Şimdi Ara

BMW 3 serisi (G20) (368. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: guvenxoca
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 9 Misafir (4 Mobil) - 5 Masaüstü5 Mobil1 iOS
5 sn
21.174
Cevap
299
Favori
1.643.975
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
22. Sırada  bugün en iyi #9
Sayfa: önceki 366367368369370
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • justery kullanıcısına yanıt

    kablosuz şarj exe de standart geliyor hocam. gönderdiğiniz araçta sesatec deri koltuk ve exe harici ekstra mevcut değil. hifi var önceki araçlara göre ekstra o var bir de.


    bir de dediğiniz olay benim de başıma geldi bazen başka bayilerden birileri rezerve ediyor araç sistemden düşüyor 1 gün boyunca ödeme gelmeyince tekrar giriyor sisteme ama ben bu durumu yaşadığımda fiyat değişmemişti.

  • Merhabalar.

    X2 hakkında merak ettiğiniz veya katkıda bulunmak istediğiniz konular olursa forum açtım.

    Vakti ve merakı olanları beklerim efenim.

    Sevgiler&Saygılar.


    Link: https://forum.donanimhaber.com/bmw-x2-dizel-m-sport-x--150105006#150202687

  • egeliefe kullanıcısına yanıt

    Tesekkurler BMW 3 serisi (G20) 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkolo88

    Bu arada geçen gün yolda bir g20 de Çok enterasan bir stop gördüm. Nerede taktırdığını bilmiyorum ama güzeldi. Hatta youtube da buldum. Sizlerle de paylaşmak istedim. Güzel duruyordu. Hemde oledmiş bu stoplar.


    aviscodingyoutube
    BMW G20 OLED-like dynamic blinker tail lamp
    https://www.youtube.com/watch?v=rvOi-8iw7dA

    2015-2016 civarları F82 M4 GTS ile tanıtılmıştı bu stoplar.


    Birkaç yere fiyatına baktım, 10bin eurolardan bahsediyorlar BMW 3 serisi (G20) 


    BMW 3 serisi (G20)EVOyoutube
    The BMW M4 GTS is, according to BMW, the fastest series production car it has ever produced. The M4 GTS boasts a 0-62mph time of 3.8 seconds, 493 bhp and a water-injection system taken from the M4 Moto GP safety car. evo's Hunter Skipworth explains the car in-depth here. Click here to read our BMW M4 GTS preview - http://www.evo.co.uk/bmw/16764/bmw-m4... Watch our BMW M2 preview: https://www.youtube.com/watch?v=lgXOK... Watch our Porsche 911 GT3 RS review: https://www.youtube.com/watch?v=AZRKZ... Follow us: https://twitter.com/evomagazine https://facebook.com/evomagazine https://instagram.com/officialevomaga... Subscribe to the evo channel: http://bit.ly/1MAnWVi Subscribe to evo magazine: http://subscribe.evo.co.uk/
    https://www.youtube.com/watch?v=L4eybK6WA9I



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erciftci -- 18 Ağustos 2021; 15:35:29 >




  • erciftci E kullanıcısına yanıt

    türkiyede 9-10 bin tl ye yan sanayisini satıyorlar zaten g20 için orijinal böyle bir ürün mevcut değil.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: BhdrBss

    Spor Şanzıman ve Launch Kontrol kodlanıyor ben kendime açtım. 1 dakika bile sürmeyen bir işlem. Launch çok gereklimi bence değil ara sıra deneniyor ama spor şanzıman spor plus modunda arabayı bambaşka yapıyor. Çok agresif oluyor vites geçileri. Birde araçlarımızda güç olsa.



    Alıntıları Göster

    hocam nasıl açtınız hangi program ve kablo ile bende satın almak istiyorum.

  • muzaffer2021 M kullanıcısına yanıt

    Esysx ile kodlanabiliyor. Bağlantı içinde aliexpressten enet kablo aldım. Hem bimmercode hem esys için kullanıyorum kabloyu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BhdrBss B kullanıcısına yanıt

    Eski sayfalarda da tartışılmıştı diye hatırlıyorum ama ben yeni açtırdığım Sport Plus ile ilgili izlenimlerimi anlatmak isterim.


