Şimdi Ara

Bmw Mercedes ve Vw nin Turkiyede abartilmasi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
1
Favori
3.935
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VW hakkinda bir yorum yapmayacagim ama BMW ve MErcedes sadece ulkemizde degil butun Dunyada premium olarak goruluyor ve diger araclardan pahaliya satiliyor.

    Ha sen diyebilirsin X model Bmw den daha iyi yol tutuyor, Y model Mercedesten daha konforlu olabilir. Bu imkansiz diye bir sey yok ama bir butun olarak bakmaniz lazim. Mesela Civic`in ic ve dis tasarimi, malzeme kalitesi ya da performansi Bmw ile ayni seviyede mi? Ayrica onden cekis, performans severler genelde arkadan cekis tercih ediyorlar. Yani kisaca Civic daha iyi yol tutuyor diye Bmw musterisi gideyim Civic alayim demez (Ha Civic`in daha iyi yol tutusu oldugu konusuda bence cok tartismaya acik da neyse oyle diyelim.)

    Ayni sekilde Mercedes C musterisi gidip Citroen almaz suspansiynu daha iyi diye.

    Turkiyeye ozel bir durum degil bu tum Dunyada boyle. MArka imaji meselesi ve urune bir butun olarak bakmak lazim, sadece bir ozelligine degil.

    Mesela Iphone hic indirim yapmiyor ve yuksek fiyata satiyor, ondan daha iyi kamerasi olan telefonlar var yari fiyatina iphone neden abartiliyor demek gibi bir sey bu. Iphone`nun sundugu kameradan baska ozellikle var vs. vs.




  • wolkswagen konusunda haklısın ancak bence mercedes bmw audi porsche bunlar kendilerini tüm dünyada kanıtlamış markalardır bizde fanatıklık biraz daha fazla evet onun sebebide bir çuval para ödememiz bizim ülkemizde hiç bir araç hakkı olan flyata satılmıyo 80 bin liraya polo satılan bir ülkede yaşıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acc04 kullanıcısına yanıt
    M paket f30 un tasarimi benimde hosuma gidiyor bide yine 2.0 2012 3.20 ler guzel zaten 3.28 ile blok turbo ayni yazilimsal ve intercoolerda fark var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Audi bence son 10 yıldır Benz ve BMW den bir tık önde.Özellikle iç mekan olarak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • renaultun hangi platformu mercedesde kullanıldı ki?
  • o.lut03 O kullanıcısına yanıt
    Kangoo ile birebir ayni ve renaultun yeni pikabi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Bmw mercedes begenmedigimiz psa ve renaultun motorunu kullanarakmi otomobilin kitabini yazmis ....



    1990 larda boyle bi konu acilmazdi bile ama bugun isler degisti standartlar ayni nerdeyse uretim ve kalitede..



    Mercedes volvo bmw premiumdur ama diger markalarla aman aman bi farkta yoktur turkiyede muteahit zihniyetinden oturu bmw mercedes abartiliyo hepsi bu

    Ya aynı motoru mercedes yapmaya kalksa aşağı yukarı aynı şey ortaya çıkacak.
    Ama adam napıyor? ayrıyeten düşük hacim motora üretim hattı kurup yatırım yapıp maliyete gireceğine alıyor renaultdan 1.5 dci bloğunu motor topluyor. Daha düşük maliyetle en az kendi yapacağı motor kadar iyi bir motor koyuyor araçlara.

    Dediğin gibi diğer markalarla üç alman devinin aralarındaki seviye gün geçtikçe yakınlaşıyor fakat bugün BMW dediğiniz şirket gelecekte fabrika üretim hatlarında body shop denilen bölümü tamamen kaldıracak karbon kaporta boyanmış ve hazır halde direkt olarak üretim hattına girecek. Bu BMW tarafından yapılmış bir ilktir. Şimdiden i serisi bu şekilde üretiliyor ilerde tüm bmw serileri bu şekilde üretilecek.

    Gerek metalurjiyi gerek kimyaayı gerek tüm malzemelerin mühendisliğini alman devleri kadar otomoboil endüstrisinde aktif olarak inceleyen ve uygulamaya koyan başka şirket yoktur olsa da azdır bu kadar etkin değildir. Sadece bunlarla değil diğer tüm konularda alman devleri bu işin içinde aktif olarak vardır, otomobillerde belli standartları kanunları ilkleri buluşları hep alman devleri ortaya çıkarmıştır başta mercedes-benz.




