Şimdi Ara

BMW 5.20d 177 hakkında soru (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
5.115
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu araçlarda zincir sorunu var diyorlar ama 177 beygir zaten 2008-2009 degil mi ? Makyajli kasada da var miymis bu ?

    E60 süper tasarima sahip BMW 'nin en tok görünen kasasi olabilir E39 ile beraber. Benim de F10 hiç hosuma gitmiyor mesela .

    177 beygir iyidir 4 kisi + bagaj bile varken koltuga yapistiriyordu . Km ye pek takilmayin kacinci sahibi olduguna ve adamyn kullanisina bakin bu daha önemli . Bu motorlary bakkal yapmyyor hepsi hesaplanarak yapiliyor ve BMW sürücüsünün nasyl oldugunu bildikleri için ekstra korumalar mevcut .

    Genelde siz kullanacak iseniz eger bu aracyn konforunu pek hissedemezsiniz bu arabanyn keyfi arka koltukta cikiyor ama benim kafadaysaniz da sürekli sürmek istersiniz . Ben sürerken babam genelde derdi vay be bu araba arkada çok farklyymis keyfi böyle cikiyormus diye ki kendisi de araba sürmeyi çok sever .

    Sehir içi benim kullanimim ile 8 litrelerde babamin kullanimi ile 10 litrelerde geziyor araç . ?ehir disinda burada bir üye de konu acmisti 4.5 a kadar inmisti ben de sehir içi ve karisik güzergahta 6 yi yakaladym ama tekrar ediyorum babam gibi kullanirsaniz 8-9 da olur sehir disi

    Performansy süper , kasa agir falan diyenlere aldanmayin onlar genelde Bmw nin stoplarini seyrediyorlar . Yine arabada 3-4 kisi varken 230-235 e kadar cigerli gidiyordu araç .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 24 Nisan 2016; 0:09:14 >




  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam.Yazınız çok güzel ve bana çok yardımcı oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    177'lil motorda kronik sorun falan yok, kim üretiyor bu dedikoduları .

    Timing chain diye aratırsanız yabancı kaynaklı binlerce sorunla karşılacaksınız. Bu sorunun bu kadar büyütülmesinin nedeni de motorun enlemesine değil de uzunlamasına yerleşmesinden dolayı ve zincirin aracın önüne bakan kısında değil de konsola bakan kısımda olmasından dolayı işçiliğinin çok yorucu ve masraflı olmasıdır. O zincire ulaşmak için tabiri caizse aracın yarısı sökülüyor. Bir diğer sıkıntı da dikiş tutmama durumu. Bazı araçlar 1000 ila 3000 kilometre arasında aynı arızayı verebiliyor. Tekrar aracı sökmek gerekiyor. Her araçta bu sorun olacak diye bir şey yok ancak kilometre arttıkça risk artıyor ve bu sorunu yaşayan araç sayısı da azımsanamayacak kadar fazla.

    http://www.bbc.co.uk/programmes/articles/23p5j5wzPtYflS7kFvmKVZf/bmw-deny-engine-failures-are-due-to-manufacturing-fault

    https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47#Timing_chain_problems




  • Bu fiyata 184bg'lik de bulursun,f10 5.20i de bulursun. Bence seçenekleri arttırmalısın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 520i bakin yeni kasa
    Bu kasalar cok eskidi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Meitu1 kullanıcısına yanıt
    Ayni kasa ayni motor secenegini alacagim ama 80000 den fazla verilmez. Daha fazla imkaniniz varsa 320i ed alin derim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meitu1

    Diğer forumlarda zincir kopması termostat problemi gibi sorunlar yazmışlar.

