|
BMW 3 serisi (G20) (327. sayfa)
-
-
F30 a göre sınıf atlamış bir araç.Konfor, yalıtım, kalite... hepsinde üstün.Ancak tek bir dezavantajı var alt devirlerde cansızlık.Bunun dışında her şey daha üst seviye.Bir de çoğu araçta olduğu gibi bu araçta da sunroof civarlarından gıcırtı gelebiliyor.Ama çözülmeyecek sorun değil.Şu an mevcut d segment araçlar arasında en kaliteli araç g20dir.Tabi w206 çıkınca işler değişebilir.
-
Siyah secilecek son renk diyebilirim. Cok cabuk matlasiyor. Bakimi da zor. Baska bir renk bulabilirseniz daha iyi olur. Bence mineral gri ve dravit gri en guzel renk. Executive olmasi bencede sart. Biraz sari siteyi yoklayin. Bazi galeriler gecmiste daha ucuza aldigi icin bayii faiyatlarin dan asagida satanlari oluyordu. Hangi araclar kaldi bilmiyorum. Bence en buyuk kronik rahatsizlik sunroof sesi. Bizde iki arac var ikisinde de ayni sorun. Forum da bircok kiside ayni sorun vardi. Dert etmiyorum artik silikon spreyi sıkmaktan yildim. İnsanlarin bu motora hantal dedigine bakmayin. O yorumlari gordukce guluyorum zaten. Bence fazlasiyla yeterli. Ne istediginize bagli zaten. Yoksa hepimiz istemez miydik simdi bir 3.30i olsun yada 3.20i 184hp 2.0’motorla alalim ne yazik ki bu vergilerle bu iste.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkolo88 -- 12 Mayıs 2021; 23:1:10 >
-
Teşekkür ederim. Peki ses sistemi konusunda öneriniz nedir? En boş ses sistemi, hi-fi ve harman kardon arasında nasıl fark var? F30 ile Harman Kardon deneyimlemiş birisi olarak o kaliteyi çok net biliyorum ama diğerleri nasıl acaba? -
sunroof sesi 2020-2021 araçlarda da geliyor mu benim 2019 aracımda vardı ama 2020 aracımda şu an şükür herhangi bir trim sesi sunroof sesi yok. 2020 de düzeltilmiş olabileceğini düşündüm.
-
ses sistemi olarak standart olan çok yetersiz en azından hifi tercih edilmeli bence. Harman Kardon f30 kadar iyi olmasa da gayet tatmin edici bence zaten daha üst bir seçenek de olmadığı için en iyisi Harman Kardon almak. ben alırken ilk kriterim Harman Kardon sonra 19 janttı (executive zaten olmazsa olmaz o yüzden onu sıralamaya bile dahil etmedim.)
-
Ses sitemleriyle alakali cidden enterasan bir karmasa var. Ozellikle harman kardonlu g20lerde bir amfi sıkıntısi vardi. Garanti den degisteren vs. cok oldu. Serviste de bununla ilgili sikayeti olan fazlaydi. Cogunluk da memnun degildi. Mesela esimin araci standard ses sistemi kendi aracimin hifi. Bu iki arac icersindeki farki anliyorum. Garip olan en yakin arkadasimin harman kardonlu aracinda ayni sarkilalarla dinledigim de acikcasi hifi ile cok asiri bir farklilik olmamisti. Harman kardon sistemiyle alakali cok yazi yazildi. Simdi m sport harman kardon donanimi olan arkadaslar ayrica yorum yazarlar. Bence hifi de fazlasiyla yeterli gibi. Belki exec hifi bir arac bulabilirsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkolo88 -- 12 Mayıs 2021; 23:32:6 > -
Geliyor valla Esimin araci 2019. kendi aracim 2020 temmuz. diger 2 arac tanidiklarimin. Onlar da 2020. Cogunlukla kotu yollara ciktigimda geliyor. Spreyliyorum birkac ay idare ediyor. Takmiyorum artik.
-
Bu üçlü bir araya gelince benim bütçeyi epey zorluyor ya bakalım. Ya bütçeyi arttıracağız ya da büyük ihtimalle 19 janttan fedakarlık yapacağız -
Eskiden (f30 larda) normal ses sistemiyle harman arasında büyük fark olurdu. f30 aracım normal ses sistemliydi, harman a imrenirdim. g20 de ise hifi lı araç normal ses sistemli araçtan bi tık iyi, harmanlı araç ise hifi lı araçtan bi tık iyi bence.
kaza yapıncaya kadar yaklaşık bir sene harmanlı g20 ye bindim. f30 lardaki harman ın muhteşemliği yoktu sanki. -
diğer arkadaşların dediği gibi executive i konuşmaya bile gerek yok, mutlaka olmalı. ama ben olsam 19 jant almazdım, zaten aracımı alırkende özellikle 19 jant istemedim. Türkiye yolları malum. ağız tadıyla kullanamazsın çukurlara düştükçe. -
Kesinlikle haklısınız. Benim f30 aracımda da aynısını hissediyordum.
