Şimdi Ara

BMW F30 TAHRİK ARIZASI (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
224
Cevap
13
Favori
347.521
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cronaa C kullanıcısına yanıt
    TEŞEKKÜRLER
  • sürekli DSC kapalı kullanılsa stock halde de bu arıza olur mu ?
  • Arkadaşlar merhaba, bir abimin aracı yerine yazıyorum, kendisinde yazılımlı f20 116i var, sabahları ilk çalıştırmada bu hatayı alıyor, tespitine göre yağ sıcaklığı 15 dereceyi geçtiği vakit hata gidiyormuş, çalıştırır çalıştırmaz hareket ettiği vakit bu hata bir türlü gitmiyormuş, biz yazılımı yaptırdığımız 2. hafta orijinalinde daha kaliteli bir downvalve aldık, normalde plastik olan aksam bunda çelik, şimdi orijinal downvalve i takıp sorunu çözecek miyiz bilmiyorum.
  • Şu yazilim olayini anlamiyorum. Yuzlerce muhendis salak bi siz akillisiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    Belki biz de muhendisiz
  • sinnan S kullanıcısına yanıt
    Olabilir tabi. Ben de mühendisim ve onlarca boş beyin mühendis tanıyorum. Üstünüze alınmayın lütfen.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    Herkes kendini biliyor, alinacak birsey yok. Eger sen de muhendissen yukarida soyledigin cumle sana yakismiyor. 1.6 psa prince motorun tum parcalarinin ayni, sadece yazilim farkiyla 136 ve 170 oldugunu bilmeyen kalmadi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Özgür Güneş

    Arkadaşlar merhaba, bir abimin aracı yerine yazıyorum, kendisinde yazılımlı f20 116i var, sabahları ilk çalıştırmada bu hatayı alıyor, tespitine göre yağ sıcaklığı 15 dereceyi geçtiği vakit hata gidiyormuş, çalıştırır çalıştırmaz hareket ettiği vakit bu hata bir türlü gitmiyormuş, biz yazılımı yaptırdığımız 2. hafta orijinalinde daha kaliteli bir downvalve aldık, normalde plastik olan aksam bunda çelik, şimdi orijinal downvalve i takıp sorunu çözecek miyiz bilmiyorum.

    Tam olarak aynı durum bende de oldu. Manyetik valf değişti , sorun çözüldü....
  • sinnan S kullanıcısına yanıt
    Aynı motor olabilir ama onların yaptığı yazılımla sanayideki yazılımların yapılışı çok farklı. Sanayideki yazılımlar custom rom gibi bir şey. İşi blimeyen herkes yapabilir yani.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MOTOR TAHRİK UYARISI..

    Bi 6 ay önce vermişti bu hatayı, servise götürdüğümde egzoz manyetik valfi (11368610388 parça numaralı valf) değişmişti ve düzelmişti.

    Gene aynı hatayı arada vermeye başlayınca hazır bakımı da gelmişti servise götürdüm.
    Bu seferde emme manyetik valfi bozulmuş diyip değiştirdiler.(11368610388 parça numaralı valf)

    Dikkat ettiyseniz PARÇA NUMARALARI aynı. Aynı valf iki ayrı yerde kullanılıyor olabilirmi yoksa bunlar acaba aynı parçayımı değiştirdi. NAsıl öğrenebilirim acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Şu yazilim olayini anlamiyorum. Yuzlerce muhendis salak bi siz akillisiniz.

    Katılıyorum. Zaten OEM yazılımların çoğunu Bosch yapıyor, Pagani'ye bile yapıyorlar, tekel gibi şerefsizler. Adamlar milyon tane parametreyi ve dinamiği hesaba katarak yükleniyorlar hareketli parçalara.

    Bizim hanzolar açıyor köşe bucak tükkan, 2 yıllık oto bölümü bitirip kendilerini motor ustası ilan ediyorlar, veriyorlar arabaya 5 kuruş etmez yazılımla çoşkuyu sonra arıza çıkınca kaçıp gidiyorlar.

    136 bg ile 170 bg arasındaki tek fark yazılım diyen arkadaşlar arasındaki tek fiyat farkı zamanında 10 bin tl civarıydı, madem daha yüksek beygire ihtiyacınız vardı, abur cubura 3-4 bin tl harcayacağınıza azıcık daha koyup 170 bg olanını alsaydınız. Bunu da anlamıyorum...

    Hayır yazılımı anlarım, isteyen yapar, zararını da cebinden verir ama yazılıma istenenen bu 1000 liraları HİÇ ANLAMIYORUM.

    Neyse.... 11368610388 parça kodlu ürün 165 euro yapıyor, çok pahalı bir parça değil, ileride garanti bittiğinde değişim halinde belinizi bükmez bence.




