözüme. Zevkler ve renkler tartışılmaz , bu arabanın arkadan itiş olması ve kullanılacak şanzıman ve motor sayesinde satış yapabileceğini düşünüyorum. Ama arkadan itiş meraklısı olmayan veya aracı tempolu kullanmayanlar için CLA çok daha tercih edilesi duruyor bence.

    Bu segmentte CLA dedim.
  • O bahsettiğiniz şeyi zaten insanlar aylardır tartışıyor.... 5 serisi 1600cc parasına 320d satılıyor diye... bu bağlamda aile arabası isteyip sadece gezeyim tozayım diyenler gitti 520i (1600cc) aldı.. ama yeni evli yada bekar olan ailesi küçük kişiler de 320d aldı benim çevremde... benim bütçem ikisini de almaya yetmiyor şuan o ayrı.... sırf segment atlamak isteyenler için güzel bir fırsat oldu... c180 e180 gibi... ama baktınki olmuyor, şimdi de fiyatlardan segmente ayırma esprisi yapmaya çalışıyosun. segment kelimesini iyice araştır derim...

    hiç bir zaman cla'ya 1 serisinin rakibi demediğim için, o dediklerinizi üzerime almıyorum... ama geçire geçire bir alem oldular dediğiniz arabalardan onbinlerce satıldı...

    @_undeed_ haklısın

    @Barış dostum araç fena değil ama motor ve arkadan itişin artısı bence de çoook büyük... bence güzel bir kombinasyon oldu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr murat

    Kimsr sana bise sormadi ne atliyorsun, ben sana 1 serisinn rakibi cla diyen senmisin dedm, bunu ustune alinmadgn gibi hicbir yazdigimda seni baglamaz ustune alinma ,. Seviyeni bil fazla samimi olma yilisma

    Lütfen işi araç tartışması boyutunda bırakın, "kardeş, yılışma" vb. kellimeler ile şahsi boyuta girmeyin.

    İsteyen saygı çerçecevesinde istediğini söyler, yanlışsa da doğruysa da oturur tartışırız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott


    Bu segmentte CLA dedim.

    Sen alacaksın onu en sonunda
  • önce bi ağzını topla. haddini bil... içine etme falan gibi boyundan büyük laflar etme sonra resmi makamlarda bedel ödersin.

    yılışma diyen adam kardeş moduna girmiş..

    şimdi de psikolog mu oldun? önce toplum içinde nasıl konuşma adabını öğren ondan sonra akıl ver...

    önce psikolog sonra finans uzmanı.. arabaya o kadar para verebilirsen diyosun.. bmw başlığına bakarsan nelere para verdiğimizi anlarsın ama yenisin. öğreneceksin zamanla...

    ha bu arada, konu bmw başlığında... istediğim gibi yazar çizerim... resim de eklerim...
  • Arkadaşlar araçlarda sınıf başka bir deyişle segment sorunu son dönemlerde iyice karıştı. çünkü müşteri istekleri çok farklı ve araç üretmek eskiye nazaran daha kolay olduğu için üreticiler bırakın başka markalarla yarışmayı kendi içinde yarışır oldu. Örnek vermek gerekirse VW Passat ve VW CC yi düşünün. kısacası anlatmak istediğim araçların sınıfına değil size en uygun en mantıklı en doğru olanını seçmeniz. @mr murat @Donanımcı Aras
  • Aniil A kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler anil bey, her zaman bu anlamda oncu oldunuz resimlerle guncellemelerle cok iyi.bilgilendirdiniz , emeginize saglik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mr murat M kullanıcısına yanıt
    Yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana
  • Ürün gamı değişebilir ancak segmentler değişmez.. uydurma segmentler olmaz.. yeni segmentler gelir, ancak maddi kıstaslarla ölçülmez. isimlendirilir ancak ölçülemez. üst lüks segment, orta lüks vb isimler olur ama fiyatı yüzünden terfi edilmezler...

    Zihin fukara olunca fikir ukala olurmuş ben cahil ve terbiyesiz insanlara karşı önyargılıyım.

    Ancak sizin gibi kişilerle sabaha kadar muhabbet edebilirim... Paylaşım için teşekkürler... Sırada fiyat beklentisi var sanırım... Amerika fiyatı belli ancak Türkiye fiyatı ikinci çeyrekte netleşicek galiba...

