Şimdi Ara

Bmw E36 3.20i (1996-1998) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
6.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-fiyat-dustu-acil-satilik-133576421/detay

    Bu araç için bilgi alacam sahibinden, sorunsuz çıkarsa pazarlık yapıp bunu almayı planlıyorum hem bütçem içinde uygun olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DueN

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-fiyat-dustu-acil-satilik-133576421/detay

    Bu araç için bilgi alacam sahibinden, sorunsuz çıkarsa pazarlık yapıp bunu almayı planlıyorum hem bütçem içinde uygun olacak

    Kilometre yüksek ve Alfa Romeo'ların parça fiyatları yüksek




  • Arkadaşlar foruma bakıyorum da herhalde hiç BMW kullanan yok. Bende 1997 3.20iA4 var. Çokta memnunum. Siz 1997 model bir araçta dijital çift yön klima, asc vb bir çok özelliği o fiyata nasıl alabildiğinizi düşünmeden konuşuyorsunuz bence. 6 silindirin sesi yeter. Diğer bir konuya yazmıştım Buraya da yazayım.

    Size 1-2 artısından bahsedeyim.
    Motorda triger derdi diye bir şey yok. Zincir kopartmadığın sürece yolda kalmazsın.
    motor devriyle orantılı dönen radyatör fanı var. uçak sesi benzeri sesi çıkaran o radyatör pervanesi (Kanat diyorlar). Radyatör su seviyen yarıya dahi inse motoru şehir içinde hararet yaptırmadan kullanabiliyorsun.
    Dünyanın en iyi sıralı 6 silindir m52b motoru bu araçta. 156 bg. 0-100 hızlanması 9,3 saniye. Manuel şanzumanla bu süre 6 saniyeye inebilir.
    Araçta dijital çift yön klima var.
    ASC denen bir özellik varki diğer arkadaşların önerdiği diğer araçların hiçbirinde bunu göremezsin.Linkten ASC neymiş okuyun.
    http://tr.wikipedia.org...Control_.2B_Traction.29
    Araçla ülkemizin yol standartında 4 kişi ile rampada 130-140 km den aşağı düşmeden yolculuk keyfini çıkarırsınız. Yani araç rampayı gördümü sizin sırtınıza binmez.
    Aracın 6 aylık vergisi 123 TL.
    Şehirler arası, klima açık, 4 kişi, 140 km ortalama hız ile 25-26 kr ortalama. lpg 2,70 TL
    Hele aracın Spor, Ekonomik, Manuel sürüş modundan hiç bahsetmiyorum. Kışın karda kullanmak için ASC yi açıyorsunuz ve 2,3,4. vites seçeneklerini kullanarak buz yada kar hiç fark etmez yolda kalmanız imkansız.
    motoru 500.000 km ye kadar çok rahat gider. Yeterki yağını suyunu kontrol edin. Chip tuning yapılmış araçlar motoru zorlayabilir ve ömrü azaltabilir.
    İçi full deri olması sebebiyle toz kir diye bir derdiniz olmaz.


    Aracın eksilerinden bahsetmek gerekirse.
    Yakıt- km de LPG de 40-45 kuruş şehir içi.(Aracın hakkını vererek kullanıyorum. Işıklarda spor modda kalkarım. o müthiş ses herkese nasip olsun diye :) )
    Eski model olması sebebiyle modelli araçlara ödeyeceğiniz vergi parasını bu araçlara yedek parça olarak kullanırsınız. Ama adam gibi arabaya binersiniz.
    Araca binmek için fırsat kollayacak ve bakkala bile arabayla gitmek isteyeceksiniz. Bu da yakıtlarda artışa sebep olacak :)
    Trafik polislerinden önceki yorum yazan arkadaşlarda olduğu gibi anti BMW karşıtlığı olanlar varsa kıldan tüyden ceza yeme ihtimaliniz yüksektir :D En çok sese gıcık oluyorlar. Ama aracın motor sesi çok hoş olması ve fabrika orjinal sesi olması sebebiyle ceza yazamıyorlar.
    Sol şeritte gitmeye alışınca gidiş geliş yollarda sıkıntı oluyor. Araba rölantide ancak gidiş geliş yollarda gidiyor. 3.000 devirde 130-140 gidersiniz. bu da orta yaş üstü kişilere tehlikeli olabilir.

