Şimdi Ara

BMW 3 serisi (F30) (3179. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
70.286
Cevap
511
Favori
4.411.383
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
36 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 31773178317931803181
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mustaf_82 M kullanıcısına yanıt
    hayirli olsun, kaca aldiniz? tramer vs durumu nedir?

    start stop devrede miydi? yani acip kapatabiliyorsunuz onu. sanirim uzerinde turuncu isik yaniyorsa kapali olmasi gerekiyor. turuncu yaniyorsa 1 kez basin devreye girsin, ya da tam tersi de olabir tam hatirlayamadim.

    bir de boyle deneyin bakalim calisacak mi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler hocam saolun kazasi boyasi yok. Sol tarafta belli belirsiz çiziği var. 153.500 e aldim. Önceki aracimda f30 du alisigim aslinda start stop u kullanmaya. Acik olmasina ragmen devreye girmedi. Servisten randevu aldim bi gostercem cumartesi ama kafama takildi. Uzun sure kullanilmadigi icin aku aklima geldi ama bi sıkinti çikmaz umarim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustaf_82 M kullanıcısına yanıt
    Uzun süre kullanılmadıysa aküden kaynaklanması yüksek ihtimal. Siz yine de gösterin tabi kafanızda soru işareti kalmasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • auto_motive kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler hocam. Benimde aklima ilk aku geldi umarim şarjla düzelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustaf_82 M kullanıcısına yanıt
    start stop devreye zor giriyor bu bmw de aracı bende yeni aldım 5 ay oldu 2-3 kere anca girdi daha önce start stoplu araç kullandım belli şartları var kilimanın kapalı dreksiyon simidinin düz olması motor sıcaklığının uygun seviyede olması gibi hepsini bu araçta uygulamama rağmen girmiyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hsnynr kullanıcısına yanıt
    Bu araçla beraber 3. Bmw aracim. Digerlerinde böyle bi sıkinti yasamamistim. Havalandirma kapali, direksiyon duz , hava sicakligi yaklasik 20 derce , yol egimi olmadan , motor sicakken diger tum sartlar uygunken yine girmedi devreye. Insallah sıkinti yoktur ama ben aku konusunda biraz şupheliyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devreye girme toleransları farklı herhalde. Benim 318d aracımda çoğunlukla devreye giriyor. Araç kullanımızına da alışıyor sanırım 😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 320d 190 beygirle geri dönmüş, yeniden satışta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016 40.yıl aracım birkaç dk içinde start stop devreye giriyor. Sizden önceki kullanıcı start stopu kapattırmış olabilir kodlamayla, yada akü kaynaklı bir arıza olabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Keske benim start stop bozulsa kapatmaktan ben biltim yazilimciya gidince ilk isim onu kapatmak olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustaf_82 M kullanıcısına yanıt
    Dış ortam sıcaklığı düşük ise start stop devreye girmez. 2 yaşındaki bir araç nekadar yatıyor olursa olsun 200km yol yaptığında start stop devreye girecek kadar kendini şarj eder. Start stop arızalı olsa zaten hata ekranında da uyarıyı alırsınız. Aracınız hayırlı olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustaf_82

    Sportline araçlarda menüde spor göstergeler diye , anlik güç ve torku gösteren bir menü varmi? Yoksa kodlama ile mi açiliyor bilen varmidir?

    Hangi donanım paketi olursa olsun güncel yazılımla açılıyor (kodlama ile değil ama isterseniz kodlarıda açtırırsınız). Bende 2013 model comfort var güncel yazılım yükletince açılımıştı ayrıca müzik menüsüde değişmişti mesela mp3 lerde şarkı çalarken kapak resimleride ekranda görünüyor bir kaç bir şey daha olmuştu ancak yeni yazılımda hoşuma gitmeyen tek şey gündüz aydınlatmayı iptal seçeneği yok. Diğer açılan kodlamalarda bir sıkıntı olmazken ( sport +, klimanın en son konumumu hatırlaması (açık-kapalı), istediğib sürüş modunda açılmaı vs..) bu oldu.
    Yazılım ve kodlama yükleyen arakadaşa eski menüde (eskidende kodlar açıktı) gündüz far iptali vardı artık yok dediğimde, tekrar denedi olmadı ve yeni yazılım müsade etmiyor dedi. Bence önemli değil ama bilginiz olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coolman06 -- 8 Mart 2018; 8:54:31 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsnynr

    start stop devreye zor giriyor bu bmw de aracı bende yeni aldım 5 ay oldu 2-3 kere anca girdi daha önce start stoplu araç kullandım belli şartları var kilimanın kapalı dreksiyon simidinin düz olması motor sıcaklığının uygun seviyede olması gibi hepsini bu araçta uygulamama rağmen girmiyor

    Farklı marka start stop sistemlerini gözleme imkanım oldu. Bmw sistemi en isteksizlerinden diyebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustaf_82 M kullanıcısına yanıt
    Kodlama yapılmış ve araç ilk çalıştığında start-stop kapalı şekilde kodlanmışsa her zaman start-stopun yazdığı sarı ışık yanık olur. Devreye almak için basıp ışığı söndürmeniz gerekir.
    Birde diğer arkadaşın dediği gibi sıcak havalarda klima çalışırken yada şarj durumu düşük gibi bazı şartlar oluştuğunda kendini devreden çıkarır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cancan_burak kullanıcısına yanıt
    Sadece start-stop değil bir çok şeyi isteksiz :)

    Bende 3.20i ed var motor zaten üst limitlerde çalıştığı için korumak için bayağı uğraşmışlar. Geçen yaz Antalya dönüşü kendini kapatan klima yüzünde bir süre pişerek gitmek zorunda kalmıştım.

