Şimdi Ara

BMW 3 serisi (G20) (70. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
21.232
Cevap
299
Favori
1.649.098
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaamoz

    Ben de 4ten yeni 3e geçtim ve aynı şeyleri düşünuyordum..satış temsilcisi,yeni 4 serisi şu an çıksa en boşu 550binden başlar dedi.Audi'den fiyat aldığımda da,güncel kasa en düşük a5 modelinin 510bin tl olduğunu söylemişlerdi.


    Tahminim,Audi'nin yeni A5te 1.4 motoru kaldırdığı gibi,rakibi Bmw de 4te1.5 motoru kaldıracak.2020 sonuna doğru gelecek yeni 4 kasanın fiyatı,o zaman geldiğinde daha da uçuk olur gibi bence.

    Alıntıları Göster
    Audi a5 1.4 motoru kaldırdı mı? Çok saçma bir hamle. Bu durumda 2.0 motor gelir, o da aşırı pahalı olur. Buna bağlı olarak satışlar da çok düşük olur. Ayrıca ben 1.4 motoru gayet yeterli buluyorum. Bence 2.0 motorun aradaki fiyat farkına değecek bir artısı kesinlikle yok.
    Bu arada satış temsilciside 4 seri için çok abartmış. Yada abarttığını umuyorum. 550 bin çok fazla, üstelik başlangıç. 4 şuan çıksa full dolu max ederi 430-450 arası olmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: temürrmelik

    Audi a5 1.4 motoru kaldırdı mı? Çok saçma bir hamle. Bu durumda 2.0 motor gelir, o da aşırı pahalı olur. Buna bağlı olarak satışlar da çok düşük olur. Ayrıca ben 1.4 motoru gayet yeterli buluyorum. Bence 2.0 motorun aradaki fiyat farkına değecek bir artısı kesinlikle yok.
    Bu arada satış temsilciside 4 seri için çok abartmış. Yada abarttığını umuyorum. 550 bin çok fazla, üstelik başlangıç. 4 şuan çıksa full dolu max ederi 430-450 arası olmalı.

    Alıntıları Göster
    Bmw'nin fiyatta Audi'nin altında kalacağını sanmıyorum.

    Bence yeni 4ün başlangıcı,çıktığında 600bin tl'ye bile yaklaşabilir,

    4ü bekleyeyim derken,1sene sonra 3 bile alamama ihtimali de var bu otomobil piyasasında:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaamoz -- 4 Aralık 2019; 4:19:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kaamoz K kullanıcısına yanıt
    Ben de 4 te açılış fiyatının kur seviyeleri çok oynamassa 400 lerden açıp dolusunun max 500 lere vuracağını düşünüyorum

    Ne olursa olsun ölmez sağ kalırsak yine bmw kovalıycaz

    Bu arada üstad ön lipin 1 komple tampon altı ,1sağ ve 1 sol ek parçaları olarak toplamda 3 parça halinde olduğundan bahsetmiştim taktıracaksan tavsiyem sağ ve sol eki taktırmaman daha 4. Üncü günde tümseğe biraz hızlı girdim tek tarafı parçalandı komple ekleri söktüm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sefa-trust -- 4 Aralık 2019; 10:30:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sefa-trust S kullanıcısına yanıt
    Orijinali ile aynı boyutlarda mı acaba? Çünkü orijinalinin resimlerinde çok alçak durmuyor.
  • Sefa-trust S kullanıcısına yanıt
    BMW 3 serisi (G20)BMW 3 serisi (G20)BMW 3 serisi (G20)BMW 3 serisi (G20)

    bu lipler oldukça şık duruyor bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaamoz

    Bmw'nin fiyatta Audi'nin altında kalacağını sanmıyorum.

