Şimdi Ara

BMW 520 İ ALINIR MI? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
6
Favori
223.848
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911


    quote:

    Orijinalden alıntı: SK1P60! RequeM

    Arkadaşım bulmuş 5.20 98 model yeni kasa otomatik vites xeon far klima vs. var 13 milyara ancak sahibi düz yolda giderken yanlışlıkla geri vitese takmış şanzuman pert 6 milyar masrafı var aracın arkadaş alıp yaptırmayı düşünüyor.

    nası becermiş onu geçmiyorki geri vitese hızlı giderken....


    Onları Bilmiyorum da Geçenlerde Gördüğüm Bİr Akıllı Renault 9 Broadway'e Geri Viteste Vurdurmaya Çalışıyordu..
    Geri Vİteste Giderkenki Sesi Çıkarıyor du İterken Artık Araba Hızlandığında Sekrmaçlardan Fena Bi Gaaaaaarç Sesleri Gelmeye Başlamıştı. Yani Bunlaı Nasıl Beceriyorlar ANlamadım Gitti...

    Önceden Duyduğum Bir Olay da Yeni Kullanmayı Öğrenen Biri R ye Takmasını Öğrenmiş. Aracı İyice Hızlandırdıktan Sonra R'ye Takmış. Şanzuman Yerlerdeymiş Tabiiki :) '''Akıllı R 'yi Roket Zannediyormuş'''




  • 5.20 Benimde Çok hasta Olduğum Araç
    Hattaa Az Önce Üstte Resini Gördüm İçim Bİr Hoş Oldu :( :( ....
    Hakikaten Bu Sevda Başka Oluyor. Ama Bu Çıkan Vergiler
    Hele Özellikle Yeni Çıkan TRT Vergisi (Aracın Değerinin %0,8 imiş)
    Herşeyden Soğuttu İnsanı
    Artık Hiç Bir Hayalim Kalmadı.
    Ama Bu Aracın Sahibi Olup Binip Bu Zevki Yaşamak İsterdim :) :) :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D_G_N


    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911


    quote:

    Orijinalden alıntı: SK1P60! RequeM

    Arkadaşım bulmuş 5.20 98 model yeni kasa otomatik vites xeon far klima vs. var 13 milyara ancak sahibi düz yolda giderken yanlışlıkla geri vitese takmış şanzuman pert 6 milyar masrafı var aracın arkadaş alıp yaptırmayı düşünüyor.

    nası becermiş onu geçmiyorki geri vitese hızlı giderken....


    Geçiyor ama o sesi duymak istemezsin

    nası becermiş ....imkansız .... frene basmadan bi kere vites kıpırdamıyor bile insan gerizekalı olsa geçiremez o vitesi geriye.....
    gücü yetmez ... ayrıca bu konu efsane avcılarında bile denendi üreticiler otomobilleri en mal insana göre yaptığı için korumalı oluyor mekanik olarak geçmesi imkansız yapılıyor... efsane avcılarında adam her şeyi bıraktı bütün gücüyle gerivitese takmaya çalıştı ama genede geçmedi araç.... durduğunuzda frene basmadan bie değişmiyor sanki betonlaşmış gibi duruyor vites topuzu... o aracın şanzımanınla oynamışlardır vardır bir nanesi normal bir şanzıman geçmez geriye ....




  • ben yaşlı araba kullanmayı sevmem ancak bmw 5.20 başka ya, arkadaşımdan alıp sürmüştüm 99 modelini dizel araç kullanıp ta böyle bir aracı sürünce müziği açmak aklıma bile gelmemişti. yüksek devirlerde kaputun altında acaba borusan filarmoni orkestrasınımı koymuş diye düşünmedim değil (:
  • quote:

    Orijinalden alıntı: silverthing

    hocam tesadüfen bu topici okudum ve yazayım dedim bende 1500 tl maaşla çalışan bir devlet işçisiyim 1998 model 520İ mi yeni sattım ve emin olun sanki can yoldaşımı satmış gibi oldum birkaç gün sonra gidip 1000 lira fazla verip arabamı geri aldım ve şimdi çok mutluyum parça sorunu veya arıza çıkarmadı lpgde km'de şehiriçi 200-220 bin lira yakıyor
    benim siz tavsiyem bu araçtan almaya karar verirseniz arabayı bir bmw servisine götürün 300 lira sanıyorum bir çekaptan geçirin ve oradan sağlam çıkarsa alın en azından ben öyle yaptım 150.000 kmde olan bir araç kesinlikle sorun çıkarmaz benim arabam şuan 190.000 civarı ve gaza bastığım anda 6 silindirin gücünü hissediyorum otoyolda sürekli en sol şeritte ve elim selektörde gidiyorum 160 veya 170 km hızda ayağınızı gazdan çekin ve bir daha basın arka koltuktaki adam başını kaldıramaz (tabi bu manuel vites için geçerli)

