Şimdi Ara

BMW 5 SERiSi G30- (97. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.527
Cevap
102
Favori
565.680
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9596979899
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 4 sene 3.20d M paket (F30) ve 4 aydır 5.20i M Paket (G30) kullanıcısı olarak bazı deneyimlerimi yazmak istedim. Daha önceden zaten konuşulan bariz şeylerden ziyade biraz detaya gireceğim.

    Artılar (beraberinde bazı eksiler)
    - Yalıtım: Alet inanılmaz sessiz arkadaşlar. Şu ana kadar bindiğim en sessiz otomobil, bu konuda mercedes olmuş.
    - Konfor: Çok konforlu. iki aracımda da de m koltuk olmasına rağmen 5in koltukları bariz daha yumuşak ve daha kaliteli. Yalnız hoşuma gitmeyen bir nokta var: bel ağrısı çekenleri mutsuz edebilir bu koltuklar. Nedendir bilmiyorum koltuk yukardan aşağıya inen kabarık şeritler şeklinde tasarlanmış ve en kabarık şerit ortadaki şerit yani koltuk bütün sırtınızda en fazla ortaya yani omurganıza baskı uyguluyor.
    - Ghost ekran, büyük ekran (navi ile gelen) çok şık duruyor. Fakat ghost ekranın herhangi bi koruyucusu yok ve yumuşak yüzeyli. Yıkamacılar bezle dalınca her yeri kolayca çiziliyor bu can sıkıcı bi şey. Çünkü direk farkediliyor. Avrupa'da ekran koruyucular yapmışlar satıyorlar o derece yani. Ortadaki ekranda öyle bir sorun yok, cam yüzeyli.
    - Piano black zemin seçerseniz çok şık ama çok kolay çiziliyor. Bence mutlaka başka seçin.
    - M direksiyon çok güzel. Her zamanki gibi daha kalın, yumuşak ve mat deri kullanılmış. M paket almasanız bile m direksiyonu düşünün, hissiyatı gerçekten süper.
    - arka koltuk mesafesi önceki 5e göre artmış, baya yeterli.
    - kablosuz şarj lüks gibi gelebilir fakat elektronik anahtar alıyorsanız, cep telefonunuz destekliyorsa ya da apple watch vs kullanıyorsanız çok pratik ve çok güzel. Cihazlarınızı destekleyip desteklemediğine bakın listesi var (örnek apple watch 1-2 olmuyor 3 oluyor).
    - ilgilenenler için otomatik park süper çalışıyor. gaza frene hiçbir şeye basmıyorsunuz. sadece bir düğme var ona basılı tutuyorsunuz alet yardırıyor.
    - klima eski 3 serime göre çok daha iyi çalışıyor ve daha başarılı soğutuyor.
    - harman kardon gayet başarılı ama müziğe düşkünseniz bi senfoni beklemeyin. Bir bowers wilkins ya da mercedes'in burmester'ı gibi değil. Standard sistemi düşünmeyin bile.
    - elle komut sistemleri güzel çalışıyor ve misafirler için havalı ama pek de kullandığım söylenemez.
    - elektronik anahtar baya güzel duruyor fakat normal anahtara göre çok büyük ve şarjı çabuk bitiyor (çok da hızlı dolmuyor). Kablosuz şarj almımyorsanız düşünmeyin bile (orta kol dayamanın içinde kabloyla şarj etmeniz gerekecek). Şarj biterse kitleme açma gibi fonksiyonlar hala çalışyor sadece ekran kapanıyor.


    Eksiler:
    - Tüketim: Alet yakıyor. 3.20d ile 7.8 olan ortalamam şu an 12.6lt. Ortalama hızım düşük, 23km/h küsürlerde.
    - Aynalar 3 serimden daha küçük, biraz görüş kısıtlı.
    - 4 ay önce 410bin TL'ye aldığım araçta arka koltuklar katlanmıyor ve bagaj kapağı elektronik değil. Bunların ayrıca satıldığını da görmemiştim seçtiğiniz paketlerde dikkat edin ve sorun. Bagaj hadi neyse de arka koltukların katlanmaması 5 serisi bi seviye için inanılmaz bir şey. Ayıp denen bir şey var.
    - Bahsettiğim koltuk dizanynından dolayı koltukları parayı basıp elektrikli almakta fayda var. Belki bel ayarıyla konfor yakalayabilirsiniz. Bence paraya kıyın ve alın çünkü o kadar para verip aldığınız bi aracı belinizi ağrıta ağrıta kullanmak istemezsiniz ve soğursunuz.
    - Sinyal kolu 3 serimde daha güzel çalışıyordu. Sinyali verdikten sonra kendiliğinden iptali düzgün çalışmıyor. Çoğu zaman sinyali kendim kapatıyorum.
    - Geri kamera: 3 serimde arka görüntüyü çok daha gerçekçi algılıyordum. Bunda balık gözü gibi geniş açı bir kamera kullanmışlar dolayısla alışmak zor, hala alışamadım. Yan aynalarınıza ve ekran görüntülerini karşılaştırdığınızda açılar yanıltıcı.
    - Ön taraftaki iki tane kahve bardaklığı biraz küçük (neden????). Küçük su ve küçük bardaklar sığıyor. Starbuck'ın tall boy'unu ya da ince termosları elinizde tutmak zorundasınız çünkü koyacak başka yer yok!
    - yan koltuk cepleri dar. Bir tane su koyabileceğiniz hafif geniş bir yer var fakat geri kalan tüm bölge dar. Gözük kabı bile sığmıyor. Yani o tek bombeli yere ne koyacağınızı seçmek zorundasınız. :)
    - kapı sesi - kapanınca tiz ve metalik böyle değişik bir tınlama sesi çıkıyor. Kimisi için hiç önemli olmayabilir. Ben kapı tok kapanınca keyif alıyorum.
    - artık 5.20i alırsanız arkaya isteseniz de 5.20i yazmıyor. Bilginiz olsun. Artık bi yerde yazdırırsınız isterseniz.
    - yol tutuş tabiki gayet başarılı ama bir 3 serisi beklemeyin.
    - vites geçişleri: bence başarılı değil. 3 serisi bariz daha akıcıydı. Özellikle 1den 2ye 2den 3e geçişleri hissediyorsunuz ve bazı durumlarda bayaaa hissediyorsunuz. Diğerleri gayet güzel.

