Bildirim
Bmw 5.20 i premium mı & passat 1.6 tdi bluemotion highline mi
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
İlk yorunu ben yapayım; İkisi arasında sınıf farkı var. Eğer Passat'ı bir araçla kıyaslayacaksanız, bu araç Bentley ya da 7 serisi BMW olmalı. 5 serisi BMW ise Polo'nun dengidir. _____________________________ -
Sesli guldum adamim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Bu karşılaştırma passat'a hakaret olur, tabii ki passat alınmalı, 5 serisi kim oluyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ 2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN -
Emin olun karşılaştırma yaptığınız için sorun sizde değil.
Asıl sorun bu iki aracın aynı fiyata satılmasına sebep olanlarda. 520 nin yanında Passat nedir yahu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
Türküm Türkçe imza atarım.... -
geçen yine 7.60li den, bassat 1.6tdi + dsg + highline + cam tavan + buzdolabı beyazına geçiş yaptım. "Oh be dünya varmış" dedim. 7.60li km'de 1 lira yakıyordu, bassat ile 20 kuruşa dolaşıyorum. bmw'yi aldıktan 1 ay sonra 200binTL zararla satmama rağmen, bassatı daha aldığımın 2. haftasında %5 karla satabiliyorum. Siz bir de 5 serisi demişsiniz, düşünmeniz hata. _____________________________ -
Onden cekisin zevki dizel tar tar sesi tasarruf ve muazzam torku 1.sinif malzeme kalitesi efsane yol tutusu ultra premium segment olusu daha sayamayacagim bir cok sifat ve ozellik Cenab-i Allah'in bi hikmeti ateyizlerin aciklayamadigi tek gercek folksfagin das auto passat tabiside :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Kuzuya rakı içirmişler, kurdun yerini sormuş... -
Passat ama Trendline + buzdolabı beyazı olmak kaydıyla(!)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Bmw alirsaniz arabanin tadini alamazssinin. Sehirici 60 kurus yakar cok sakin kullansaniz da 10 litre yani 50 kurus yakar. E siz bu kadar fazla yakitla az yakmaya ugrasirken hicbir keyif almayacaksiniz o zaman da bmw de alsan bir anlami kalmiyor. Ama passati istedigin kadar sert kullan 7.5 litreyi gecmez uzun yoldada sehiricinde de. O yüzden passat diyebilirim. Ha 5.20 ile passati karsilastirmak hata her konuda bmw fersah fersah üstün suspansiyon ve yalitimda esit olabilirler. Yakiti dusuncenize az yakan güzel bir araç sizi daha fazla memnun eder.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: K@sToR
geçen yine 7.60li den, bassat 1.6tdi + dsg + highline + cam tavan + buzdolabı beyazına geçiş yaptım. "Oh be dünya varmış" dedim. 7.60li km'de 1 lira yakıyordu, bassat ile 20 kuruşa dolaşıyorum. bmw'yi aldıktan 1 ay sonra 200binTL zararla satmama rağmen, bassatı daha aldığımın 2. haftasında %5 karla satabiliyorum. Siz bir de 5 serisi demişsiniz, düşünmeniz hata.



_____________________________ 2014 Skoda Octavia 1.6 TDI Optimal 105 HP
2019 Audi A3 1.6 TDI Dynamic 116 HP
-
Yürütme maliyeti ve 2. el ne kadar önemli ona bakar.
Kağıt üstünde bmw tabi..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Bende bekliyorum ki 5 e passat d sınıfı diyeceksin 
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-41D8E7635 -- 24 Mayıs 2017; 14:16:31 >
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Aralarında 3 yaş var,biri benzinli biri dizel,donanım farkı da var.Ben passat alırdım.BMW 2015 falan olsa neyse. _____________________________ -
Siz bu kafayla gidin Bazat alın. Bu kafayla 5.20 çok size. 
Bmw'nin ölüsü bile kıçı kırık Bazat'tan iyidir. Dsg de cabası. Temizi bulunduğu takdirde BMW, yoksa Volvo S80 bakın. BMW ile aynı sınıf. Bazat'ı ikiye böler, üç de kalan bırakır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Nissan Qashqai 1.5 dCi DCT Sky PackDacia Duster 1.0 ECO-G Comfort -

_____________________________ -
Yakıt ekonomisi dışında herşey için 5 serisini tercih ederdim, tabi araçların kondisyonu da çok önemli.
_____________________________ -
ver das autoyu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Prestij önemliyse premium passat , yok ayağımı yerden kessin diyorsanız 5.20
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Eğer yakıtı dert etmem konfor prestij istiyorum diyorsanız 520 yok ben hem çok yakmasın azıcıkda presij yeter diyorsanız passat alın yanlız sanki o bütçeye 2013 biraz eski highline passat fiyatına 2015 520 bulunabilir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
passat + holosko + bir miktar para = bmw 5 serisi _____________________________
En Beğenilen Yanıtlar
|
İlk yorunu ben yapayım; İkisi arasında sınıf farkı var. Eğer Passat'ı bir araçla kıyaslayacaksanız, bu araç Bentley ya da 7 serisi BMW olmalı. 5 serisi BMW ise Polo'nun dengidir.
|
Benzer içerikler
- citroen c5 neden tutulmuyor
- taigo yakıt tüketimi yorumları
- chrysler 300c alınır mı
- fiat punto 2 el piyasası nasıl
- suzuki swift alınır mı
- en az yakan arabalar
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt






