Şimdi Ara

BMW 3 serisi (G20)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
6.484
Cevap
109
Favori
581.611
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 14 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 361
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 38 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Favoriye Eklediklerim 109
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • cihanair (399 mesaj) Yelken85 (351 mesaj) cseyfe (302 mesaj) berkolo88 (249 mesaj) 35MGR (187 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2384 mesaj) Mobil (2657 mesaj) Mini (164 mesaj) Uygulama (1260 mesaj) (19 mesaj)
  • @
6 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Bmw >> BMW 3 serisi (G20)
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1409 Mesaj
    Arkadaslar bir sorum var. aslinda uzun zamandir aklimda hep unutuyorum. Simdi hem benim hemde esimin aracinda bel destek ayari yok. Acikcasi ne luxury line da ne de sportline da o zaman aldigimiz koltuklarda elektrikli bel destek ayari
    gelmiyordu. Son zamanlarda sirtim cok agrimaya basladi. Sanki tam o belimin orasi hep bos kaliyor. Hatta kullanirken bazen farkediyorum ama ne yapsam bilemedim ? Bununla ilgili sıkıntısı olan oldu mu hic ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1005 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: berkolo88

    Arkadaslar bir sorum var. aslinda uzun zamandir aklimda hep unutuyorum. Simdi hem benim hemde esimin aracinda bel destek ayari yok. Acikcasi ne luxury line da ne de sportline da o zaman aldigimiz koltuklarda elektrikli bel destek ayari
    gelmiyordu. Son zamanlarda sirtim cok agrimaya basladi. Sanki tam o belimin orasi hep bos kaliyor. Hatta kullanirken bazen farkediyorum ama ne yapsam bilemedim ? Bununla ilgili sıkıntısı olan oldu mu hic ?

    Uzun süreli kullanımda koltuk formu bel ağrısı yaratabiliyor. Özellikle luxury koltuklar düz bir yapıya sahip. Bildiğim kadarıyla bel destekleyici ürünler satılıyor, onları deneyebilirsiniz.

    |
    |
  • Çavuş
    76 Mesaj

    Benim araçta var ama bana gereksiz bir özellik gibi geldi :)




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    berkolo88 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4154 Mesaj

    |
    |
    berkolo88 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    6618 Mesaj

    Premium araçlara sahip olmak her geçen gün zorlaşıyor. Alıcı kitlesi de sadece bir yerden bir yere götürsün diye almıyor bu arabaları , belli bir prestij sağlaması gerekiyor bu çok doğal.


    Hal böyle olunca tonla para verdiğin aracın güncel olmasını beklersin ( Beklerim). Bugün 300 bine w205 alıp gezebilirsiniz. Göz alıştı çok fazla satıldı ve çevrede çok var. Şimdi ben bu aracın sıfırı ile 300 bine satılanı aynı göründüğü, aynı prestiji sağladığı bir ortamda gidip 650 bin TL neden vereyim? Bir de donanım meselesi var, w205 de bir takım donanım eksikleri var G20 ye göre. Bu haliyle dahi dizel motor seçeneğinden ötürü g20 den pahalıya satılıyor bu araç. Kasa değişti artık. Mercedes'i çok seven ve w206 nın çok pahalıya geleceğini öngören , ne bileyim çılgınca km yapacak kişi için bir seçenek tabii ki olabilir buna hiç lafım yok.


    Ben şahsen g20 tercih etmiştim. Alırken de w205 e elim gitmedi doğruya doğru. Satış rakamları da dizel sevdası ile ilintili bir durum. w205 220d ( 190hp 2 litre. 9gtroinc) olanı kullanmıştım. Bugün f30 320d ile de epey km yaptım. Motor ve sürüşteki torktan dolayı elastik rahatlık tartışılmaz. Ekonomi zaten komedi gerçekten. Bunlara hiç lafım yok. Ama w205 için de f30 için de aracın direksiyonuna geçip sürerken g20 ye göre daha farklı olduklarını hissediyorsunuz. w205 - f30 birbirine benziyorsa eğer g20 başka bir klasmanda gidiyor. Muhtemelen yeni C w206 da farklı olacaktır w205 e göre ( Umarım) .


    Siparişler açılsın , rakamlar belli olsun , donanım listesi gelsin bir görelim.

    |
    |




  • Yüzbaşı
    814 Mesaj

    Emrin olur paşam hemen kaçtım Sağa doğru çark marş marş.Anladın sen onu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tica -- 23 Şubat 2021; 20:30:44 >
    |
    |
    Bahsedilenler: balmod 84
  • Binbaşı
    1384 Mesaj
    G30 konusunda bir durum dikkatimi çekti sanırım makyajlı 5lerde bir egzoz çıkışı sadece yüksek devirlerde aktif oluyormuş.Yani yüksek devir çevirmediğiniz sürede tek taraftaki egzoz duman atıyormuş.G20lerde de durum böyle mi?Ben hiç dikkat etmemiştim kendi aracımda umarım öyle değildir.Bilgisi olan varsa paylaşabilir mi acaba.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    610 Mesaj
    G20 ye yeni volvo s60 alternatif olurmu sizce?
  • Yüzbaşı
    814 Mesaj

    Bence olur niye olmasın güncel bir kasa ancak sanırım dört çeker s60 BMW de dört çeker versiyon g20 yok şimdilik getiriliyor mu bilmem.Bu arada fiyat aldınız mı s60 kaça bırakıyorlar.Biraz uygun fiyata iyi bir alternatif olur.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: fakcakaya
  • Binbaşı
    1005 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fakcakaya

    G20 ye yeni volvo s60 alternatif olurmu sizce?