  • Türkiye'de abartma kültürü sadece belli markalara ait bir durum değil. Bütün otomobil sektöründe bir abartma mevcut. Yurtdışında otomobile ulaşmak ülkemize göre çok kolay olduğundan, insanlar arabalara sadece yeteri kadar değeri veriyor; araca bir mana yüklemiyor, kullanıyor, ulaşımını sağlıyor, eskiyince satıyor.

    Ülkemizde ise aksine araba almak, araba sürmek lüksten de öte bir şey olduğu için, maalesef insanımız arabasına verdiği değeri çok çok abartıyor. Her yerde bulabileceğin standart bir model için sosyal medyada gruplar kuruluyor, toplantılar buluşmalar düzenliyor. Ondan öte, bir meta-mülk uğruna başkasının kalbini kırmaktan, ana-bacı küfür etmekten çekinmiyor.

    Sözün özü, olaya marka-model tabanında değil; sektör tabanında yaklaşmak lazım. Sorun, "eghonominin çoh eyi" olmasından başka bir şey değil aslında.




  • FreudeAmFahren kullanıcısına yanıt
    Mercedes citroen volvo ve fiat bu buluslarin temelini olusturur buna sozum yok zaten mercedesin bu konuda hakki yenmez ama zaman degisti artik eskisi gibi degil uretimdeki ve malzeme kalitesindeki farklar iyice kapandi bugun fordun volvonun alfanin hondanin suspansiyon sistemleri onden cekerde bmw ve mercedesten iyi nasil boyle bi kaniya vardiniz derseniz sen fwd arac uretip virajda rwd arabayi avantajlarina ragmen geciyosan senin sistemlerin daha iyidir

    muhendislik bazinda o eski saat gibi calisan mercolarla tofaslar arasindaki fark gibi fark yok gunumuzde sasi rijitliginde bile alfa 159 bmw e90 dan e60 tan fersah fersah ustundu yani teknigin otesindeki abarti hem milletce fakir olmamizdan hemde cehaletimizden kaynaklaniyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FreudeAmFahren kullanıcısına yanıt
    Zaten kendiniz demissiniz artik 100 binde bitmiyo renault motorlari mercedes bile alip kullaniyosa gayet iyidir demekki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çoğu renault talisman veya passat kullanıcısı mercedese bindiğinde o kalite algısını yaşıyıp bi iç çekiyor , ben çok denk geldim. Bunlar yaşanıyorsa ben abartıldığını düşünmüyorum, zaten kaliteli ve dayanıklı w124 lerden belli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ama şu var ki, alman mühendisliği çok farklıdır.
    Bizde fakir marka elektrik süpürgesi vardı içinde birşey eskiyince süpürge riske girmeyip çalışmasını otomatik durdururdu.
    Bu gibi mühim önlemleri teloransları almanlar araçlarda da yapıyor. kullanıcının kullamına bağlı olacak kritik durumlara karşı da hiç ummadığınız şeyler olabiliyor. vw golf 6 tdi da sanırım yakıt bitiyor ışık yanıyor ışık yandıktan sonra 50 km daha gidersen araç hiç çalışmıyor ama adam 5 litre gizli ek depo yapmış tekrar 2-3 kez marş veriyorsun araç çalışıyor

    Bunun gibi enteresan şeyler alman araçlarında oluyor.
  • Tabiki abartı var. Bizde hep bizden sonraki sahibi için araç alırız. Sebebi 2. el kaygısı. Pahalı satalım zarar etmeyelim düşüncesi. Yoksa Alman markaları çok da mükemmel değil bir çok alanda geçen rakipleri mevcut. BMW 5 Mercedes E den itibaren başlar. Bunlara rakip sayısı modeli çok az. Nedeni de pazarı şömine etmeleri. Yoksa 7 serisini S serisini bile beğenmeyenler için Rolys Royce ve Maybach serileri var. Cadillac başta olmak üzere Amerikan arabaları var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sistemli adam

    Audi abartılmaz çünkü kalitenin adıdır, paranın hakkını verir.
    Mercedes ve Bmw imaj satar ama paranın tam karşılığını veremez.

    A3 A4 serisinde Cruise contrilu opsiyon olarak veren marka kaliteli?