    diğer notlar: bunlar bana has olabilir:
    - geri giderken frene basınca balata ötüyor bunu birçok kişiden okudum
    - sürücü koltuğunun yan desteklerinde tık tık ufak bi boşluk var (normalde elektronik ayarlı). 3 serimde de aynı şey olmuştu servis düzeltmişti.
    - Daha önceki bütün bmwlerimde yaşadığım kronik "direksiyon titreme" sorunu bunda kesinlikle yok.

    Umarım faydalı olmuştur sorularınız varsa yardımcı olmaya çalışırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi finecenker -- 8 Ağustos 2018; 11:23:9 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: finecenker

    4 sene 3.20d M paket (F30) ve 4 aydır 5.20i M Paket (G30) kullanıcısı olarak bazı deneyimlerimi yazmak istedim. Daha önceden zaten konuşulan bariz şeylerden ziyade biraz detaya gireceğim.

    Artılar (beraberinde bazı eksiler)
    - Yalıtım: Alet inanılmaz sessiz arkadaşlar. Şu ana kadar bindiğim en sessiz otomobil, bu konuda mercedes olmuş.
    - Konfor: Çok konforlu. iki aracımda da de m koltuk olmasına rağmen 5in koltukları bariz daha yumuşak ve daha kaliteli. Yalnız hoşuma gitmeyen bir nokta var: bel ağrısı çekenleri mutsuz edebilir bu koltuklar. Nedendir bilmiyorum koltuk yukardan aşağıya inen kabarık şeritler şeklinde tasarlanmış ve en kabarık şerit ortadaki şerit yani koltuk bütün sırtınızda en fazla ortaya yani omurganıza baskı uyguluyor.
    - Ghost ekran, büyük ekran (navi ile gelen) çok şık duruyor. Fakat ghost ekranın herhangi bi koruyucusu yok ve yumuşak yüzeyli. Yıkamacılar bezle dalınca her yeri kolayca çiziliyor bu can sıkıcı bi şey. Çünkü direk farkediliyor. Avrupa'da ekran koruyucular yapmışlar satıyorlar o derece yani. Ortadaki ekranda öyle bir sorun yok, cam yüzeyli.
    - Piano black zemin seçerseniz çok şık ama çok kolay çiziliyor. Bence mutlaka başka seçin.
    - M direksiyon çok güzel. Her zamanki gibi daha kalın, yumuşak ve mat deri kullanılmış. M paket almasanız bile m direksiyonu düşünün, hissiyatı gerçekten süper.
    - arka koltuk mesafesi önceki 5e göre artmış, baya yeterli.
    - kablosuz şarj lüks gibi gelebilir fakat elektronik anahtar alıyorsanız, cep telefonunuz destekliyorsa ya da apple watch vs kullanıyorsanız çok pratik ve çok güzel. Cihazlarınızı destekleyip desteklemediğine bakın listesi var (örnek apple watch 1-2 olmuyor 3 oluyor).
    - ilgilenenler için otomatik park süper çalışıyor. gaza frene hiçbir şeye basmıyorsunuz. sadece bir düğme var ona basılı tutuyorsunuz alet yardırıyor.
    - klima eski 3 serime göre çok daha iyi çalışıyor ve daha başarılı soğutuyor.
    - harman kardon gayet başarılı ama müziğe düşkünseniz bi senfoni beklemeyin. Bir bowers wilkins ya da mercedes'in burmester'ı gibi değil. Standard sistemi düşünmeyin bile.
    - elle komut sistemleri güzel çalışıyor ve misafirler için havalı ama pek de kullandığım söylenemez.
    - elektronik anahtar baya güzel duruyor fakat normal anahtara göre çok büyük ve şarjı çabuk bitiyor (çok da hızlı dolmuyor). Kablosuz şarj almımyorsanız düşünmeyin bile (orta kol dayamanın içinde kabloyla şarj etmeniz gerekecek). Şarj biterse kitleme açma gibi fonksiyonlar hala çalışyor sadece ekran kapanıyor.