    şimdi adam zinciri ömürlük zanneden 140-160 binde değiştirmezse kopar kopması içinde 250 bini geçmiş olması gerekli. sadece bmw için değil çoğu araçların motorlarında sorun yok hepsi iyi motorlar. ama kullanım odaklı extra eskiyen parçalar olabilir. bu bütün araçların motorları için geçerli. artık kötü motor üreten üretici kalmadı. ha hileci epey çok bu ara. ama hala kötü motor değil hiçbiri. hele premium markanın bir aracının motoruna kronik sorunlu demekten öte kronik sorunu olsun, bmw bmw olarak kalmazdı bu piyasada. boş muhabbete gerek yok. ne alırsan al motoru sağlamdır. önemli olan kullanım geçmişi. kondisyonu. kazasız olması.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    iyi de çok para bu ya, zenona önem vermiş satan arkaş herhalde

    fiyat abartı evet. km düşük olmasına ve ilk sahibinden olunca galerici arada olunca hatasız olunca bu para donanımsal olarak üst seviyede. tartışılır ama neye göre dersek e180 sıfırı baz donanımlısı 150 binlerde bu 129 bin indirim filan derken 125 e alınır burada kriter donanım mı sıfır baz donanımmı ikinci el desekde 63 bin km çok düşük hele bu bmw olunca. yani o kadar karışık bi durumki 110-115 olsaydı fiyatı kaçırılmaz alınırdıda.
  • F10 520i alın hocam bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zincir (Timing Chain Problem) sıkıntısı var. Bakmayın güncelledik düzelttik dediklerine.

    Neredeyse tüm N47 serisi 2.0 dizel Bmwlerde bu sorunla karşılaşılıyor. 163-177-184 farketmiyor. Aynı DSG problemi gibi. Sorunlu bir parça üretiliyor ama kimde patlayacağı belli değil 200.000km boyunca sorunsuz da binebiliyorsunuz daha 30-40.000kmlerde ses yapıp dağılabiliyor da.

    Daha geçenlerde forumdaki 5 serisi konusunda bir kullanıcının motoru dağıldı servis 30.000tlden fazla fiyat çıkarıyor. O olayın üstüne çevremdeki tüm herkesi herzaman uyarırım böyle konularda bilinçli olmak lazım malum. Tam konuşurken bir arkadaşım geldi yine bir 5 serisi F10 daha 90.000kmde zincir kırmış adamda moral sıfır motor dağılmış yer Antalya sahibi çok titiz bir insandır düz yolda giderken kırıyor zinciri. Sandık motor bekliyor.


    Hadi biz bilinçliyiz bu tarz şeyleri araştırıp bakıyoruz ama piyasadaki 2.0 dizel Bmwler aynı DSGler gibi saatli bomba hesabı geziyor ve kullanıcılarının haberi yok. Zincir sesi nedir nezaman dağılır ille ses gelir mi ses gelmeden dağılma olur mu çoğu kullanıcının haberi yok malesef. Malesef Bmw bu motoru öyle bir konumlandırmışki (ters) zincir ön camın altında yani motorun arkasında. Buyüzden komple motor indiriliyor. Sağlam işçilik istiyor ve değiştirmesi bile masraflı.


    Ben açıkçası hernekadar bu motoru çok beğensem de (tutumluluk-güç) gittim n20 1.6 motor F10 aldım Mpaket en azından kafam rahat.

    Tavsiyem yeni herzaman yenidir. f30 düşünün. Çok mantıklı fiyatlara tertemiz f30lar mevcut. Piyasadaki alınabilecek en mantıklı araçlardan şuanda.




  • bianconera kullanıcısına yanıt
    bakıyorum da tüm bmw konularında aracı kötülemeye çalışmışsın. girdiğim her konuda bir yorumun var.

    nedir senin derdin içinde yürek acısı mı var
  • Arkadaşım hiçbir şey bilmiyorsanız malum sitede Sandık yazın ve vasıta kategorisinde aratın. Karşınıza onlarca Bmw 5 serisi çıkacak, hepsi 200 binlerde motor kitlenip sandık olarak değiştirilenler.
    Kronik arızalı olduğu kesin bu motorların, 150 K dan sonra motor değişimine hazır olmak gerek, ya da sandık olarak yenilenmiş bir araç alacaksınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chrissrathfield

    bakıyorum da tüm bmw konularında aracı kötülemeye çalışmışsın. girdiğim her konuda bir yorumun var.

    nedir senin derdin içinde yürek acısı mı var

    Yahu sen takılı kalmışın önceki konuda.Anlatayım açık olarak..