    Birincisi: Aldığım günden beri alt devirlerdeki hantallığı yenmek için debeleniyorum. Araba 2019 model 520i G30. M sport. Comfort moddan, hele klima açıkken ve de arabada birkaç kişi varken nefret ettim.


    Önce Race chip ve pedal box denedim. Gerçekten çok fark etti ama serviste loglardan anlaşılabildiğini söylediklerinden beri Race chip'i çıkartmak zorunda kaldım (Bir de her servis öncesi tak çıkar çok yorucu).

    Sonra sadece Pedal box ve de Sport mod ile denemelerim oldu ki oldukça keyifli bir sürüş deneyimi yaşattığını söylemem lazım.

    Pedal box'un sadece gaz pedalı hissini değiştirdiğini söyleyenler için de ayağımı gazdan kesip modları yukarı doğru değiştirdiğimde de gazın ve süratin değiştiğini fark ettiğini söylemem lazım (bilmiyorum belki psikolojiktir ama BMW de zaten sürüş hissi satımıyor mu?) His de önemli bir unsur sanki. Teknik konuda uzmanlar yazdıklarımı tabii ki düzeltebilirler.


    Gelelim Sport Plus'a: Arabayı aldığımdan beri yaşadığım en gerçek farkı yaşadım. Yokuş yukarı çıkarken bile kesintisiz gaz yiyen (klima açık vs hiç fark etmeden), devirlerin (araba tamamen durmadıkça) 3000'in altına inmediği gerçekten çok farklı bir his yaşıyorum 2 gündür. Bunun sadece "his" olmadığını az çok anlayabiliyorum.

    Vites geçiş aralıkları da farklı gibi muhtemelen devir ile alakalı.

    Bir de arabanın torkunun üst limitini geçtiğini görüyorum sadece bu modda. Normalde azami tork olan 250 nm sınırını hiç geç(e)meyen araba doğru hızlanma ve bazen de manuel vites desteği ile 280'ler seviyesine geliyor sanki (göz kararı-foto çekmedim).


    Başka başlıklarda tartışılmıştı: Arabanın her 2 egzos çıkışı da aynı derecede sıcak ve artık 2 egzos da karardı. Önceden sadece sol egzosda olan değişim şu anda ikisinde de mevcut.


    Son yorumum da benzin tüketimi ile ilgili: Sport Plus öncesi hiç sakınmadan gittiğim (Sport+Pedal box ve bazen de manuel viteslerle) ve klima açık, tek söför parkur olan 25 km (160-180'e çıkan bir limit ve de ortalama 120 ile 10-15 dk.lık sürüş ve geri kalanı da şehir içi dur kalktan oluşan 10 dk.lık bir parkur) deki ortalama yakıtım 11 lt idi.

    Sport Plus ile aynı parkuru (kesinlikle daha keyifli sanki daha da hızlı) gittiğimde yakıt 12,0 gibi gördüm ama daha 2 gündür deniyorum. Daha hızlı gittiğimden de olabilir bilmiyorum.


    Yorumlarınızı merak ediyorum.


    Not: Tüm yazdıklarım amatörce ve şahsi tecrübe paylaşım amaçlı olarak yazılmıştır.

    Profesyonel bir araba mekaniği bilgim yoktur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cismail -- 19 Ağustos 2021; 18:44:8 >




  • "Birincisi: Aldığım günden beri alt devirlerdeki hantallığı yenmek için debeleniyorum. Araba 2019 model 520i G30. M sport. Comfort moddan, hele klima açıkken ve de arabada birkaç kişi varken nefret ettim"

    Al benden de o kadar kardeşim...garanti biter bitmez yazılım yaptirmak tek ve net çözüm!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fakcakaya -- 19 Ağustos 2021; 20:13:13 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • fakcakaya kullanıcısına yanıt
    Bende 3 ve 5 serisi arasında gidip geliyorum. Ama bu hantallık olayı fikrimi alternatif başka araçlara yöneltecek gibi. Yazılım aracı gerçekten çok değiştiriyor ama ondada kararsızım. Heleki RSA nın stage 1 uygulamasını gördükten sonra kafam iyice karıştı. G20nin Stok hali gerçekten berbat, 0-100ü 10,10 saniye gözüküyor. Yazılımlı canavar gibi ama risk var, bilemiyorum.

