Şimdi Ara

BMW AG & Borusan Oto - Öneri & Şikayet Bölümü

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
5.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aylardır aklımdan geçen, satış danışmanları ile paylaştığım konuyu birde sizlerle karşılıklı fikir alışverişi ile tartışarak sorgulamak istiyorum.

    örnek olarak, 1 serisi için bakıyorum da daha kasa değişimi falan yok ortada, Joy Edition yaptılar.. Borusan Oto BMW Ürün Müdürü Sayın Murat Radmard'ın son şaheseri..

    istatistik yapmışlar ekip olarak.. TR'de satılan 1 serilerinde en çok hangi "opsiyonların" satıldığını ortaya çıkartıp bilmem kaç bin adet hazır araç için Almanya ile anlaşıp bu paketi oluşturmuşlar.. Daha öncede örnekleri olduğu gibi.. Joy Edition'ın felsefesini bilenler zaten biliyor. İstenirse bilmeyenlere onu da anlatırım..

    Şimdi, F20 1 serisi Ekim 2011'de Türkiye'ye geldiği günden beri yine paket paket Advantage, Premium vs vs adı altında sattı bu otomobilleri.. yani neymiş? hazır araç! sonra techno dediniz comfort dediniz ona da tamam dedik ve hatta gittik aldık..

    Nisan 2012'de aracı aldım, Temmuz 2012 üretiminden sonra servotronic ve geri görüş kamerasını eklediniz sineye çektik.. siz en başından beri PAKET mantığı ile AG'yle binlerce adet üzerinden ucuza anlaşıp burada uygun fiyatla(!) sattınız! TR pazarında öncelikli amaç karlılık onu zaten biliyoruz.. güzel de kâr ettiniz onda da gözümüz yok.. e hafız, paket paket sattığın araçlardaki sabit donanımlardan hangilerini ve nasıl seçerek joy edition belirledin?

    BMW'yi dünyada amacından saptırmış bir distribütörsünüz.. BMW demek, çok değil şundan 5 sene önce müşterinin kendi kişisel ihtiyaç ve zevklerine göre opsiyon seçip aracı tamamen kendi keyfi ile donatıp, kişiye özel olarak satın alması değil miydi?

    bu saçmalığa, buna "ok" veren yöneticilere yazıklar olsun..

    araştırmadan, sormadan, bilmeden ("BEMAVE'ye bineyyok" demek için BMW alan kişileri ayrı tutuyorum) insanları temel opsiyonlara ve bomboş BMW'lere mahkum etmeye hakkınız yok..

    Hiç olmadı her şubenize birer tane özel sipariş alan, ağız burun kıvırmayan bir satış danışmanı atayında, ne siz işi bilen müşteriler karşısında komik duruma düşün, ne de biz sürekli bu ve bunun gibi paket içeriğindeki opsiyon istikrarsızlıkları ile uğraşalım..

    İkinci konu ise, fiyat listesinde belirlediğiniz motor hacimleri dışında araç getirttirmiyoruz geyiginiz.. Bu ülkenin insanları zamanında sizden 545i'de aldı, 760Li'de aldı.. ÖTV sorunundan dolayı satamayız düşünceniz gayet yerinde.. ancak üst motorlara sahip olmak isteyen ve vergiyi sorun etmeyen müşterileriniz hiç yok mu? 535d xDrive alan bir kişi neden M550d xDrive istemesin? ÖTV oranı aynı değil mi? her iki araçta 3000cc motora sahip değil mi? Servislerinizde gerekli tedarikleri sağlayarak neden bu tip motorların satılmasına izin vermiyorsunuz?

    Tabii ki bu yazım onlara ithafen yazılmış bir yazı ama yıllardır BMW sahibi olan arkadaşlarımızın ya da yeni, hayatında ilk kez BMW sahibi olmuş arkadaslarimizin görüşlerini gerçekten çok merak ediyorum...

