Şimdi Ara

Bmw 5.20 i premium mı & passat 1.6 tdi bluemotion highline mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
1
Favori
14.691
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ayni paraya 2013 model bmw 5.20 i premium paketmi alinir yoksa passat 2016 model 1.6 tdi cam tavanli highlinemi?
    Yorunlarinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • İlk yorunu ben yapayım; İkisi arasında sınıf farkı var. Eğer Passat'ı bir araçla kıyaslayacaksanız, bu araç Bentley ya da 7 serisi BMW olmalı. 5 serisi BMW ise Polo'nun dengidir.
    _____________________________
  • Sesli guldum adamim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bu karşılaştırma passat'a hakaret olur, tabii ki passat alınmalı, 5 serisi kim oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
  • Emin olun karşılaştırma yaptığınız için sorun sizde değil.

    Asıl sorun bu iki aracın aynı fiyata satılmasına sebep olanlarda. 520 nin yanında Passat nedir yahu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

    Türküm Türkçe imza atarım....
  • geçen yine 7.60li den, bassat 1.6tdi + dsg + highline + cam tavan + buzdolabı beyazına geçiş yaptım. "Oh be dünya varmış" dedim. 7.60li km'de 1 lira yakıyordu, bassat ile 20 kuruşa dolaşıyorum. bmw'yi aldıktan 1 ay sonra 200binTL zararla satmama rağmen, bassatı daha aldığımın 2. haftasında %5 karla satabiliyorum. Siz bir de 5 serisi demişsiniz, düşünmeniz hata.
    _____________________________
  • Onden cekisin zevki dizel tar tar sesi tasarruf ve muazzam torku 1.sinif malzeme kalitesi efsane yol tutusu ultra premium segment olusu daha sayamayacagim bir cok sifat ve ozellik Cenab-i Allah'in bi hikmeti ateyizlerin aciklayamadigi tek gercek folksfagin das auto passat tabiside :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Kuzuya rakı içirmişler, kurdun yerini sormuş...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Passat ama Trendline + buzdolabı beyazı olmak kaydıyla(!)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bmw alirsaniz arabanin tadini alamazssinin. Sehirici 60 kurus yakar cok sakin kullansaniz da 10 litre yani 50 kurus yakar. E siz bu kadar fazla yakitla az yakmaya ugrasirken hicbir keyif almayacaksiniz o zaman da bmw de alsan bir anlami kalmiyor. Ama passati istedigin kadar sert kullan 7.5 litreyi gecmez uzun yoldada sehiricinde de. O yüzden passat diyebilirim. Ha 5.20 ile passati karsilastirmak hata her konuda bmw fersah fersah üstün suspansiyon ve yalitimda esit olabilirler. Yakiti dusuncenize az yakan güzel bir araç sizi daha fazla memnun eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K@sToR

    geçen yine 7.60li den, bassat 1.6tdi + dsg + highline + cam tavan + buzdolabı beyazına geçiş yaptım. "Oh be dünya varmış" dedim. 7.60li km'de 1 lira yakıyordu, bassat ile 20 kuruşa dolaşıyorum. bmw'yi aldıktan 1 ay sonra 200binTL zararla satmama rağmen, bassatı daha aldığımın 2. haftasında %5 karla satabiliyorum. Siz bir de 5 serisi demişsiniz, düşünmeniz hata.

    _____________________________
    2014 Skoda Octavia 1.6 TDI Optimal 105 HP
    2019 Audi A3 1.6 TDI Dynamic 116 HP




  • Yürütme maliyeti ve 2. el ne kadar önemli ona bakar.

    Kağıt üstünde bmw tabi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • webbie kullanıcısına yanıt
    Bende bekliyorum ki 5 e passat d sınıfı diyeceksin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-41D8E7635 -- 24 Mayıs 2017; 14:16:31 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Aralarında 3 yaş var,biri benzinli biri dizel,donanım farkı da var.Ben passat alırdım.BMW 2015 falan olsa neyse.
    _____________________________
  • Siz bu kafayla gidin Bazat alın. Bu kafayla 5.20 çok size.



    Bmw'nin ölüsü bile kıçı kırık Bazat'tan iyidir. Dsg de cabası. Temizi bulunduğu takdirde BMW, yoksa Volvo S80 bakın. BMW ile aynı sınıf. Bazat'ı ikiye böler, üç de kalan bırakır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Nissan Qashqai 1.5 dCi DCT Sky Pack

    Dacia Duster 1.0 ECO-G Comfort
  • webbie kullanıcısına yanıt
    _____________________________
  • Yakıt ekonomisi dışında herşey için 5 serisini tercih ederdim, tabi araçların kondisyonu da çok önemli.
    _____________________________
  • ver das autoyu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Prestij önemliyse premium passat , yok ayağımı yerden kessin diyorsanız 5.20

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Eğer yakıtı dert etmem konfor prestij istiyorum diyorsanız 520 yok ben hem çok yakmasın azıcıkda presij yeter diyorsanız passat alın yanlız sanki o bütçeye 2013 biraz eski highline passat fiyatına 2015 520 bulunabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • passat + holosko + bir miktar para = bmw 5 serisi
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.