    Bence yeni 4ün başlangıcı,çıktığında 600bin tl'ye bile yaklaşabilir,

    4ü bekleyeyim derken,1sene sonra 3 bile alamama ihtimali de var bu otomobil piyasasında:)

    Alıntıları Göster
    Audi bmw birbirlerinin gerisinde zaten kalmaz. Fakat audi gerçekten sadece 2.0 motor getirecekse vergi diliminden dolayı dolu araba 650 yi de aşar. Bmw yeni 4'ü 1.4 motorla getirirse en dolu araç max 470-500 olur ki bu durumda satışta audiye ezici fark atar. Bu yüzden, şuan doğuşta sadece 2 motor var ama yeni yılda yada a5 makyajlandığında tekrar küçük motorlu araç getireceğini düşünüyorum.
    İkiside 1.4'ten vazgeçerse olan bize olur tabi orası ayrı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sefa-trust S kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim,sadece liple nasıl görünüyor?yine baya güzeldir tahminim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaamoz -- 4 Aralık 2019; 12:24:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yelken85 kullanıcısına yanıt
    ilk attığım beyaz araç m performance videosundaki lip diğeri benim araçtaki lip orjinaline çok yakın duruyor ek parçasız olarakBMW 3 serisi (G20)
    BMW 3 serisi (G20)BMW 3 serisi (G20)




  • ODD raporlarindan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MiaKaiser

    ODD raporlarindan.
    raporlar paralı oldu her ay ücretmi veriyorsunuz ?
    ücreti ödediğiniz zaman sadece o ayın model satışlarımı çıkıyor yoksa yılın mı ?

    elinizde veri varsa yeni 508 satış adetini paylaşırmısınız
  • Dün ile bugün arasında 17 tane satıldı. Dün online da 80 tane vardı bugün 63. Enterasan...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Üstad şirket üzerine alınan bir araçta kdv ötv farkından 130-140 bin liraya yakın rakam oynuyo yasa geçmeden büyük ihtimal yılbaşından sonra resmileşecek yasaya öEl bir durum sonra satışlar çok düşer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    BMW'de kamera tamponda değil. Kafas sistemi ile çalışıyor. O da dikiz aynasının arkasında.

    @Sefa-trust yasa değişikliği ile ilgili bilgi var mı? link vs. çok sevinirim.
  • erdknt E kullanıcısına yanıt
    Bu araçlar zaten geldi, satılmakta. İç konsolda parlak yerine mat ahşap vs. var hatta.
    Makyajla birlikte far vs. değişecek.
  • Gyepesto kullanıcısına yanıt
    bu linkteki haberin içinde binek araçlar ilgili bölümde kısaca anlatılıyor üstad

    yasanın bir bölümü resmileşti fakat binek araçlarla ilgili kısım yılbaşından sonra geçecek
    https://www.sozcu.com.tr/2019/ekonomi/son-dakika-tbmmdeki-torba-teklif-kabul-edildi-5465625/

    link açılmassa ilgili bölümün fotoğrafını koyuyorum

    BMW 3 serisi (G20)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sefa-trust -- 4 Aralık 2019; 15:34:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: damenn

    Bugün G20 M paket 19" testi yaptım. İzlenimlerimi aktarayım, belki birinin işine yarar.

    8 ay önce sıfır 4.18 M Sport +Plus Gran Coupe aldım ve severek kullanıyorum. Bugün vakit bulup G20 ve G30 test sürüşü yaptım. 4 serisinden sonra G20'inin ön konsol gözüme küçük geldi. Aslında bildiğim kadarıyla teknik olarak G20 daha geniş ama o hissi bana vermedi. Satış temsilcisi de "4 serisinden sonra bu araca oturanlar öyle diyor" dedi. Aracın ses yalıtımı 4 serisinden bir tık daha iyi. Motor performansı hissedilir şekilde 4 serisindeki 1.5 motordan iyi. Ama aracın içi bana çok cicili bicili geldi(Başka tabir bulamadım). Sanki biraz Mercedes'deki o iç gösteriş yakalanmak istenmiş gibi. İç konsolu, o parlak yerleri ben pek sevemedim. Ama dediğim gibi 19" jant olmasına rağmen araç konforluydu.

    Satış temsilcisi ile aram iyi. Bana müşteri gibi değil de arkadaş gibi davranıyor. Aracın çok sattığını, yetiştiremediklerini söylüyor. Alanlar ise genelde çok teknolojik olduğunu seviyor, öyle alıyor dedi.

    Bana göre 4 serisinden sonra G20 'nin ses yalıtımı iyi, kokpit beklediğim kadar iyi değil, dış görünüm güzel. Arabayı değiştirecek olsam gidip G20 almam. 2020'de çıkacak makyajlı 4 serisini beklerim.