    Söz sizde..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • çok güzel yazı olmuş. hepsine katılıyorum. eklemek istediğim birşey var. Servis ve ücretleri. İmzamdaki araca sahibim ve henüz 9000 km'ye gelmeden servise girecem. Elin almanı en erken 10-11000 arası giriyor bizde ise yok efendim ülkemizde benzinin kalitesi düşük olduğu için servis aralıklarını kısa tutuyoruz. Saçmalık! Ben aracımı tavsiye ettikleri yerden tavsiye ettikleri benzini alıyorum. Buna rağmen servis ihtiyacı düşüyor. Tamamiyle saçmalık. Birde ücretlere gelirsek bana söyledikleri 350-370 euro civarı para alacaklarıydı. Afedersin ama en fazla tutsa tutsa 100-200 tl tutan yağın işciliği ne kadar olabilir? Yada yağ almanyadan özelmi geliyor? Çalışan işciler türk değilde safkan alman mı?
  • Yağ konusu özel.. benim aracıma 0w 30 konuluyor fakat bir benzilikte satılan castrol edge ile borusan'ın koyduğu castrol edge farklı.. isterseniz detaylarını paylasabilirim..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • tabiki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gakhturr

    tabiki

    Normal olarak piyasadan temin edeceğiniz bir Castrol Edge 0w-30 klasik, tercih edilen bir yağdır.

    Borusan Oto'nun eklediği yağ piyasada çok zor bulunan Castrol Edge Professional 0w-30 yağıdır..

    atıyorum amazon.co.uk 'de 1lt Castrol Edge 0w-30 13.52£ iken 1lt Castrol Edge Professional 0w-30 94£.. aralarında 80£ fark var ki, Castrol normal olanını diğer markalar içinde önerirken, Professional olanını sadece BMW ve MİNİ için öneriyor.. teknik detaylarinda da farklılıklar var ama işin o kısmı için bilgi sahibi değilim..

    dışarıda 50TL olan şeye Borusan'da 250TL vermemizin sebebi bu..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • demek ki herkes halinden memnun..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yağ konusunda oldukça araştırma yaptım ve edge professional serisinin sadece bir satış stretejisi olduğunu karar vedim, buna en son castrol Türkiyenin mailime verdiği cevap ile emin oldum. Onlara sorduğum şey şuydu: Almanya'da satılan edge 5w30 için LL04 spesifikasyonunu karşıladığını söylüyorsunuz Türkiye'de satılanda neden yazmıyor dedim. Cevap ise şu oldu "bazı anlaşmalar gereği yazamıyoruz ama evet Almanya'da satılan ile aynıdır yani edge 5w30 ürünleri LL04 gereksinimini karşılamaktadır". Ve kişisel kanaatim professional serisi edge serisinden gerek akma noktası gerekse sülfat oranları bakımından daha aşşağıda. "Edge 5w30" ve "edge professional 5w30 bmw LL04" için psd dosyalarını veriyorum sizde inceleyin, yanlış bildiğim ve aktardığım bir yer varsa beni düzeltin lütfen.

    http://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/534A31FED7F7076080257C4B00522C7F/$File/BPXE-9EPRWD.pdf

    http://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/A58AA9E9DC692F6880257C3F004B56B0/$File/BPXE-8S57LM.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5DE16100E -- 6 Mart 2014; 23:46:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: n47d20c

    Yağ konusunda oldukça araştırma yaptım ve edge professional serisinin sadece bir satış stretejisi olduğunu karar vedim, buna en son castrol Türkiyenin mailime verdiği cevap ile emin oldum. Onlara sorduğum şey şuydu: Almanya'da satılan edge 5w30 için LL04 spesifikasyonunu karşıladığını söylüyorsunuz Türkiye'de satılanda neden yazmıyor dedim. Cevap ise şu oldu "bazı anlaşmalar gereği yazamıyoruz ama evet Almanya'da satılan ile aynıdır yani edge 5w30 ürünleri LL04 gereksinimini karşılamaktadır". Ve kişisel kanaatim professional serisi edge serisinden gerek akma noktası gerekse sülfat oranları bakımından daha aşşağıda. "Edge 5w30" ve "edge professional 5w30 bmw LL04" için psd dosyalarını veriyorum sizde inceleyin, yanlış bildiğim ve aktardığım bir yer varsa beni düzeltin lütfen.

    http://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/534A31FED7F7076080257C4B00522C7F/$File/BPXE-9EPRWD.pdf

    http://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/A58AA9E9DC692F6880257C3F004B56B0/$File/BPXE-8S57LM.pdf

    araştırma ve bilgi için teşekkürler.. birkaç teknik terim dışında değişik pek bir şey görünmüyor evet..