    Arkadaşlar BMW yi almadan önce oto galericilerde aracın benzer modelleri ile dolaşıp tur atın. Aracı görün. Sürmesini bilmediğiniz aracı bence almayın. Gidip galericiden de beğendim deyip almayın da:)

     Bmw E36 3.20i (1996-1998)




  • Bu araçlar Şahincilerin bir kademe üstü temizi yok sayılır.
  • cıvıc alırdım o paraya yerınde olsam temızinı bulman cok zor dedıgın modelin
  • 1998 model bmw 320i coupe aracım var. Almadan önce bende iyi bir araştırmaya girmiştim. Bu süre zarfında insanoğlu genelde aynı cevapları vermişti. Çok yakar, sonun olur, altından kalkamazsın, eski model ,sanayiden çıkamazsın vesaire. Bunları söyleyenler ark niyetinden söylemediklerini biliyorum. Fakat içinde kalmışlık, bastırılmış dürtüler ve bende yoksa hiçkimsede olmasın içgüdüsü egzos sesine küfür eden yaşlı ve aksi amcalar gibi yorumları yaptıyor : )
    Sahip olmak isteyen arkadaşlara tavsiyede bulunabilirim.

    Bmw spor bir araçtır ivmeli , hızlı olsun ve güzel dursun istenir. Aynı zamanda spor araç denilince tek kapı araç akla gelir 4 kapı gelmez. Zaten fiyatlarına bakılacak olursa tek kapılar daha pahalıdır.

    Tavsiyem e36 da 1996 model sonrasıdır. Çünkü m52 motor teknolojisi , çift vanus, çift yönlü dijital klima , asc ( nerdeyse en önemli özelliği) , abs, ısıtmalı koltuk gibi bir çok özelliğe sahiptir. Duruşuda belli eder. M52 ve vanusların sayesinde yakıt tüketimi oldukça makuldur. Bu yüzden lpg taktırmadım. 40 kuruş civarında yaktırabiliyorum. Benzinli 2000 motor 150 beygir bir araç için oldukça başarılı. Lpg olacaksada Brc veya Prins dışında çıkmamak gerekir. Diğer markaları takmış memnun olduğunu söyleyen çok arkadaşım var fakat çekişinin yarıya düştüğünü denedik : )

    Bakımı çok maliyetli değildir. insanların abarttığı kadar bi durum yok. Emin olun bir çok aracın bakım ücretinin yarı fiyatı tutmaktadır. En son 100bin bakımında 140 tl harcadım yağ ve filtreler işçilik dahil.
    Sunroof olması değerine ve görseline çok önem katar. Ve çok ihtiyaç duyulur. Haliyle kelebek camlar otomatik olma durumunda görseli pratikte daha fazla süsler.

    Aracın rengide önemli yeşil veya sarı gibi renkler talep edilmiyor.Beyaz ve siyah renkleri ben yakıştırmıyorum. Topaz veya estoril mavi en tutulan renktir. Bendeki gümüş metalik gri memnunum.

    Boya genelde sorun edilir. Tavanında , direklerinde ve motor bölgesinde boya olmaması tercih edilir. Çünkü boya demek muhtemel kaza veya darbe demek. Boyasız veya değişensiz araç nerdeyse yoktur. Yaşı itibariyle lokal boya ve değişen olması doğaldır.

    En önemli ayrıntısıda jant ve eksozdur. 17 jant 18 kadar aracı hiç yormuyor. Lastik yanağıda 45 ideal . Görsel diyorsakta 40 yeterli. 35 yanaklar ilk çukurda zarar verebiliyor. Eksoz kesinlikle abart olmamalı , Bende son susturucu var 3000 devirden sonra gürlemeye başlıyor. Tofaş gibi değilde Bugatti gibi ses alabiliyorum.

    Son olarak zevkler yaşantı sonucu ortaya çıkar. Yaşamak gereken bir zevk olduğunu düşünüyorum. Temiz bir araç bulunduğu zaman hiç düşünmeden satın almak gerekir.




  • Konuyu tesadüfen buldum.. kendi BMW me 17 jant taktım arabayı yoruyo sanki onu arıyodum ama yorumları görünce duramadım eski konuymuş varsın hortlasın..

    Abi siz o arabaya bir binin sonra deyin ki şurası öyle burası böyle..ben çok üşengeç biriyim normalde ama söz konusu arabam oldumu hiçde olmuyorum (biraz oluyo tabi) abi sürüşü çok keyifli güven veren bi araç e36 93 model 3.18 ia aracım çok da hor kullanan biriyim bana bugüne kadar doğru dürüst bi masraf açmış değil.. birçok yeni model araç kullandım ama hiçbiri benim aracım gibi değil bir arkadaşınızda varsa kullanın tadına bakın bi ne demek istediğimi anlayacaksınız aşk 3 harftir hakkaten öyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.