Şimdi Ara

BMW 5 SERiSi G30- (187. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir (2 Mobil) - 7 Masaüstü2 Mobil
5 sn
6.515
Cevap
102
Favori
561.338
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 185186187188189
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tanriseven T kullanıcısına yanıt
    Sizin tüketim de gayet iyi, yoğunluk çok yok anlaşılan
  • ejlover kullanıcısına yanıt
    Yol şartları tüketime bayağı etki ediyor diyebiliriz o zaman. Arada bir 60-70 km kullanılsa ortalama az da olsa düşer sanıyorum
  • zylinderkopf kullanıcısına yanıt
    Bu yıl fl tanıtılsa da 2021 gibi yollarda olur diye tahmin ediyorum. Zira şimdi bile dolu 5 serisi 550-600 e alınabiliyorken, FL versiyon sanırım 700 ü bulur.
  • 038poyraz kullanıcısına yanıt
    Dolu bir 520i 2019 yeni gosterge paneli ile fiyatlar 560-590bin TL bandinda.
    Makyajli kasa 680-700 bandindan asagi olmayacaktir, bugununun doviz kurlari ile.
    Eger kurda yukselirse 750-800'e bile cikabilir.
    2020 yaz sonunda tanitilacagi icin, Turkiye'ye gelmesi 2021 ortasini bulabilir.
  • enesadak E kullanıcısına yanıt
    İlk çıktığında g30 5.20d x drive aracı 490k ya almadığım için pişmanım gerçekten. Yıllara göre inanılmaz bir Fiyat değişimi var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Sizin tüketim de gayet iyi, yoğunluk çok yok anlaşılan
    Evet; trafik ortalama diyebilirim...
  • 25 yıllık şöförüm ,kendimi bildim bileli araba hastasıyım , şahsi 13. Arabam , sahibi olduğum 3. Bmw ...
    İlk defa 38 bin km de arka balataların bittiğini görüyorum,
    Hayatımda ilk defa bir arabamın arka balatalarını değiştiricem...

    Çok garibime gitti 38 binde arka balata bitmesi.
    Ben kendi sitilimi bilirim ön balata markaya göre 60~80 bin gider bende
    Ama G30 da gitmedi...

    İşin enteresanı önler bitmeden arkalar bitti.

    Var mı böyle bir durumla karşılaşan?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    25 yıllık şöförüm ,kendimi bildim bileli araba hastasıyım , şahsi 13. Arabam , sahibi olduğum 3. Bmw ...
    İlk defa 38 bin km de arka balataların bittiğini görüyorum,
    Hayatımda ilk defa bir arabamın arka balatalarını değiştiricem...

    Çok garibime gitti 38 binde arka balata bitmesi.
    Ben kendi sitilimi bilirim ön balata markaya göre 60~80 bin gider bende
    Ama G30 da gitmedi...

    İşin enteresanı önler bitmeden arkalar bitti.

    Var mı böyle bir durumla karşılaşan?
    Tam otomatik arkadan itişli 50-50 dengeye sahip bir araç için gayet normal.Şehir içi ağırlıklıysa 38bin km de normal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enesadak

    Dolu bir 520i 2019 yeni gosterge paneli ile fiyatlar 560-590bin TL bandinda.
    Makyajli kasa 680-700 bandindan asagi olmayacaktir, bugununun doviz kurlari ile.
    Eger kurda yukselirse 750-800'e bile cikabilir.
    2020 yaz sonunda tanitilacagi icin, Turkiye'ye gelmesi 2021 ortasini bulabilir.
    Hocam şu arabaya ekstra ne eklersek dediğiniz fiyat bandına gelir.
    https://yeni.bmwonline.com.tr/arac-detay/BMW-5-Serisi-Sedan-Sedan-Metalik-Gri--Bluestone/2196920




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enesadak

    Dolu bir 520i 2019 yeni gosterge paneli ile fiyatlar 560-590bin TL bandinda.
    Makyajli kasa 680-700 bandindan asagi olmayacaktir, bugununun doviz kurlari ile.
    Eger kurda yukselirse 750-800'e bile cikabilir.
    2020 yaz sonunda tanitilacagi icin, Turkiye'ye gelmesi 2021 ortasini bulabilir.
    Dolu derken?
  • guvenxoca kullanıcısına yanıt
    Auto H. açık mı hocam sizde? Bir de kullandığınız yolda yokuş var mı? Benim W205'te de çabuk bitmişti hatta 30K civarlarında. Yokuş kalkış sistemi buna neden oluyor sürekli arka frenleri kullandığı için.
  • guvenxoca kullanıcısına yanıt
    38 bin çok iyi gitmiş sizinki,benim kullandığım aracında 1 hafta önce 30 binde hem ön hem de arka değişti,(Öncelikle arka balatalar uyarı verdi-önler 2.000 km civarı gidebilir görünüyordu ama 2 sini de değişim yaptırdım).Bana da erken geldi ama servise özellikle sordurdum-gayet iyi gitmiş demişler:)Tabi kullanım %80 İstanbul şehir içi trafiğinde.Önceki kullandığım Audiye göre daha erken değişim gerekti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasoneva

    Hocam şu arabaya ekstra ne eklersek dediğiniz fiyat bandına gelir.
    https://yeni.bmwonline.com.tr/arac-detay/BMW-5-Serisi-Sedan-Sedan-Metalik-Gri--Bluestone/2196920

    Alıntıları Göster
    Harman Kardon Ses Sistemi
    Serit Takip Sistemi
    Adaptif Cruise Control
    HEAD-UP DISPLAY



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enesadak -- 16 Ocak 2020; 13:22:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ejlover

    Dolu derken?

    Alıntıları Göster
    G30 Serisi icin bulunan ana donanimlar ve ekstra tercih edilen seceneklerin 90%i bulunan.
    Adaptif Cruise Control
    Harman Kardon Ses Sistemi
    Adaptif Led Far
    Soft Close Kapilar
    COMFORT TEL / WIRELESS ŞARJ
    OTOMATİK UZUN FAR FONKSİYONU
    SÜRÜŞ ASİSTANI / PLUS
    HEAD-UP DISPLAY

    gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enesadak

    G30 Serisi icin bulunan ana donanimlar ve ekstra tercih edilen seceneklerin 90%i bulunan.
    Adaptif Cruise Control
    Harman Kardon Ses Sistemi
    Adaptif Led Far
    Soft Close Kapilar
    COMFORT TEL / WIRELESS ŞARJ
    OTOMATİK UZUN FAR FONKSİYONU
    SÜRÜŞ ASİSTANI / PLUS
    HEAD-UP DISPLAY

    gibi

    Alıntıları Göster
    Soft close'u falan zaten geçtim de standart denecek bir araçta Harman, Adaptif LED, Next100 hafızalı 16 yönlü koltuk, 4 bölge klima, Connected Drive, Sürüş Asistanı olması lazım zaten.

    Bunların bile tam olmadığı araçlara Sahibindende full diyip duruyorlar ve anlamıyorum cidden. Dolu demek için en azından HUD, Sürüş Asistanı Plus, 360 kamera, Dönen arka tekerler, MAsajlı soğutmalı koltuk v.s. de olması lazım araçta. Daha adaptif far yok ses sistemi yok adam en dolu paket diye ilan veriyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ejlover

    Soft close'u falan zaten geçtim de standart denecek bir araçta Harman, Adaptif LED, Next100 hafızalı 16 yönlü koltuk, 4 bölge klima, Connected Drive, Sürüş Asistanı olması lazım zaten.

    Bunların bile tam olmadığı araçlara Sahibindende full diyip duruyorlar ve anlamıyorum cidden. Dolu demek için en azından HUD, Sürüş Asistanı Plus, 360 kamera, Dönen arka tekerler, MAsajlı soğutmalı koltuk v.s. de olması lazım araçta. Daha adaptif far yok ses sistemi yok adam en dolu paket diye ilan veriyor

    Alıntıları Göster
    Bayilerde bu sekilde kandirilip arac alan cok insan var malesef - onlarda satarken o sekilde ilanlar aciyorlar.
    Ben bu tarz ilan verenlerin %70-80'nin masum olduguna inaniyorum, alirken bilgilendirildikleri gibi ilan aciyorlar.

    Borusan'da sahit olduklarim vardi, Harman Kardon'a ne gerek var abi aralarinda %10 fark yok diyen mi ararsin, Adaptif Led farin cokta onemi yok diyen mi.

    Bu konuda yapacak birsey yok malesef - acilan forumlar cok yetersiz, uyelerin cogu araba bile kullanmamis insanlar, atip tutuyorlar.




  • guvenxoca kullanıcısına yanıt
    Onceki bmwleriniz de otomatik miydi? Otomatik biliyorsunuz surekli guc tahrigi yapar ve bunu fark etmeden fren ile dizginlersiniz. Sehirici agirlikli kullanimda 40bin normal. Ben ikinci servise girdigimde sasirdilar mesela. 0.2 mm incelmis sadece. Fren kullanmiyor musunuz dediler.
  • Ben aracımı alırken Comfort, Plus ve Executive paket vardı. Ek olarak Harman Kardon ve taba deri olan araç istemiştim, buldular ve aldım.
    Ekstra olarak ne isterdim diye düşündüğümde, aklıma 2 şey geliyor. Sürüs Asistanı Plus ve 360' Kamera.
    Örneğin adaptif led ve otomatik uzun var harika gözüküyor ama şehir içinde hayatımı kolaylaştırmayacağı için yukarıdaki 2 özellikle birlikte seçme şansım olsa, seçmezdim.
    Bu büyük paketler dışında tek ve küçük olarak da arka koltuk ısıtma iyi olurdu. Örneğin 4 bölge klima da benim için kullanışlı değil. Arkada oturan genelde ayar yapmayı pek sevmez. :)