    ama sanki BMW motorlar diğer motorlara göre daha düşük viskozite istiyorlar ve Prof. seriside bunu karşılıyor olabilir mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Olabilir tabi çok detaylı bilgiye sahip değilim ama şunu biliyorum düz edgenin prof serisine göre düşük sıcaklık viskozite değeri bariz üstün, yüksek sıcaklık hemen hemen aynı, sülfat oranı da az. Zaten prof serisinin özelliği benim bildiğim uzun ömürlü olması ama düz edgenin olmadığını da söylemiyor castrol. Ülkemizde de artık yeni araçlarda uzun bakım aralığı da kalktı sanırım. Prof serisini Türkiyede temin etmeye çok çalıştım fakat castrolün sadece yetkili bmw servislerine satış izni varmış (anlaşmaya göre). Bundan benim anladığım yetkili servis diyoki castrole "edge 5w30 un arkasına bmw LL04 yazma ki uyumlu değil sansınlar bizi aradıklarında bizde sadece edge prof bmw koyabilirsiniz diyip kendimiz satalım". Nekadar doğrudur bilmiyorum bu sadece benim görüşümdür. Burda yetkili servis diyerek isim vermek istemedim ama bu konuda ve fiyat konusunda nekadar eleştirsem de n47 motorların kronik triger zinciri sorunu (timing chain) gibi problemlerine garanti sonrası verdiği ücretsiz hizmeti taktir etmek lazım "tabiki bakımlarını düzenli olarak yetkili serviste yaptırmak kaydıyla :)"

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • techzone yazdıklarına katılmamak elde değil
    1-2 gün bekle burası dolacaktır

    herkes biliyor ki samimiyet satana kadar satış sonrası kayıp adamlar
    hadi yüksek fiyat boş aracı geçtim bana e90 3.16i yı şöyle sattılar: (borusan)
    tabii kendi hatam hiç adam gibi araştırmadan askerden gelir gelmez ertesi gün borusana gittim sanki bmw kalmadı ortada.
    iki üç site dolaşsam almazdım orası ayrı.
    e90 3.16i özellikleri (satış öncesi)
    0-100 ü 10sn dedi halbuki 13.4
    100 litre tüketim 8-9 dedi şehir içi halbuki 13ltire
    3.20d lerin yıllık bakımı 3000 liradır dedi halbuki 3 senede bir 1000 lira civarı
    siz aracı alın krom çerçeve ve paket hediyemiz olacak aracı aldım dediler sonradan takabiliriz siz beklemeyin diye teslim edelim haftaya ücretsiz montaj
    1 hafta sonra ne kromu ne hediyesi yok öyle bir şey araç mı almıştınız bizden (1 hafta geçmiş daha)
    o krom çerçeveler sonradan takılmaz.

    techzone sana bir sorum var 2011 de 3.16yı satıp e90 3.20d aldım ikinci el
    şimdi 30.000 kmde bakıma girmem lazım garanti bitti zaten
    sence yetkili servis mi yoksa iyi tanıdığım özel servis var

    illa yetkili mi olsun diyorsun




  • 2013 model X1 leri 3-4 ay once %11 indirimle sattilar simdi 2014 modelleri %18 indirimle satiyorlar. Sene sonu alalim kar edelim dedik zarar etmis olduk. Kur ve ötv artisina ragmen bu kadar indirim yapabiliyorlarsa demek ki bu araclari bize satarken iyi bindirim yapmislar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty0909

    herkes biliyor ki samimiyet satana kadar satış sonrası kayıp adamlar
    hadi yüksek fiyat boş aracı geçtim bana e90 3.16i yı şöyle sattılar: (borusan)
    tabii kendi hatam hiç adam gibi araştırmadan askerden gelir gelmez ertesi gün borusana gittim sanki bmw kalmadı ortada.
    iki üç site dolaşsam alma.............


    Samimiyetsizlik ayrı sorun, bilgisizlik ayrı sorun. İkisi birden var bence.