    Dönüş yolunda trafik kalabalıktı ve torosları çıkarken (araç 4 kişi, bagaj dolu) bende biraz zorladım aracı bir süre sonra klima sıcak üflemeye başladı aç kapa yaptm ama olmadı. Dinlenme tesisinde mola verene kadar klimasız kaldım 30 dk moladan sonra düzeldi :)

    Eskiden e90 atmasferik 1,6 vardı hiç böyle ortam şartı falan aramazdı her şeyi her ortamda çalışırdı. Gitmezdi, bayılırdı, çok yakar az kaçardı ama tık demezdi :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coolman06 -- 8 Mart 2018; 8:55:53 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • coolman06 C kullanıcısına yanıt
    1,6lt aşırı beslemeli motor BMWnin çok severek kullandığı bir motor değildi. Bizim ülkedeki vergi sistemi yüzünden sevilen bir motor zaten. Birçok kez ülkede satışa dahi sunulmamış bir versiyondur.

    “Gerçek” 3.20i olan 2.0lt versiyon en optimumu aslında. Ciğerli bir motor olduğu için çok daha esnek bir yapısı var. Şu saçma vergiler yüzünden keyifle bineceğimiz araba yok maalesef. En alınabilirler arasından seçim yapmak zorunda kaliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coolman06 C kullanıcısına yanıt
    5.20i deki start stopta aynı.Ancak bmw motoru ile karşılaştıracak olursam.Sözde kağıt üstünde aynılar ama psa yapılı motor performas ve ekonomi anlamında bmw nin motorundan fersah fersah önde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cancan_burak kullanıcısına yanıt
    Yalnız bir şey ilave etmek isterim PSA grubun ürettiği motorlarda sadece peuget, citroen değil BMW teknolojiside var. BMW de kendi kullandığı bu motor için kendi teknolojileriylede katılım sağlamıştır. Örneğin twin scrool turbo BMW nin teknolojisidir.

    Mercedesin yaptığı gibi direk reno motoru koymamıştır. Çoğu insanın BMW ile hiç bir ilgisi yok düşüncesi yanlış bu motor için. Aynı motoru peuget da bazı modellerinde kulanmıştır ancak detaylara inildiğinde strok boyları ve silindir çaplarında farklılıklar, intercoolerda farklılıklar görülecektir.
    Anlaşmanın bitmesinden dolayı 2016 yılından itibaren BMW tamamen kendi üretimi olan 6 silindi 3.000 cc lik motoru (kodu aklıma gelmedi) kaba tabiriyle ikiye bölerek 1.5 3 silindirli motora geçti.

    BMW nin PSA ile beraber yaptığı motor gerçekten son yılların en f/p motoru olmuştur. Daha iyileri çıkmış yada çıkacak olabilir, teknoloji durmuyor. Ancak mevcuttaki f30 ların motoru daha iyi bir teknoloji değil.

    5.20i deki motor saf kan BMW motoru. Teknik olarak veriler aynı ama 5 kasadaki ağırlıktan dolayı performansı yetmeyebilir.
    Aynı kasada üç aşağı 5 yukarı yakın gösterirler belki N13 kodlu PSA bir tık yukarıdır belki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coolman06 -- 8 Mart 2018; 11:52:42 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cancan_burak


    quote:

    Orijinalden alıntı: hsnynr

    start stop devreye zor giriyor bu bmw de aracı bende yeni aldım 5 ay oldu 2-3 kere anca girdi daha önce start stoplu araç kullandım belli şartları var kilimanın kapalı dreksiyon simidinin düz olması motor sıcaklığının uygun seviyede olması gibi hepsini bu araçta uygulamama rağmen girmiyor

    Farklı marka start stop sistemlerini gözleme imkanım oldu. Bmw sistemi en isteksizlerinden diyebilirim.

    Hocam bende 3.20 ed sportline plus var her ışıklarda her durduğunda devreye giriyor. Bazen düğmeden kapatmayı unutuyorum. Kızıyorum kendime her ışıkta devreye girince. Yalnız dikkat ettim soğuk havalarda belli bir süre devreye girmiyor isiyla orantılı galiba



    Bir de qasqhai 1.6 dizel xtronic platinum premium pack var. Ona da biniyorum. Gariptir çok nadir devreye giriyor start stop. Bence en isteksiz start stop nissan da.



    Kodlama yaptırmayı düşünüyorum ama arabaya zararı olurmu sizce 3.20 ed sportline plus aracima ?



    - Başlangıç comfort a olacak

    - Kumandadan tek tuşla aynalar kapılar kapanacak

    - Start Stop Kapalı olacak

    - Arka stoplar gündüz açık olacak sekilde

    - Birde spor gostergeler



    Tesekkurler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccolt -- 8 Mart 2018; 12:49:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ccolt kullanıcısına yanıt
    Kodlamanın hiçbir zararı yok.İmkanınız varsa carly alın kendiniz yaparsınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 31773178317931803181
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.