    @Aniil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr murat

    Bmw 1 serisinin rakibi a serisi, 2 serisinin rakibi b serisi, 3 serisinin rakibi cla, 4 serisinin rakibi.c serisi, 5.serisinin ise e serisidr, genel olarak budur, 2 serisi cla seviyesinde.fiyat koyarsa kimse bakmaz ... bununla birlikte 4 serisininde 140 binler baslangic.fiyati.olmali, 160 bin liralk araca koltuk isitma elektrikli koltuk., sunroof koymayan bir zihniyet nal toplar.ancak.die.dusunuyorum,,,

    1 ile A serisi ok.
    2 ile B serisi farklı sınıflar. Biri mini MPV diğeri 1 coupé'nin yenisi.
    3 ile CLA farklı sınıflar. Aynı sınıf olsa 3 serisi her alanda CLA'yı yere serer. CLA, A serisinin coupésidir.
    4 ile C farklı sınıflar. 4, C Coupé'nin dengidir.
    Kapanışı iyi yapmışsınız E ve 5 serileri denktir.
  • Lütfen konuda ard arda mesajlar yazmayınız. Yazmak istedikleriniz var, "Düzenle butonunu kullanınız."

    Ayrıca lütfen kişisel görüşlere saygı duyalım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr murat

    Valla.bmw bu isi iyi bulmus, resmen bi kalip.dokmusler siradaki arac hangisiyse kalibi yapistiriyor, uzerinde ayar cekiyor, bu araya degil 130 bin 100 bin veren bile cikmaz bmw bosuna masrafa girmis, gerci bizim milletimiz bir hos 4 serisinin rakibi yokmus fiyati 160 bin kalip ayni icine bakiyosun sunroof bile koymamis insan arkasindan kufretmesnler.diye hic deglse surucu koltugunu elektrkli yapar,, bmw nin gercek fiyat politikasi 5.20i serisi gibi olmali, yazik ben cla aldm geri verdim aklimda, sedan yokken 5 serisi fiyatiyla cezbetti , mercedes donanimli araclarla bmw ye gore ucuz.olunca mercedes ayaga dustu.diyolar, bu 2 serisine 130 bin baz donanimina icinde bise yokken para verene ne diyicez enayimi ? Tip desen yok donanim desen yok 90 larin arabasini.cikarmis , duz sade coupr arac kasli olur gosterisli olur, tarafsiz.konusalim, simdi buna 130 vermekmi mantikli 5 serisine 137 vermekmi, motor hacmi felan demeyin ucacak halimiz.yok ve 5 serisi oldukca basarili ,, bmw sasirmis ne yapacagini kalip dokme ustasi.oldular, bu kalibida kim icat ettyse onada selamim var

    bence de bütün BMW modelleri birbirine benziyor. Kalıbı az değiştirip piyasaya sürüyorlar. Bu kadar güzel motoru, sürüş dinamikleri, sürüş zevki olan bir markaya bu dizaynlar yakışmıyor. CLA ya rakip olabileceğini düşünmüyorum. Önündeki tablet benzeri ekran hariç CLA gayet iyi.




  • Yaz aylarından bu yana casus kameraların ilgi odağı haline gelen yeni BMW 2 Serisi Coupe dün internete sızan basın görsellerinin ardından bugün resmi olarak tanıtıldı.

    Mevcut 1 Serisi Coupe’nin yerine geçen 2 Serisi Coupe, şirket tarafından yapılan açıklamaya göre “dinamik yetenekleri, estetik görünümü ve duygusal cazibesi” ile çıtayı yükseltiyor.

    Sportif ve lüks görünümlü modelde zarif ızgara tasarımıyla birlikte farklı bir ön şeride, ısmarlama farlara ve geniş hava girişlerine yer verilmiş. BMW’ye özgü tasarım özeliklerini ince hatlarıyla ve yukarı doğru uzanan karakter çizgisiyle taşımaya devam eden 2 Serisi Coupe’nin L şeklindeki arka lambaları da dikkatlerden kaçmıyor.

    4.432 mm boya, 1.774 mm genişliğe ve 1.418 mm yüksekliğe sahip olan 2014 2 Serisi Coupe’nin dingil mesafesi 30mm artarak 2.690mm’ye ulaşmış. Bagaj hacmi ise 390 litre.

    Kabin tasarımında ağırlıklı olarak 1-Serisi’den esinlenen Alman üretici, yeni modelinde kumaş koltukları ve saten gümüş aksanları standart olarak sunacak. Opsiyonlar arasında Dakota deri döşemeler, fırçalanmış alüminyum veya Fineline ahşap kaplama ve 6.5-veya 8.8-inç iDrive ekranı bulunuyor.

    Her zaman olduğu gibi Sport Line, Modern Line ve M Sport paketleriyle pazara sunulacak 2 Serisi’nde donanıma bağlı olarak tercih edilebilecek aerodinamik gövde kitinde gözden geçirilmiş ön ızgara ve krom egzoz çıkışlarına yer veriliyor. Ayrıca, sürüş yüksekliğini 10mm düşüren spor ayarlı süspansiyon sistemi, 18 inç M hafif alaşım jantlar, altıgen desenli alüminyum kaplamalar, M-marka eşik plakaları ve özel ekipman seçenekleri Sport Line ve M Sport ile sipariş edilebilecek.