    Eksiler:
    - Tüketim: Alet yakıyor. 3.20d ile 7.8 olan ortalamam şu an 12.6lt. Ortalama hızım düşük, 23km/h küsürlerde.
    - Aynalar 3 serimden daha küçük, biraz görüş kısıtlı.
    - 4 ay önce 410bin TL'ye aldığım araçta arka koltuklar katlanmıyor ve bagaj kapağı elektronik değil. Bunların ayrıca satıldığını da görmemiştim seçtiğiniz paketlerde dikkat edin ve sorun. Bagaj hadi neyse de arka koltukların katlanmaması 5 serisi bi seviye için inanılmaz bir şey. Ayıp denen bir şey var.
    - Bahsettiğim koltuk dizanynından dolayı koltukları parayı basıp elektrikli almakta fayda var. Belki bel ayarıyla konfor yakalayabilirsiniz. Bence paraya kıyın ve alın çünkü o kadar para verip aldığınız bi aracı belinizi ağrıta ağrıta kullanmak istemezsiniz ve soğursunuz.
    - Sinyal kolu 3 serimde daha güzel çalışıyordu. Sinyali verdikten sonra kendiliğinden iptali düzgün çalışmıyor. Çoğu zaman sinyali kendim kapatıyorum.
    - Geri kamera: 3 serimde arka görüntüyü çok daha gerçekçi algılıyordum. Bunda balık gözü gibi geniş açı bir kamera kullanmışlar dolayısla alışmak zor, hala alışamadım. Yan aynalarınıza ve ekran görüntülerini karşılaştırdığınızda açılar yanıltıcı.
    - Ön taraftaki iki tane kahve bardaklığı biraz küçük (neden????). Küçük su ve küçük bardaklar sığıyor. Starbuck'ın tall boy'unu ya da ince termosları elinizde tutmak zorundasınız çünkü koyacak başka yer yok!
    - yan koltuk cepleri dar. Bir tane su koyabileceğiniz hafif geniş bir yer var fakat geri kalan tüm bölge dar. Gözük kabı bile sığmıyor. Yani o tek bombeli yere ne koyacağınızı seçmek zorundasınız. :)
    - kapı sesi - kapanınca tiz ve metalik böyle değişik bir tınlama sesi çıkıyor. Kimisi için hiç önemli olmayabilir. Ben kapı tok kapanınca keyif alıyorum.
    - artık 5.20i alırsanız arkaya isteseniz de 5.20i yazmıyor. Bilginiz olsun. Artık bi yerde yazdırırsınız isterseniz.
    - yol tutuş tabiki gayet başarılı ama bir 3 serisi beklemeyin.
    - vites geçişleri: bence başarılı değil. 3 serisi bariz daha akıcıydı. Özellikle 1den 2ye 2den 3e geçişleri hissediyorsunuz ve bazı durumlarda bayaaa hissediyorsunuz. Diğerleri gayet güzel.

    diğer notlar: bunlar bana has olabilir:
    - geri giderken frene basınca balata ötüyor bunu birçok kişiden okudum
    - sürücü koltuğunun yan desteklerinde tık tık ufak bi boşluk var (normalde elektronik ayarlı). 3 serimde de aynı şey olmuştu servis düzeltmişti.
    - Daha önceki bütün bmwlerimde yaşadığım kronik "direksiyon titreme" sorunu bunda kesinlikle yok.

    Umarım faydalı olmuştur sorularınız varsa yardımcı olmaya çalışırım.
    Çok güzel bir kullanıcı deneyimi olmuş .teşekkür ederim. Eminim benim gibi 520i hakkında deli gibi kullanıcı deneyimi ve bilgi arayanlara ciddi manada yol gösterecektir. Kazasız belasız sürüşler dilerim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: finecenker

    4 sene 3.20d M paket (F30) ve 4 aydır 5.20i M Paket (G30) kullanıcısı olarak bazı deneyimlerimi yazmak istedim. Daha önceden zaten konuşulan bariz şeylerden ziyade biraz detaya gireceğim.