    Ayrıca ortalama yakıt konusuna gelecek olursak, o kadar fazla parametre var ki bu değeri değiştiren...
    Örneğin 8dk boyunca düz yolda 100km/h ile 7lt/100km ortalama yakıt elde edip, sonraki 16 dakika auto start/stop ile durursanız; ortalama yakıt 7lt/100km olarak kalır ama ortalam hızınız 33km/h gözükür. Bununla birlikte jant büyüklüğü, lastik, kullanım şekli, hava sıcaklığı, trafiğin türü vs. vs. derken ortak bir çıkarımda bulunmak gerçekten çok zor.
    Ben aracımı İstanbul'da kullanıyorum, ortalama 11lt/100km gösteriyor. Ama Eskişehir'de yaşasam 9lt/100km'den yukarı çıkmaz mesela. Çünkü iş-ev arası 20km, en kısa sürede trafiksiz dediğimde ulaşma sürem 45dk.

    Eco Pro'dan nefret ediyorum, hiç açmadım diyebilirim. Ama onun dışında Newton presiplerini benimseyen bir şoför olarak, gidiyorsam gitmeyi, duruyorsam da durmayı severim, çok fren yapmam. Akıcı bir sürüş daha çok hoşuma gidiyor. Dolayısıyla önümdeki aracın 2 önündeki araca göre kullanırım genelde arabayı.

    Malum yeni İstanbul - İzmir otobanı açılınca da 2 saat 15 dakikada bitirdim yolu, ortalama 195km/h gibi bir hızla ve 15lt/100km gibi bir yakıt ortalaması oluşmuştu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gyepesto -- 16 Ocak 2020; 22:22:39 >




  • ejlover kullanıcısına yanıt
    Sizin araç gibi desek 🤣
  • Selam Arkadaşlar. 1998’den bu yana, aradaki 2.5 senelik A6 TFSI Quattro deneyimim dışında BMW kullanıcısıyım. Daima Borusan, Kosifler ya da Bursa Teknik Oto’dan araç alımı yaptım. Sırasıyla 1998 E46 320i, 2002 E46 330d, 2005 X3 3.0d, 2009, X5 3.0sd, 2013 525d xdrive ve 2015 525d xdrive kullandım. Son aracım da A6 2.0 TFSI Quattro idi. Bu araçlarımın çoğunda performans vardı ama donanımları hep eksikti. Bu defa biraz daha teknolojik oyuncak olsun diye donanıma yönelmek istedim ilk kez ve G30 520i tercih ettim. Yeni Audi için de çok düşündüm ama çizgileri çok güzel de olsa duruşunda bir sportmenlik eksikliği var, çok fazla A8 kokan bir dış duruşu bana fazla ağır geldi. Ekim başı kısa bir süre için Borusan özel sipariş alıyordu ve tamamen kendi seçimlerimle özel sipariş yaptım ve Ocak’ın ilk haftası Kosifler’den aracımı teslim aldım. Çok sık gece yolculuğu yapmadığım için Adaptif LED far özellikle tercih etmedim. Ama bunun dışında Luxury Edition’a ilave olarak Harman Kardon, Sürüş Asistanı Plus, Park Asistanı Plus, Comfort Access, 4 bölgeli klima (bundaki tek amacım çok hoşuma giden öndeki klima panelindeki dokunmatik ekranlı sistemin sadece bu paketle geliyor olmasıydı), M direksiyon, spor koltuk, elektrikli bel desteği, car play, ısıtmalı direksiyon ve alarm sistemi eklettim. Ayrıca Borusan yıllardır Türkiye’ye getirmiyor ama Audi’den bu yana özellikle kayak vs gibi seyahatlerde çok kullanışlı bulduğum katlanan arka koltukları eklettim. Kış lastiğinde Pirelli Sottozero 3 tercih ettim, ve şu ana kadar ondan da memnunun. Aracım Ekim sipariş fiyatlarından Aralık sonunda fatura edildi ki sanırım yılbaşı sonrası yeni fiyatlarla bu konfigürasyon %9-10 artmış gibi görünüyor. Yaklaşık 14 yıldan bu yana ilk kez 4 çeker olmayan araç kullanıyorum, farkları zaman içerisinde tecrübe edeceğim sanırım. 1600 cc motor için de biraz kaygılıydım ama çok başarılı uyarlanmış şanzıman sayesinde şu ana dek ciddi bir fark ya da eksiklik hissetmedim. Fakat aracın ses izolasyonu beni çok etkiledi, düşük devirlerde neredeyse elektrikli araç gibi sessiz oluşu çok başarılı. Kablosuz (Bluetooth+Wifi destekli) Car Play’de bence çok başarılı. Yüksek hızlarda yol tutuşu ve konforunda beni şimdiye dek en etkileyen aracım A6 Quattro tecrübemdi. Bence tercih yaparsam sürüş mekaniğinde Audi, diğer detay teknolojiler ve konforda BMW diyorum. Deneyimleri ilerleyen zamanlarda da buradan paylaşırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marmolada -- 17 Ocak 2020; 2:0:38 >




  • 
Sayfa: önceki 185186187188189
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.