    2014 BMW 2 Serisi Coupe’nin kaputu altında kullanılacak motor seçenekleriyse şöyle:

    BMW 220i
    Motor: 2.0-litre TwinPower Turbo
    Silindir sayısı: sıralı 4
    Güç çıkışı: 184 HP
    Maks. tork: 270 Nm
    0-100 km/s hızlanma: 7.0 saniye
    Maks. sürat: 235 km/s

    BMW 218d
    Motor: 2.0-litre TwinPower Turbo
    Silindir sayısı: sıralı 4
    Güç çıkışı: 143 HP
    Maks. tork: 320 Nm
    0-100 km/s hızlanma: 8.9 saniye (sekiz ileri otomatik ile 8.6 saniye)
    Maks. sürat: 213 km/s

    BMW 220d
    Motor: 2.0-litre TwinPower Turbo
    Silindir sayısı: sıralı 4
    Güç çıkışı: 184 HP
    Maks. tork: 320 Nm
    0-100 km/s hızlanma: 7.2 saniye (sekiz ileri otomatik ile 7.1 saniye)
    Maks. sürat: 230 km/s

    BMW 225d
    Motor: 2.0-litre TwinPower Turbo
    Silindir sayısı: sıralı 4
    Güç çıkışı: 218 HP
    Maks. tork: 450 Nm
    0-100 km/s hızlanma: 6.3 saniye
    Maks. sürat: 242 km/s

    BMW M235i
    Motor: 3.0-litre TwinPower Turbo
    Silindir sayısı: sıralı 6
    Güç çıkışı: 326 HP
    Maks. tork: 450 Nm
    0-100 km/s hızlanma: 5.0 saniye (sekiz ileri otomatik ile 4.8 saniye)
    Maks. sürat: 250 km/s (Elektronik olarak sınırlandırılmış)

    2014 BMW 2 Serisi önümüzdeki Mart ayında ilk olarak Almanya’da satışa sunulacak.
    http://www.turkeycarblog.com/2013/10/2014-bmw-2-serisi-coupe-resmi-olarak-duyuruldu/




  • bugün a3 sedana bindim... bu sanki daha çok a3 sedana karşı yapılmış bir araç gibi geldi bana... siz ne düşünüyorsunuz...

    a3 sedanın içini de beğendim... yaklaşık 110bin TL'ye 140 hp 1.4tfsi motor araç vermişler...

    audici değilim ama araç fena değil. bunu da o fiyatlardan verirler mi acaba...

    tabi bunun 4 kapılısı olursa... yoksa bu şekliyle a3ün sedan tek kapılısı gibi gözüküyor kanımca



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Donanımcı Aras -- 27 Ekim 2013; 21:15:10 >
  • Donanımcı Aras kullanıcısına yanıt
    2 serisinin en düşük motor opsiyonu 2litre. 320dler 135bin tl boşline olarak ve euroyu 2.5ta tutuyorlar.

    a3sedan 1.4litre benzinlisi 110bin tl. iç tasarımı da güzel değil bana sorarsan.

    vergisini hesaba katarsak tahminimce 220d en az 120bin tl olur. en az o da. ve de boş olarak. ben boş halini bile a3 sedan'a tercih ederim de, 120binden fazla parayı da 2 serisine vereceğime gider 316i alırım.

    2 serisinin 1.6litresi çıkarsa belki işler değişir ama taa 2015'e çıkar çıkarsa o da.

    bmw'de şuan fiyat performans olarak hakkını veren 2 model var bence. biri 316i diğeri 520i.

    zor işler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _undead_ -- 27 Ekim 2013; 22:25:37 >
  • _undead_ _ kullanıcısına yanıt
    @_undead_

    Haklısın hocam... Yalnız, bunlar 1600cc 170hp olan motoru koyabilir buna... hem vergi avantajı hem de verimlilik açısından iyi bi kombinasyon. 2000cc Dizeller gibi bir nam salacak o motor...

    420d hala o motoru kullanıyor 2000cc 184hp dizel ne ise, 170hp 1600cc motor da o kadar ünlenecek bence...

    yani yurtdışındaki pazara pek aldanmamak lazım... onlar en düşük 2000cc der ama bizim gibi vergilere boğulan tüketici pazarlarına 1600cc motor verebilirler...
  • Donanımcı Aras kullanıcısına yanıt
    A3 sedan oldukça şık bir tasarıma sahip. zaten VW ve Audinin en sevdiğim yönü sade ama şık araçlar üretmeleridir. a3 sedan cla ve 2serisi aynı sınıfta yer alan modellerdir. a3 sedanın motor ve vites kombinasyonu oldukça güzel ama 2serisi için aynı şeyi söylemek mümkün değil(en azından şimdilik durum böyle) 2serisinin fiyatı en az 100-110bin tl den başlar. tabi bu fiyat coupe için geçerli 4kapılısı daha pahalı olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aniil -- 28 Ekim 2013; 10:25:11 >




  • Arkasi tam bir felaket
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.