Şimdi Ara

BMW E46 / 3 SERİSİ TÜM PAYLAŞIMLAR (113. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.437
Cevap
73
Favori
582.129
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 111112113114115
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aydinakin1986 A kullanıcısına yanıt
    Arabalarimiz hep iyi de su yakit hesabi da olmasa iyi olacakti



    Ben 1 depoyla (32lt civari) 250 km gidiyorum hemen hemen.
  • erdikuzey87 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Aracını aldın mı almadın mı bilmiyorum. Umarım gönlüne göre olur öncelikle.
    5 yıldır 2004 3.18i kullanıyorum. Kısaca düşüncelerimi aktarayım. Ama şunu da belirtmek isterim. Herkesin isteği, zevki, önceliği farklıdır. Kim ne derse desin sen kendi mantığına uyanı yapacaksın, buna eminim.
    Aracımı bir günde almaya karar verdim. İnternette gördüm, gittik kuzenimle, BMW ustası vardı tanıdığımız, ona baktırdık. 5 dakika kullandı sadece, alın gidin dedi bizde aldık geldik. İyi ki almışım...
    BMW farklıdır, her araç gibi değildir. Başta bunu aklından çıkarma. Bu aracı alıyorsan her şeye hazırlıklı olman gerekir. Yakıtı, olası masrafları, hesapsız arızalar, vergisi vs vs.
    İkinci el BMW alıyorsan bence aracın iyi olması önceki sahiplerinin nasıl kullandığı ile alakalı. BMW bulursun 200binde canavar gibi, BMW bulursun 100binde yürümeye üşenir. Bu tamamen şansla ilgili. Tabi anlayan ustan mutlaka olacak yanında. 5 yıldır saçma sapan arıza yaşamadım. Kendi kullanım tarzımdan kaynaklanan bir kaç sorunum oldu fakat zamanla onları da öğreniyorsun.
    Temiz BMW kullanımla alakalı dedim. Kendim bu güne kadar tam tur patinaj yaptırmadım aracıma. Kar hariç :) Nasıl aldıysam öyle kullanmaya çalışıyorum. Titiz birinden almak öncelikli olmalı. Böyle kişiler de hallerinden belli eder kendilerini.
    Aracın motor faktörüne geleyim; her motor bir öncekinden mutlaka daha iyidir. Her yönden. O nedenle motor ne kadar yeni o kadar iyi. Yakıtı, arıza olasılığı, dayanıklılığı vs. Alırken bunu göz önünde bulundur.
    Bir diğer konu motor hacmi. BMW alacağım ama performans donanım önemli degil diyenler var. Almayın kardeşim. Gidin şahine binin o zaman. Keşke diyorum performansı daha iyi olsa. Öyle zaman geliyor ki, 180'lik focus ile kafa tutuyorlar. Bindiğin arabanın bir adı var. Hep daha iyisini düşündüren, isteten. BMW demek güç demek. GÖsteriş bir yana dursun. O nedenle gücün yetiyorsa en az 3.20 olmalı. Günümzde düşük hacimle yüksek performanslar görüyoruz ama tabi ki maddi olarak elden bir şey gelmiyor.
    Donanım full olmalı. Yok yok diyebileceğin türden. Dediğim gibi bindiğin araba BMW. Boş BMW almışsın neye yarar. Ha bir de mutlaka otomatik tavsiye ediyorum. Manuelcilerin çoğu arabayı zorlamayı sever. Bu da bir ipucu. Manuelin de otomatikten yakıt olarak dişe dokunur bir farkı da olmaz. Bunu da belirtmek isterim.
    3.16ların motoru kasaya yetmiyor, yakıtı desen az buz değil 3.18 ya da 3.20den farkı yoktur. Sadece BMW'ye biniyorum dersin. Aynasından bakıp seni göremeyen de çok olur. Performans önemli değil deme sakın, zamanla isteyeceksin mutlaka. Keşke dersin... Ha vergisi iyidir 3.18e göre. Hesabını iyi yap.
    3.18ler bana göre alınabilir kıvamda. Yakıtı da vergisi de orta halli. Performans desen 143 beygir ortalamanın oldukça üzerinde. Başlangıç için hayallerin ötesinde. Ama tekrarlıyorum, zamanla daha iyisini düşleyeceksin.
    3.20ler 6 silindir. Performansı seni doyurur ama yakıtı 3.18e göre biraz fazla olur. Tabi bir de canım Türkiyemde mtv diye bir icat da var. O kadar vergi vermeye değer mi sorusundan önce o kadar vergi ödeyebilecek bütçe var mı onu sormak lazım.
    Sana e46 tavsiye ederim. Ama iyi bir usta ile. 2001 model 100binde araç almanın da mantığı yok, 2005 model 250binde araç almanın da bir mantığı yok. 150binden aşağı olması iyidir bence yılına göre. Yaşı da 2004 makuldür. Tabi fiyat da en az 45e çıkmalısın ki temiz bir şeyler bulabilesin. Diğer türlü sorun yaşama ihtimalin de yüksek olur.
    Bu saatte ancak bu kadar yazabiliyorum. Daha sonra yine aklıma geldikçe anlatmaya çalışırım.
    Hayırlı akşamlar diliyorum herkese.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aydinakin1986 -- 8 Ocak 2017; 1:24:51 >