    Artılar (beraberinde bazı eksiler)
    - Yalıtım: Alet inanılmaz sessiz arkadaşlar. Şu ana kadar bindiğim en sessiz otomobil, bu konuda mercedes olmuş.
    - Konfor: Çok konforlu. iki aracımda da de m koltuk olmasına rağmen 5in koltukları bariz daha yumuşak ve daha kaliteli. Yalnız hoşuma gitmeyen bir nokta var: bel ağrısı çekenleri mutsuz edebilir bu koltuklar. Nedendir bilmiyorum koltuk yukardan aşağıya inen kabarık şeritler şeklinde tasarlanmış ve en kabarık şerit ortadaki şerit yani koltuk bütün sırtınızda en fazla ortaya yani omurganıza baskı uyguluyor.
    - Ghost ekran, büyük ekran (navi ile gelen) çok şık duruyor. Fakat ghost ekranın herhangi bi koruyucusu yok ve yumuşak yüzeyli. Yıkamacılar bezle dalınca her yeri kolayca çiziliyor bu can sıkıcı bi şey. Çünkü direk farkediliyor. Avrupa'da ekran koruyucular yapmışlar satıyorlar o derece yani. Ortadaki ekranda öyle bir sorun yok, cam yüzeyli.
    - Piano black zemin seçerseniz çok şık ama çok kolay çiziliyor. Bence mutlaka başka seçin.
    - M direksiyon çok güzel. Her zamanki gibi daha kalın, yumuşak ve mat deri kullanılmış. M paket almasanız bile m direksiyonu düşünün, hissiyatı gerçekten süper.
    - arka koltuk mesafesi önceki 5e göre artmış, baya yeterli.
    - kablosuz şarj lüks gibi gelebilir fakat elektronik anahtar alıyorsanız, cep telefonunuz destekliyorsa ya da apple watch vs kullanıyorsanız çok pratik ve çok güzel. Cihazlarınızı destekleyip desteklemediğine bakın listesi var (örnek apple watch 1-2 olmuyor 3 oluyor).
    - ilgilenenler için otomatik park süper çalışıyor. gaza frene hiçbir şeye basmıyorsunuz. sadece bir düğme var ona basılı tutuyorsunuz alet yardırıyor.
    - klima eski 3 serime göre çok daha iyi çalışıyor ve daha başarılı soğutuyor.
    - harman kardon gayet başarılı ama müziğe düşkünseniz bi senfoni beklemeyin. Bir bowers wilkins ya da mercedes'in burmester'ı gibi değil. Standard sistemi düşünmeyin bile.
    - elle komut sistemleri güzel çalışıyor ve misafirler için havalı ama pek de kullandığım söylenemez.
    - elektronik anahtar baya güzel duruyor fakat normal anahtara göre çok büyük ve şarjı çabuk bitiyor (çok da hızlı dolmuyor). Kablosuz şarj almımyorsanız düşünmeyin bile (orta kol dayamanın içinde kabloyla şarj etmeniz gerekecek). Şarj biterse kitleme açma gibi fonksiyonlar hala çalışyor sadece ekran kapanıyor.


    Eksiler:
    - Tüketim: Alet yakıyor. 3.20d ile 7.8 olan ortalamam şu an 12.6lt. Ortalama hızım düşük, 23km/h küsürlerde.
    - Aynalar 3 serimden daha küçük, biraz görüş kısıtlı.
    - 4 ay önce 410bin TL'ye aldığım araçta arka koltuklar katlanmıyor ve bagaj kapağı elektronik değil. Bunların ayrıca satıldığını da görmemiştim seçtiğiniz paketlerde dikkat edin ve sorun. Bagaj hadi neyse de arka koltukların katlanmaması 5 serisi bi seviye için inanılmaz bir şey. Ayıp denen bir şey var.
    - Bahsettiğim koltuk dizanynından dolayı koltukları parayı basıp elektrikli almakta fayda var. Belki bel ayarıyla konfor yakalayabilirsiniz. Bence paraya kıyın ve alın çünkü o kadar para verip aldığınız bi aracı belinizi ağrıta ağrıta kullanmak istemezsiniz ve soğursunuz.
    - Sinyal kolu 3 serimde daha güzel çalışıyordu. Sinyali verdikten sonra kendiliğinden iptali düzgün çalışmıyor. Çoğu zaman sinyali kendim kapatıyorum.
    - Geri kamera: 3 serimde arka görüntüyü çok daha gerçekçi algılıyordum. Bunda balık gözü gibi geniş açı bir kamera kullanmışlar dolayısla alışmak zor, hala alışamadım. Yan aynalarınıza ve ekran görüntülerini karşılaştırdığınızda açılar yanıltıcı.
    - Ön taraftaki iki tane kahve bardaklığı biraz küçük (neden????). Küçük su ve küçük bardaklar sığıyor. Starbuck'ın tall boy'unu ya da ince termosları elinizde tutmak zorundasınız çünkü koyacak başka yer yok!
    - yan koltuk cepleri dar. Bir tane su koyabileceğiniz hafif geniş bir yer var fakat geri kalan tüm bölge dar. Gözük kabı bile sığmıyor. Yani o tek bombeli yere ne koyacağınızı seçmek zorundasınız. :)
    - kapı sesi - kapanınca tiz ve metalik böyle değişik bir tınlama sesi çıkıyor. Kimisi için hiç önemli olmayabilir. Ben kapı tok kapanınca keyif alıyorum.
    - artık 5.20i alırsanız arkaya isteseniz de 5.20i yazmıyor. Bilginiz olsun. Artık bi yerde yazdırırsınız isterseniz.
    - yol tutuş tabiki gayet başarılı ama bir 3 serisi beklemeyin.
    - vites geçişleri: bence başarılı değil. 3 serisi bariz daha akıcıydı. Özellikle 1den 2ye 2den 3e geçişleri hissediyorsunuz ve bazı durumlarda bayaaa hissediyorsunuz. Diğerleri gayet güzel.