    Benim gözümün önünde, başka müşteriye aralarında 40cm boy farkı olan 2 araç için boyları neredeyse aynı dedi.
    Dayanamadım müdahale ettim ben de.
    Naif düşünsem bilgisizlik derim, fesat düşünsem adam kandırıyor derim.
    Her türlü rezillik ama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty0909

    techzone yazdıklarına katılmamak elde değil
    1-2 gün bekle burası dolacaktır

    herkes biliyor ki samimiyet satana kadar satış sonrası kayıp adamlar
    hadi yüksek fiyat boş aracı geçtim bana e90 3.16i yı şöyle sattılar: (borusan)
    tabii kendi hatam hiç adam gibi araştırmadan askerden gelir gelmez ertesi gün borusana gittim sanki bmw kalmadı ortada.
    iki üç site dolaşsam almazdım orası ayrı.
    e90 3.16i özellikleri (satış öncesi)
    0-100 ü 10sn dedi halbuki 13.4
    100 litre tüketim 8-9 dedi şehir içi halbuki 13ltire
    3.20d lerin yıllık bakımı 3000 liradır dedi halbuki 3 senede bir 1000 lira civarı
    siz aracı alın krom çerçeve ve paket hediyemiz olacak aracı aldım dediler sonradan takabiliriz siz beklemeyin diye teslim edelim haftaya ücretsiz montaj
    1 hafta sonra ne kromu ne hediyesi yok öyle bir şey araç mı almıştınız bizden (1 hafta geçmiş daha)
    o krom çerçeveler sonradan takılmaz.

    techzone sana bir sorum var 2011 de 3.16yı satıp e90 3.20d aldım ikinci el
    şimdi 30.000 kmde bakıma girmem lazım garanti bitti zaten
    sence yetkili servis mi yoksa iyi tanıdığım özel servis var

    illa yetkili mi olsun diyorsun


    Borusan'a götür patron.. hiç dışarıda uğraşma.. en azından orjinal BMW parçaları kullanıyorlar.. aklın kalmaz..

    atıyorum silecek lastiklerini degistirsen taktıkları orjinal silecek en az 2 sene ötmeden, garç gurç ses çıkartmadan kullanılıyor.. buji degistirsen bosch kullanıyorlar..

    özel servise gitsen bujilerini Champion marka, sileceklerini SWF marka takarlar.. gerek yok maceraya.. altimizdaki araclar şahin değil ki aman uğraşamam, tak gitsin diyelim..

    Borusan'dan devam.. ayrıca satarken tüm bakımları borusan dersin daha çok müşteriye ulaşırsın.. benim hatunun 2005 polo 1.4lt 75bg basicline'ni bile hala Doğuş Oto'ya götürüyorum.. satarken ona göre daha çok alıcı bulucam kârla saticam..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • TechZone kardes yazdiklarinda genel olarak haklisin ancak her aracin kisiye ozel olmasi prensibini bitiren bence Borusan degil BMW AG.nin ta kendisi. Diger turlu urbanline, sportline paketlerinin sadece Tr.de olmasi gerekirdi ancak tum dunyada suan boyle. Tabii AG.yi de suclamadan once, birde 2005 2006 yillarindan bugune dunyanin ekonomik durumunun ve otomotiv sektorundeki rekabetin, kar oranlarinin global olarak geldigi noktaya bakmak gerekir.

    Satis danismanlari konusunda da kesinlikle haklisin, katiliyorum. Cok bilgisiz heyecansiz satiscilar denk gelebiliyor. ise alirken bu sektore ilgi duyani secmek bu kadar zor olmamali bence. Ama yine de arasira dogus oto.nun seni insan yerine koymayan, 6 ay sira var diyip arkasini donen satiscilarina rastladikca, borusan hala "kurumsal sirket" kelimesinin icini daha cok dolduruyor benim gozumde.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pharmator

    TechZone kardes yazdiklarinda genel olarak haklisin ancak her aracin kisiye ozel olmasi prensibini bitiren bence Borusan degil BMW AG.nin ta kendisi. Diger turlu urbanline, sportline paketlerinin sadece Tr.de olmasi gerekirdi ancak tum dunyada suan boyle. Tabii AG.yi de suclamadan once, birde 2005 2006 yillarindan bugune dunyanin ekonomik durumunun ve otomotiv sektorundeki rekabetin, kar oranlarinin global olarak geldigi noktaya bakmak gerekir.