    6 yaşında ve gelecek sene çıkacak 5 serisiyle üstüne 2 kasa cıkmış olacak arabaya 130 bin verilmez diyorum.dikkat edersen alınmaz demiyorum veya şunu al bunu al da demiyorum sadece 110 bin civarına alınır diyorum ki birçok kişi de yazmış pahalı diye...

    Gelmiş yürek acısı diyorsun bi de hey allahım yarabbim.Takipte kal




  • Benim de zincirden ses geliyor ama ses radyatör tarafından geliyor sanki dinamo da ses yapabilecek zincir var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mutu07

    Zincir (Timing Chain Problem) sıkıntısı var. Bakmayın güncelledik düzelttik dediklerine.

    Neredeyse tüm N47 serisi 2.0 dizel Bmwlerde bu sorunla karşılaşılıyor. 163-177-184 farketmiyor. Aynı DSG problemi gibi. Sorunlu bir parça üretiliyor ama kimde patlayacağı belli değil 200.000km boyunca sorunsuz da binebiliyorsunuz daha 30-40.000kmlerde ses yapıp dağılabiliyor da.

    Daha geçenlerde forumdaki 5 serisi konusunda bir kullanıcının motoru dağıldı servis 30.000tlden fazla fiyat çıkarıyor. O olayın üstüne çevremdeki tüm herkesi herzaman uyarırım böyle konularda bilinçli olmak lazım malum. Tam konuşurken bir arkadaşım geldi yine bir 5 serisi F10 daha 90.000kmde zincir kırmış adamda moral sıfır motor dağılmış yer Antalya sahibi çok titiz bir insandır düz yolda giderken kırıyor zinciri. Sandık motor bekliyor.


    Hadi biz bilinçliyiz bu tarz şeyleri araştırıp bakıyoruz ama piyasadaki 2.0 dizel Bmwler aynı DSGler gibi saatli bomba hesabı geziyor ve kullanıcılarının haberi yok. Zincir sesi nedir nezaman dağılır ille ses gelir mi ses gelmeden dağılma olur mu çoğu kullanıcının haberi yok malesef. Malesef Bmw bu motoru öyle bir konumlandırmışki (ters) zincir ön camın altında yani motorun arkasında. Buyüzden komple motor indiriliyor. Sağlam işçilik istiyor ve değiştirmesi bile masraflı.


    Ben açıkçası hernekadar bu motoru çok beğensem de (tutumluluk-güç) gittim n20 1.6 motor F10 aldım Mpaket en azından kafam rahat.

    Tavsiyem yeni herzaman yenidir. f30 düşünün. Çok mantıklı fiyatlara tertemiz f30lar mevcut. Piyasadaki alınabilecek en mantıklı araçlardan şuanda.

    2015 model premium Bmw vardı bende, 1 sene bindim sattım. Şimdi bizim komşunun 2012 Executive Bmw'si var satıyormuş. Tertemiz, kazası belası yok dedi. İlk sahibi ve bütün bakımları serviste yapılmış. Titiz kullanıcı. 155bin km'de araç dedi.

    Sonra ekledi, 1 hafta önce eşim uzun yolda giderken, motor kitlemiş kendini. Neyse yapılır edilir derken, motor yeniden yapılması gerekmiş. Öyle şeylere bulaşmak istemediği için Bmw'den sıfır sandık motor getirilmiş ve takılmış. Dediğine göre 1 ay önce daha yeni bakımdan çıkmış. Ne olduğunu kendisi de anlamamış. Siz Bmw ile konuştunuz mu dedim? İnan hiç üstemelemedim ve konuşmadım dedi. İlgilenemedim dedi, parası neyse vermiş yani. Range Rover almış önceden vs derken kızmış zaten Bmw'ye Audi almış.

