Şimdi Ara

BMW 3 serisi (G20)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Bahadır8585 , Alpay22 , blacklotus01 Daha Az
3 Kayıtlı Üye (3 Mobil) ve 4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü4 Mobil1 iOS
5 sn
4.103
Cevap
82
Favori
324.663
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3777 Mesaj

    1000-1500 devir olu devirler. turbolu her marka modelde olur o gecikme ve cok normal

    gayet atik ve canli. sadece F30 320 ed gibi hissettirmiyor, yalitimdan dolayi olabilir ama
    |
    |
    G.R.I.M.S.O.N888 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    G20...Dravit
  • Binbaşı
    1628 Mesaj

    Segment farkı yok ikisi de D segmentinde araçlar.. 5 serisi E segmentinde..
    |
    |
    sarıkanaryam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1204 Mesaj

    Yalıtım çok fark yaratmış.Kadrana bakmazken 70-80 ile gidiyorsunuz sanıp baktıgınızda 110-120 yazıyor 😂.Tesla gibi hissettiriyor hele müzik açtıysanız imkansız motoru yüksek devir çevirmedikçe duyamıyorsunuz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    cseyfe kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Its ok if you dont like me,not everyone has a good taste
  • Yarbay
    3777 Mesaj

    kesinlikle kucuk 5 olmus

    kucuk derken yeterince buyuk ici
    |
    |
    G.R.I.M.S.O.N888 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    G20...Dravit
  • Binbaşı
    1018 Mesaj

    Yanlış anlamayın 320'nin performansından hiç bir şikayetim yok. Daha önce kullandığım araçların performansı ile G20 nin performansı tabiki tartışılmaz ancak diğer araçlarımda bu gaz tepkimesinde ki gecikme bu kadar hissedilmiyordu.
    Daha öncede anlatmıştım araç 2000 devire gelene kadar ölü ve bu 1-1,5 sn gibi bir gecikme olarak hissediliyor. 2000-2500 devire geldiğinde ise bir anda fırlıyor. Ben normal seyir halindeyken de (70-80 km/h) dip gaz yaptığımda gecikmeyi hissediyordum. Mercedes'lerden önce benzinli araçta Leon FR kullanmıştım onda hiç gecikme hissetmiyordum.Gaz tepkime cihazı ara hızlanmaları tamamiyle çözdü ancak ilk kalkıştaki 1-1,5 sn lik gecikmeyi ancak yarım saniyeye indirebildi.
    |
    |
    cseyfe kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1204 Mesaj

    Bu tepkime süresini hangi sürüş modunda alıyorsunuz ? Aracınız kaç km şuan ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Yelken85 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Its ok if you dont like me,not everyone has a good taste
  • Binbaşı
    1018 Mesaj

    Confort modda ve Sport modda denedim. Birinde 1 sn ise diğerinde 1,5 sn gecikme oluyor (kalkış dip gaz ve ara hızlanma). Aracım 1300 km de ve şu an rodaj süresinde olduğu için çok fazla sıkıştırmıyorum ancak test aracını Konya-Samsun yolu üzerinde 4 kere sürdüm ve kalkış, ara hızlanma testlerinin hepsini yaptım.
    |
    |
    G.R.I.M.S.O.N888 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1204 Mesaj

    Sport modda ara hızlanmada 1 saniye gecikme olması tuhaf geldi,ben sport modda kullanırken aracım 2000 devir altına düşmüyor genelde.Benim aracım da 1000 km oldugu için çok zorlayamıyorum,fakat kullandığınız tepkime azaltıcı herhangi bir garanti sorunu teşkil etmiyorsa sevindim adınıza.İyi sürüşler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi G.R.I.M.S.O.N888 -- 9 Aralık 2019; 13:24:24 >
    |
    |
    Yelken85 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Its ok if you dont like me,not everyone has a good taste
  • Yüzbaşı
    553 Mesaj
    Düşük devirlerdeki performans problemi, aynı motor bloğu ile oluşturulan farklı hacimler nedeniyle var. Bu sorunu chip ya da yazılım ile aşmaya çalışmak, çok daha fazla aşınma ve yıpranma meydana getirecektir. Bu şekildeki araçların garantide kalma ihtimali yok. Üstüne satarken de herhangi bir değişiklik yapılmamış gibi satılması da dolandırıcılık.

    Sonuçta 2 yılda motorun ve aksamının ömrü %10 azalacaksa, bu işlemler ile %30 azalıyor belki.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3777 Mesaj
    2000 devir alti canli bir araba olmasi icin yuksek hacim gerekir

    2000 altinda turbo bos, ya da kapali diyelim. tam egrileri gormedim ama 2000de actigini varsayarsak gayet normal bir devir.

    ben testlerimde herhangi bir anormallik gormedim. hangi turbo arac 1500 devirde firliyor bilemiyorum

    0 devirden kalkis yapip, 0-100 7.7 saniye olculmus. ayni sekilde 0 devirle kalkan leonun 0-100 u 8.2 saniye

    teknik olarak bir gecikme oldugunu dusunmuyorum.
    _____________________________
    G20...Dravit
  • Yarbay
    2181 Mesaj
    Doğru düzgün araç kalmadı M paket + harman araç karaborsaya düştü yahu 👍



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    3777 Mesaj

    uyguna birakayim hocam :)
    |
    |
    KuruFasülyePilav kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    G20...Dravit
  • Binbaşı
    1018 Mesaj