    benim tavsiyem size temiz bir araba bulup almanız tabi diğer arkadaşlarında tavsiyelerini göz önünde bulundurun

    ha bu arada arkadaşlarım bir kaçı bu aracın parçalarının pahalı olduğunu yazmış ve laguna tavsiye etmişler sanmasınlar laguna parçaları ucuz bir polis arkadaşım 2003 lagunaya biniyor geçen ay rot başlarını değiştirdi tanesi 140 tl bir bakım yaptırdı yaklaşık 300 tl tuttu bu arabada ondan en fazla 50 lira fazla bakım masrafı açar oda yılda bir defa yinede siz en doğru kararı vermek için biraz daha araştırın


    Pes valla, ne gidiyormuş bu ya... Demekki bizim kullandığımız güncel 3.20d falan gitmiyor bunların yanında. Bende basınca boynum neden ağrıyor diye düşünüyordum




  • 5 kasa alacak arkadaşlar için söylüyorum tavsiyem ya makyajlı 5.20 alsınlar 2200 motor 170 hp
    yada 5.23 5.25 hatta biraz daha abartıp 5.28 falan alsınlar.... yakış olarak pek birşey farketmez ama performans olarak fark var....
    iyi gitmesine iyi gidiyor 5.20 özellikle uzun yolda epey rahat ama şehir içinde çok yakıyor...
    biraz yüklü kullanıyorsanız normalde 150 hp bu kasaya biraz ağır kalıyor... gene oldukça tatminkar ama dediğim gibi yaktığınız benzine değecek bir gidişi yok...
    halbuki 5.28 olsa gerçekten farklı bir yakışınız olmaz ama çok daha iyi gidersiniz arada ciddi fark olur....

    hele 98 öncesi tek vanos motorlarda performans daha kötü tork daha yüksek devirde geliyor yakış daha fazla....
    alınacaksa en kötü senaryo olarak çift vanos m52 tub20 motor kodlu araçlardan tercih edin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911


    quote:

    Orijinalden alıntı: D_G_N


    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911


    quote:

    Orijinalden alıntı: SK1P60! RequeM

    Arkadaşım bulmuş 5.20 98 model yeni kasa otomatik vites xeon far klima vs. var 13 milyara ancak sahibi düz yolda giderken yanlışlıkla geri vitese takmış şanzuman pert 6 milyar masrafı var aracın arkadaş alıp yaptırmayı düşünüyor.

    nası becermiş onu geçmiyorki geri vitese hızlı giderken....


    Geçiyor ama o sesi duymak istemezsin

    nası becermiş ....imkansız .... frene basmadan bi kere vites kıpırdamıyor bile insan gerizekalı olsa geçiremez o vitesi geriye.....
    gücü yetmez ... ayrıca bu konu efsane avcılarında bile denendi üreticiler otomobilleri en mal insana göre yaptığı için korumalı oluyor mekanik olarak geçmesi imkansız yapılıyor... efsane avcılarında adam her şeyi bıraktı bütün gücüyle gerivitese takmaya çalıştı ama genede geçmedi araç.... durduğunuzda frene basmadan bie değişmiyor sanki betonlaşmış gibi duruyor vites topuzu... o aracın şanzımanınla oynamışlardır vardır bir nanesi normal bir şanzıman geçmez geriye ....


    206'da geçiyor sanırımTam geçiremedi zaten arkadaş "trakkkkkkkkkkkkkkkkk" diye bir ses geldi dişlilerden uyandı(70'le gidiyorduk bilerek yapmadı dalgındı.)




  • 24 milyara hiç kaçırmam :)
  • arkadaşlar ben de bmw e39 kasalardan düşünüyorum ama 5.20 5.25 528 ve 5.30 arasında karar kılamadım..
    aklımda soru işaretleri yok çünkü o bir e39
    1-) ama en çok aklıma yatan bu 99 ve üstü çift vanoslu 520 ler.. bunların 2200cc 170 küsür beygir olanları.. bunu nasıl ayırt ediyoruz.. ruhsatta yazıor mu 2200cc diye yoksa illa servise mi götürmemiz gerekiyor çünkü bmw ye hiç binmedim
    2-) bazı anlayanlar arkadaş arkadaşlar bmw alıcaksan kilometrisene bakma dahi diyorlar 500bin e kadar yolu var diyorlar motor ömrünün, ama 200bin i geçmemiş olması ideal değil midir ?
    3-) bu araç ı tamamen fabrika çıkışı gibi aldığımızı düşünürsek M Tec. görünümü için Ön tampon, Arka Tampon, Marşpiyer, Jant, Lastik, M Direksiyon veya X5 direksiyon masrafları ortalama ne kadar tutar ?




  • 93 model bir şahinim vardı motoru yürürü 10 numara bir araç diye eş-dost akraba satmamdan yana değillerdi. Sattım ondan sonra aman clio al megan al accent al toyota al herkes yorumunu fikrini söledi ama aklım şu eski kasa lagunalardaydı full olanları tabi. Abi herkes karşıma durdu aman alma, vergisi var parçası var yakıtı var varda var. Bayağı bir kararsız kaldım ama yapı olarak kararlarım nettir alıcam dedim ve aldım. Ondan sonra pişman olacaksın dediler vay satamayacaksın zarar edeceksin. Taki arabaya bir binme fırsatları olana kadar ondan sonra yorumlar değişti. Şimdi en çok karşı çıkan abim bu arabaya satacak olursan sakın pazara falan çıkarma ben alıcam diyor. :)) Diğerleri de arabanın nerdeyse hastası oldu bakıp duruyorlar lagunalara ama alamazlar ben onu biliyorum. Çünkü kulaktan duyumlarla hareket ediliyor. O yorum yapanların hiçbiri bu arabaya binmemişti . Ama ben hep binicilerle görüştüm aldım test ettim. Ve 2001 model full 2.0 motor 140 beygirlik arabamı 16.500 tl gibi bir rakama aldım araç benzinli ve benzini şahinden daha az yakıyor :)) yol bigisayarı ort. 9.50 lt ağırlıklı şehir içi.

    Bu arada 1.5 yıl oldu Allah nazardan saklasın 450 tl lik bir ağır bakımını yaptırdım trigeri filtreleri yağ değişimi falan. Onun haricinde emin olun 1 krş. harcamadım.

    İşin özü sözü önemli olan temiz araç almak.
    Ve birde arabayı park ettikten sonra dönüp bir daha bakıyor musun olay burda bitmiştir.

    Saygılar.




  • Bütün yorumları okudum, cidden çok faydalı oldu. 4 sene evvel konuyu açan öğretmen arkadaşımızın BMW 5 almadığını öğrenmek ise yıkıcı oldu :)

    Bir haftadır BMW 5 serisi E34 kasa için araştırma yapıyorum. (1995model ve gerisi)

    Motoru ömrü 500.000km diyenler olmuş. Yüzlerce ilan gezdim. 200.000km yi geçen 5.20 lerin motorları en az bir kez komple yapılmış. 500.000 motor ömrü anca corollada olur.

    Yakışı çok diyenler olmuş. 24V(150HP) 5.20i nin sıralı LPG de yakışı şehirdışı 0,16-0,18, şehir içi ise 0,2-0,22 arasında. Sıfır 1.4 benzinli araçlar da bu kadar yakıyor. Küçük motor az yakar diye bir olay yok. Araştırmalarıma göre 24V modeli(150hp) ve hatta 5.28 modeli tercih edilmeli.

    Asıl konu masraflar ve vergiler sanırım. 1990-1995 arası bir araç alacağım için vergisini hesaba bile katmıyorum. 5 serisinin masraf yapacağını da zannetmiyorum. Sonuçta alman arabası. 2 senede bir arıza yapar 500 lira verirsin. Başka araba senede 2 kere arıza yapar toplamda daha çok para verirsin. Masraftan korkan varsa toyotaya binecek. Ama BMW nin masrafının korkulduğu kadar olmadığını düşünüyorum. En azından E34 kasa için.