    diğer notlar: bunlar bana has olabilir:
    - geri giderken frene basınca balata ötüyor bunu birçok kişiden okudum
    - sürücü koltuğunun yan desteklerinde tık tık ufak bi boşluk var (normalde elektronik ayarlı). 3 serimde de aynı şey olmuştu servis düzeltmişti.
    - Daha önceki bütün bmwlerimde yaşadığım kronik "direksiyon titreme" sorunu bunda kesinlikle yok.

    Umarım faydalı olmuştur sorularınız varsa yardımcı olmaya çalışırım.
    Bmw nin standart koktukları kesinlikle sırt ağrısı yapıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yasinozkan Y kullanıcısına yanıt
    Sadece standart değil birçok koltuk bu şekilde bir kabartıyla dizayn edilmiş. Fotolardan pek belli olmuyor ama yakınlaştırırsanız farkedeceksiniz. Otururken kesinlikle hissediyorsunuz.


    Benim koltuğun fotoğraflarını ve örnek başka koltuklar aşağıda bulabilirsiniz. Ayrıca eski kasanın m koltuğunu da koydum.
    BMW 5 SERiSi G30-
    BMW 5 SERiSi G30-

    Bunlar diğer örnekler:
    https://store.donanimhaber.com/d1/7d/08/d17d08784d38439e548219674f3fea63.JPG
    https://store.donanimhaber.com/ac/d3/8f/acd38f0c1d092388b82274eac8ba5836.JPG
    https://store.donanimhaber.com/1a/4a/92/1a4a92805e6475246dbb66d364c89384.jpg

    Bu da önceki 5 serisi koltuğu:https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/50090/3e435b38-49d9-4728-a875-f866c8feea91.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi finecenker -- 8 Ağustos 2018; 16:32:33 >




  • finecenker kullanıcısına yanıt
    Güzel bir yazı olmuş.. Teşekkürler.

    Yakıt tüketimi düşündüğümden yüksek.. Hangi şartlarda kullandığınızı (sabah akşam trafiği vb.) yazarbilir misiniz?

    Bu yakıttaki ÖTV uygulaması bitince, bu döviz ile benzin nereye çıkacak şu an aklım almıyor..
  • G.Ceylan kullanıcısına yanıt
    4 aylık tüketim sonucu bu aldığımdan beri yani. Karışık diyebiliriz, sabah-akşam trafiği haftaiçi, hsonu normal trafik. Bir kaç kez de istanbul dışı var.

    Yine de ortalama hızım 23, yani istanbul standartlarıne göre düşük. Normalde 30-35 arası istanbul'da. Bu hızlar için tahminim 10-11 arası olacaktır. Diğer arkadaşlar daha iyi yorumlayabilir. 10'un altına kesinlikle düşmez bence.

    Dikkatimi çeken bir şey de uzun yol yakıt performansı, 80-90-100-110-120 bantlarının hepsinde gitmeyi denedim naaptıysam 7lt'nin altında anlık bir değer hiç göremedim (klima açık). Bana yüksek geldi. 3.20d veya passat 1.6d sürerken aynı hızlarda 3.5-4.5 lt değerlerini rahatlıkla görebiliyordum. Evet bunlar dizel ama zaten şehirlerarasıda dizel-benzinli çok yakın yakıyor, dizel farkını şehiriçinde ortaya koyar.

    Benim genel fikrim ne kadar 170hp de olsa 1.6lt kısıtlamasından dolayı alet fazla yakıyor - tabiki kilonun da etkisi var. Eminim ki 170 hp 2.0 benzinli olsa bariz daha az yakar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: finecenker

    4 sene 3.20d M paket (F30) ve 4 aydır 5.20i M Paket (G30) kullanıcısı olarak bazı deneyimlerimi yazmak istedim. Daha önceden zaten konuşulan bariz şeylerden ziyade biraz detaya gireceğim.