    Acaba benim araçta mı bir sorun var diyeceğim de test aracıda aynıydı. Hatta test sürüşü yaptığım G30 dada böyle gecikme hissettim. Diğer araçlarımda tepkime gecikmesi tabiki vardı ama bu kadar hissetmiyordum. Belkide farklı marka modellerden ilk kez BMW ye geçtiğim içindir veya psikolojik :)
    Yalnız 2000 devirden sonra araç gerçekten çok güzel hızlanıyor.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    cseyfe kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3777 Mesaj

    kullanip gormek lazim ama sanmiyorum sorun oldugunu

    psikolojik olabilir, leon hafif oldugu icin olabilir, leonun yalitimi kotu oldugu icin olabilir. leonla bmwnin tork egrilerini de karsilastirmak lazim

    kaldi ki 2000 alti cansiz olmasi cok normal, bu tarz her araba boyledir.

    1000-1500 devirde turbo acan benzinli araba cok azdir, genelde dizeldir. alt devirlerde gazlamak istiyorsan al soyle bi 6.2 atmosferik :)

    onemli olan 2000 ve sonrasinda ne tepki verdigi

    ekleme yapayim. sprint booster gii biseye ihtiyacin oldugunu dusunmuyorum, ve yakita direk etkisi olur negatif yonde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cseyfe -- 9 Aralık 2019; 15:44:32 >
    |
    |
    Yelken85 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    G20...Dravit
  • Yüzbaşı
    439 Mesaj
    Luxury line da 18" 781 çok kollu jant için 14 bin ekstra istiyorlar bu fiyat temmuzdan beri böyle mi çok yüksek değil mi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    251 Mesaj

    Bence dış tasarım olarak 4 serisi en iyilerden biri. Dış tasarım için birkaç dokunuş yapılmalı ve böbrekler mutlaka yenilenmeli, g20 böbrekleriyle şahane olur. 4 serisi bunun dışında yeni 3'ten de çok çok daha şık aslında. Yeni 3 ün avantajı yeni ve bilhassa yenilikçi olması.
    4 deki asıl sorun iç mekanı. Öyle ki bmw iç mekan tasarımı evrenin gaz ve toz bulutu olduğu zamanlardan beri aynı :) özellikle 4 serisi gibi müthiş bir araca yakışmıyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    sarıkanaryam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2874 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cseyfe

    2000 devir alti canli bir araba olmasi icin yuksek hacim gerekir

    2000 altinda turbo bos, ya da kapali diyelim. tam egrileri gormedim ama 2000de actigini varsayarsak gayet normal bir devir.

    ben testlerimde herhangi bir anormallik gormedim. hangi turbo arac 1500 devirde firliyor bilemiyorum

    0 devirden kalkis yapip, 0-100 7.7 saniye olculmus. ayni sekilde 0 devirle kalkan leonun 0-100 u 8.2 saniye

    teknik olarak bir gecikme oldugunu dusunmuyorum.
    İlk cümleden emin misiniz?

    Benim bildiğim alt devri canlı yapmak için hacim ile orantılı bir turbo gerekir. Yani motor hacminden ziyade uyum önemlidir. Küçük hacimli motora uygun turbo ile de alt devirde güzel sonuç alabilirsiniz (1.4 tsi gibi, 1.5 136 bmw motoru gibi), yüksek hacimli araca büyük turbo takarak da alt devirleri boş bırakıp üst devirlere oynayabilirsiniz. Alt deviri boş bırakmanın cezası da normal kullanımda abartılı yakıt tüketimi oluyor.

    Dİğer arkadaşın da yazdığı gibi motor hacmi ile turbo arasında bir uyumsuzluk var sanki burada. Motor aslında 2 litreye göre kurgulanmış ama bizde 1.6 olarak kullanılınca bir gariplik oluyor gibi geliyor.
    _____________________________




  • Binbaşı
    1018 Mesaj

    Gaz tepkime arttırıcıyı ilk kez bu aracımda kullandım. Onuda aracı aldıktan 2 hafta sonra taktırdım. Aracın gaz tepkilerini canlandırması çok hoşuma gitti. Aslında yakıt tarafında faydasını gördüm, yokuşlarda gaz kelebeğinin geç açılmasını engellediği için araç vites düşürmüyor ve deviri rahat bir biçimde alıyor. Aynı güzergahta (işe gidiş ve dönüş) 1 gün arayla deneyerek cihaz kapalı ortalama 10.2 litre, cihaz açık ve cihazın Race modunda 9.6 litre aldım.
    |
    |
    cseyfe kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3777 Mesaj

    genel anlamda kullandim o cumleyi.

    turbosuz yuksek hacim kullandim, o surekli canliydi ornegin

    yine su anda 1.4 tsi sahibiyim. bmwdeki bekleme onda da var dusuk devirde.

    alt devirden kastim turbonun acilmamis devirleri.

    ben dedigim gibi 320 ed den bir fark goremedim aracta. his farki var, o da yalitimdan dolayi. gitmiyormus gibi ama aslinda gidiyor. teknik veri de bunu dogrular gibi. 7.6 vs 7.7
    |
    |
    erciftci kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    G20...Dravit
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Sohbet
Canlı Tv izle
Lastik Avcısı
Media Sözlük
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
1,516
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.