  • Pi kullanıcısına yanıt
    80tl lpg ile genelde seri kullanimla 220km anca gidiyor normal havalarda. Cok yakiyor sanki ama hak ediyor da. Direksiyonunu cevirmeye korktugun arabalar yakiyor 35 30 kurus. E46 yakmis 40 kurus cok gormemek lazim.
  • aydinakin1986 A kullanıcısına yanıt
    Bu fiyatlarla kis sartlarinda 35 40 cok anormal sayilmaz. Daha ne kadar yaksin 2.0 otomatik araba
  • aydinakin1986 A kullanıcısına yanıt
    Oncelikle Teşekkürler balata fişleri yeni değişti arizayla alakali değil zamanı gelmiş ti yine kontrol ettirecem
  • Bu arada aracina amerikan park modulu taktiran oldu mu? Tecrubelerinizi paylasirsaniz iyi olur diye dusunuyorum.
  • tüm e46 ailesine selamalar bn de 46 3.16 2005-4 model en ful model olanından alma peşindeyim suan ki aracım auris elegant 2008 cok temiz ve sıkıntısız bi araç lakın BMWe46 nın hastalıgı elbetteki başka daha önce bı kaç 3 16 ya bındım kucuk test suruslerı yaptım bı aksılık sonucu alamamıstım,şimdilerdeyse aracımı satıp alma peşindeyim en son bi araç buldum orjınal m paket 213*** km de ve motor yapılmış sanırım yanlız bı farkla bu bindigim araç bi başka ivmelenmesi var araç sahıbının ve yapan ustanın soylediğine göre biraz degiştirilmiş orjınal bmw abilerinin parçalarıyla
    1) e92 krank ve piston kolları takılmış
    2) komple alttakım yenilenmiş salıncaklar dahıl,tum filtre ve sıvılarıda yapılmış
    3) recardo koltuk(yarı deri) ve harmankardon ses sist mevcut + sanroof biraz spor yayları(yoldaki bozulmaları hıssettırıyo sertlıkten) mevcut ve m jantları var

    yukarıda belirttiğim sekilde yapılan değişiklik sonucu 140 hp olan araçlarla burun buruna gidebiliyormuş bende biraz test ettim normalde 316 ilk kalkış ve ve ivmelenmede yuruyeyimmi derken bu araba direkt hızlanıyor silindir ve piston ları ise orjınal yanı gene 1600cm^3
    şimdi gelelim saadete bu araba alınır mı geriye kalan sansıman ve differansiyel gibi parçalar sorun yaratır mı (yapan usta 3 18 20 lerınde aynı şanzıman ve differansiyeli kullandıgını aynı kuvvete dayanıklı olgunu soyledi ) ve fiyat olarak ne verilir bu işten anlayan ve tecrübeli arkadasların cevapları için şimdiden teşekkürler(edit:CAN BMW İSMAİL USTA bostancı otosanayi yapan kişi)

     BMW E46 / 3 SERİSİ TÜM PAYLAŞIMLAR

     BMW E46 / 3 SERİSİ TÜM PAYLAŞIMLAR BMW E46 / 3 SERİSİ TÜM PAYLAŞIMLAR




  • şimdi öncelikle manuel şanzımanlar getrag şanzımandır. ama hepsi birbirinden farklıdır. aynı değillerdir. dişli oranları final dişlisi hepsi oranlarına kadar farklıdır. swaplama yapılan arabaya sadece gücü arttırdım demekle bitecek bir iş değildir. en önemlisi radyatör ve su devir-daimidir. yağ pompasıdır. ondan sonra debriyaj merkezi ve debriyaj seti gelir. daha sonra süspansiyon ve frenler. son kısım ise lastikler ve ebatlar. burada mevcut şanzımanın ve difransiyelin yeterli olup olmamasına göre değişimede gidilebilir. asıl senin dediğin en ucuz yollu ama en çok riskli olan işlem yapılmış. krank dönme çapı ve strok mesafesi ile oynanarak sıkıştırma oranı değiştirilmiş. keşke bunun yerine ince veya kalın conta yada kapak taşlama işlemi yapılsaydı en azından limitler dahilinde olan bir işlem olurdu. yapan usta hangi ölçüme göre bu işi yaptı yapılan işin ne kadar sağlıksız yapıldığının en büyük kanıtı 140 hp lik arabalarla aynı gidiyor demek olmuş.