    Olur tabi, beklentinizin ne olduğuyla alakalı biraz. Ben de alternatif olarak baktım ama pek bana göre değil. Sürüş dinamikleri, tasarımı, iç mekan kalitesi, multimedyası kıyaslanacak gibi değil kişisel görüşüm. En güzeli içine oturmak, test sürüşü yapmak. Bana göre her markanın aynı insanlarda olduğu gibi kendine özgü bir kişillği var. 40 civarında araba satın aldım en çok mutlu hissettiren hep bmw modelleri olmuştur, kullanırken sanki arabayı benim için yapmışlar gibi hissediyorum:)




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3711 Mesaj

    Sanki hislerimi anlatmışsınız.
    Örneğin en kaliteli Volvo’da bile ben aidiyet hissedemiyorum, Bmw ne kadar organik ve benimle bütünleşik hissettiriyorsa , Volvo’da da aksine, rahat koltuklarına, onlarca oyuncağına rağmen kazık, donuk, kaba bir his, Mercedes’te ise bir tık daha pürüzsüz ama daha az his, bütünleşiklik hissediyorum.
    Tabi bunlar subjektif şeyler.
    |
    |
    emreq kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    34 Mesaj

    Tam emin değilim ama sanıyorum böyle. Yaklaşık 2 ay aracı yıkamadan gezdim. Tamponlar iyice kirliydi. Farkettim ki yoldan gelip araçtan inince sağ egsoz çıkışının üstündeki tampon kısmı sola göre daha fazla egsoz dumanıyla ıslanıyor.Bir defa elimle kontrol ettim gaz çıkışını hissedince önemsememiştim. Şimdi siz söyleyince taşlar oturdu yerine
    |
    |
    blacklotus01 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1384 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: brkbry

    Tam emin değilim ama sanıyorum böyle. Yaklaşık 2 ay aracı yıkamadan gezdim. Tamponlar iyice kirliydi. Farkettim ki yoldan gelip araçtan inince sağ egsoz çıkışının üstündeki tampon kısmı sola göre daha fazla egsoz dumanıyla ıslanıyor.Bir defa elimle kontrol ettim gaz çıkışını hissedince önemsememiştim. Şimdi siz söyleyince taşlar oturdu yerine

    Yıkıldım .Artık arabayı kullanırken bu düşünce aklımdan çıkmayacak.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    190 Mesaj

    yeni kasa g30 da kullanıyorum güncel aracım g20. g30 da sağ egzoz çıkışında valf sistemi var bunu farkedince kendi aracımda da kontrol ettim g20 de öyle bir sistem yok konuyu yurtdışı araçlar için incelediğimde 330i modelinde de valf sistemi olduğunu gördüm. bizim 320i g20 modellerinde valf sistemi olmasa da egzoz cold start yaptıktan bir süre sonra sakinliyor bunun sebebini çözebilmiş değilim :)

    |
    |
    blacklotus01 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1005 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 35MGR

    yeni kasa g30 da kullanıyorum güncel aracım g20. g30 da sağ egzoz çıkışında valf sistemi var bunu farkedince kendi aracımda da kontrol ettim g20 de öyle bir sistem yok konuyu yurtdışı araçlar için incelediğimde 330i modelinde de valf sistemi olduğunu gördüm. bizim 320i g20 modellerinde valf sistemi olmasa da egzoz cold start yaptıktan bir süre sonra sakinliyor bunun sebebini çözebilmiş değilim :)

    Adı üstünde cold start :)




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çavuş
    42 Mesaj

    Geçtiğimiz aylarda paylaşmıştım bu meseleyi videosu ile beraber.Hocam cold start diyorsunuz ama cold olmasa bile her zaman aracı açtığımda 30 saniye çok tatlı egzoz sesi geliyor sonra sanki bir valf kapanıyor gibi kesiliyor.Yukarda söylenildiği gibi yurtdışı 330i lerde böyle bir valf var ama bizim araçlarada varmı tam emin değilim.Keşke o ses hep devam etse .Neyse derdim buna gelene kadar sırada Android Auto güncellemesi var ve hala net bir haber yok ve bekliyorum çünkü aracımı temmuz öncesi aldım,bu araçlarda android auto yüklü gelmedi haliyle.Yani bu rahatlıkmı desem önemsememezlikmi desem borusandaki bilemedim...Hakikaten bi türkiye kaldı güncelleme almayan,yani bu bu kadar zor bir şey de olmasa gerek ama ne diyeyim bilemedim. 

  • Teğmen
    190 Mesaj

    yani cold starttan kastım aracı 1 saat kullanıp kapatıp 2dk sonra tekrar çalıştırınca da dediğim olay oluyor yoksa normal cold start sesi zaten apayrı :)

    |
    |
    emreq kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    190 Mesaj

    evet hatırlıyorum sizin söylediğinizi ben de tamamen aynı durumdan bahsettim arkadaş konusunu açınca. keşke o ses hep olsa evet :)

    |
    |
    AliKaptaan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1005 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 35MGR

    yani cold starttan kastım aracı 1 saat kullanıp kapatıp 2dk sonra tekrar çalıştırınca da dediğim olay oluyor yoksa normal cold start sesi zaten apayrı :)

    Aracı biraz önce teslim aldım ama dikkatimi çekmedi. Yarın soğuk çalıştırıp bir bakayım değişiklik var mı.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
backlink paketleri
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,547
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.