    Audide herşey opsiyona dayalı. Paran varsa audiye binersin.paran yoksa audi logolu vw e binersin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bmw ve Mercedes markasının yanında Volkswagen'in ne işi var? Adamlara küfretsen bu kadar üzülmezlerdi heralde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir rus kalpağı ile olan diyaloğumu paylaşmıştım yakın zaman efsane bir ilgi ve alaka durumu oluşmuştu..
    söz konusu otomobil olunca işler hayli değişiyor öyleki birden kapılarınız açılıyor buyrun efendim hoşgeldiniz tavırları vs..

    bu sıradan markalarda olmadığı gibi yüzünüze dair bakılmıyor öyle bir kimlik algısı işte.
    ülkemizde abartılıyormu evet malesef.
    çünkü bu değerlere ulaşmak hükümet tarafından sınırlı azınlık sayıdaki kişilere verilince birden bir kaç üst seviyede oluyorlar ister istemez.
    bu kadar parayı verdik bir kendimize birde saraya aldık daha ne yapalım durumu.
    hem gönlümüz hemde cebimiz zengin.
  • Konu sahibinin yazdığı mesajlara tamamen katılıyorum. Yurt dışında da premium bmw merco ile diğer markaların d segment araçları arasında fiyat farkı olarak tr deki kadar uçurum yok.

    Orada lüks dedin mi s serisi, 7 serisi akla gelir, bizde bmw 1 serisine bile farklı gözle bakılıyor.

    3. Sınıf ülke olmak bunlar hep.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unknownartist -- 29 Ağustos 2017; 1:35:34 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Cehalet pacalarimizdan aktigi icin bu durum bence bmw mercedesin varsa adamsin nasrettin hocanin ye kurkum ye hikayesi geliyo aklima 1000 yildir hicbi gelisme yok sagolsun ataturk degistirmisti biraz ama bizim toplum cahil kalmakta diretiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O zaman gidip civic alın kendinize güldürmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Augsburg

    Aslında doğru söylüyorsun hocam. Benim önceliğim konfor ve malzeme kalitesi.
    A6 2.0 tfsi quattro yu ciddi ciddi düşünüyordum,hoşumada gitmişti ancak levye ile ayarlanan direksiyonu ve orta konsoldaki çakma alüminyum görünümünü gördükten sonra hoşuma gitmedi açıkçası. Bende daha çnce 2015 a6 vardı orta konsoldaki kaplamalar ahşap görünümüydü öyle kötü durmuyordu. Ama bayideki araca bakınca alüminyum sanıp plastikle karşı karşıya kalınca pek beğenmedim açıkçası. Elektrikli direksiyon mesela benim 2015 a6 da vardı,bayideki 2017 de yoktu. Garip geldi açıkçası.

    Mercedes e250 premium sahibiydim bundan önce,araç deli gibi ses alıyordu kabin içine kazalıydı ondan sanırım. Şimdiki e350 de ses yok. Sadece motor sesi yüksek biraz o kadar. Mesela ses yalıtımı konusunda a6 ile 5 serisi bugüne kadar bindiğim tüm e serilerinden daha iyiydi. Vakumlu kapıların etkisi sanırsam. E serisi yalıtım olarak bir tık geride hele hele eski aracım olan e250 d segmentinden kötü yalıtımı vardı desem yalan olmaz :)

    Kısacası her arabanın iyi kötü yanı var aslında. Benim yaptığımda yanlış benim ihtiyacımı karşılamıyor diye marrkayı kötülemem. Ama e90 a bindikten sonrada insan ister istemez kötülüyor

    O e250 deki yalitim kazadan degil abi direk arabanin kendi boktanligindan,o ses gelmesin istiyorsan ayri paket aliyordun sanirim, oda turkiyeye nerden gelicekde alicaksin,ozel siparis yapiyim desen zaten o paraya 2 senelik 730 a8 alirsin.Lakin simdiki e class da f10 a gore sesli,cunku onunda opsiyonu var. ekstra kalin cam falan koyuyorlar heralde ses gidiyor,ama almak istersen ozel siparis ve ozel opsiyon oda 10 bin tl,tabii bayi ozel siparis oldugu icin indirimde yapmayacakdir araci alirken .Ayrica markalari kotulemek en dogal hakkimiz ve hakkiniz butun dunyadan 3 kat pahaliya bindigimiz arabada tus soyulunca tabiikide insan kiziyor sinirleniyor veya milletin e43 amg aldigi fiyata e180 alinca insan gelen sese, gitmeyen arabaya, bagiran motora sinirleniyor ve sovuyorda sovuyor,o yuzden aldigimiz her araci sonuna kadar itin bi yerine sokmak hakkimiz belki o zaman yavas yavas bir seyleri fark eder harcamalarimizi ona gore yapariz,mesela ben bu saatden sonra Allah lazim etmesin bir daha 1.6 e segmenti almam. direk alicaksam alt segment olsun dunya standardinda olsun 2.0 benzin 260 hp audi ,mercedes ,bmw alirim cok acik konusalim.O yuzden sizde kotuleyinki kotu yanlarini gorelim bilelim ama sadece bmw yi degil e350 nizide kotuleyin s class alirsaniz onuda kotuleyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.