  • Arkadaşlar sorunun kaynağı yazılım değilmiş, yağ pompası arızalanmış, değiştirildi, hata gitti bilginize.
  • Arkadaşlar 1 hafta kadar önce 2012 3.16i F30 kasa BMW aldım. alırken expertize soktum. Ankaradan aldık Kayseri ye geldik. yolda fln hiçbi sıkıntı olmadı. ertesi gün tahrik arızası verdi. kapattım açtım verdi vermedi derken kafama takıldı sanayiye götürdüm. arızayı bilgisayardan sildiler akşama kadar gezdik. akşam aynı hatayı verdi. o şekilde bi kaç gün kullandım bu seferde sarı renkte olan motor arıza lambası yandı. sanayide bilgisayarda "vanos" + "egzoz" arızası ve "egzantrik sıkışması fln" gibi 3 tane kayıt çıktı, bunları sildik, ama akşamına yine yaptı. Bu arada araba expertizde 170 beygir vermişti, burdaki test eden ustalar da bu araç 3.16 gibi gitmiyor bunda bişey var fln dediler. Asıl sıkıntı arabanın egzoz sistemi baştan sona değişmiş, ses olarak çok rahatsız etmiyor ama sanırım arabada yazılım + performans egzoz var. Lütfen yardımcı olun, servise soksam aracı vanos du egzoz du derken heralde 10 bin 20 bin tutar. yoksa daha önce yazan arkadaşlara bakarak turbo valfinden başlamalımıyım değiştirmeye!!!??? Acil yardım lütfen! Kayseri de servis dışında bu arabayı nereye götürmeliyim!!!??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmetsel38

    Arkadaşlar 1 hafta kadar önce 2012 3.16i F30 kasa BMW aldım. alırken expertize soktum. Ankaradan aldık Kayseri ye geldik. yolda fln hiçbi sıkıntı olmadı. ertesi gün tahrik arızası verdi. kapattım açtım verdi vermedi derken kafama takıldı sanayiye götürdüm. arızayı bilgisayardan sildiler akşama kadar gezdik. akşam aynı hatayı verdi. o şekilde bi kaç gün kullandım bu seferde sarı renkte olan motor arıza lambası yandı. sanayide bilgisayarda "vanos" + "egzoz" arızası ve "egzantrik sıkışması fln" gibi 3 tane kayıt çıktı, bunları sildik, ama akşamına yine yaptı. Bu arada araba expertizde 170 beygir vermişti, burdaki test eden ustalar da bu araç 3.16 gibi gitmiyor bunda bişey var fln dediler. Asıl sıkıntı arabanın egzoz sistemi baştan sona değişmiş, ses olarak çok rahatsız etmiyor ama sanırım arabada yazılım + performans egzoz var. Lütfen yardımcı olun, servise soksam aracı vanos du egzoz du derken heralde 10 bin 20 bin tutar. yoksa daha önce yazan arkadaşlara bakarak turbo valfinden başlamalımıyım değiştirmeye!!!??? Acil yardım lütfen! Kayseri de servis dışında bu arabayı nereye götürmeliyim!!!??

    Odak bmw özel servis, Deniz usta. Bir baktırmanız da fayda var. Yazılım işi de yaptıkları için sorununuzu çözebilriler....tekrar geçmiş olsun....




  • Cevap yazdığınız için çok Sağolun, Deniz ustayı biliyorum, e46 varken üst kapak contası fln değişmiştik. Bu modeller tabi biraz daha teknolojik ve karışık. Bir de benim asıl kafama takılan şey bi parça arızalıysa sürekli arıza vermesi ve çalışmaması gerekmez mi? Bu araba tamamen kafasına göre takılıyor, yani tahrik arızası veriyor trafikte ışıkta durduğumda stop edip tekrar çalıştırıyorum arıza gidiyor!?!? Veya tahrik arızası ile gezerken sarı motor arıza lambası yanıyor, bi iki saat biyere çıkıyorum inip arabayı çalıştırınca arıza lambası kendiliğinden gidiyor!?!??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Kayseri Odak oto Deniz usta çözdü sorunumuzu! Manyetik valf değişti 500 TL x 2 adet + 200 TL işçilikle toplam 1.200 TL ye çıktı araba. Yaklaşık 1 ay oldu şeytan kulağına kurşun bi sıkıntı yok! Paylaşmak istedim. Herkese kazasız belasız sürüşler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba, bende de benzer bir sorun var. 2012 model F30 kullanıcısıyım. bir süredir tahrik arızası ile uğraşıyorum. ilk başta motor suyu eksiltti. contalar değişecek dediler onlar değişti su kaçırıyor diye, daha sonra olmadı turbo su pompası değişti. şuan aynı arızayı tekrar veriyor. sanırım bu sefer turboyu kapattı tamamen. araç tam bir at arabasına döndü. İstanbulda önerebileceğiniz bmw den iyi anlayan neresi var acaba.? Cevap bekliyorum şimdiden teşekkürler..
  • Bu arada artık su eksiltmiyor ama yine de hata görünmekte.
  • 520 i aracım benim pazartesi bakima biraktim dün özgörkevlerden yetkili servisten aldım aracımı ailem ile evime yola cıktım aliaga mevkide arac 130 km ile giderken araç stop etti ve az daha kamil koç otobusü bizi biçiyordu yüksek basınc sezicisi ve yakıt pompası arıza vermiş motor stop etmis aracim henüz 19000 bin km de şaka gibi dün aracıma bakım yapıliyor servisten çıkıyorum 3500 tl yakın servise para bırakıyorum yetkili servis dışında asla gitmiyorum 50km gitmeden arac 700 tl lik masraf çıkartıyor ...ölümden dönmuş olmamız cabası düşünün 220 km hız ile giderken arac stop etsin otobanda :))) sizlere bmw aracınızla kazasız yolculuklar diliyorum ..arızam giderilsin en düşük fiyatdan satışa vereceğim iyi günler diliyorum

     BMW F30 TAHRİK ARIZASI

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • efe3407 E kullanıcısına yanıt
    sat tofoş..şahin al. bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.