    BMW 3 serisi (G20)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • selcuk_3277 S kullanıcısına yanıt
    Hocam dediklerinizde haklısınız biraz hantallık var lakin bu tip videolardaki 10,10 saniye 0-100 gibi değerlere lütfen aldanmayın. Daha geçen sport plusta manuele almayıp denedim 8.50 saniye gibi bir süre elde ettim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kako99 kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz süre çok daha mantıklı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • selcuk_3277 S kullanıcısına yanıt

    10 saniye mümkün değil.Arabaya 6 kişi oturtsanız 10 saniyeyi bulmaz 100 e çıkması.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blacklotus01 B kullanıcısına yanıt
    Bencede değil. RSA motors İnstagram hesabına girip bakabilirsiniz. Stok ve yazılımlı karşılaştırmalarına. Yazılım firmalarına bakarken dikkatimi çekti. Ve kafamı karıştırdı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • yazılımı da şimdilik düşünmeyin başka çözümler üretin çünkü şu an 2020 temmuz sonrası için yazılım mevcut değil ne zaman gelecek o da belli değil 1 senedir bekliyoruz. gelirse muhtemelen garantiyi boş verip bi gazla yazılım yaptırabilirim :) yazılımlı g20 yi 6 ay kullandım ve o saatten sonra g20 benim için başka boyuta geçti g20 yi 2. defa almamın sebeplerinde 1. sırada yazılım vardı öyle söyleyim ben böyle keyifli bir 1.6L araç görmedim. konfor sessizlik lüks ve performans bunların harmanlanmış hali insanı başka boyuta taşıyor. size tavsiyem yazılım yaptırma imkanınız yoksa başkasının yazılımlı aracına hiç binmeyin!


    2019 aracı olan ve garantisi bitmiş ya da bitmek üzere olanlar kesinlikle iyi bir firmada soft bir yazılım yaptırsın derim.


    not: ben yazılıma kötü yanaşan taraftan değilim iyi bir yerde yapılmış soft yazılım zararı olacağını düşünmüyorum araçlarımı Max 2 sene 30bin km kullanıp değiştirdiğim için ilerde yaşanabilir denen sıkıntıları da görme imkanım olmuyor satarken insanları bu araca yazılım yapıldı diye de söylemek lazım tabi kimsenin hakkına girmemek lazım.





  • 35mgr dostum 1 yıldır beklenilen ve hala olmayan yazılımdan kastın bmw nin resmi yazılımı? Tam anlayamadım o kısmı. Birçok firmada birçok yazılım var.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 35MGR 3 kullanıcısına yanıt

    Hocam yurtdışından getirmek isterseniz, ben yardımcı olurum.


    Ben sizin aksinize yeni C’yi beğenmedim. İlk sebebi bagajı daha az. İkincisi ise genel olarak g20’deki sorunsuzluğu verebilecek olup olmadığı şüpheli.

    Mercedes’in fiyatı yine makul tutacağından şüphem yok. Dünya genelinde G20’nin bu kadar gerisindeyken Türkiye’de ciddi bir başarıları var daha fazla satmayı başarabiliyorlar. Bunun temel sebebi ise ucuz olması.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cismail

    Eski sayfalarda da tartışılmıştı diye hatırlıyorum ama ben yeni açtırdığım Sport Plus ile ilgili izlenimlerimi anlatmak isterim.


    Birincisi: Aldığım günden beri alt devirlerdeki hantallığı yenmek için debeleniyorum. Araba 2019 model 520i G30. M sport. Comfort moddan, hele klima açıkken ve de arabada birkaç kişi varken nefret ettim.


    Önce Race chip ve pedal box denedim. Gerçekten çok fark etti ama serviste loglardan anlaşılabildiğini söylediklerinden beri Race chip'i çıkartmak zorunda kaldım (Bir de her servis öncesi tak çıkar çok yorucu).