    Artılar (beraberinde bazı eksiler)
    - Yalıtım: Alet inanılmaz sessiz arkadaşlar. Şu ana kadar bindiğim en sessiz otomobil, bu konuda mercedes olmuş.
    - Konfor: Çok konforlu. iki aracımda da de m koltuk olmasına rağmen 5in koltukları bariz daha yumuşak ve daha kaliteli. Yalnız hoşuma gitmeyen bir nokta var: bel ağrısı çekenleri mutsuz edebilir bu koltuklar. Nedendir bilmiyorum koltuk yukardan aşağıya inen kabarık şeritler şeklinde tasarlanmış ve en kabarık şerit ortadaki şerit yani koltuk bütün sırtınızda en fazla ortaya yani omurganıza baskı uyguluyor.
    - Ghost ekran, büyük ekran (navi ile gelen) çok şık duruyor. Fakat ghost ekranın herhangi bi koruyucusu yok ve yumuşak yüzeyli. Yıkamacılar bezle dalınca her yeri kolayca çiziliyor bu can sıkıcı bi şey. Çünkü direk farkediliyor. Avrupa'da ekran koruyucular yapmışlar satıyorlar o derece yani. Ortadaki ekranda öyle bir sorun yok, cam yüzeyli.
    - Piano black zemin seçerseniz çok şık ama çok kolay çiziliyor. Bence mutlaka başka seçin.
    - M direksiyon çok güzel. Her zamanki gibi daha kalın, yumuşak ve mat deri kullanılmış. M paket almasanız bile m direksiyonu düşünün, hissiyatı gerçekten süper.
    - arka koltuk mesafesi önceki 5e göre artmış, baya yeterli.
    - kablosuz şarj lüks gibi gelebilir fakat elektronik anahtar alıyorsanız, cep telefonunuz destekliyorsa ya da apple watch vs kullanıyorsanız çok pratik ve çok güzel. Cihazlarınızı destekleyip desteklemediğine bakın listesi var (örnek apple watch 1-2 olmuyor 3 oluyor).
    - ilgilenenler için otomatik park süper çalışıyor. gaza frene hiçbir şeye basmıyorsunuz. sadece bir düğme var ona basılı tutuyorsunuz alet yardırıyor.
    - klima eski 3 serime göre çok daha iyi çalışıyor ve daha başarılı soğutuyor.
    - harman kardon gayet başarılı ama müziğe düşkünseniz bi senfoni beklemeyin. Bir bowers wilkins ya da mercedes'in burmester'ı gibi değil. Standard sistemi düşünmeyin bile.
    - elle komut sistemleri güzel çalışıyor ve misafirler için havalı ama pek de kullandığım söylenemez.
    - elektronik anahtar baya güzel duruyor fakat normal anahtara göre çok büyük ve şarjı çabuk bitiyor (çok da hızlı dolmuyor). Kablosuz şarj almımyorsanız düşünmeyin bile (orta kol dayamanın içinde kabloyla şarj etmeniz gerekecek). Şarj biterse kitleme açma gibi fonksiyonlar hala çalışyor sadece ekran kapanıyor.


    Eksiler:
    - Tüketim: Alet yakıyor. 3.20d ile 7.8 olan ortalamam şu an 12.6lt. Ortalama hızım düşük, 23km/h küsürlerde.
    - Aynalar 3 serimden daha küçük, biraz görüş kısıtlı.
    - 4 ay önce 410bin TL'ye aldığım araçta arka koltuklar katlanmıyor ve bagaj kapağı elektronik değil. Bunların ayrıca satıldığını da görmemiştim seçtiğiniz paketlerde dikkat edin ve sorun. Bagaj hadi neyse de arka koltukların katlanmaması 5 serisi bi seviye için inanılmaz bir şey. Ayıp denen bir şey var.
    - Bahsettiğim koltuk dizanynından dolayı koltukları parayı basıp elektrikli almakta fayda var. Belki bel ayarıyla konfor yakalayabilirsiniz. Bence paraya kıyın ve alın çünkü o kadar para verip aldığınız bi aracı belinizi ağrıta ağrıta kullanmak istemezsiniz ve soğursunuz.
    - Sinyal kolu 3 serimde daha güzel çalışıyordu. Sinyali verdikten sonra kendiliğinden iptali düzgün çalışmıyor. Çoğu zaman sinyali kendim kapatıyorum.
    - Geri kamera: 3 serimde arka görüntüyü çok daha gerçekçi algılıyordum. Bunda balık gözü gibi geniş açı bir kamera kullanmışlar dolayısla alışmak zor, hala alışamadım. Yan aynalarınıza ve ekran görüntülerini karşılaştırdığınızda açılar yanıltıcı.
    - Ön taraftaki iki tane kahve bardaklığı biraz küçük (neden????). Küçük su ve küçük bardaklar sığıyor. Starbuck'ın tall boy'unu ya da ince termosları elinizde tutmak zorundasınız çünkü koyacak başka yer yok!
    - yan koltuk cepleri dar. Bir tane su koyabileceğiniz hafif geniş bir yer var fakat geri kalan tüm bölge dar. Gözük kabı bile sığmıyor. Yani o tek bombeli yere ne koyacağınızı seçmek zorundasınız. :)
    - kapı sesi - kapanınca tiz ve metalik böyle değişik bir tınlama sesi çıkıyor. Kimisi için hiç önemli olmayabilir. Ben kapı tok kapanınca keyif alıyorum.
    - artık 5.20i alırsanız arkaya isteseniz de 5.20i yazmıyor. Bilginiz olsun. Artık bi yerde yazdırırsınız isterseniz.
    - yol tutuş tabiki gayet başarılı ama bir 3 serisi beklemeyin.
    - vites geçişleri: bence başarılı değil. 3 serisi bariz daha akıcıydı. Özellikle 1den 2ye 2den 3e geçişleri hissediyorsunuz ve bazı durumlarda bayaaa hissediyorsunuz. Diğerleri gayet güzel.