    Satis danismanlari konusunda da kesinlikle haklisin, katiliyorum. Cok bilgisiz heyecansiz satiscilar denk gelebiliyor. ise alirken bu sektore ilgi duyani secmek bu kadar zor olmamali bence. Ama yine de arasira dogus oto.nun seni insan yerine koymayan, 6 ay sira var diyip arkasini donen satiscilarina rastladikca, borusan hala "kurumsal sirket" kelimesinin icini daha cok dolduruyor benim gozumde.

    yok hocam orada bir yanlış anlaşılma var sanirsam..

    Sport Line, Urban Line, Luxury Line, Modern Line gibi paketler otomobilin genel karakteristiginin belirlendiği paketler ve içerikleri belli.. mesela bej dashboard, direksiyon istersen modern line seçecekken, sport+ olsun, spor koltuk gelsin dediğinde Sport Line seçeceksin.. bu paketlerde tamamen kisisellestirmeye yönelik paketler..

    benim dediğim olay şu.. evet Amerika'da da, Avrupa'da da paketler var fakat o paketler kişisel ihtiyaç ve zevklere göre değil belirli amaca hizmet eden paketler..

    mesela adamlar Multimedia Package yapmış bir bakıyorsun araçta navi prof, arka koltuk eğlence sistemi prof, tv, apps, internet vs vs vs geliyor.. bizde bunların hepsine ayrı para veriliyor.. teknoloji seven ve bu teknolojiyi audi'ye de gitse, mercedes'e de gitse satın almayi amaç haline getirmiş insanlara hitap ediyor..

    ya da bakıyorum Heating Package yapmışlar, soğuk bölgelerde yaşayan adamların ilk tercihi.. on ve arka kapının olduğu B sütununda ekstra hava giriş yeri, otomatik klima ilave fonksiyonu, 4 bölgeli klima gibi...

    Benim eleştirdiğim konu şu.. Techno Paket, ne var içinde? Bi-xenon far, far yıkama, geliştirilmiş gösterge paneli, handsfree usb bluetooth özelliği.. şimdi bu techno paket mi oluyor? neye göre technology, kime göre teknoloji?

    birde bu paketlere sonradan geri görüş kamerası ve servotronic eklendi.. bizim suçumuz ne? Şimdi ben nereden bilicem sıfır bir BMW aldıktan iki gün sonra ekstra opsiyonlari aynı paralara vermeyeceklerini?

    Daha piyasa 1 serisine doymamışken joy edition yapmak, bununla birlikte Premium Selection'da olan arabalardan, sifirda joy satıp, ikinci elde fahiş fiyatlar çekip sonra neden satamıyoruz diyerek hayıflanmak yine aynı ekipten çıkıyor..

    Geçen gün Dolmabahçe'de bir tane 1.16i Sport Line gördüm, 26000km'de, metalik buz mavisi, techno var, comfort var, sunroof yok, kazası falan yok 91.000TL fiyat istiyorlardı.. şimdi benim arabamla bir tek metalik farkı var bende üstüne sunroof var.. km'ler aynı.. e bende o zaman sunroof'um var diye 95.000TL fiyat verim sahibinden de elimi öpene 93.000TL'den bırakayım.. bu mu? sonra gideyim Joy Edition yapayım uygun fiyattan satayım..

    Mantık sıfır..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pharmator

    TechZone kardes yazdiklarinda genel olarak haklisin ancak her aracin kisiye ozel olmasi prensibini bitiren bence Borusan degil BMW AG.nin ta kendisi. Diger turlu urbanline, sportline paketlerinin sadece Tr.de olmasi gerekirdi ancak tum dunyada suan boyle. Tabii AG.yi de suclamadan once, birde 2005 2006 yillarindan bugune dunyanin ekonomik durumunun ve otomotiv sektorundeki rekabetin, kar oranlarinin global olarak geldigi noktaya bakmak gerekir.