    Araba işi sadece mantık değil biraz da gönül işidir. Aşağıdaki araca baktığınızda hissettikleriniz - bütçeye uygunluk = o aracın alınabilirliği. Kural bu. Ama korkmaya gerek yok diyorum. Kelepir bulmaya çalışın. 12 liralık aracı 10 a bulursanız en kötü ihtimal bir sene sonra 10 liraya galeriye bırakırsınız. Onlar da 11 liraya satar. Kelepir bulmak önemli. Siteleri araştırın. Ciddi satıcılar, sıkışanlar oluyor. Hem onların ihtiyacı giderilir hem de siz kar edersiniz.

     BMW 520 İ ALINIR MI?




  • Herkese slm arkadaşlar bu forumu daha önceden biliyordum yorumları takip ediyordum bi 5.20i E39 fanatiği olarak araştırmalarım sonucu 5.20 ile ilgili arşivimi sizlerle paylaşmak istedim hiç bmw binmedim sadece uzaktan araştırıyordum bu yaz işi ciddiye bindirdim hala araştırıyorum mart - nisan gibi nasipse temizinden bi tane alacam herkesin yorumu farklı 5.20 ile ilgili olarak kimi Land rover freelander'la kimi A4 veya A8'le kimi ise japon arabalarıyla kıyaslıyorbende araba almadan önce klasik Tofaş kuş serisi , opel vectra 98 99 ford focus HB gibi arabalarla kıyasladım bu arabaların ortak özelliği az yakıyor ve her kesim tarafından tercih ediliyor olması tofaşı neden bmw ile kıyaslıyorsan diye soracak olan arkadaşlar varsa arkadaşlarımda hep makyajlı modifiyeli martı kanatlı şahin doğanlar varda ondan ama karşılaştırılan hiç bir araç bmw ile kıyaslanamaz hele ki bi full 5.20 ile hiç ,
    Düşünsenize deri bej koltuk döşeme,abort eksoz,xenon far,martı kanadı ön kapılar manyak yaa
    neyse veriler şunlar;

    Herkesin hayran olduğu ortak araba ve aşağıda ki veriler 5.20i için

    Triptonic vites=Genelde otomatik oluyorlar,manuelleride var

    Prins Sıralı Sistem=5.20'lerde veya şöle söyliyeyim BMW markasında Lpg taktırmak isteyenler e39 kasaları özellikle en iyi sıralı sistem markası PRİNS atiker matiker boş...Bmw için söylüyorum

    99 ve üstü modeller=Çift vanos üretimli oldukları için revaç görüyor

    Çift Vanoslu motor=VANOS baş harfleri almancadan birleştirilmiş anlamı değişen egzantirik mili avantajı tek vanoslu araçlara göre kalkışta daha fazla tork ve motor gücü,daha fazla motor ömrü

    He biride yazmış 500.000 km kadar bişey olmaz diye sen kahinmisin nerden biliyorsun motorun ömrünü sahibinin veya kullananın sürüşüne bağlıdır...

    ______MOTOR______ E39 şasesi

    M52TU B20 (Motor Kodu)
    E39 5.20i sedan
    6 Silindir (24V)
    1991 cm³ hacim
    110 kw 150 hp beygir
    190 Nm Tork
    6500 devir

    Yardımcı olabildiysem ne mutlu bmw (5.20 için söylüyorum)enjeksiyonlu olduğu için sıralı sistem lpg daha tasarruflu ve güvenli en iyi performans prings markada ve kulaktan dolma bilgi değil test sonuçlarına bağlı

    Not:Kendim antalya da oturduğum ve almayı düşündüğüm için prings taktırmayı veya değiştirmeyi düşünüyorum

    Antalya merkezde de iki tane bayiisi var bunlar;(İnternetten de ulaşılabilir diğer bayililere)

    Tamgaz Lpg Şube 1
    Tel=0242 221 20 71

    Tamgaz Lpg Şube 2
    Tel=0242 643 16 22

    ALLAH(cc) herkese bir qün 5.20i sahibi olmayı nasip etsin...




  • Yahu iyi de ;


    Bu arabaların vergisi, parçası, bakım maliyeti, yakıt tüketimi düşük olsa o paraya verirler mi adama???