    kısacası satın almak tavsiyem değildir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mevsimsiz_kar45 -- 13 Ocak 2017; 22:26:46 >








  • 3 18 VE 16 nın şanzıman dişli oranları aynı yanı aynı şanzıman geriye kalan difransiyelde aynı şekilde

    Vites sayısı:

    5

    Dişli oranları (genel):


    1) 4.23 (14.3)

    II 2.519 (8.51)

    III 1.665 (5.63)

    IV 1.222 (4.13)

    V 1 (3.38)
  • memetp M kullanıcısına yanıt
    onlar avrupadakiler ama. ikiside 1800 cc motor. biri 105 hp biri 116 hp.
  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    1600 cm^3 olan modelin degerleri var mı peki?
  • memetp M kullanıcısına yanıt
    yetkili servisten öğrenilebilir veya kitapçıktan bakılabilir.
  • Arkadaşlar merhaba.

    2012 yılında 98 model (E46) bir 3.20İ Otomatik sahibiydim. Aracımı seviyordum ama lpg ile sorunlarım vardı ve birde maddi sorunlar olunca aracımı satmaya karar verdim ve sattım.
    malum bu arabaya bır kere bınen artık bırakamaz oluyor. Şu arada 3.25İ Sedan 3.20İ sedan 3.20Cİ lara filan bakıyorum. Ama bunlarda motor tipleri var M50 M52 M54 gibi. Bu motor tiplerinden hangisi alınmalı ? ve bu motor tiplerini nereden nasıl ogrenebılırız ?
  • https://tr.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Serisi buradan motor kodlarını en ince ayrıntısına kadar öğrenebilirsin benim tavsiyem ise 320 yada 325 fark etmez m54 motor almalısın e46 325 lerin tamamı m54 motor. 2001 in ilk döneminde üretilen 3.20i modelleri M52 150 PS, ikinci döneminde üretilen 3.20i modelleri M54 170 PS'dir. ayrıca faceden E46 CLUB TR gurubunu takip edersen e46 hakkında herşey var satılık araç bilgi vb.
  • iyi aksamlar abilerim artık yazma geregi duydum yardımlarınızı bekliyorum bu gece bu sorunu çözeyim artık.
    Aracım 2001 model bmw e46 318i triptonic serisidir. 203bin km dedir lpg sistemi yoktur.

    1.Aracımı kumandayla kilitledikten sonra süreleri belli olmamakla beraber kendi kendine alarm calıyor.
    alarm sekli sabit degil düt düt diye belli aralıklarla yanıyor 4lü sinyallerde keza öyle.daha sonra alarm susuyor sinyallar hala yaniyor sonra kendiliginden sönüyor gecenin 2 4 6 gibi saatlerinde uyanmaktan bıktım.sömestr boyunca sabah 10 aksam 10 calısmaktan götüremiyorum aracı bu alarmın sensörünü yada modülünü sökebilecegim bir yöntem yada ayarı varmıdır cevalarsanız sevinirim.

    2.aracımı kumandayla acma tuşuna basıyorum camları sunroof otomatik acılıyor bunun acılmaması icin ne yapmalıyım.

    onun dışında allaha şükür bir sıkıntım yok
  • memetp M kullanıcısına yanıt
    aracı aldınız mı
  • ByGunduz B kullanıcısına yanıt
    Aracınız coupe kasa mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tecrübeli arkadaşların aşağıdaki araçlar için yorumlarını alabilir miyim?Bahsedilen temizlikte ise hangi fiyat seviyeleri almak icin mantıklı olabilir?



    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-herseyiyle-orjinal-hatasiz-372046193/detay



    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-96.000-de-orjinal-hatasiz-358076483/detay

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utkukut

    Tecrübeli arkadaşların aşağıdaki araçlar için yorumlarını alabilir miyim?Bahsedilen temizlikte ise hangi fiyat seviyeleri almak icin mantıklı olabilir?



    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-herseyiyle-orjinal-hatasiz-372046193/detay



    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-96.000-de-orjinal-hatasiz-358076483/detay





    Kardeş 2. Attigin aracin manuel ve 60.000kmde olani 57ye satildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 111112113114115
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.