    Satis danismanlari konusunda da kesinlikle haklisin, katiliyorum. Cok bilgisiz heyecansiz satiscilar denk gelebiliyor. ise alirken bu sektore ilgi duyani secmek bu kadar zor olmamali bence. Ama yine de arasira dogus oto.nun seni insan yerine koymayan, 6 ay sira var diyip arkasini donen satiscilarina rastladikca, borusan hala "kurumsal sirket" kelimesinin icini daha cok dolduruyor benim gozumde.

    doğuş konusunda kesinlikle haklısınız 2 kere yaşadım ikisinde de dayak yemeden geldiğim için şanslıyım 2 farklı doğuş bayisine istanbulda ve adı bilinen.
    showrooma giriyorsunuz yüzünüze bakan yok birine diyorsununz kimse yardımcı olmayacak mı cevap ben ilgilenmiyorum başkasına git araçların tümü kilitli
    biri gelip kardeşim kurcalama alacaksan al değilse bas git diyecek gibiler. yarım saat turladım bastım gittim.

    mercedes bmw de ilk aşamada adam yerine koyuyorlar diğer markalarda da öyle.
    doğuşun politikası bu zaten fuarlarda bmw 7 mercedes s ler bile açıkken doğuş poloları bile kilitli tutuyor ama gel gör ki satışlarda yine birinciler.




  • Bu forum bu işin ne kadar yeri bilmem ama aslında A-la-Turka'lığın somut bir örneği yaşanıyor.

    Bence temel sorun rekabetin eksikliği. Belirli segmentlerde şirketler piyasayı kapatmış durumda. Türkiye'de Audi, Mercedes ve BMW alternatifsizlikten dolayı pastayı çok güzel paylaşıyorlar. Avrupa piyasası Alman üreticilerin at oynattığı yer. ABD piyasasına bakın, tam tersi. Avrupa'da tuzu kuru olan üreticiler orada hem Amerikan hem Japon şirketleri ile rekabet etme durumda oldukları için bol aksesuarlı modelleri uygun fiyatla satışa sunuyor. Ekte ABD 2014 Şubat satışlarının detayı var. Avrupa rakamları biraz daha eski.

    Bu durumda da, Türkiye'de zaten mevcut talebe öyle ya da böyle satış yapıyorsunuz, alıcılar kendi ayaklarıyla size gelmek zorunda kalıyor, o zaman ne satış temsilcisinin aldığı eğitime, alıcıya nasıl davrandığına bakarsınız, ne de hangi aracı hangi paketle sattığınıza.

    Tabi diğer üreticilerin, özellikle VW gibi, istedikleri fiyatlar da Audi, BMW ve Mercedes'in ekmeğine yağ sürüyor.

    Bir de şirket arabaları ve parayı kolay kazanan insanların mevcudiyeti, en azından bizlerin çoğu gibi daha zor para kazanan insanları olumsuz etkiliyor.

    Sonuçta satan çok memnun, kim takar bütçesini düşünen alanı...


     BMW AG & Borusan Oto - Öneri & Şikayet Bölümü BMW AG & Borusan Oto - Öneri & Şikayet Bölümü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi echelon246 -- 10 Mart 2014; 10:22:09 >




  • Doğuş Oto, Borusan Oto'nun yanından bile geçemez o ayrı bir konu..
  • echelon246 kullanıcısına yanıt
    Sorunların büyük kısmı bizdeki pazarının çok küçük olmasından kaynaklanıyor bence abd ile kıyaslamışsınız mesela ama orada bmw bildiğim kadarıyla 500-550 bin araç satıyor. Türkiye'de senede 15-20 bin araç anca satılıyor bu sebeble bmw ag'nin bizi çok önemsediğini sanmıyorum bmw'nin hiçbir hizmetinden yararlanamamamız da bunun en büyük işareti. Araçlarda monitör sistemi var ne internet hizmetinden yararlanabiliyorsun, ne telefonuna gelen mailleri-mesajları görebiliyorsun hiçbir connect hizmeti yok. Navigasyonları iptal edip gönderiyorlar araçları bir de navigasyon iptali 0 euro diye yazıyorlar oraya oldu artık para da alsaydınız :)
  • TR için navi. prof. opsiyonunu seçmek aracın özel siparişe girmesi demektir.. 1 serisi Connected Drive paketi gibi bir paket harici özel siparişe giriyor..

    millet o bi tarafım kadar ekrana "ne kadar güzel!" diye tepki verdiği için, satış danışmanları stoktaki hazır araçları satmaya yönelip navi. prof. anlatmadıkları için ve zaten Borusan Oto borumboş otomobiller için AG ile anlaştığından, AG bizi pas geçiyor..

    yoksa saydığınız özelliklerin hepsini şu anda alabiliyorsunuz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 10 Mart 2014; 19:13:53 >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.