Şimdi Ara

BMW 5 SERiSi G30- (189. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.515
Cevap
102
Favori
561.339
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 187188189190191
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gyepesto kullanıcısına yanıt
    Mayıs 2018’de aldım bu orijinal BMW paspasları. O zaman 700 kaat mıydı, neydi fiyatı. 10 numara 5 yıldız. Çok memnunum. Fotosu aşağıda; kusura bakmayın; kirli biraz. Havalar malumunuz; yağışlı, yerler çamurlu.

    https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/1426051/5a903bb6-dda9-4e40-a36e-c65a2bb3cb1b.jpeg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ejlover

    Araç'ta en güzel duran paspas bunlar hocam. Size bahsettiğim de buydu 1000TL'ye var sahibinden'de. Eğer lazımsa bir de bu modelin iyice derin havuzlu versiyonu vardı o da 1400-1500TL.
    Derin havuzlusunu görmedim yetkili serviste. Orijinal BMW ürünü mü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2020 çıkışlı henüz 600 km.de G30 520i kullanıyorum.
    Gaz tepkimesinde gecikme görüyorum bazen. Rodajdan mıdır?
    Başka açıklaması olabilir mi?
  • Gyepesto kullanıcısına yanıt
    Kullanıyorum ve çok memnunum. Tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Northsun -- 20 Ocak 2020; 20:38:48 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bugün 4 balatayı fişleriyle birlikte değiştirdim. Yetkili serviste 3900₺ fiyat çıkarttılar.
    Özel serviste 1900₺ ye hallettim.
    Ankara çankaya birlik oto da yaptırdım, eski birlik borusanın yerini aldıkları için mekanları borusanın aynısı .
    İhtiyacı olan için paylaşmak istedim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guvenxoca -- 21 Ocak 2020; 10:6:23 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cismail C kullanıcısına yanıt
    Manuel kullanıp denedinizmi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sk67a S kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam birebir aynı modelin sadece yan duvarları daha yüksek olanı. Aksesuar katalogunda da olması lazım.
  • cismail C kullanıcısına yanıt
    Önceki araç neydi? Zaten 520 çok atik bir araç değil ağırlık ve motor gücü de düşünüldüğünde. Sport mod'da (vitesi de S'e alıp) deneyin bir. Hala aynı sorun varsa sorun olabilir ama sanmıyorum pek.

    Diğer ihtimal'de rodaj bitene kadar elektronik bir limitleme olabilir. BMW motorumda ilk 700km motor 7bin deviri geçmeyecek şekilde sınırlıydı rodaj bakımında kaldırıldı limitör mesela. Öyle bir durum da olabilir BMW yapıyor böyle şeyler
  • guvenxoca kullanıcısına yanıt
    Ağaçlı'dan fiyat aldınız mı hocam? Yetkili servis onlar da en azından garanti bitene kadar belki alternatif olabilir.
  • ejlover kullanıcısına yanıt
    Hepsinden aldım , 50~100 oynuyor en uygun Aydoğanlar yetkili servis verdi . Garanti bitti borusan a gerek yok artık.
    Birlik otodan çok memnun kaldım , bundan sonra oraya götürücem . İyi fiyat , iyi hizmet , iyi ustalar var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 36.000 km oldu. Ön ve arka balatada değişim yok. Dur, tahtaya vurayım; tık tık tık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada otomatik koltuk ısıtma/soğutma seçeneği var mı araçlarınızda NBT menüsünde? Direksiyon ısıtma için ayar var ama koltuklar için yok. Amerika araçlarında koltuk için de o ayar var bizimkilere neden koymamışlar ki
  • ejlover kullanıcısına yanıt
    Hocam, direksiyon var diye şükrediyorum. Borusan bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ejlover

    Bu arada otomatik koltuk ısıtma/soğutma seçeneği var mı araçlarınızda NBT menüsünde? Direksiyon ısıtma için ayar var ama koltuklar için yok. Amerika araçlarında koltuk için de o ayar var bizimkilere neden koymamışlar ki
    Ben kodladim onu. Koymama sebepleri yolcu tarafindan "seat occupancy sensor" yok. Koltukta biri var mi yok mu algilayamadigi icin kimse olmasa da yolcu tarafini aciyor belirlenen sicakligin altina dustugunde. Surucu tarafi ise soyle calisiyor, mesela girdim araca hava 8 derece altinda 2 kademe calisacak sekilde ayarli ve hava da 8 dereceden az. O durumda direkt calismaya basliyor. Arabayi park ettim motor calisirken ciktim aracta, koltuk isitma duruyor. Tekrar oturunca tekrar basliyor.




  • cismail C kullanıcısına yanıt
    Turbo gecikmesi. Dusuk devirde, kucuk motor /buyuk turbo kombinasyonunda normal. Aracin turbosu 2 L motor icin ama deplasman %20 daha az.
  • carretera C kullanıcısına yanıt
    Hocam, yolcu tarafında “Seat Occupancy Sensor” yok ise, yolcu oturup emniyet kemerini bağlamadığında bir süre sonra alarm ötmeye başlıyor; bu nasıl mümkün olabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sk67a

    Hocam, yolcu tarafında “Seat Occupancy Sensor” yok ise, yolcu oturup emniyet kemerini bağlamadığında bir süre sonra alarm ötmeye başlıyor; bu nasıl mümkün olabilir?
    Yolcu tarafinda emniyet kemeri uyarisi alan birini ilk defa goruyorum.
    Standart pakette yolcu tarafinda emniyet kemeri uyarisi olmamasi lazim. Diger arkadaslar da bilgi verirse ogreniriz. Benim aracta yok.
  • carretera C kullanıcısına yanıt
    Hocam, hafızam beni yanıltmış olmaz inşallah ama yolcu koltuğundaki kişi kemeri bağlamadığında (ve benim kemerim bağlı iken) sesli alarm gümbür gümbür bağırıyor.
    Arabada yolcu misafirim olduğu zaman “dur hele kemerini bağlama daha” deyip, test edeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • carretera C kullanıcısına yanıt
    Yolcu tarafında emniyet kemeri uyarısı benim araçta da yok,ben kemeri takınca-yolcu koltuğunda oturan takmasa bile uyarı bitiyor.
  • ejlover kullanıcısına yanıt
    Önceki araçlar diyelim: 320d (184hp),4 (420d xd),5 (525 xd) ve Mini.
    Aslında hepsinde vardı sanki başlarda. İnsan alışınca unutuyor ama :)
    Limiti söyledğiniz iyi oldu, servise sorayım.
  • 
Sayfa: önceki 187188189190191
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.