Şimdi Ara

BMW ayağa düşmüş...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
70
Cevap
0
Favori
3.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mersin'de ikamet ediyorum.
    Heryer BMW dolu arkadaşlar!
    Hem de son kasa...
    3 serisi 5 serisi...

    Bugün özellikle kafamı nereye çevirsem mutlaka gördüm bir tane...

    Ayrıca Mersin piyasasını inceleyince hiç eski araba kalmadı!

    Hep yeni araç dolu...

    Bir de Mersin emekli şehri diye geçer:))



    _____________________________
  • 3 serisinde makyaj gelecek diye ciddi indirim var ama. 5 serisi 75 binden aşağı değil. yazın olsa yazlıkçıların araçalrıdır diyeceğim ama.
    _____________________________
    Beni Türk Hekimlerine Emanet Ediniz. M.K. ATATÜRK
  • Satış rakamları yuksek Bmw nin özellikle 5,20D
    _____________________________
    :):):)
  • he yaw niye öyle oldu bu memleket, mersinde o kadar zengin olacak bişe yokki, ama demek biz uyurken millet malı götürmüş. Birde mersinde doğudan gelen para çok.
    _____________________________
    HONDA CİVİC VTEC ES 2001 MANUEL
  • evet bmw gerçekten çok satıyor buaralar bu kasa 5 çok sattı özellikle
    _____________________________
    Bilindik hikaye...
  • öyledir mersin bide yaylalarındaki arabalar dehşet ve ötesi
    _____________________________
  • mersinde göznedeçok yokta namrunda yaylada bir evler var
    sanırsın ki halim paşa yalısı
    bir parada ne kadar çok sıfır varsa o kadar gelir dağılımı adaletsizliği vardır
    adam bmw servisinde 600-700 ytl ye çalışıyor
    bmw nin 2 tekeri 1000 ytl
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: temizdeniz

    Mersin'de ikamet ediyorum.
    Heryer BMW dolu arkadaşlar!
    Hem de son kasa...
    3 serisi 5 serisi...

    Bugün özellikle kafamı nereye çevirsem mutlaka gördüm bir tane...

    Ayrıca Mersin piyasasını inceleyince hiç eski araba kalmadı!

    Hep yeni araç dolu...

    Bir de Mersin emekli şehri diye geçer:))


    ayağa düşmesi söz konusu değil,parası olan alır biner,sonuçta reno sümbülden bahsetmiyoruz son günlerde RX8 fazla görür oldum acaba ayağamı düştü
    _____________________________




  • Abi ben eskiden gözne de oturuyodum ne arabalar geliodu adamlar karda hava atmak için navigator hummer la geliodu
    _____________________________
  • Ne bu be nokia 6600 mı
    _____________________________
  • evet bmw heryer yahu ayağa düşmüşşaka bir yana çok olması ayağa düştü demeyi gerektirmez sonuçta onun adı bmw.
    _____________________________
    Dacia Duster 4x4 Prestige-2018// Huawei P40 Pro 128gb// Apple Iphone 11 256GB//Sony PS 4 Pro 1TB// Xbox One S 1TB// Nintendo Switch// Bose soundwear Companion // Bose Quitecomfort Qc25
  • ben adanadayım mersin doğudan çok göç alan 1 yer ve mersinde kaçakçılık eroin işleri çok fazla o arabalar anca öyle alınır kimse kusura bakmasın arkadaşlar.
    _____________________________
    Fiat 500 L 1.3 mj rockstar

    Chery kimo 1.3 lusso
  • walla 520 320 grdükçe bıkasım geliyor ama 530 535 görünce sevesim geliyor..........
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: temizdeniz

    Mersin'de ikamet ediyorum.
    Heryer BMW dolu arkadaşlar!
    Hem de son kasa...
    3 serisi 5 serisi...

    Bugün özellikle kafamı nereye çevirsem mutlaka gördüm bir tane...

    Ayrıca Mersin piyasasını inceleyince hiç eski araba kalmadı!

    Hep yeni araç dolu...

    Bir de Mersin emekli şehri diye geçer:))


    her şehrin öyle olduğunu düşünüyorum, zengin olduk ülke olarak galiba refah seviyemiz arttı, kişibaşı milli hasıla yükseldi zenginizzzzzzz :)
    baksanıza her sokak araba dolu, bnzin 3.3 ytl trafik keşmekeşş
    _____________________________
  • mersinde bi işler dönüyor olsa gerek

    pek hayra alamet değil millet işsizlikten kırılırken bunlar nereden bulmuş okadar parayı.çıkar kokusu yakında
    _____________________________
    boş laga luga yapıp sataşacak olanlar hiç alıntılamasın adam olsun can sıkıntını başka yollarla hallet foruma gelip toxiclik yapma adam ol
  • quote:

    Orjinalden alıntı: WarSaw

    mersinde bi işler dönüyor olsa gerek

    pek hayra alamet değil millet işsizlikten kırılırken bunlar nereden bulmuş okadar parayı.çıkar kokusu yakında

    _____________________________
    Fiat 500 L 1.3 mj rockstar

    Chery kimo 1.3 lusso
  • quote:

    Orjinalden alıntı: WarSaw

    mersinde bi işler dönüyor olsa gerek

    pek hayra alamet değil millet işsizlikten kırılırken bunlar nereden bulmuş okadar parayı.çıkar kokusu yakında


    artık orta direk denen bişey yok...

    zengin olan çok daha zengin oldu fakir olan daha da fakirleşti...

    yani kısaca artık daha zenginler...
    _____________________________
  • Genelde uyuşturucu ve kaçakçılıktan kazandıkları paralarla BMW alıp lüks villalarda yaşayanlar az değil bu ülkede.
    Allah yürü ya kulum demiş...
    _____________________________
  • cok soz yalansiz cok para haramsiz olmaz derler

    o değilde mersin çok güzel memleket valla değerini bilin
    _____________________________
  • evet öyle bende şu anda mersindeyim benim araç siyah 520d 2006 istanbulda bu kadar siyah 520d bir arada görmemiştim
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.