    diğer notlar: bunlar bana has olabilir:
    - geri giderken frene basınca balata ötüyor bunu birçok kişiden okudum
    - sürücü koltuğunun yan desteklerinde tık tık ufak bi boşluk var (normalde elektronik ayarlı). 3 serimde de aynı şey olmuştu servis düzeltmişti.
    - Daha önceki bütün bmwlerimde yaşadığım kronik "direksiyon titreme" sorunu bunda kesinlikle yok.

    Umarım faydalı olmuştur sorularınız varsa yardımcı olmaya çalışırım.
    bu tuketim ısıgında ,5.30 2.el almak daha mantıklı degilmi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texmo

    bu tuketim ısıgında ,5.30 2.el almak daha mantıklı degilmi ?

    Alıntıları Göster
    çok daha mantıklı
  • Bakınız: 2. el 530i G30 fiyatları.



    BMW 5 SERiSi G30-

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • finecenker kullanıcısına yanıt
    Selamlar



    Öncelikle detaylı bilgi ve yorumlarınız için teşekkürler



    4 yıldan uzun bir süredir F30 3.20ied kullanıcısıyım ve geçen hafta ikame G30 msport paket bir aracı yaklaşık 2 gün deneyimleme fırsatım oldu. Sizin kadar detaylı bilgi veremeyeceğim fakat genel olarak araci begendim , sadece performans olarak aracı iyileştirmem gerekiyor bu konuda racechip Ultimate yada remaps chiptuning vs uygulamalarını bu forumda G30 sahipleri olarak kullanan yada aracına uygulayan varmıdır merak ediyorum, asagidaki linkteki forumda remaps ın G30 5.20i uygulaması hakkında bazı bilgiler mevcut. Herkese iyi forumlar



    http://www.techturkey.com/forum/isletim_sistemleri/233769-2017_bmw_5_20i_1_6_170_hp_sadece_chip_ile_290_hp_guc_alinmasi_hk_.html

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 530i xDrive G30 incelemelerine bakıyorum birkaç gündür. Bu aracı almaya karar verdim ama ufak bir sorun var: Para 😁

    Hakikaten güzel araç. Sahibi olan varsa güle güle kullanmasını dilerim.

    SUV araştırmalarımı askıya aldım. Araba budur 👍

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • finecenker kullanıcısına yanıt
    15 bin kilometredir g30 520i kullaniyorum. Oncesinde 1 yil f10 toplam 30K ve bir yil yine f10 25K km 520i kullandim. Iki defa da bu araclar varken gecici olarak 525d xdrive kullandim. F10 yine. Bu larin tumunden once f30 316i sahibiydim imzamda zaten araclar. Yakit hesabi yapmam aslinda once onu da belirteyim.

    F10 520i cok yakardi. Ortalamam 14.5 civariydi ve bazen 16.5L ile depo doldurmuslugum olmustur. Km ortalamam donemine gore 45-55km/s arasi degisiyor. Genelde sifirlamam ve hep son 10K kmyi gosterir. F10 ile az yakabildigim tek yer sehirlerarasi ve dusuk sabit hizdi. Onun disinda asla dusmedi. Tek hane gormedigim gibi 12 litre altini bile cok zor gorurdum.

    G30 ise cok cok basarili bu acidan. Neye gore? Onceki nesline gore. Sonucta yine iki hane ama arada benim tipik kullanimimla ki hep aynidir ortalamada %15-20 civari daha az yakiyor. Yakin zamanda yine ikame f10 verdiler dogruladim.

    Hatta gecen ay bir ankara-istanbul yapalim deneyelim dedik. Arkadasim kullandi ki iddiali bicimde dikkatli gittik. Istanbula geldigimizde 6.3 litreydi.

    Motor sesi ve performansini f10’dan kotu buluyorum standart haliyle ama sarfiyat iyi cunku daha hafif ve yeni jenerasyon. Ayrica yol tutus cok daha iyi f10’dan. F30’dan da iyi bu arada. Bir kullanici yanlis tespit etmis yukarida.

    320d ile 3.5 l bence yanlis deger. 4.5 litre kabul ediyorum. Passat 3.5 L gosterebilir ama yanlis gosterir. Pompayla gosterge hesabi tutmuyor onlarda. Sirkette 40-50 tane var iyi bilirim. 525d ile ben sehirlerarasi 9L gidebildim. Ayni yolu 2 litre fazla ile gidiyorum benzinliyle yine f10 icin belirteyim ama sehiricinde fark daha fazla. Orada aciliyor arasi. 12.5L yaptim 525d ile. Ayni kullanimla 16.5L 520i F10.