    Her şeyin bi bedeli var. Yerli araba kadar işletme maliyeti olsa 25 değil 40 milyar ederdi zaten. Aynı hesap yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diskriminant

    geçenlerde foruma mesaj atmış.aracım 99 model broadway lpg de sorun var diye!
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yataghan

    Konu üç sene önce açılmış acaba konuyı açan arkadaş ne yaptı



    Eşinin arabası falandır o




  • yani böyle araba alıyorsan diyelim 35 binin var 30 a alıcaksın 5 binede bakıma hazırlıklı olacaksın ama şanzuman ve motor iyise 10 yıl daha sorunsuz gider bunlar tabi insan kullandıysa
  • alınır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mercedesci_cocuk

    yani böyle araba alıyorsan diyelim 35 binin var 30 a alıcaksın 5 binede bakıma hazırlıklı olacaksın ama şanzuman ve motor iyise 10 yıl daha sorunsuz gider bunlar tabi insan kullandıysa



  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayazzma

    Herkese slm arkadaşlar bu forumu daha önceden biliyordum yorumları takip ediyordum bi 5.20i E39 fanatiği olarak araştırmalarım sonucu 5.20 ile ilgili arşivimi sizlerle paylaşmak istedim hiç bmw binmedim sadece uzaktan araştırıyordum bu yaz işi ciddiye bindirdim hala araştırıyorum mart - nisan gibi nasipse temizinden bi tane alacam herkesin yorumu farklı 5.20 ile ilgili olarak kimi Land rover freelander'la kimi A4 veya A8'le kimi ise japon arabalarıyla kıyaslıyorbende araba almadan önce klasik Tofaş kuş serisi , opel vectra 98 99 ford focus HB gibi arabalarla kıyasladım bu arabaların ortak özelliği az yakıyor ve her kesim tarafından tercih ediliyor olması tofaşı neden bmw ile kıyaslıyorsan diye soracak olan arkadaşlar varsa arkadaşlarımda hep makyajlı modifiyeli martı kanatlı şahin doğanlar varda ondan ama karşılaştırılan hiç bir araç bmw ile kıyaslanamaz hele ki bi full 5.20 ile hiç ,
    Düşünsenize deri bej koltuk döşeme,abort eksoz,xenon far,martı kanadı ön kapılar manyak yaa
    neyse veriler şunlar;

    Herkesin hayran olduğu ortak araba ve aşağıda ki veriler 5.20i için

    Triptonic vites=Genelde otomatik oluyorlar,manuelleride var

    Prins Sıralı Sistem=5.20'lerde veya şöle söyliyeyim BMW markasında Lpg taktırmak isteyenler e39 kasaları özellikle en iyi sıralı sistem markası PRİNS atiker matiker boş...Bmw için söylüyorum

    99 ve üstü modeller=Çift vanos üretimli oldukları için revaç görüyor

    Çift Vanoslu motor=VANOS baş harfleri almancadan birleştirilmiş anlamı değişen egzantirik mili avantajı tek vanoslu araçlara göre kalkışta daha fazla tork ve motor gücü,daha fazla motor ömrü

    He biride yazmış 500.000 km kadar bişey olmaz diye sen kahinmisin nerden biliyorsun motorun ömrünü sahibinin veya kullananın sürüşüne bağlıdır...

    ______MOTOR______ E39 şasesi

    M52TU B20 (Motor Kodu)
    E39 5.20i sedan
    6 Silindir (24V)
    1991 cm³ hacim
    110 kw 150 hp beygir
    190 Nm Tork
    6500 devir

    Yardımcı olabildiysem ne mutlu bmw (5.20 için söylüyorum)enjeksiyonlu olduğu için sıralı sistem lpg daha tasarruflu ve güvenli en iyi performans prings markada ve kulaktan dolma bilgi değil test sonuçlarına bağlı

    Not:Kendim antalya da oturduğum ve almayı düşündüğüm için prings taktırmayı veya değiştirmeyi düşünüyorum

    Antalya merkezde de iki tane bayiisi var bunlar;(İnternetten de ulaşılabilir diğer bayililere)

    Tamgaz Lpg Şube 1
    Tel=0242 221 20 71

    Tamgaz Lpg Şube 2
    Tel=0242 643 16 22

    ALLAH(cc) herkese bir qün 5.20i sahibi olmayı nasip etsin...




    Arkadaş galiba prings lpg antalya bayii

    reklam kokan hareketler bunlar




  • Temcit pilavı tadında konu
  • 520i veya 28 alan biri senelik sabit nekadar masrafı olur ? kasko,vergi, pulu bilmemnesi yani heray kaç para sırf bu araba için ayırmak gerekir (arızası hariç)
    anlayan varsa paylaşırsa sevinirim
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.