-
Bende Türkiye yollarında 19 janttan kaçmak için can atıyordum hep !! Özellikle önceki araçlarımın hepsinde neredeyse 19 jant lastikle almıştım. Ne zaman 18e geçtim. Mutlu oldum. Mesela eşimin aracı luxury line o aracı alırken 17 ile istedim. O kadar yumuşak o kadar konforlu hissediyorumki benimkini kullandığım an farkı anlıyorum. Yani tabiki görüntü olarak 18 ve 19 çok daha şık ancak Türkiye için 19 çok riskli geliyor bana.
-
bu jant olayı tabi kişinin araçtan beklentisine göre değişir ama g20 lerin f30 a göre konforu önemli ölçüde artırılmış bunu da göz önünde bulundurmak lazım. eğer konfor odaklı araca biniliyorsa 18 daha mantıklı olacaktır. ben şahsen yol tutuşu ve sportiflik odaklı aldım biraz aksiyonlu kullanıyorum :) benim araçta spor değişken direksiyon M süspansiyon ve 19 jant var yol tutuşu baya iyi görüntü olarak da M süspansiyon olsun 19 jant olsun aracı yakışıklı gösteriyor. bu opsiyonlar konfor odaklı binene kötü bir tercih olacaktır onu da belirtiyim 18 jant + standart süspansiyona göre konforda ciddi fark var.
-
Merhaba. Beğeni, kişisel ve özneldir, kişiden kişiye değişir, dolayısıyla tartışılmasına gerek yoktur sanıyorum. 2019, G20 m-sport alırken, executive olmasını özellikle istemedim. Çünkü dijital ekranı sevmedim; bmw'ye yakışanın "ekran" değil, "kadran" olduğunu düşünüyorum. Yarı hayalet dedikleri, klasik kadran daha estetik geliyor benim gözüme. Executive tercih etmememin bir başka sebebi de kablosuz şarja ihtiyaç duymamamdı. Ama navigasyon önemli bir ihtiyaçtı benim için. Bu sorunu çözmek için profesyonel bir navigasyon cihazı (garmin) aldım ve kullanıyorum, çok da memnunum. Vesileyle, herkesin bayramını kutluyorum, saygılarımla...
-
beyler selamlar güncel fiyatlar ne durumda? hiç fiyat alan var mı? (meraktan soruyorum)
-
Begeni kisiseldir katiliyorum. Ben de alirken executive donanim 40-50bin TL gibi bir ekstra fiyat getiriyordu. Kadrani dijital ekrana gore daha yakisikli buluyorum, eglence ekrani da yeterli buyuklukte oldugu icin tercih etmedim. Fiyat farki olmasa tercih eder miydim? O zaman tercih ederdim saniyorum.
Bana gore M sport ve Sport line arasinda da pek bir fark yok, o yuzden ona da daha fazla para vermeyi uygun gormedim. Benim istedigim Konyak renk deri doseme ve parlak siyah jant secenegiydi ama ikisini de ayri olarak alamadigim icin standart almak zorunda kaldim. Malesef borusanin secimlerinden birini almak zorundayiz. Sunroof Mercedeslerdeki gibi tam tavan olmasini istedim ve koltuk sogutma bir de. Bunlarin haricinde arabanin her seyinden cok memnunum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: toruk_maktoBegeni kisiseldir katiliyorum. Ben de alirken executive donanim 40-50bin TL gibi bir ekstra fiyat getiriyordu. Kadrani dijital ekrana gore daha yakisikli buluyorum, eglence ekrani da yeterli buyuklukte oldugu icin tercih etmedim. Fiyat farki olmasa tercih eder miydim? O zaman tercih ederdim saniyorum.
Bana gore M sport ve Sport line arasinda da pek bir fark yok, o yuzden ona da daha fazla para vermeyi uygun gormedim. Benim istedigim Konyak renk deri doseme ve parlak siyah jant secenegiydi ama ikisini de ayri olarak alamadigim icin standart almak zorunda kaldim. Malesef borusanin secimlerinden birini almak zorundayiz. Sunroof Mercedeslerdeki gibi tam tavan olmasini istedim ve koltuk sogutma bir de. Bunlarin haricinde arabanin her seyinden cok memnunum.
hayırlı olsun
lastik ebatları ne peki m sport ile sport line arası?
-
Haklısınız... Borusan'ın seçimleriyle sınırlı kalmak, seçim şansımızı çok azaltıyor. Öyle sanıyorum ki, bmw ilk makyajda dijital ekranın tasarımını değiştirecek (Dijital ekrandan vazgeçmez artık ama bu tasarım çok az kullanıcının içine sindi ya da çok az kullanıcının beğendiği bir tasarım oldu sanıyorum.) Bu arada aracın standart ses sisteminin de kötü olduğunu sanmıyorum. (Daha önce F30 kullanan arkadaşlar standart ses sisteminin çok kötü ya da yetersiz olduğunu söylüyordu. Ama sanırım G20'de durum farklı.)
-
hifi ses sistemi olan biri olarak yazıyorum
bence yetersiz
eski aracım f30 da standart ses sistemi vardı o da kötüydü
harman kardon kesinlikle alınmalı derim
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X