    G30 520i bence iyi bu acidan. 530i daha az mi yakar? Hayir yakmaz ama cok yakin degerlere sahip. Bence kesinlikle 530i cooook guzel secim. Ama sifir 520i yerine 530i mi? Sifira sifir kiyaslarim ben. Ikinci el almam.

    Ilk geldiginde o kadar uygundu ki 530’lar cok cok iyi etti alanlar. Su an 520i’leri o kadar pahaliya satiyorlar ki hala ideal degil fiyat olarak. Keske 530 alsak ama daha az yakmiyor malesef.

    Su anki fiyatlara bakinca zaten araba almak hayale donusuyor o ayri konu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Tüketim tam 10,8-10,9 litre/100 km civarındaydı ki, burada
    12 litreler telaffuz edildi; ben de “du bi bakaayim”
    (Teknik Yapı denen inşaat firmasının sahibinin soyadı
    gibi oldu :) dedim ve
    ne göreyim? Tüketim 11 litre olmuş. Ulan kesin nazar
    değdi haa.
    Tam da 11’in altında diyordum. Daha da forum haber
    forum ulan n’aaber vs. sitesini takip etmeyeceem. Yüksek tüketim virütik enfeksiyonunu kaptık buradan; iyi mi haa, iyi mi?! Gitti 11 litrenin altı, gitti gider.
    10,9 litre ile 11,0 litre arasında çok büyük fark var;
    psikolojikmannn yıkıldım.

    Istanbul trafiği; FSM Köprüsü akşam dur-kalk dur-kalk
    dur-kalk tampon tampona trafiği; Ümraniye mahalle
    arası trafiği; gündüz nispeten daha rahat bir TEM->FSM
    Köprüsü trafiği; biraz Etiler sokakları vs. 8.000 km
    kapsamında sadece 1 kez Istanbul-Bursa uzun yol
    seyahati. Toplamda ortalama hız 34-35 km/h.

    BMW 5 SERiSi G30-

    BMW 5 SERiSi G30-



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sk67a -- 12 Ağustos 2018; 10:44:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • The quelleck to us, huh?!

    Bize kelek haa?!





    BMW 5 SERiSi G30-





    BMW 5 SERiSi G30-

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Valla ben tüketimin, ayağın ayarıyla doğrudan doğruya etkili. Bende Kayseri’de kullanıyorum aracı, şu anda 8.2 litre görünüyor yol bilgisayarı. Fakat ortalama hız 43 bu aralar. Çünkü şehir dışı kullanımım mevcut. Ama şehir dışı da olda çok rampa yol gidiyorum. Bilenler bilir, Kapadokya tarafına giderken garipçe dedikleri mezra en az 10 km %7 civarı rampa, ve yol üzerinde daha iniş çıkışlar mevcut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde araçta klima her daim 22 derecede ayarlı. Harika bir klima kapasitesi var. Araç çok rahat, viraj alma ve yol tutuş kapasitesi enfes. Eski aracım w205 c180 amg ye göre virajlarda gerçekten çok iyi. Ama daha kıvrak değil maalesef. Direksiyon manevrasına hala alışabilmiş değilim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,

    Bayramdan sonra teslim alacağım G30 520i'de 6WB opsiyonu (Multifunctional Instrument Display) yok. Bu durumda aracımda tam olarak eksik kalacak özellik nedir? Kokpit yine tam dijital fakat bazı özellikleri eksik mi olacak, ya da tamamen analog veya analog / dijital kombinasyonu mu olacak?

    Aydınlatan olursa çok sevinirim.
  • Parhelion P kullanıcısına yanıt
    Valla detayini ben de merak ediyorum ama kotu olacak. Bende de yok. tahminen jestle kontrol edilen eglence sistemi ekrani yerine benimki gibi ufak ve ozelliksiz ekran olacak. Ayrica bence daha onemlisi yine benimki gibi analog gosterge paneli olacak. F10’da vardi ve bunda olmayinca hala alisabilmis degilim.
    Yine de tabi cok iyi bir arac. Gule gule kullanmanizi dilerim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Parhelion P kullanıcısına yanıt
    Yeni aracınız şimdiden hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim.

    6WB, hayalet ekranın kodu sanırım. internetten aratınca gösterge panelleri çıkıyor. satış temsilcinize bu konuyu danıştınız mı?

    aracınızı nerden ne kadarlık bi ücrete satın aldığınızı sorabilir miyim? Almayı düşünen arkadaşlara da fikir vermiş olursunuz.
  • Xedos. kullanıcısına yanıt
    Merhaba, siz F10'dan G30'a geçiş yaptınız ve analog gösterge paneli ile geldi gibi anlıyorum doğru mudur?

    Eğlence sisteminin ekranına çok takılmıyorum ama dijital gösterge paneli benim için de çok önemli.

    Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: önceki 9596979899
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.