    Bunun üzerine bir de 2017 G30 test sürüşü yaptım. M paket değil, orta bir paket vardı. g30'un içine oturur oturmaz "bu araba üst sınıf" dedirtiyor. Çalıştırıp yola koyulduğunuzda ise o premium hissiyatı daha da iyi anlıyorusunuz. Ses yalıtımı ve konfor benim 4 serisinden iki tık daha iyi, G20'den de en az bir tık daha iyi. Motor(1.6) performansı ise G20'den çok az geride gibi. Yani motor performansı da benim için tatmin ediciydi.

    2020'de 5 serisinde de kasa değişecekmiş(Belki makyaj).

    Daha önce Mercedes C de kullanmıştım. O araç benim için hüsran oldu. Ses yalıtımı, kokpit ve iç malzeme kalitesi bana göre kötü. O paranın arabası kesinlikle değil. Sırf marka için de o araba bence alınmaz.

    Velhasıl 4 serisinden gelip arabayı değiştirmek isteyen olursa bence ya makyajlı 4 kasanın çıkmasını beklesin ya da 5 serisine geçiş yapsın. Burada yazılan o kadar olumlu yorumdan sonra G20'den beklentim daha yüksekti, biraz hüsran oldu. Biliyorum aynı sınıf değil ama özellikle G30'dan sonra G20 bana cazip gelmedi.
    Yalıtım konusunda kesinlikle daha iyi fakat motor performans konusunda 418i den pek farklı değil. 2018 Eylül ayında sıfır 418i Pure aldım ve çok severek kullanıyorum ben de. 4 serisinin 2019 senesi boyunca 2019 modeli gelmedi 2018 modelleri satıldı ve artık Türkiye ye F kodlu 4 kasa gelmiceğini söyledi satış temsilcim onlara gelen mail bu yöndeymiş. Yeni kasanın da 2020 nin 2. Ya da 3. Çeyreğinde Türkiyeye geliceğini söyledi. Ben de merakla yeni kasa 4 ü bekliyorum fakat conceptteki gibi bi tasarım olucaksa önümüzdeki 1.5-2 sene içinde 4 ü satıp G20 alma niyetindeyim. Tabi canlı görmeden yorum yapmak da pek mantıklı değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdknt

    İzlenimlerinizi paylaştığınız için teşekkürler.

    Yanlış bilgi olmaması açısından düzeltme yapma ihtiyacı hissettim.

    4 serisi zaten makyajlandı. Artık yeni kasa gelecek ama 1 yıl değil, 2 yıl var bu değişime.

    5 serisinde de kasa değişimi değil makyaj olacak. Bazı fotoğraflar bette dolaşmaya başladı. Çok radikal bir değişiklik beklenmiyor. Gösterge ekranı yeni 3 serisindeki gibi olacak. (Ters yönde hareket eden devir sayacı gibi)
    2017 yazında makyaj geçirdi 2020 nin yazına doğru da yeni kasa tanıtılıcak 2 yıl gibi bir süre yok kısacası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hzr06 H kullanıcısına yanıt
    Ben Insignia'dan 4.18'e geçtiğim için 4.18'deki 1.5 motor bile bana performans olarak tatmin edici gelmişti :) Hem de yakıt konusunda da çok memnunum. şehir içinde 100km ortalamam 8.3 lt. Insignia gitmediği halde 10lt üstünde yakıyordu :)

    Ben de önümüzdeki yıl belki aracı G20 ile yenilerim diyordum ama yazıda anlattığım gibi benim pek hoşuma gitmedi. Ya G30 ya da yeni kasa 4 serisini zorlarım artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: damenn

    Ben Insignia'dan 4.18'e geçtiğim için 4.18'deki 1.5 motor bile bana performans olarak tatmin edici gelmişti :) Hem de yakıt konusunda da çok memnunum. şehir içinde 100km ortalamam 8.3 lt. Insignia gitmediği halde 10lt üstünde yakıyordu :)

    Ben de önümüzdeki yıl belki aracı G20 ile yenilerim diyordum ama yazıda anlattığım gibi benim pek hoşuma gitmedi. Ya G30 ya da yeni kasa 4 serisini zorlarım artık.
    Yakıt konusunda ben de gayet memnunum ve dediğiniz gibi 4 serisinden sonra 3 serisi bariz bi şekilde dar geliyor. Yeni 4 serisini tanıtıcakları zamanı da merakla bekliyorum açıkçası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hzr06 H kullanıcısına yanıt
    320 mi 418 den pek farkli degil motor konusunda?
  • 
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.