    Mevzu bahis, siz konuşsaydınız servis ile belki sadece işçilik parası alırlardı dedim. Sonuçta 2012 model ve full servis bakımlı araç. Bende düşünüyordum bu aracı, fiyatta da yapar bir şeyler illaki ama burada görülüyor ki, bakımı aksatılsın veya aksatılmasın, kronik sorunlu olduğu doğrular nitelikte. Araç arada bir arazide de kullanılmış, müteahhit kendisi ama dediğim gibi titiz biriymiş, araç toz toprakta gitti diye böyle olacak hali yok sanırım.

    Sıfır sandık motor takılan bu araç alınır mı acaba? Motoru yeni olduğu için performanslı olur diye düşünüyorum.




  • Stones S kullanıcısına yanıt
    emekli yönetici hocam yeni konu açsaydınız hort yerine.

    zincir problemi epey konuşulmuş internette, yeni motor yapılmış araba alınır alınmasına da bmw bu sorunu acaba çözüp tarihe gömdü mü o önemli. asıl olay sert kullanımda bitiyor, sert kullanımda sanırım 184lük te pek masum değil. iş kullanıcıda bitiyor biraz da.
    ayrıca servis bakımlı aracın %100 bedavaya yapılması gerekir bence.
    sonuçta iyi niyet garantili vw değil yani bmw



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 21 Eylül 2017; 22:15:41 >
  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    Eyyy jimi hortlatmak güzel bir şey neden? Çünkü bu konuda google'den bulundu. Bütün bilgilerin bir arada olduğu konu her zaman daha iyidir.



    Valla aracı eşi kullanıyormuş bayan. Agresif kullandığını sanmıyorum.



    Adam zaten kendi dedi, ihmal ettim, gidip konuşamadım diye. Şöförü götürmüş servise parayı ödemiş. Muhtemelen 40-50 bin civarı para ödendi. Garantilidir sonuçta.

    EK: Bence bu sorun yeni kasa hariç devam ediyor. Neden derseniz, 2015 model aracımı bakımdan çıkardıktan sonra bir dahaki bakım 9000km sonra dedi. Araç 30bin km'de filandı. Kızdım hatta, "bu nedir, 9000km dediğiniz nedir ki ben 2-3 ayda yaparım bunu" dedim. İşte bundan sonrakiler 10 binde bir 12 binde bir dedi hatırladığım kadarı ile. Sonra araştırdım ki, ilk çıktığında 20bin de birmiş bakımları. Sonra 15 bine çekmişler, yetmemiş 10bin olmuş. Motor yağının daha erken değişmesi bu kronik sorunun oluşmasını engelliyormuş sanırsam. Problem zincirden olmadığına göre bence motor yatak sarıyor. Yağın oluşturduğu tortulardan dolayı olduğunu düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stones -- 22 Eylül 2017; 20:18:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Babamda 177lik 3 serisi var. Ben de çok araştırdım bu zincir olayını. Türk forumlarında almayın kopar düz yolda da kopar falan filan yazıyor hep. Sonra yabancı forumlarda araştorma yaptım, çoğu tahmin ettiğim gibi bakımını aksatırsan sıkıntı çıkarır diyolar. Motoru yormassan güzel kullanırsan sıkıntı çıkarmaz diyor herkes.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Stones S kullanıcısına yanıt
    2001'den itibaren olan 20d motorlar sanırım blok olarak hep aynı, kodlar n47 hep çünkü. ama e46 320d 150hp common rail değil internete göre.
    190hp 20d ise b47d20 olarak geçiyor sanırım en sorunsuzu bu motordur.

    9000km kısa ama 12bin falan normal, aslan gibi motor hatta yakıt cimrisi, yeni yağı her zaman hakeder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 22 Eylül 2017; 15:12:4 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.