    Sonra sadece Pedal box ve de Sport mod ile denemelerim oldu ki oldukça keyifli bir sürüş deneyimi yaşattığını söylemem lazım.

    Pedal box'un sadece gaz pedalı hissini değiştirdiğini söyleyenler için de ayağımı gazdan kesip modları yukarı doğru değiştirdiğimde de gazın ve süratin değiştiğini fark ettiğini söylemem lazım (bilmiyorum belki psikolojiktir ama BMW de zaten sürüş hissi satımıyor mu?) His de önemli bir unsur sanki. Teknik konuda uzmanlar yazdıklarımı tabii ki düzeltebilirler.


    Gelelim Sport Plus'a: Arabayı aldığımdan beri yaşadığım en gerçek farkı yaşadım. Yokuş yukarı çıkarken bile kesintisiz gaz yiyen (klima açık vs hiç fark etmeden), devirlerin (araba tamamen durmadıkça) 3000'in altına inmediği gerçekten çok farklı bir his yaşıyorum 2 gündür. Bunun sadece "his" olmadığını az çok anlayabiliyorum.

    Vites geçiş aralıkları da farklı gibi muhtemelen devir ile alakalı.

    Bir de arabanın torkunun üst limitini geçtiğini görüyorum sadece bu modda. Normalde azami tork olan 250 nm sınırını hiç geç(e)meyen araba doğru hızlanma ve bazen de manuel vites desteği ile 280'ler seviyesine geliyor sanki (göz kararı-foto çekmedim).


    Başka başlıklarda tartışılmıştı: Arabanın her 2 egzos çıkışı da aynı derecede sıcak ve artık 2 egzos da karardı. Önceden sadece sol egzosda olan değişim şu anda ikisinde de mevcut.


    Son yorumum da benzin tüketimi ile ilgili: Sport Plus öncesi hiç sakınmadan gittiğim (Sport+Pedal box ve bazen de manuel viteslerle) ve klima açık, tek söför parkur olan 25 km (160-180'e çıkan bir limit ve de ortalama 120 ile 10-15 dk.lık sürüş ve geri kalanı da şehir içi dur kalktan oluşan 10 dk.lık bir parkur) deki ortalama yakıtım 11 lt idi.

    Sport Plus ile aynı parkuru (kesinlikle daha keyifli sanki daha da hızlı) gittiğimde yakıt 12,0 gibi gördüm ama daha 2 gündür deniyorum. Daha hızlı gittiğimden de olabilir bilmiyorum.


    Yorumlarınızı merak ediyorum.


    Not: Tüm yazdıklarım amatörce ve şahsi tecrübe paylaşım amaçlı olarak yazılmıştır.

    Profesyonel bir araba mekaniği bilgim yoktur.

    Hocam

    Sport Plus+ Modu Ayrıca Racechip GTS ve RaceChip Pedal Box İle Kullanılsa 170hp lik g20 - 220 hp lik olur mu ?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: 35MGR

    valla ben de yeni c yi beğendim ama nasıl bir donanımla gelecek fiyatı ne olacak önemli noktalar bunlar. g20 ile aynı donanımdaki araçlar g20 den %3-5 pahalı olursa g20 den müşteri çalar diye düşünüyorum. 204hp olan modeli için arada 150-250 bin oynarsa çok satmaz evet bu konuda aynı görüşteyim. yine de g20 nin yeri bende ayrı 204hp olanına 1.150.000tl vereceğime beklerim biraz kendi aracıma yazılım yaptırırım hatta garantiyi hiç umursamasam giderim hibrit turbo sipariş ederim downpipe yaptırırım çok rahat sağlıklı şekilde 300hp alırım araçtan. maliyeti de 50bin civarı olur muhtemelen.

    Sağlıklı bir şekilde 300 HP alamazsınız. Sağlıksız olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BhdrBss

    Esysx ile kodlanabiliyor. Bağlantı içinde aliexpressten enet kablo aldım. Hem bimmercode hem esys için kullanıyorum kabloyu.

    Esysx dediğiniz telefona kurulan bir uygulamamı ücretlimi hocam ? ücretsiz oluyor mu

  • 
Sayfa: önceki 366367368369370
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.